Originele, duitse, bron in spoilerquote:'Oostenrijker misbruikte dochters 41 jaar lang'
Laatste update: 25 augustus 2011 13:02 info
LINZ - De Oostenrijkse politie heeft een onderzoek ingesteld naar een man die ervan wordt verdacht zijn twee geestelijk gehandicapte dochters 41 jaar lang gevangen te hebben gehouden en al die tijd seksueel te hebben misbruikt.
Dat heeft de politie donderdag gezegd. De verdachte verblijft momenteel in hechtenis.
De 80-jarige man zou de vrouwen tussen 1970 en mei 2011 stelselmatig hebben verkracht. Zijn dochters zijn nu 53 en 45 jaar oud.
De krant Oberösterreichische Nachrichten meldde dat de vrouwen aan hun vader wisten te ontsnappen toen hij een van hen wilde verkrachten. Zij duwde haar vader om, die daarna niet in staat was hen te achtervolgen.
Fritzl
De zaak doet sterk denken aan die van de Oostenrijker Josef Fritzl. Fritzl hield zijn dochter 24 jaar lang gevangen en verwekte meerdere kinderen bij haar. Die zaak kwam in 2008 aan het licht. Fritzl is voor zijn misdaden tot levenslang veroordeeld.
http://www.nu.nl/buitenla(...)rs-41-jaar-lang.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.sueddeutsche.d(...)-als-jahre-1.1134863
Braunau in Oostenrijk vader misbruikte dochters meer dan 40 jaarquote:
Je kunt het ook zelf vertalen met behulp van een woordenboek.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het Duitse stuk is duidelijker.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar goed, hoe heeft die man de laatste jaren die 2 dochters weten vast te houden? Lijkt me niet echt moeilijk, voor 2 dames van middelbare leeftijd, om een bejaarde man te overmeesteren.
quote:De man had herhaaldelijk gedreigd zijn dochters te doden en ze ook geïntimideerd met een geweer
Zelfs zonder woordenboek (samengevat): een 80-jarige man heeft veertig jaar lang zijn dochters van nu 53 en 45 jaar vastgehouden, waarbij de twee regelmatig werden mishandeld en seksueel misbruikt. Pas toen de man gewond raakte toen één van beide dochters weerstand bood bij een poging tot verkrachting kwam de zaak aan het licht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:59 schreef HSG het volgende:
[..]
Je kunt het ook zelf vertalen met behulp van een woordenboek.
Hangt er vanaf in hoeverre de hersens in de voorgaande jaren zijn gespoeld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:20 schreef MouzurX het volgende:
Ik vind het een beetje rare zaak.
Als vrouw van 53 en 45 kan je een 80 jarige opa toch wel aan.
Dus alleen een geweer? Dan nog vraag ik het me af. Die man kan niet altijd een geweer bij zich hebben.quote:
Bron: http://www.depers.nl/buit(...)zaak-Oostenrijk.htmlquote:'Oostenrijker misbruikte dochters 41 jaar lang'
De Oostenrijkse politie heeft een onderzoek ingesteld naar een man die ervan wordt verdacht zijn twee geestelijk gehandicapte dochters 41 jaar lang gevangen te hebben gehouden en al die tijd seksueel te hebben misbruikt.
Dat heeft de politie donderdag gezegd. De verdachte verblijft momenteel in hechtenis. De 80-jarige man zou de vrouwen tussen 1970 en mei 2011 stelselmatig hebben verkracht. Zijn dochters zijn nu 53 en 45 jaar oud. De krant Oberösterreichische Nachrichten meldde dat de vrouwen aan hun vader wisten te ontsnappen toen hij een van hen wilde verkrachten. Zij duwde haar vader om, die daarna niet in staat was hen te achtervolgen.
De zaak doet sterk denken aan die van de Oostenrijker Josef Fritzl. Fritzl hield zijn dochter 24 jaar lang gevangen en verwekte meerdere kinderen bij haar. Die zaak kwam in 2008 aan het licht. Fritzl is voor zijn misdaden tot levenslang veroordeeld.
Zeker door de oorlogquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:47 schreef timmmmm het volgende:
Even OP en TT aangepast. Duits leest voor mij toch niet zo lekker
NL media hadden het nog nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:47 schreef timmmmm het volgende:
Even OP en TT aangepast. Duits leest voor mij toch niet zo lekker
de vrouw van 45 wist waarschijnlijk geeneens meer wat er buiten was die was 5 toen ze opgesloten werd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:20 schreef MouzurX het volgende:
Ik vind het een beetje rare zaak.
Als vrouw van 53 en 45 kan je een 80 jarige opa toch wel aan.
Nee hoor, ik heb er gezellig vakantie nuquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:55 schreef Atmosphere82 het volgende:
Wat een fout land is het toch, in de jaren '30 en '40 al en nu nog.
Oostenrijk fout?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:55 schreef Atmosphere82 het volgende:
Wat een fout land is het toch, in de jaren '30 en '40 al en nu nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |