Mensen die alleen de bron lezen en daaruit dingen denken af te leiden....quote:
quote:Dat schrijft Metro.
Het lijkt er weer eens verrekte veel op, en veel mensen schijnen over het Metro-gedeelte heen te lezen. Dan maar even uit de Metro:quote:
http://www.metronieuws.nl(...)rZkjc!k5bFAFZWWes3s/quote:Haagse vlucht uit wijk door terreur bende
Milieudeskundige (31) vlucht Den Haag uit na maandenlang terreur jongerenbende
Behalve een Haags homostel is ook een vrouw (31) in wanhoop haar woning ontvlucht. “Ik wilde zo graag dat we hier ons eerste kindje zouden krijgen”, zegt Anne (niet haar echte naam, red.). Ze beeft als ze door haar oude buurtje in de Schilderswijk rijdt. “Hier hebben de oudere bewoners het niet meer voor het zeggen”, weet een Hindoestaanse man. “Hier maken zíj de dienst uit.” Hij knikt naar een stel jongens die volgens hem behoren tot één Marokkaanse jeugdgroep, beter bekend als de Bende van de Delftselaan.
Aangekomen bij haar koopwoning schiet Anne vol. De ellende begon ruim een jaar geleden toen ze na het boodschappen doen constateerde dat het deurslot van haar buren kapot was. “Meteen belde ik de politie. Ik zag ook dat een jongen een koevoet probeerde te verstoppen en heb er een foto van gemaakt. Zodra een rechercheur mijn mobieltje had, riep hij iemand bij zich, naar later bleek een Marokkaanse informant.
Vanaf toen is mijn leven op z’n kop gezet.” Haar vriend (33): “Die informant zei dat hij de jongen niet herkende. Een paar weken later werd er een deuk in haar nieuwe Peugeot gereden.”
Later wordt Annes wagen geleidelijk gesloopt. “Net zo lang totdat de garage hem op vier lekke banden weg kon slepen.” Ze laat een stapel processen-verbaal zien: brandstichting, vandalisme, bedreigingen. “Ze hebben zelfs een stoeptegel naar m’n hoofd gegooid.”
Ze breekt: “Ik hoorde in die tijd dat ik baarmoederhalskanker had. En dan gaan ze je met verkrachting dreigen.” Anne, milieudeskundige van beroep, zit al een half jaar overspannen in de ziektewet. Ontslag dreigt. Ze heeft haar ‘paleisje’ verlaten en woont bij haar vriend in een andere provincie.
Heftig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het lijkt er weer eens verrekte veel op, en veel mensen schijnen over het Metro-gedeelte heen te lezen. Dan maar even uit de Metro:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)rZkjc!k5bFAFZWWes3s/
Wat? Moeten ze teruggestuurd worden naar Nederland? Maar ze zitten toch al hier?quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:31 schreef DeBassist het volgende:
sommige moeten echt teruggestuurd worden naar hun vaderland
Ja, sorry, ik heb laatst die Zembla gezien over de Telegraaf, heb jij dat ook gezien?quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:39 schreef Wokkel het volgende:
Die plaat voor je kop laat erg weinig informatie door.
Het zijn Nederlanders. Maar je kunt dat ongewenste volk ook altijd nog afschieten. Niemand die ze zal missen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:31 schreef DeBassist het volgende:
sommige moeten echt teruggestuurd worden naar hun vaderland
Het lijkt me sterk dat je het bericht uberhaupt hebt gelezen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:41 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik heb laatst die Zembla gezien over de Telegraaf, heb jij dat ook gezien?
Dat was wel een beetje linkse propaganda trouwens..
Maar een bericht als dit pas ook wel weer prima in het Telegraaf straatje hoor..
Wat doet het er toe dat het in het Telegraaf straatje past?quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:41 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik heb laatst die Zembla gezien over de Telegraaf, heb jij dat ook gezien?
Dat was wel een beetje linkse propaganda trouwens..
Maar een bericht als dit pas ook wel weer prima in het Telegraaf straatje hoor..
Omgekeerde wereld.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:28 schreef falling_away het volgende:
Er is maar een straf voor dit soort straattuig! Op vakantie naar een of ander zonnig oord op kosten van de gemeente zodat er eens goed met ze gepraat kan worden!
En die vrouw mag ook wel eens aangepakt worden, we hebben niks aan klikkers in NL
Sarcasme.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |