abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102640568
DEN HAAG - Een 31-jarige vrouw is de Haagse Schilderswijk uit gevlucht. Ze is weggepest door een Marokkaanse jeugdbende.

Dat schrijft Metro. De vrouw vertelt in de krant dat ze een jaar lang last heeft gehad van vernielingen en bedreigingen. Ook werd er een stoeptegel naar haar gegooid.

De gemeente zegt in een reactie dat de problemen in het betreffende gebied "topprioriteit" hebben. De politie zegt dat "actief en zorgvuldig" is gereageerd op de meldingen die de vrouw heeft gedaan.

http://www.telegraaf.nl/b(...)se_weg__.html?p=11,2

[ Bericht 18% gewijzigd door yvonne op 03-10-2011 12:24:29 ]
What falls down must go up
  maandag 3 oktober 2011 @ 09:02:59 #2
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_102640581
tuurlijk, de politie actief en zorgvuldig :')
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  maandag 3 oktober 2011 @ 09:06:25 #3
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_102640614
edit: nuttig - zeg dan niets!

[ Bericht 79% gewijzigd door Frutsel op 03-10-2011 09:25:02 ]
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 3 oktober 2011 @ 09:09:49 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_102640663
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:06 schreef mstx het volgende:

Shoot the messenger?

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 03-10-2011 09:25:27 ]
censuur :O
pi_102640677
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:06 schreef mstx het volgende:
Mensen die alleen de bron lezen en daaruit dingen denken af te leiden....

quote:
Dat schrijft Metro.

[ Bericht 9% gewijzigd door Frutsel op 03-10-2011 09:25:54 ]
pi_102640691
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:09 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Shoot the messenger?
Het lijkt er weer eens verrekte veel op, en veel mensen schijnen over het Metro-gedeelte heen te lezen. Dan maar even uit de Metro:
quote:
Haagse vlucht uit wijk door terreur bende
Milieudeskundige (31) vlucht Den Haag uit na maandenlang terreur jongerenbende

Behalve een Haags homostel is ook een vrouw (31) in wanhoop haar woning ontvlucht. “Ik wilde zo graag dat we hier ons eerste kindje zouden krijgen”, zegt Anne (niet haar echte naam, red.). Ze beeft als ze door haar oude buurtje in de Schilderswijk rijdt. “Hier hebben de oudere bewoners het niet meer voor het zeggen”, weet een Hindoestaanse man. “Hier maken zíj de dienst uit.” Hij knikt naar een stel jongens die volgens hem behoren tot één Marokkaanse jeugdgroep, beter bekend als de Bende van de Delftselaan.

Aangekomen bij haar koopwoning schiet Anne vol. De ellende begon ruim een jaar geleden toen ze na het boodschappen doen constateerde dat het deurslot van haar buren kapot was. “Meteen belde ik de politie. Ik zag ook dat een jongen een koevoet probeerde te verstoppen en heb er een foto van gemaakt. Zodra een rechercheur mijn mobieltje had, riep hij iemand bij zich, naar later bleek een Marokkaanse informant.

Vanaf toen is mijn leven op z’n kop gezet.” Haar vriend (33): “Die informant zei dat hij de jongen niet herkende. Een paar weken later werd er een deuk in haar nieuwe Peugeot gereden.”
Later wordt Annes wagen geleidelijk gesloopt. “Net zo lang totdat de garage hem op vier lekke banden weg kon slepen.” Ze laat een stapel processen-verbaal zien: brandstichting, vandalisme, bedreigingen. “Ze hebben zelfs een stoeptegel naar m’n hoofd gegooid.”

Ze breekt: “Ik hoorde in die tijd dat ik baarmoederhalskanker had. En dan gaan ze je met verkrachting dreigen.” Anne, milieudeskundige van beroep, zit al een half jaar overspannen in de ziektewet. Ontslag dreigt. Ze heeft haar ‘paleisje’ verlaten en woont bij haar vriend in een andere provincie.

http://www.metronieuws.nl(...)rZkjc!k5bFAFZWWes3s/
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_102640695
Delftselaan, daar komt zelfs de politie niet meer in herkenbare wagens :)
  maandag 3 oktober 2011 @ 09:23:53 #8
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_102640884
Marokkanen. Ook geen nieuws dus.
pi_102640949
Er is maar een straf voor dit soort straattuig! Op vakantie naar een of ander zonnig oord op kosten van de gemeente zodat er eens goed met ze gepraat kan worden!

En die vrouw mag ook wel eens aangepakt worden, we hebben niks aan klikkers in NL
Alpha kenny one
  maandag 3 oktober 2011 @ 09:31:11 #10
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_102640998
sommige moeten echt teruggestuurd worden naar hun vaderland :N
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_102641012
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:11 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Het lijkt er weer eens verrekte veel op, en veel mensen schijnen over het Metro-gedeelte heen te lezen. Dan maar even uit de Metro:

[..]

http://www.metronieuws.nl(...)rZkjc!k5bFAFZWWes3s/
Heftig.
pi_102641095
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:31 schreef DeBassist het volgende:
Wat? Moeten ze teruggestuurd worden naar Nederland? Maar ze zitten toch al hier?
What falls down must go up
pi_102641138
Televaag...
pi_102641150
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:38 schreef Roellie80 het volgende:
Televaag...
Die plaat voor je kop laat erg weinig informatie door.
pi_102641189
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:39 schreef Wokkel het volgende:
Die plaat voor je kop laat erg weinig informatie door.
Ja, sorry, ik heb laatst die Zembla gezien over de Telegraaf, heb jij dat ook gezien?
Dat was wel een beetje linkse propaganda trouwens..

Maar een bericht als dit pas ook wel weer prima in het Telegraaf straatje hoor..
pi_102641197
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:31 schreef DeBassist het volgende:
Het zijn Nederlanders. Maar je kunt dat ongewenste volk ook altijd nog afschieten. Niemand die ze zal missen.
pi_102641206
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:41 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ja, sorry, ik heb laatst die Zembla gezien over de Telegraaf, heb jij dat ook gezien?

Maar een bericht als dit pas ook wel weer prima in het Telegraaf straatje hoor..
Het lijkt me sterk dat je het bericht uberhaupt hebt gelezen.
pi_102641233
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:41 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Wat doet het er toe dat het in het Telegraaf straatje past?
pi_102641246
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:28 schreef falling_away het volgende:
Er is maar een straf voor dit soort straattuig! Op vakantie naar een of ander zonnig oord op kosten van de gemeente zodat er eens goed met ze gepraat kan worden!

En die vrouw mag ook wel eens aangepakt worden, we hebben niks aan klikkers in NL
Omgekeerde wereld. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_102641249
Incidentje, toch?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_102641259
quote:
2s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

Omgekeerde wereld. :')
Sarcasme. ;)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_102641317
Jij noemt dit een incident, ik noem het een structueel probleem in de grote steden met Marokkaanse jeugd.
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_102641388
Deze vrouw zou heus wel meer gedaan hebben hoor! En dan nog is het maar een incident van deze jongeren (waarom noem je de afkomst, racisme!). Ik stel voor dat als deze kwajongens zich een half jaar rustig houden, dat ze een bootreisje krijgen naar Amerika.
  maandag 3 oktober 2011 @ 09:55:07 #24
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_102641405
He, gezellig. Het wekelijkse '*** pest *** uit de wijk/ het dorp/ de leefomgeving' :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 3 oktober 2011 @ 09:57:09 #25
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_102641435
Het lijkt me dat deze jongens ghetto's en segregatie voorstaan. Gun ze dat gewoon.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_102641438
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:42 schreef Wokkel het volgende:
Het lijkt me sterk dat je het bericht uberhaupt hebt gelezen.
dan niet

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:44 schreef Nuchterheid het volgende:

Wat doet het er toe dat het in het Telegraaf straatje past?
Het gaat erom dat de Telegraaf dit bericht plaatst en andere vergelijkbare berichten waarin een medelander(s) fout zitten niet plaatsen waardoor we allemaal tot op zekere hoogte geindoctrineerd worden
pi_102641452
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:57 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

dan niet

[..]

Het gaat erom dat de Telegraaf dit bericht plaatst en andere vergelijkbare berichten waarin een medelander(s) fout zitten niet plaatsen waardoor we allemaal tot op zekere hoogte geindoctrineerd worden
Heb je de OP gelezen?
pi_102641522
quote:

[..]

dan niet

[..]

Maar wat vind je van het bericht op zich, inplaats van een beetje slap te gaan zitten ouwehoeren over media die je wel of niet pruimt?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:03:25 #29
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_102641540
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar wat vind je van het bericht op zich, inplaats van een beetje slap te gaan zitten ouwehoeren over media die je wel of niet pruimt?
Ik vind dat het afleidt van de huidige wereldrevolutie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_102641547
Ik heb een handige en juiste oplossing.
Politie durft niks meer en heeft een monopolie op geweld.
Ik zou een rondje lopen in de buurt knokploeg organiseren. (ik sponsor de honkbal knuppels wel.)
Een aantal weken vrij nemen en de jongens structureel stukmaken en naar papa en mama brengen.
Maar als je dit zeg is het fout, mag niet foei foei.
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_102641564
Dat is pas Holland in da Hood!
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_102641609
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:01 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik vind dat het geen landelijk nieuws is. Het feit dat het nu wel terugkomt in de landelijke kranten is volgens mij puur omdat er over "Marokkaanse jeugdbende" geschreven kan worden. Dit vind ik jammer, en tegelijkertijd dan weer een onderwerp voor een forum
pi_102641679
quote:

[..]

dan niet

[..]

Je hebt de OP dus niet gelezen, dat is duidelijk. Dat is ook niet erg, maar kom dan niet met dooddoeners.
pi_102641692
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:06 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik vind dat het geen landelijk nieuws is. Het feit dat het nu wel terugkomt in de landelijke kranten is volgens mij puur omdat er over "Marokkaanse jeugdbende" geschreven kan worden. Dit vind ik jammer, en tegelijkertijd dan weer een onderwerp voor een forum
Ag het is maar een incident he! Een klein groepje wat het voor de rest verpest!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102641719
quote:

[..]

Als er alleen had gestaan 'jeugdbende' dan had het van jou wel in de krant mogen staan?
pi_102641727
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:28 schreef falling_away het volgende:

Dat dus, vieze snitches in Nederland :r
En die jongens hebben alle hulp nodig die ze kunnen krijgen, door hun slechte jeugd enzo.
pi_102641735
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:10 schreef Wokkel het volgende:

Je hebt de OP dus niet gelezen, dat is duidelijk. Dat is ook niet erg, maar kom dan niet met dooddoeners.
Ik probeer er nog wat van te maken, met jou fancy oneliners komen we ook niet echt verder
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:11 schreef Hater het volgende:

[..]

Ag het is maar een incident he!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach, haters gonna haat zullen we maar zeggen he
pi_102641773
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:13 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

:')
pi_102641776
quote:

[..]

Ik probeer er nog wat van te maken, met jou fancy oneliners komen we ook niet echt verder

[..]

Nee, je probeert dit incident maar af te schuiven onder het mom dat het geen landelijk nieuws is. Als we in Nederland al zo ver zijn dat we straatterreur normaal gaan vinden, zijn we toch wel erg hard afgegleden, en daar ben jij het product van.
pi_102641795
quote:
Je doet inderdaad enorm constructief mee, zelfs het benoemen van de oerbron van het artikel (die notabene in de OP staat vermeld) lukt je niet.

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:38 schreef Roellie80 het volgende:
Televaag...
pi_102641806
quote:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens.
Feit blijft dat er nou eenmaal ellende gebeurt in de wereld en dus ook in Nederland. Je leest niet snel over de Nederlandse probleemjongeren in de krant, tenzij het een moord betreft o.i.d. (Tristan vd Vlis bijv.)
In dit geval zijn de ouders van de jongeren net zo schuldig als de jongeren zelf als je het mij vraagt.
pi_102641820
Walgelijk.

Overigens wel opvallend dat er nog niemand het over de partij van de burgemeester en het college van Den Haag heeft gehad. Iets wat bij soortgelijke gebeurtenissen in bijvoorbeeld Utrecht steevast wel gebeurt, binnen 10 reacties.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_102641840
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:17 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens.
Feit blijft dat er nou eenmaal ellende gebeurt in de wereld en dus ook in Nederland. Je leest niet snel over de Nederlandse probleemjongeren in de krant, tenzij het een moord betreft o.i.d. (Tristan vd Vlis bijv.)
In dit geval zijn de ouders van de jongeren net zo schuldig als de jongeren zelf als je het mij vraagt.
Het zit niet in de Nederlandse cultuur om met een groep systematisch een persoon te terroriseren.
pi_102641885
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:19 schreef Hater het volgende:

[..]

Het zit niet in de Nederlandse cultuur om met een groep systematisch een persoon te terroriseren.
In Marokko gaat het er ook echt niet zo aan toe. Ik weet niet of je wat afweet van de cultuur in Noord-Afrika, maar die is een stuk gemoedelijker en hartelijker dan hier in West-Europa.
Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat dat beter is, maar het is wel vreemd dat wanneer men besluit te immigreren naar een land wat en hun ogen 'beter' is dat ze er dan met de pet naar gooien.
pi_102641912
quote:

[..]

Als dit soort incidenten al geen landelijk nieuws meer kunnen zijn in jouw optiek, zijn we als maatschappij inderdaad behoorlijk aan het afglijden. Los van het feit dat het hier om Marokkanen gaat, vind ik het nogal heftig dat iemand gewoon uit pure angst moet verhuizen uit zijn eigen omgeving. En omdat dit niet de eerste keer is, maar een soort van trend lijkt te gaan worden, vind ik dat het best nog wel wat meer belicht mag worden, want is is toch inmiddels wel overduidelijk dat de overheid compleet faalt in dit soort situaties.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_102641925
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:21 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

In Marokko gaat het er ook echt niet zo aan toe. Ik weet niet of je wat afweet van de cultuur in Noord-Afrika, maar die is een stuk gemoedelijker en hartelijker dan hier in West-Europa.
Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat dat beter is, maar het is wel vreemd dat wanneer men besluit te immigreren naar een land wat en hun ogen 'beter' is dat ze er dan met de pet naar gooien.
Zoals ik al eerder aangaf zijn het maar incidenten en is het een kleine groep die het voor de rest verpest :')
pi_102641935
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:21 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

In Marokko gaat het er ook echt niet zo aan toe. Ik weet niet of je wat afweet van de cultuur in Noord-Afrika, maar die is een stuk gemoedelijker en hartelijker dan hier in Wes-Europa.
Dat is inderdaad vreemd maar toch de bittere waarheid voor een groot deel van de 'Marokkanen' in Nederland.
pi_102641973
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:23 schreef Hater het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder aangaf zijn het maar incidenten en is het een kleine groep die het voor de rest verpest :')
Incidenten??

Hoppa nog eentje

Jaja incidenten die steeds vaker voorkomen.........
pi_102642021
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:15 schreef Scorpie het volgende:

Nee, je probeert dit incident maar af te schuiven onder het mom dat het geen landelijk nieuws is. Als we in Nederland al zo ver zijn dat we straatterreur normaal gaan vinden, zijn we toch wel erg hard afgegleden, en daar ben jij het product van.
Dank je voor het compliment!

Als jij deze "straatterreur" voorpagina nieuws vind dat vind ik dat ze dus succes hebben gehad jou te indoctrineren. Er zijn belangrijkere dingen in de wereld kom op zeg.

Mij gaat het om het volgende, wanneer iets verglijkbaars gebeurt waar geen marokaan/turk bij betrokken is dan is het ineens geen nieuws. Dat klopt niet.
Of het is nieuws, ofniet, dat heeft niet zoveel met de achtergrond/nationaliteit van de betrokkenen te maken. Maar DAT is de Telegraaf niet met mij eens. Logisch ook, "Marokaans straattuig" scoort. het is goed voor de verkopen.

Maar laat je gerust verder bëinvloeden, echt nog even en we gaan allemaal deaud door de Marokaanse straattereur :')
pi_102642104
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:16 schreef Wokkel het volgende:

Je doet inderdaad enorm constructief mee, zelfs het benoemen van de oerbron van het artikel (die notabene in de OP staat vermeld) lukt je niet.

Al was de bron "het Sesamstraat-dagblad" Het zal me aan m'n reet roesten, het is de Telegraaf welke dit bericht tot landelijk nieuws verheft. Waardoor het uiteindelijk ook hier terechtkomt

En kom je nou zelf nog met iets nuttigs of is je doel vandaag mij posts afzeiken?
pi_102642110
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:27 schreef Roellie80 het volgende:
Of het is nieuws, ofniet, dat heeft niet zoveel met de achtergrond/nationaliteit van de betrokkenen te maken.
Dus als er alleen 'Jeugdbende' had gestaan dan was het wel nieuws?
pi_102642156
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:30 schreef Wokkel het volgende:

Dus als er alleen 'Jeugdbende' had gestaan dan was het wel nieuws?
Het gaat mij erom dat het geplaatst word omdat het om immigraten gaat. Dat scoort.
Medelanders doen ook wel eens vervelende dingen, maar dit verkoopt toch minder goed dan wanneer het om bijvoorbeeld Marokanen gaat..
pi_102642243
quote:

[..]

Als jij deze "straatterreur" voorpagina nieuws vind dat vind ik dat ze dus succes hebben gehad jou te indoctrineren. Er zijn belangrijkere dingen in de wereld kom op zeg.

Mij gaat het om het volgende, wanneer iets verglijkbaars gebeurt waar geen marokaan/turk bij betrokken is dan is het ineens geen nieuws. Dat klopt niet.
Of het is nieuws, ofniet, dat heeft niet zoveel met de achtergrond/nationaliteit van de betrokkenen te maken. Maar DAT is de Telegraaf niet met mij eens. Logisch ook, "Marokaans straattuig" scoort. het is goed voor de verkopen.

Maar laat je gerust verder bëinvloeden, echt nog even en we gaan allemaal deaud door de Marokaanse straattereur :')
Nee WIJ zijn niet beinvloed, JIJ bent beinvloed te denken dat dit normaal is. En het is HELEMAAL NIET zo dat enkel de berichten van Marokkanen in het nieuws komen, zie bijv. dit bericht.

http://www.depers.nl/binn(...)ostel-weggepest.html

Het komt gewoon vaker voor dat Marokkaanse jeugd hiervoor verantwoordelijk is. Als je dat niet ziet stel ik voor dat jeje linke oogkleppen afdoet en nog eens echt gaat rondkijken
Alpha kenny one
pi_102642273
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:32 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat het geplaatst word omdat het om immigraten gaat. Dat scoort.
Medelanders doen ook wel eens vervelende dingen, maar dit verkoopt toch minder goed dan wanneer het om bijvoorbeeld Marokanen gaat..
En daarom probeer je in eerste instantie het topic te degraderen door ´Televaag..´ te roepen? Omdat het over Marokkanen gaat?

Waarom open jij geen topics over autochtonen die wel eens vervelende dingen doen, als je vindt dat immigranten teveel negatieve aandacht naar zich toe trekken?
pi_102642539
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:36 schreef falling_away het volgende:
Nee WIJ zijn niet beinvloed, JIJ bent beinvloed te denken dat dit normaal is. En het is HELEMAAL NIET zo dat enkel de berichten van Marokkanen in het nieuws komen, zie bijv. dit bericht.

http://www.depers.nl/binn(...)ostel-weggepest.html

Het komt gewoon vaker voor dat Marokkaanse jeugd hiervoor verantwoordelijk is. Als je dat niet ziet stel ik voor dat jeje linke oogkleppen afdoet en nog eens echt gaat rondkijken
Ik kreeg naar mijn hoofd dat ik blijbaar een afgegleden product was omdat ik niet net zo dramatisch als de rest van Nederland op zo'n bericht reageer, ik denk ik kaats de bal even terug.

Ik ben ook zeker wel met je eens dat dit soort criminaliteit blijkbaar populair is onder de Marokaanse jeugd. Maar een ander nieuwsbericht erbij.. ik zie de waarde er niet zo van.

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:37 schreef Wokkel het volgende:

[..]

En daarom probeer je in eerste instantie het topic te degraderen door ´Televaag..´ te roepen? Omdat het over Marokkanen gaat?

Waarom open jij geen topics over autochtonen die wel eens vervelende dingen doen, als je vindt dat immigranten teveel negatieve aandacht naar zich toe trekken?
Je snapt m'n punt niet helemaal maar dat maakt ook niet uit. Er werd mij om nog een reactie gevraagd over het bericht, zodoende
pi_102642969
Het is trouwens lastig om uit het vele aanbod van 'non-nieuws' op de Delftselaan de echte pareltjes te selecteren, maar deze staat wat mij betreft met stip genomineerd:
quote:
Den Haag • Agenten in burger hielden dinsdag 22 december twee Haagse jongens aan toen deze op de Delftselaan de autoportieren van de auto opentrokken waarin de twee agenten zich bevonden. De jonges waren, gewapend met sneeuwballen, bezig aan een soort strooptocht langs diverse voertuigen, maar stuitten daarbij dus net op de ‘verkeerde’ auto.

Afgelopen weekend werden automobilisten in Den Haag belaagd door jongeren die de portieren van auto’s opentrokken en vervolgens de inzittenden onder vuur namen met sneeuw- en ijsballen. Ondertussen namen zij een tas of mobiele telefoon uit het voeruig weg, als die ‘voor het oprapen’ lag. Door de bekogelingen raakten zeker drie automobilisten gewond en moesten voor behandeling naar het ziekenhuis.

De afgelopen dagen hielden agenten daarom een extra oogje in het zeil, met name in de omgeving van de Delftselaan. Zo ook de twee agenten in burger, die dinsdag 22 december omstreeks 18.30 uur over de Delftselaan reden. Zij zagen een groep jongens wederom aan auto bekogelen en aan de portieren trekken. Net op het moment dat zij in wilden grijpen om de groep aan te houden, spurtte de groep uiteen bij het zien van een andere, opvallende politiewagen. Enkele uren later, omstreeks 20.30 uur, reden zij opnieuw over de Delftselaan en zagen wederom een groep jongens een auto belagen. Zij brachten hun auto tot stilstand, maar werden, omdat zij in burger waren, door de groep niet herkend als politieagenten. Op het moment dat twee jongens ook bij de agenten aan de deuren trokken, hielden de agenten hen aan. De jongens, 14 en 15 jaar oud, werden naar het politiebureau gebracht. De recherche onderzoekt de zaak.
http://politie.emea.nl/?p=2853

Alhoewel, tegenwoordig wordt je als burger niet meer bekogeld maar gewoon klemgereden.
quote:
Jongeren Delftselaan beroven inzittenden auto
Naar de politie nu bekend maakt hebben jongeren vorige week donderdag op de Delftselaan in Den Haag een auto met twee inzittenden overvallen. De 51-jarige automobilist werd door een kleine auto voor hem tot stoppen gedwongen waarna de man en zijn 43-jarige passagiere omsingeld werden.
http://www.infothuis.tv/index.php?s=3&c=32444

Die marokkaanse jongens zijn wel de toppers op het gebied van nieuwe technieken.
pi_102643131
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:05 schreef Wokkel het volgende:
Het is trouwens lastig om uit het vele aanbod van 'non-nieuws' op de Delftselaan de echte pareltjes te selecteren, maar deze staat wat mij betreft met stip genomineerd:

[..]

http://politie.emea.nl/?p=2853

Alhoewel, tegenwoordig wordt je als burger niet meer bekogeld maar gewoon klemgereden.

[..]

http://www.infothuis.tv/index.php?s=3&c=32444

Die marokkaanse jongens zijn wel de toppers op het gebied van nieuwe technieken.
Incidenten. Dit doen Nederlandse jongeren ook elke dag. Stuur deze jongeren met een boottochtje naar Amerika en alles is opgelost!!
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:12:19 #58
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_102643154
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:11 schreef Hater het volgende:

[..]

Incidenten. Dit doen Nederlandse jongeren ook elke dag. Stuur deze jongeren met een boottochtje naar Amerika en alles is opgelost!!
Terug naar Marokko lijkt me beter.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_102643193
quote:
2s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:12 schreef mazaru het volgende:

[..]

Terug naar Marokko lijkt me beter.
Je kan mensen die hier zijn geboren niet "terug"sturen. Maar dit marokkaanse tuig moet je lijfstraffen geven.
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:14:53 #60
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102643220
Wel grappig te zien dat voornamelijk rechts blijft hangen in hun incidentjes retoriek. Rechts is aan de macht mensen!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:16:21 #61
168739 Red_85
'echt wel'
pi_102643255
Wanneer wordt een 'incident' structureel?

Incident...
:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_102643257
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:14 schreef Re het volgende:
Wel grappig te zien dat voornamelijk rechts blijft hangen in hun incidentjes retoriek. Rechts is aan de macht mensen!
Rechts ( PVV) wil de burgemeester van Den Haag toch naar huis sturen?
pi_102643338
quote:
Zeker in Den Haag, maar blijkbaar vinden ze het wel best zo. De Telegraaf kan lekker Henk & Ingrid bang blijven maken en zij kunnen hun retoriek blijven spuien voor de achterban. Het is natuurlijk veel makkelijker te roeptoeteren dan daadwerkelijk naar een oplossing voor het probleem te zoeken.
pi_102643483
quote:
9s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Zeker in Den Haag, maar blijkbaar vinden ze het wel best zo. De Telegraaf kan lekker Henk & Ingrid bang blijven maken en zij kunnen hun retoriek blijven spuien voor de achterban. Het is natuurlijk veel makkelijker te roeptoeteren dan daadwerkelijk naar een oplossing voor het probleem te zoeken.
Ik zie het liever als waarschuwen, zelfs de politie wordt nota bene overvallen in die buurt! De oplossing is natuurlijk al talloze keren gegeven.

- Kort kinderbijslag, de kinderen worden immers niet opgevoed
- Gooi de probleemgezinnen de wijk uit, naar een zeecontainer op Pampus.
- Beloon de kinderen die zich wel gedragen.
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:25:25 #65
168739 Red_85
'echt wel'
pi_102643531
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:23 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Ik zie het liever als waarschuwen, zelfs de politie wordt nota bene overvallen in die buurt! De oplossing is natuurlijk al talloze keren gegeven.

- Kort kinderbijslag, de kinderen worden immers niet opgevoed
- Gooi de probleemgezinnen de wijk uit, naar een zeecontainer op Pampus.
- Beloon de kinderen die zich wel gedragen.
Da's te dichtbij en veel te zonde. Het is werelderfgoed weet je nog.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Official ESF Kreviewer maandag 3 oktober 2011 @ 11:28:16 #66
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_102643611
quote:
9s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Sinds wanneer is het aan een krant om een oplossing te zoeken? Zij berichten slechts over de feiten en maken daar een verhaal van voor in de krant.

Er is overigens geen oplossing. De Neerlandsche pliesies zijn te laf.
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:30:12 #67
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:32:35 #68
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_102643717
quote:

[..]

In steeds meer slaperige provinciestadjes, zelfs ver buiten de randstad, hebben ze groeiende problemen met criminaliteit en overlast door allochtone jongeren, met name jongeren van marokkaanse afkomst. Ik zie zeker nieuwswaarde in dit soort berichten. Nu brengt de telegraaf graag dingen overdreven, de volkskrant negeert dit soort dingen het liefst.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:34:23 #69
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_102643776
quote:
In de meeste steden hebben de linksers het al decennia voor het zeggen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_102644005
quote:
9s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:28 schreef Kreator het volgende:
Sinds wanneer is het aan een krant om een oplossing te zoeken? Zij berichten slechts over de feiten en maken daar een verhaal van voor in de krant.
Waar zeg ik dat de krant een oplossing moet zoeken?
  Official ESF Kreviewer maandag 3 oktober 2011 @ 12:01:01 #71
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_102644676
quote:
11s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat de krant een oplossing moet zoeken?
In je bericht die ik net quote? ;(.
pi_102645500
TS is kloon van gebande, troll.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')