Haatbaarden. Probeer een keer normale taal.quote:Op maandag 12 september 2011 13:12 schreef A-mineur het volgende:
Ik heb liever dat er 100 breiviks rondlopen in Nederland dan 10 van die radicale haatbaarden.
Duidelijk normale taal, mag ik uw er aan herinneren dat wij ook maar ongelovige varkens en tweederangs burgers voor hen zijn? Steek u kop maar weer terug in het zand, ik ben klaar met mijn zegje.quote:Op maandag 12 september 2011 13:16 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Haatbaarden. Probeer een keer normale taal.
Beetje flauw van Dibi, het is geen nieuws dat overal mensen wonen met krankzinnige ideeën. Duh.
Dibi heeft het er maar druk mee.quote:Op maandag 12 september 2011 13:13 schreef 3-voud het volgende:
Duh, die mogelijkheid is er altijd, overal.
Zo kan het ook dat er een tornado in Nederland komt.
Mijn god, wat een overtrokken slecht artikel. Beetje zure appels eten om een mogelijkheid tot Wilders afzeiken te zoeken.
Een toename daarin lijkt me wel nieuws, en die toename lijkt me op het eerste gezicht wel te maken te hebben met het klimaat.quote:Op maandag 12 september 2011 13:16 schreef Zemelknoper het volgende:
Beetje flauw van Dibi, het is geen nieuws dat overal mensen wonen met krankzinnige ideeën. Duh.
Erboven staan doe ik dagelijks. Resulteert in beschuldigingen van discriminatie en users die de TR knop kapot klikken.quote:Op maandag 12 september 2011 13:22 schreef Zemelknoper het volgende:
O poepie toch, als anderen zulke taal uitkramen, mag jij het ook? Wat schattig. Je moet er boven staan.
Natuurlijk mag ik dat, dat heet de vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 12 september 2011 13:22 schreef Zemelknoper het volgende:
O poepie toch, als anderen zulke taal uitkramen, mag jij het ook? Wat schattig. Je moet er boven staan.
Het lijkt me lastig de toename te staven, want dan zou je in ieders hoofd moeten kunnen kijken.quote:Op maandag 12 september 2011 13:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een toename daarin lijkt me wel nieuws, en die toename lijkt me op het eerste gezicht wel te maken te hebben met het klimaat.
Helemaal niet, dat is schelden en beledigen. Je moet je punt juist maken zonder vuile taal. Dat kun je niet, omdat je natuurlijk geen punt hebtquote:Op maandag 12 september 2011 13:24 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Natuurlijk mag ik dat, dat heet de vrijheid van meningsuiting.
Je overdrijft en doet neerbuigend. 2 zaken die je vaker samen ziet gaan.quote:Op maandag 12 september 2011 13:27 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat is schelden en beledigen. Je moet je punt juist maken zonder vuile taal. Dat kun je niet, omdat je natuurlijk geen punt hebt.
Dat jij het punt niet ziet zegt meer over jou dan over mij, zoals ik al zei; steek je kop maar weer terug in het zand.quote:Op maandag 12 september 2011 13:27 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat is schelden en beledigen. Je moet je punt juist maken zonder vuile taal. Dat kun je niet, omdat je natuurlijk geen punt hebt.
Ik meng me gewoon in een discussie. Ik misbruik niets, ik ga enkel reviews schrijven man.quote:Op maandag 12 september 2011 13:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je overdrijft en doet neerbuigend. 2 zaken die je vaker samen ziet gaan.
Niet zo verstandig van iemand die een vorm van forummacht heeft. Komt misbruik van.
Graag, want ik zie eerder Breiviks iets ondernemen, dan dat een radicale moslim hier een aanslag pleegt.quote:Op maandag 12 september 2011 13:31 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Dat jij het punt niet ziet zegt meer over jou dan over mij, zoals ik al zei; steek je kop maar weer terug in het zand.
Klopt. Ik ben afgekeurd voor vrouw.quote:Op maandag 12 september 2011 13:32 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Ik meng me gewoon in een discussie. Ik misbruik niets, ik ga enkel reviews schrijven man.
Dat was de vrouw van Samir A.quote:Op maandag 12 september 2011 13:29 schreef Stokstaart het volgende:
Natuurlijk lopen ze hier rond.
Kijk maar naar die vrouw van Mohammed B in DWDD, Hofstadgroep, alles.
Gelukkig zitten ze er so far aardig bovenop die AIVD. Afluisterland nummer 1 zijn wereldwijd heeft dan toch een voordeel....
In de jaren 90 hadden we geen publicisten die met een mes in de borst op straat werden aangetroffen, geen aanslagen op gebouwen, en geen massamoordenaars in Noorwegen.quote:Op maandag 12 september 2011 13:25 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Het lijkt me lastig de toename te staven, want dan zou je in ieders hoofd moeten kunnen kijken.
Zinloos vooroordeel.quote:Op maandag 12 september 2011 13:33 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Graag, want ik zie eerder Breiviks iets ondernemen, dan dat een radicale moslim hier een aanslag pleegt.
Je moet je identificeren om crewlid te worden.quote:Op maandag 12 september 2011 13:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben afgekeurd voor vrouw.
Ik bedoelde ook dat misbruik "kan". Hier op Fok niet vreemd.
Ik moet ook mijn paspoort overhandigen bij het op naam stellen van een auto.quote:Op maandag 12 september 2011 13:36 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Je moet je identificeren om crewlid te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |