Dat is al zo'n oud nummerquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:34 schreef Bobs. het volgende:
Oh en door die tt's krijg ik dat nummer alles of niets van Linda, Roos en Jessica in m'n hoofd.
Ik wil alles of nieeeets, nananana nanananaa nananananaa.
Ik niet. Tot ik dit las.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:34 schreef Bobs. het volgende:
Oh en door die tt's krijg ik dat nummer alles of niets van Linda, Roos en Jessica in m'n hoofd.
Ik wil alles of nieeeets, nananana nanananaa nananananaa.
Ik wil alles of nietsquote:
Ik rijd elke dag twee keer je nieuwe huis voorbijquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
@Rene: ja
Naar zo'n Damsterdiepgeval,.
Report gemacht!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:49 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ik wil alles of niets
Baby, roep jij maar niets
Ik ga voor heel intens
Voor meer dan honderd procent
Ik wil je pin, je nul-zes
Je verlies, je succes
In je cabrio of op je fiets
Ik wil alles of nieets
Nanananananaa, nananananaaa, nananananaaa
Doe maar niet ajb, TR's zijn hier niet voor bedoeld.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Doe maar niet ajb, TR's zijn hier niet voor bedoeld.
Kan het wat zachterquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:49 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ik wil alles of niets
Baby, roep jij maar niets
Ik ga voor heel intens
Voor meer dan honderd procent
Ik wil je pin, je nul-zes
Je verlies, je succes
In je cabrio of op je fiets
Ik wil alles of nieets
Nanananananaa, nananananaaa, nananananaaa
Sorryquote:
Dat klopte trouwens niet, liep net nog even langs de Printentuin en ze hebben een nieuw bordje waar op staat dat hij om 18h sluit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:17 schreef Bobs. het volgende:
Er staat geloof ik op dat bordje dat hij sluit als het donker wordt, maar niet echt een vaste tijd. Begin van de avond zal hij dan vast nog wel open zijn.
Vind ik ook leuk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:10 schreef amenth het volgende:
hey man ik ben dinsdag in Groningen voor week
hasret of ozan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:10 schreef amenth het volgende:
8.2 op mijn project.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:58 schreef ShiningStar het volgende:
Laten we het positief houden: een 4,7 op een tentamen zonder voorbereiding is nog best netjes.
Nog maar 4 te gaan
Denk je alles gehad te hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:10 schreef amenth het volgende:
is hard werken hoor!quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:44 schreef MaxMark het volgende:
Maar anders heb je toch niks te doen als mod van STA.
Blijf van de schapen af.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:10 schreef amenth het volgende:
Pwnedquote:
Ik niet. Morgen werken. Ben gister nog even in Pandje geweest. Was wel weer leuk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:34 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Nog meer mensen die dansjes en drankjes gaan doen in de stad?
Ik ben alweer terug. Party hard hèquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:34 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Nog meer mensen die dansjes en drankjes gaan doen in de stad?
Ach ja. Boog, gespannen, yada yada.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |