Haatbaarden. Probeer een keer normale taal.quote:Op maandag 12 september 2011 13:12 schreef A-mineur het volgende:
Ik heb liever dat er 100 breiviks rondlopen in Nederland dan 10 van die radicale haatbaarden.
Duidelijk normale taal, mag ik uw er aan herinneren dat wij ook maar ongelovige varkens en tweederangs burgers voor hen zijn? Steek u kop maar weer terug in het zand, ik ben klaar met mijn zegje.quote:Op maandag 12 september 2011 13:16 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Haatbaarden. Probeer een keer normale taal.
Beetje flauw van Dibi, het is geen nieuws dat overal mensen wonen met krankzinnige ideeën. Duh.
Dibi heeft het er maar druk mee.quote:Op maandag 12 september 2011 13:13 schreef 3-voud het volgende:
Duh, die mogelijkheid is er altijd, overal.
Zo kan het ook dat er een tornado in Nederland komt.
Mijn god, wat een overtrokken slecht artikel. Beetje zure appels eten om een mogelijkheid tot Wilders afzeiken te zoeken.
Een toename daarin lijkt me wel nieuws, en die toename lijkt me op het eerste gezicht wel te maken te hebben met het klimaat.quote:Op maandag 12 september 2011 13:16 schreef Zemelknoper het volgende:
Beetje flauw van Dibi, het is geen nieuws dat overal mensen wonen met krankzinnige ideeën. Duh.
Erboven staan doe ik dagelijks. Resulteert in beschuldigingen van discriminatie en users die de TR knop kapot klikken.quote:Op maandag 12 september 2011 13:22 schreef Zemelknoper het volgende:
O poepie toch, als anderen zulke taal uitkramen, mag jij het ook? Wat schattig. Je moet er boven staan.
Natuurlijk mag ik dat, dat heet de vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 12 september 2011 13:22 schreef Zemelknoper het volgende:
O poepie toch, als anderen zulke taal uitkramen, mag jij het ook? Wat schattig. Je moet er boven staan.
Het lijkt me lastig de toename te staven, want dan zou je in ieders hoofd moeten kunnen kijken.quote:Op maandag 12 september 2011 13:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een toename daarin lijkt me wel nieuws, en die toename lijkt me op het eerste gezicht wel te maken te hebben met het klimaat.
Helemaal niet, dat is schelden en beledigen. Je moet je punt juist maken zonder vuile taal. Dat kun je niet, omdat je natuurlijk geen punt hebtquote:Op maandag 12 september 2011 13:24 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Natuurlijk mag ik dat, dat heet de vrijheid van meningsuiting.
Je overdrijft en doet neerbuigend. 2 zaken die je vaker samen ziet gaan.quote:Op maandag 12 september 2011 13:27 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat is schelden en beledigen. Je moet je punt juist maken zonder vuile taal. Dat kun je niet, omdat je natuurlijk geen punt hebt.
Dat jij het punt niet ziet zegt meer over jou dan over mij, zoals ik al zei; steek je kop maar weer terug in het zand.quote:Op maandag 12 september 2011 13:27 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat is schelden en beledigen. Je moet je punt juist maken zonder vuile taal. Dat kun je niet, omdat je natuurlijk geen punt hebt.
Ik meng me gewoon in een discussie. Ik misbruik niets, ik ga enkel reviews schrijven man.quote:Op maandag 12 september 2011 13:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je overdrijft en doet neerbuigend. 2 zaken die je vaker samen ziet gaan.
Niet zo verstandig van iemand die een vorm van forummacht heeft. Komt misbruik van.
Graag, want ik zie eerder Breiviks iets ondernemen, dan dat een radicale moslim hier een aanslag pleegt.quote:Op maandag 12 september 2011 13:31 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Dat jij het punt niet ziet zegt meer over jou dan over mij, zoals ik al zei; steek je kop maar weer terug in het zand.
Klopt. Ik ben afgekeurd voor vrouw.quote:Op maandag 12 september 2011 13:32 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Ik meng me gewoon in een discussie. Ik misbruik niets, ik ga enkel reviews schrijven man.
Dat was de vrouw van Samir A.quote:Op maandag 12 september 2011 13:29 schreef Stokstaart het volgende:
Natuurlijk lopen ze hier rond.
Kijk maar naar die vrouw van Mohammed B in DWDD, Hofstadgroep, alles.
Gelukkig zitten ze er so far aardig bovenop die AIVD. Afluisterland nummer 1 zijn wereldwijd heeft dan toch een voordeel....
In de jaren 90 hadden we geen publicisten die met een mes in de borst op straat werden aangetroffen, geen aanslagen op gebouwen, en geen massamoordenaars in Noorwegen.quote:Op maandag 12 september 2011 13:25 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Het lijkt me lastig de toename te staven, want dan zou je in ieders hoofd moeten kunnen kijken.
Zinloos vooroordeel.quote:Op maandag 12 september 2011 13:33 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Graag, want ik zie eerder Breiviks iets ondernemen, dan dat een radicale moslim hier een aanslag pleegt.
Je moet je identificeren om crewlid te worden.quote:Op maandag 12 september 2011 13:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben afgekeurd voor vrouw.
Ik bedoelde ook dat misbruik "kan". Hier op Fok niet vreemd.
Ik moet ook mijn paspoort overhandigen bij het op naam stellen van een auto.quote:Op maandag 12 september 2011 13:36 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Je moet je identificeren om crewlid te worden.
Probeer het eens met Samir A., kom je iets beter over.quote:Op maandag 12 september 2011 13:29 schreef Stokstaart het volgende:
Natuurlijk lopen ze hier rond.
Kijk maar naar die vrouw van Mohammed B in DWDD, Hofstadgroep, alles.
Gelukkig zitten ze er so far aardig bovenop die AIVD. Afluisterland nummer 1 zijn wereldwijd heeft dan toch een voordeel....
Ik sna je punt niet om dit te berde te brengen. Ik kan me toch gewoon mengen in en discussie met míjn mening? Het is mijn mening dat er veel te veel irrationele angst is voor moslims. Die angst wordt ook nog verkeerd geuit.quote:Op maandag 12 september 2011 13:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik moet ook mijn paspoort overhandigen bij het op naam stellen van een auto.
Kan ik nog steeds te hard om rijden.
Waar wil je heen?
Ja, die lul dus.quote:Op maandag 12 september 2011 13:37 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Probeer het eens met Samir A., kom je iets beter over.
Ik kan me in de jaren '90 anders Fatwas op schrijvers herinneren die onder moesten duiken, bomaanslagen op ministers, brandaanslagen op politieke bijeenkomsten en massamoorden in Bologna.quote:Op maandag 12 september 2011 13:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In de jaren 90 hadden we geen publicisten die met een mes in de borst op straat werden aangetroffen, geen aanslagen op gebouwen, en geen massamoordenaars in Noorwegen.
We zien politieke gekte ipv apolitieke gekte, dan zie ik niet in waarom je zou moeten doen alsof het politieke er los van staat.
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 12 september 2011 13:33 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Graag, want ik zie eerder Breiviks iets ondernemen, dan dat een radicale moslim hier een aanslag pleegt.
Dat is moord, geen aanslag.quote:Op maandag 12 september 2011 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Oh, en ben je Theo van Gogh vergeten?
Deze post is eng. Er zit wat in!quote:Op maandag 12 september 2011 13:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik kan me in de jaren '90 anders Fatwas op schrijvers herinneren die onder moesten duiken, bomaanslagen op ministers, brandaanslagen op politieke bijeenkomsten en massamoorden in Bologna.
Het was natuurlijk een politieke daad. Hij heeft nb een manifest in van Gogh's borst gestoken waarin hij de oorlog verklaarde aan NL en een ieder die de islam belachelijk maakte.quote:
Ja, het kan natuurlijk niet allebei zijn.quote:
Ja man, dachten ze 10 jaar geleden op 11 sept. ook allemaal, radicale moslims, geen gevaar alleen een hoop geblaf. Totdat de 2 torens naar beneden kwamen. Hoe denk je dat Hitler aan de macht is gekomen? Hij was eerst ook een spelertje van niks, totdat half Duitsland achter hem stond.quote:Op maandag 12 september 2011 13:41 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Ik sna je punt niet om dit te berde te brengen. Ik kan me toch gewoon mengen in en discussie met míjn mening? Het is mijn mening dat er veel te veel irrationele angst is voor moslims. Die angst wordt ook nog verkeerd geuit.
Jij bent ook maar een keffertje op een forum. Wilders is slechts een opportunist. Straks heeft hij echt macht en gaat ie moslims pesten met krankzinnige wetten?quote:Op maandag 12 september 2011 13:50 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ja man, dachten ze 10 jaar geleden op 11 sept. ook allemaal, radicale moslims, geen gevaar alleen een hoop geblaf. Totdat de 2 torens naar beneden kwamen. Hoe denk je dat Hitler aan de macht is gekomen? Hij was eerst ook een spelertje van niks, totdat half Duitsland achter hem stond.
Misschien denkt hij dat ze het omstebeurt doen. Links is geweest (Volkert van der Graaf), de extremistische moslims hebben hun beurt gehad (Mohammed Bouyeri), dus nu zal rechts wel aan de beurt zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En waarom denk je dat we eerder met een Breivik te maken krijgen dan met een radicale moslim?
Dat Wilders is wat hij is kan ik ook niet veranderen, het punt blijft dat we niet weg moeten kijken of "rustig" in dialoog gaan. Dat werkt niet. Je moet vaste kaders gaan stellen, wat daarbuiten valt (qua gedrag, normen, waarden etc) dient direct verwijderd te worden uit de maatschappij. Kijk naar die demonstratie gisteren in Engeland, waar je ze Amerikaanse vlaggen ziet verbranden, Allah will dominate the world, en weet ik het allemaal wat voor leuzen ze roepen.quote:Op maandag 12 september 2011 13:51 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Jij bent ook maar een keffertje op een forum. Wilders is slechts een opportunist. Straks heeft hij echt macht en gaat ie moslims pesten met krankzinnige wetten?
Dat zijn we allemaal hier.quote:Op maandag 12 september 2011 13:51 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Jij bent ook maar een keffertje op een forum. Wilders is slechts een opportunist. Straks heeft hij echt macht en gaat ie moslims pesten met krankzinnige wetten?
Klaar.quote:Op maandag 12 september 2011 13:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik kan me in de jaren '90 anders Fatwas op schrijvers herinneren die onder moesten duiken, bomaanslagen op ministers, brandaanslagen op politieke bijeenkomsten en massamoorden in Bologna.
Hij wijst op het gevaar van wegkijken en negeren. Wat we vroeger deden als het om de islam ging dus.quote:Op maandag 12 september 2011 13:57 schreef Athlon64x het volgende:
Tofik Dibi [ afbeelding ]
Wat wil die hier mee bereiken of wil ie zijn dubieuze vriendjes aandacht weg te trekken
Dan verteld die knuppel niks nieuws dus.quote:Op maandag 12 september 2011 14:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hij wijst op het gevaar van wegkijken en negeren. Wat we vroeger deden als het om de islam ging dus.
Maar goed dit had je ook uit het artikel kunnen halen.
Vroeger? Dat doen we toch nog steeds? Bagatelliseren ?quote:Op maandag 12 september 2011 14:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hij wijst op het gevaar van wegkijken en negeren. Wat we vroeger deden als het om de islam ging dus.Maar goed dit had je ook uit het artikel kunnen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |