Ik heb op "pallies" gegoogled en gekeken naar de teksten waarin met dat woord Palestijnen worden aangeduid. Zonder uitzondering is het gebruik steeds negatief, varierend van spottend tot ronduit denigrerend. Ik heb geen enkele tekst kunnen vinden waarin het woord "pallies" op een sympathieke manier wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:58 schreef Morendo het volgende:
Wat een lichtgeraaktheid. 'Pal' heeft juist een zeer sympathieke bijklank. En Pallie niet minder. Dat laat onverlet dat het grotendeels tokkie's zijn natuurlijk.
Morendo komt hier dan ook enkel om te trollenquote:Op woensdag 28 september 2011 05:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb op "pallies" gegoogled en gekeken naar de teksten waarin met dat woord Palestijnen worden aangeduid. Zonder uitzondering is het gebruik steeds negatief, varierend van spottend tot ronduit denigrerend. Ik heb geen enkele tekst kunnen vinden waarin het woord "pallies" op een sympathieke manier wordt gebruikt.
Dan is hij niet de enige:quote:Op woensdag 28 september 2011 07:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Morendo komt hier dan ook enkel om te trollen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
pallies is voor mij hetzelfde als een fransman een fransoos noemen. Maar als het je zo verschrikkelijk dwars zit, wil ik het wel laten hoor.
Waarom is een afkorting voor palestijnen (pallies) eigenlijk zo verschrikkelijk in jouw ogen?
Geef eens een voorbeeld (met link).quote:Op woensdag 28 september 2011 05:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb op "pallies" gegoogled en gekeken naar de teksten waarin met dat woord Palestijnen worden aangeduid. Zonder uitzondering is het gebruik steeds negatief, varierend van spottend tot ronduit denigrerend. Ik heb geen enkele tekst kunnen vinden waarin het woord "pallies" op een sympathieke manier wordt gebruikt.
Duidelijk, nou wil ik best een linkje plaatsen. Maar het is blijkbaar niet meer mogelijk om de OP aan te passen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet gewoon een bronvermelding plaatsen. Het zal me stiekem aan mijn anus oxideren of je dit verzonnen of gehoaxed hebt, niet daarom wil ik hem, hoewel mensen met bron je berichten wel serieuzer nemen.
In NWS posten we dagelijks tientallen nieuwsberichten, 99 van de 100 keer rechtstreeks gekopieerd van andere sites, die al dan niet (veel) moeite voor gedaan hebben, voor die nieuwsberichten. Als je die dan 1 op 1 kopieert is het niet alleen niet meer dan fatsoenlijk er even een linkje bij te zetten, daar komt nog bij dat die nieuwssites niet zo blij zijn met schaamteloos jatten, dus een linkje wel het minste is wat we als FOK! kunnen doen.
Dat gezegd hebbende, er hoeft niet een heel topic om verziekt te worden, dus ik zal morgen (als ik niet mobiel ben) eens voor je kijken.
http://www.noordland-forum.net/viewtopic.php?f=13&t=120quote:Op woensdag 28 september 2011 08:54 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld (met link).
Het zou moeten kunnen zo te zien, maar goed, ik heb het linkje erbij gezet.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:55 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Duidelijk, nou wil ik best een linkje plaatsen. Maar het is blijkbaar niet meer mogelijk om de OP aan te passen?
quote:En natuurlijk zijn gemeente en politie er als de kippen bij om te vertellen hoe goed en accuraat ze hebben gehandeld. Hilarisch. Jeugdbendes nemen de macht op staat over, pesten mensen weg en de gemeente en politie kunnen niet instaan voor de veiligheid van burgers.
Men faalt op alle fronten, maar met meest schrijnende is nog wel dat men dat niet eens onderkent. Problemen oplossen met met het (h)erkennen ervan. Zelfs dat stadium is nog niet eens aangebroken. En zolang dat nog het geval is, kun je als gedupeerde maar beter je biezen pakken. Van de overheid heb je niets te verwachten.
Neem aan dat dit echt niet kan. Vooral van deze user die al een behoorlijk strafblad heeft met opruiende berichten aan het adres van Marokkanen en immigranten maar ook bijvoorbeeld aan het adres van homo's.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:14 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Nee, dat zou je in een vrij Westers land niet moeten kunnen verwachten!
Tijd dat we onze welvaart, ons welzijn, onze vrijheid en onze cultuur eens gaan beschermen door dit soort aapmensen spoorloos te laten verdwijnen. Nederland heeft zuiveringen nodig. Heel dringend!
Weet ik niet, maar goed mods hebben editrechten dus mocht het niet handig zijn halen ze het weg.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:23 schreef Ferdo het volgende:
Is het overigens handig dat soort reacties hier nog even te quoten?
Kunnen alle onderstaande topics gekoppeld worden, gezien de discussie hetzelfde is?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
Kan deze gekoppeld worden?
Boerka verbod Nederland #2
Bedankt alvast
Ik zie de reden nog steeds niet? Omdat de OP geen quote heeft? En dat een user geband is is toch geen reden om een topic te sluiten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:59 schreef Frutsel het volgende:
Reden 1: Kut OP, gebande user
Reden 2: Omdat: Yvonne!
Voortaan svp die bagger uit de topics zelf laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |