Ja maar dat doen we niet, Afrika kan me niets schelen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gewoon dichthouden die ver-van-mijn-bed propaganda.
Anders kunnen we wel over elk conflictje een reeks beginnen.
Gedaan, en verkloot valt toch ook wel mee? Is gewoon niet gelukt te koppelen, en dat is niet echt verkloten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:55 schreef kree het volgende:
Kan een mod de volgende topics koppelen ik heb het weer eens verklooit "_
Steve Jobs overleden
Steve Jobs overleden #2
thx
Dat lukt mij ook nooit, die gekke nieuwerwetse dingenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Gedaan, en verkloot valt toch ook wel mee? Is gewoon niet gelukt te koppelen, en dat is niet echt verkloten.
Bedankt voor het melden.
Check ff regeltjestopic, voorwaarden voor deze handeling oaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat lukt mij ook nooit, die gekke nieuwerwetse dingen
huuuuuuuuhhhhhhhh??? >? wa betekenda?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Check ff regeltjestopic, voorwaarden voor deze handeling oa
leeftijd > 18
IQ > 100
http://forum.fok.nl/topic/1640719quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
huuuuuuuuhhhhhhhh??? >? wa betekenda?
Ik heb je wel afdoende van repliek gediend, heb je dat liever?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Palestina & Israël #87
weer eens ongelofelijk selectieve moderering..
Als je zijn mening verkeerd vindt, dan zeg je dat. Het is een discussieforum. Hij heeft zijn mening, jij de jouwe, en daar discussieren jullie over. Over meningen en standpunten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Nee, Kees22 is degene die niet normaal doet hier. Kromme vergelijkingen, antisemitische uitspraken en scheldwoorden naar het hoofd van een bepaalde bevolkingsgroep slingeren mag wel zeker?
Ik beledig hier geen etnische groeperingen en mijn post wordt wel weggehaald?
Wat een selectieve prutmoderering ook weer..
Waarom? Het gaat hier om een groep mensen die onschuldige derden terroriseert omdat hun eigen regering wat bouwwerkjes neerhaalde. Daar mag je best hard over oordelen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:34 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik ben het wel met je eens dat kees zijn mening wel wat vriendelijker kan brengen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat hier om een groep mensen die onschuldige derden terroriseert omdat hun eigen regering wat bouwwerkjes neerhaalde. Daar mag je best hard over oordelen.
Zo'n post is wel erg grof. En niet echt veel nuance. Zoals ik al zei, op het randje, en dan kan je er donder op zeggen dat je anderen tegen je in het harnas jaagt. Dan moet je je afvragen of je post wel zin heeft op een discussieforum, als je iedereen met een andere mening door je bewoordingen alleen maar opfokt. Mijn advies is dan, wat minder is een beter idee, want zonder dat je groepen als laffe honden wegzet, zet je de zaak minder op scherp. Dat maakt het voor iedereen een fijne discussie.quote:Wat een lafbekken en kromdenkers: voor iets wat hun eigen regering doet, laten ze de rechtmatige bewoners boeten.
Het zijn ook net laffe honden: als een hond op zijn flikker krijgt van een hogere in rang, gaat hij afreageren op een lagere. En de allerlaagste gaat met een graspol vechten.
Frontlinie van de westerse beschaving tegen de islamitische barbaarse horden?
Als mensen zich hierdoor aangesproken voelen keuren ze kennelijk terreur op onschuldigen goed. Dan moeten ze ook zelf tegen een stootje kunnen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Zo'n post is wel erg grof. En niet echt veel nuance. Zoals ik al zei, op het randje, en dan kan je er donder op zeggen dat je anderen tegen je in het harnas jaagt. Dan moet je je afvragen of je post wel zin heeft op een discussieforum, als je iedereen met een andere mening door je bewoordingen alleen maar opfokt. Mijn advies is dan, wat minder is een beter idee, want zonder dat je groepen als laffe honden wegzet, zet je de zaak minder op scherp. Dat maakt het voor iedereen een fijne discussie.
Waarom toch zo zwart wit, Disana?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Als mensen zich hierdoor aangesproken voelen keuren ze kennelijk terreur op onschuldigen goed. Dan moeten ze ook zelf tegen een stootje kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |