Ik vind het wel uitmaken. Ik ben zelf geen banaanvrager omdat voor mij niemand de mond gesnoerd hoeft te worden ongeacht wat diens mening is. Maar iemand die zich antisemitisch uitlaat mag van mij best geband worden. Maar dat zou dan ook moeten gelden voor racistische uitingen die geen Joden betreffen.quote:Op maandag 12 september 2011 01:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, ik ondersteun je vragen wel.
Het lijkt erop dat antisemitisme, echt of vermeend, dat maakt niet uit, tot een verbanning leidt.
Maar dat schaamteloos semitisme, zelfs in de racistische of genocidische vorm, ruim baan krijgt.
Zonde. Het is nu juist een mooie uitlaatklep. In andere topics gaat de discussie anders gewoon voort.quote:Op maandag 12 september 2011 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat een onzin zeg...maar goed, niet verrassend...
Die reeks is niet meer te redden, dus we stoppen er binnenkort maar mee. Genoeg waarschuwingen gehad, genoeg pogingen gedaan, het heeft geen zin. En jullie geven elkaar daar de schuld, net als het conflict zelf. Dan maar niet. Het lijkt wel een kleuterklas, maar ga vooral door met het vingertje wijzen.
Het heeft gewoon geen zin.
Heel erg noodzakelijk vind ik het persoonlijk niet, maar hey, wat jij wil joh. Wat het nu precies is, is over een halve dag weer anders. Verandert altijd snel met dit soort nieuwsquote:Op maandag 12 september 2011 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Explosie in Franse kerncentrale
Kan de titel worden veranderd van Kerncentrale in Nucleaire Fabriek?
Donequote:Op maandag 12 september 2011 14:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Explosie in nucleaire fabriek Frankrijk
mag dicht ivm dubbel
Het is nu al een draak van een topic, en niet meer in te tomen. En als je het probeert wordt je meteen voor zionist of antisemiet uitgemaakt. Waarom zouden we er dan nog energie in steken als moderators zijnde?quote:Op maandag 12 september 2011 13:05 schreef waht het volgende:
[..]
Zonde. Het is nu juist een mooie uitlaatklep. In andere topics gaat de discussie anders gewoon voort.
Dus creëer je monster als je wilt maar ik zou de reeks houden.
Verhuis het naar MO waar het hoort.quote:Op maandag 12 september 2011 13:05 schreef waht het volgende:
[..]
Zonde. Het is nu juist een mooie uitlaatklep. In andere topics gaat de discussie anders gewoon voort.
Dus creëer je monster als je wilt maar ik zou de reeks houden.
Dan sluit ik me aan bij timmmm. Weg ermee.quote:
Alleen is men vergeten Rakotto weer op zwart te zetten.quote:
Ik weet niet wat je bedoelt met "niet verrassend". Want mijn standpunt ten opzichte van de staat Israel is duidelijk, maar het mag toch ook wel duidelijk zijn dat ik hecht aan de vrijheid van meningsuiting. En anti-semitisch ben ik aantoonbaar niet.quote:Op maandag 12 september 2011 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat een onzin zeg...maar goed, niet verrassend...
Die reeks is niet meer te redden, dus we stoppen er binnenkort maar mee. Genoeg waarschuwingen gehad, genoeg pogingen gedaan, het heeft geen zin. En jullie geven elkaar daar de schuld, net als het conflict zelf. Dan maar niet. Het lijkt wel een kleuterklas, maar ga vooral door met het vingertje wijzen.
Het heeft gewoon geen zin.
Ja, dat is waar.quote:
Want? Let jij er op hoeveel notes iedereen krijgt? Let jij op alle posts van elke rechtse user die verdwijnt? Of als mods iemand aanspreken via DM of PM? Het stomme is dat de andere groep juist het tegenover gesteld beweert, over het denigrerende gezuig etc etc.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:32 schreef Kees22 het volgende:
Ik constateer dat van verdedigers van Israel aanzienlijk agressievere taal getoleerd wordt dan van critici van Israel.
Ik mag herinneren aan de discussie over het gebruik van de denigrerende woorden pallies en schmouzen.
Och dat wil ik niet zeggen, ik denk dat door het vele lezen en (her)overwegen op Fok ik op enkele punten mijn standpunten deels heb herzien. Wie weet geldt dat voor anderen ook.quote:Deze discussie heeft grosso modo inderdaad weinig zin. Dat wil zeggen: het echte probleem wordt natuurlijk niet opgelost en bijna geen enkele spreker zal van mening veranderen. Maar ja, dat geldt voor alle discussies over heel FOK!
Nee, ik discussieer(de) gewoon mee, Kees heeft gelijk. Paddy geeft iedereen die niet onverdeeld pro-Israel is, meteen aan voor een ban, als ze je niet eerst terroriseert met DM-s om je te bewegen je post te veranderen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Want? Let jij er op hoeveel notes iedereen krijgt?
Neem je shotje nou eens nadat je wat post PVquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik discussieer(de) gewoon mee, Kees heeft gelijk. Paddy geeft iedereen die niet onverdeeld pro-Israel is, meteen aan voor een ban, als ze je niet eerst terroriseert met DM-s om je te bewegen je post te veranderen.
Discussies met jou waren altijd erg vermakelijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik discussieer(de) gewoon mee, Kees heeft gelijk. Paddy geeft iedereen die niet onverdeeld pro-Israel is, meteen aan voor een ban, als ze je niet eerst terroriseert met DM-s om je te bewegen je post te veranderen.
Dat links en rechts heeft er natuurlijk geen reet mee te maken, het zou moeten gaan om wat iemand schrijft.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Want? Let jij er op hoeveel notes iedereen krijgt? Let jij op alle posts van elke rechtse user die verdwijnt? Of als mods iemand aanspreken via DM of PM? Het stomme is dat de andere groep juist het tegenover gesteld beweert, over het denigrerende gezuig etc etc.
Denk dat er meer rechtse users gebanned worden dan linksen. Feit is: Mods kunnen niet bannen.En als ik zie waar users soms niet gebanned voor worden of juist wel.. tja..smaken verschillen. Net als meningen.
Jodenhater? Ik zie hier op heel Fok zelden iemand die zich negatief uitlaat over Joden omdat het Joden zijn. Het komt wel voor hoor, en er wordt ook wel eens gegeneraliseerd, maar hiermee geeft je duidelijk blijk van je eigen bevooroordeeldheid. De zionistisch lobby hier gebruikt een belegen zionistisch tactiek die eruit bestaat iedereen die kritiek heeft op Israel van Jodenhaat te beschuldigen, alsof je geen andere reden zou kunnen hebben om kritiek op Israel te hebben. Ik vind dat een nogal laffe achterbakse poging om mensen de mond te snoeren. Maar jij gaat daar kennelijk in mee, en je kunt natuurlijk geen discussie leiden wanneer je één kant de mond snoert op basis van een valse beschuldiging. Je moet wel enig begrip van de discussie en de achterbakse tactieken hebben natuurlijk.quote:Maar hey, het is nooit goed genoeg. Of je krijgt van een jodenhater te horen dat je deel uitmaakt van het zionistische bewind van Fok, of je krijgt een DM/PM dat het goed met je is en je een smerige linkse NSB mod bent.
Pallies vind ik niet denigrerend of zo, net zoiets als Fransoos ipv Fransman. Maar onderscheid maken tussen Joden en Israeliers is natuurlijk wel relevant en dat mag je daarom ook best verwachten. Je moet immers niet op basis van hun geboorte mensen iets aanrekenen waar ze niks aan kunnen doen.quote:De een heeft ook een dikkere huid dan een ander. Het wordt Pallies had ik zelf kunnen bedenken, zonder dat ik ook maar een moment gedacht had dat het ook een betekenis had. Het kort lekker af, het bekt lekker, net als "de joden " ipv... de Israeliers... Als je er op googled zie je niet eens zo snel dat het een negatieve betekenis heeft. Maar goed, ik kan me voorstellen dat mensen die het wel weten er aanstoot aannemen als je weet dat de spreker het zo bedoeld.
Dit bedoel ik. Nibb-It is gewoon een pro-Israel Troll en hij heeft de MOD's/Admins in zijn zak.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Discussies met jou waren altijd erg vermakelijk
Als dat zo was zou jij hier niet meer kunnen posten hè, papiertje.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Nibb-It is gewoon een pro-Israel Troll en hij heeft de MOD's/Admins in zijn zak.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neem je shotje nou eens nadat je wat post PV
Ik heb nog steeds geen verklaring voor mijn ban van een tijd geleden. Ik kan niet anders dan denken dat Israël en Paddy daar iets mee te maken hebben, maar officieel weet ik niets.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:07 schreef waht het volgende:
[..]
Als dat zo was zou jij hier niet meer kunnen posten hè, papiertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |