O, ok. Ik wist niet dat het anoniem plaatsen (zonder naam dus, bedoel ik) van beledigende DM's, ter informatie banwaardig was, trouwens. Is dat zo? In dat geval kan-ie natuurlijk wel weg.quote:Op zondag 4 september 2011 18:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet in NWS FB posten iig
PM een FA/A erover oid
Ik zal het nog een keer proberen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:04 schreef sp3c het volgende:
geen idee meer wat er stond
ik kan het iig niet meer terughalen ... my bad
Prutquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:42 schreef Frutsel het volgende:
je kan wel brallen als bruggeman maar we gaan echt niet zoeken naar iets waarbij niemand weet waar je het over hebt.
En verwijderde plaatjes kan ik niet zien... dus.. zo komen we geen zak verder.
Zo.... dat zijn uitsprakenquote:Op zondag 11 september 2011 12:29 schreef Weltschmerz het volgende:
"De zionistische lobby is het er niet mee eens, dus hup weg ermee"? Is er een pretentie van de discussie in goede banen leiden, of geeft het een lekker gevoel van macht om je moderatorsbevoegdheden aan te wenden om mensen met wie je het niet eens bent de mond te snoeren?
Nou, ik ondersteun je vragen wel.quote:
Als dat zo zou zijn dan had jij toch al enige tijd geleden een permanente ban gehad?quote:Op maandag 12 september 2011 01:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, ik ondersteun je vragen wel.
Het lijkt erop dat antisemitisme, echt of vermeend, dat maakt niet uit, tot een verbanning leidt.
wat een onzin zeg...maar goed, niet verrassend...quote:Op maandag 12 september 2011 01:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, ik ondersteun je vragen wel.
Het lijkt erop dat antisemitisme, echt of vermeend, dat maakt niet uit, tot een verbanning leidt.
Maar dat schaamteloos semitisme, zelfs in de racistische of genocidische vorm, ruim baan krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |