abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102642110
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:27 schreef Roellie80 het volgende:
Of het is nieuws, ofniet, dat heeft niet zoveel met de achtergrond/nationaliteit van de betrokkenen te maken.
Dus als er alleen 'Jeugdbende' had gestaan dan was het wel nieuws?
pi_102642156
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:30 schreef Wokkel het volgende:

Dus als er alleen 'Jeugdbende' had gestaan dan was het wel nieuws?
Het gaat mij erom dat het geplaatst word omdat het om immigraten gaat. Dat scoort.
Medelanders doen ook wel eens vervelende dingen, maar dit verkoopt toch minder goed dan wanneer het om bijvoorbeeld Marokanen gaat..
pi_102642243
quote:

[..]

Dank je voor het compliment!

Als jij deze "straatterreur" voorpagina nieuws vind dat vind ik dat ze dus succes hebben gehad jou te indoctrineren. Er zijn belangrijkere dingen in de wereld kom op zeg.

Mij gaat het om het volgende, wanneer iets verglijkbaars gebeurt waar geen marokaan/turk bij betrokken is dan is het ineens geen nieuws. Dat klopt niet.
Of het is nieuws, ofniet, dat heeft niet zoveel met de achtergrond/nationaliteit van de betrokkenen te maken. Maar DAT is de Telegraaf niet met mij eens. Logisch ook, "Marokaans straattuig" scoort. het is goed voor de verkopen.

Maar laat je gerust verder bėinvloeden, echt nog even en we gaan allemaal deaud door de Marokaanse straattereur :')
Nee WIJ zijn niet beinvloed, JIJ bent beinvloed te denken dat dit normaal is. En het is HELEMAAL NIET zo dat enkel de berichten van Marokkanen in het nieuws komen, zie bijv. dit bericht.

http://www.depers.nl/binn(...)ostel-weggepest.html

Het komt gewoon vaker voor dat Marokkaanse jeugd hiervoor verantwoordelijk is. Als je dat niet ziet stel ik voor dat jeje linke oogkleppen afdoet en nog eens echt gaat rondkijken
Alpha kenny one
pi_102642273
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:32 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat het geplaatst word omdat het om immigraten gaat. Dat scoort.
Medelanders doen ook wel eens vervelende dingen, maar dit verkoopt toch minder goed dan wanneer het om bijvoorbeeld Marokanen gaat..
En daarom probeer je in eerste instantie het topic te degraderen door ´Televaag..´ te roepen? Omdat het over Marokkanen gaat?

Waarom open jij geen topics over autochtonen die wel eens vervelende dingen doen, als je vindt dat immigranten teveel negatieve aandacht naar zich toe trekken?
pi_102642539
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:36 schreef falling_away het volgende:
Nee WIJ zijn niet beinvloed, JIJ bent beinvloed te denken dat dit normaal is. En het is HELEMAAL NIET zo dat enkel de berichten van Marokkanen in het nieuws komen, zie bijv. dit bericht.

http://www.depers.nl/binn(...)ostel-weggepest.html

Het komt gewoon vaker voor dat Marokkaanse jeugd hiervoor verantwoordelijk is. Als je dat niet ziet stel ik voor dat jeje linke oogkleppen afdoet en nog eens echt gaat rondkijken
Ik kreeg naar mijn hoofd dat ik blijbaar een afgegleden product was omdat ik niet net zo dramatisch als de rest van Nederland op zo'n bericht reageer, ik denk ik kaats de bal even terug.

Ik ben ook zeker wel met je eens dat dit soort criminaliteit blijkbaar populair is onder de Marokaanse jeugd. Maar een ander nieuwsbericht erbij.. ik zie de waarde er niet zo van.

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:37 schreef Wokkel het volgende:

[..]

En daarom probeer je in eerste instantie het topic te degraderen door ´Televaag..´ te roepen? Omdat het over Marokkanen gaat?

Waarom open jij geen topics over autochtonen die wel eens vervelende dingen doen, als je vindt dat immigranten teveel negatieve aandacht naar zich toe trekken?
Je snapt m'n punt niet helemaal maar dat maakt ook niet uit. Er werd mij om nog een reactie gevraagd over het bericht, zodoende
pi_102642969
Het is trouwens lastig om uit het vele aanbod van 'non-nieuws' op de Delftselaan de echte pareltjes te selecteren, maar deze staat wat mij betreft met stip genomineerd:
quote:
Den Haag • Agenten in burger hielden dinsdag 22 december twee Haagse jongens aan toen deze op de Delftselaan de autoportieren van de auto opentrokken waarin de twee agenten zich bevonden. De jonges waren, gewapend met sneeuwballen, bezig aan een soort strooptocht langs diverse voertuigen, maar stuitten daarbij dus net op de ‘verkeerde’ auto.

Afgelopen weekend werden automobilisten in Den Haag belaagd door jongeren die de portieren van auto’s opentrokken en vervolgens de inzittenden onder vuur namen met sneeuw- en ijsballen. Ondertussen namen zij een tas of mobiele telefoon uit het voeruig weg, als die ‘voor het oprapen’ lag. Door de bekogelingen raakten zeker drie automobilisten gewond en moesten voor behandeling naar het ziekenhuis.

De afgelopen dagen hielden agenten daarom een extra oogje in het zeil, met name in de omgeving van de Delftselaan. Zo ook de twee agenten in burger, die dinsdag 22 december omstreeks 18.30 uur over de Delftselaan reden. Zij zagen een groep jongens wederom aan auto bekogelen en aan de portieren trekken. Net op het moment dat zij in wilden grijpen om de groep aan te houden, spurtte de groep uiteen bij het zien van een andere, opvallende politiewagen. Enkele uren later, omstreeks 20.30 uur, reden zij opnieuw over de Delftselaan en zagen wederom een groep jongens een auto belagen. Zij brachten hun auto tot stilstand, maar werden, omdat zij in burger waren, door de groep niet herkend als politieagenten. Op het moment dat twee jongens ook bij de agenten aan de deuren trokken, hielden de agenten hen aan. De jongens, 14 en 15 jaar oud, werden naar het politiebureau gebracht. De recherche onderzoekt de zaak.
http://politie.emea.nl/?p=2853

Alhoewel, tegenwoordig wordt je als burger niet meer bekogeld maar gewoon klemgereden.
quote:
Jongeren Delftselaan beroven inzittenden auto
Naar de politie nu bekend maakt hebben jongeren vorige week donderdag op de Delftselaan in Den Haag een auto met twee inzittenden overvallen. De 51-jarige automobilist werd door een kleine auto voor hem tot stoppen gedwongen waarna de man en zijn 43-jarige passagiere omsingeld werden.
http://www.infothuis.tv/index.php?s=3&c=32444

Die marokkaanse jongens zijn wel de toppers op het gebied van nieuwe technieken.
pi_102643131
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:05 schreef Wokkel het volgende:
Het is trouwens lastig om uit het vele aanbod van 'non-nieuws' op de Delftselaan de echte pareltjes te selecteren, maar deze staat wat mij betreft met stip genomineerd:

[..]

http://politie.emea.nl/?p=2853

Alhoewel, tegenwoordig wordt je als burger niet meer bekogeld maar gewoon klemgereden.

[..]

http://www.infothuis.tv/index.php?s=3&c=32444

Die marokkaanse jongens zijn wel de toppers op het gebied van nieuwe technieken.
Incidenten. Dit doen Nederlandse jongeren ook elke dag. Stuur deze jongeren met een boottochtje naar Amerika en alles is opgelost!!
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:12:19 #58
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_102643154
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:11 schreef Hater het volgende:

[..]

Incidenten. Dit doen Nederlandse jongeren ook elke dag. Stuur deze jongeren met een boottochtje naar Amerika en alles is opgelost!!
Terug naar Marokko lijkt me beter.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_102643193
quote:
2s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:12 schreef mazaru het volgende:

[..]

Terug naar Marokko lijkt me beter.
Je kan mensen die hier zijn geboren niet "terug"sturen. Maar dit marokkaanse tuig moet je lijfstraffen geven.
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:14:53 #60
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102643220
Wel grappig te zien dat voornamelijk rechts blijft hangen in hun incidentjes retoriek. Rechts is aan de macht mensen!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:16:21 #61
168739 Red_85
'echt wel'
pi_102643255
Wanneer wordt een 'incident' structureel?

Incident...
:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_102643257
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:14 schreef Re het volgende:
Wel grappig te zien dat voornamelijk rechts blijft hangen in hun incidentjes retoriek. Rechts is aan de macht mensen!
Rechts ( PVV) wil de burgemeester van Den Haag toch naar huis sturen?
pi_102643338
quote:
Zeker in Den Haag, maar blijkbaar vinden ze het wel best zo. De Telegraaf kan lekker Henk & Ingrid bang blijven maken en zij kunnen hun retoriek blijven spuien voor de achterban. Het is natuurlijk veel makkelijker te roeptoeteren dan daadwerkelijk naar een oplossing voor het probleem te zoeken.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_102643483
quote:
9s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Zeker in Den Haag, maar blijkbaar vinden ze het wel best zo. De Telegraaf kan lekker Henk & Ingrid bang blijven maken en zij kunnen hun retoriek blijven spuien voor de achterban. Het is natuurlijk veel makkelijker te roeptoeteren dan daadwerkelijk naar een oplossing voor het probleem te zoeken.
Ik zie het liever als waarschuwen, zelfs de politie wordt nota bene overvallen in die buurt! De oplossing is natuurlijk al talloze keren gegeven.

- Kort kinderbijslag, de kinderen worden immers niet opgevoed
- Gooi de probleemgezinnen de wijk uit, naar een zeecontainer op Pampus.
- Beloon de kinderen die zich wel gedragen.
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:25:25 #65
168739 Red_85
'echt wel'
pi_102643531
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:23 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Ik zie het liever als waarschuwen, zelfs de politie wordt nota bene overvallen in die buurt! De oplossing is natuurlijk al talloze keren gegeven.

- Kort kinderbijslag, de kinderen worden immers niet opgevoed
- Gooi de probleemgezinnen de wijk uit, naar een zeecontainer op Pampus.
- Beloon de kinderen die zich wel gedragen.
Da's te dichtbij en veel te zonde. Het is werelderfgoed weet je nog.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Official ESF Kreviewer maandag 3 oktober 2011 @ 11:28:16 #66
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_102643611
quote:
9s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Sinds wanneer is het aan een krant om een oplossing te zoeken? Zij berichten slechts over de feiten en maken daar een verhaal van voor in de krant.

Er is overigens geen oplossing. De Neerlandsche pliesies zijn te laf.
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:30:12 #67
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:32:35 #68
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_102643717
quote:

[..]

Dank je voor het compliment!

Als jij deze "straatterreur" voorpagina nieuws vind dat vind ik dat ze dus succes hebben gehad jou te indoctrineren. Er zijn belangrijkere dingen in de wereld kom op zeg.

Mij gaat het om het volgende, wanneer iets verglijkbaars gebeurt waar geen marokaan/turk bij betrokken is dan is het ineens geen nieuws. Dat klopt niet.
Of het is nieuws, ofniet, dat heeft niet zoveel met de achtergrond/nationaliteit van de betrokkenen te maken. Maar DAT is de Telegraaf niet met mij eens. Logisch ook, "Marokaans straattuig" scoort. het is goed voor de verkopen.

Maar laat je gerust verder bėinvloeden, echt nog even en we gaan allemaal deaud door de Marokaanse straattereur :')
In steeds meer slaperige provinciestadjes, zelfs ver buiten de randstad, hebben ze groeiende problemen met criminaliteit en overlast door allochtone jongeren, met name jongeren van marokkaanse afkomst. Ik zie zeker nieuwswaarde in dit soort berichten. Nu brengt de telegraaf graag dingen overdreven, de volkskrant negeert dit soort dingen het liefst.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:34:23 #69
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_102643776
quote:
In de meeste steden hebben de linksers het al decennia voor het zeggen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_102644005
quote:
9s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:28 schreef Kreator het volgende:
Sinds wanneer is het aan een krant om een oplossing te zoeken? Zij berichten slechts over de feiten en maken daar een verhaal van voor in de krant.
Waar zeg ik dat de krant een oplossing moet zoeken?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Official ESF Kreviewer maandag 3 oktober 2011 @ 12:01:01 #71
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_102644676
quote:
11s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat de krant een oplossing moet zoeken?
In je bericht die ik net quote? ;(.
pi_102645500
TS is kloon van gebande, troll.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')