Dat is al zo'n oud nummerquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:34 schreef Bobs. het volgende:
Oh en door die tt's krijg ik dat nummer alles of niets van Linda, Roos en Jessica in m'n hoofd.
Ik wil alles of nieeeets, nananana nanananaa nananananaa.
Ik niet. Tot ik dit las.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:34 schreef Bobs. het volgende:
Oh en door die tt's krijg ik dat nummer alles of niets van Linda, Roos en Jessica in m'n hoofd.
Ik wil alles of nieeeets, nananana nanananaa nananananaa.
Ik wil alles of nietsquote:
Ik rijd elke dag twee keer je nieuwe huis voorbijquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
@Rene: ja
Naar zo'n Damsterdiepgeval,.
Report gemacht!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:49 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ik wil alles of niets
Baby, roep jij maar niets
Ik ga voor heel intens
Voor meer dan honderd procent
Ik wil je pin, je nul-zes
Je verlies, je succes
In je cabrio of op je fiets
Ik wil alles of nieets
Nanananananaa, nananananaaa, nananananaaa
Doe maar niet ajb, TR's zijn hier niet voor bedoeld.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Doe maar niet ajb, TR's zijn hier niet voor bedoeld.
Kan het wat zachterquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:49 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ik wil alles of niets
Baby, roep jij maar niets
Ik ga voor heel intens
Voor meer dan honderd procent
Ik wil je pin, je nul-zes
Je verlies, je succes
In je cabrio of op je fiets
Ik wil alles of nieets
Nanananananaa, nananananaaa, nananananaaa
Sorryquote:
Dat klopte trouwens niet, liep net nog even langs de Printentuin en ze hebben een nieuw bordje waar op staat dat hij om 18h sluit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:17 schreef Bobs. het volgende:
Er staat geloof ik op dat bordje dat hij sluit als het donker wordt, maar niet echt een vaste tijd. Begin van de avond zal hij dan vast nog wel open zijn.
Vind ik ook leuk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:10 schreef amenth het volgende:
hey man ik ben dinsdag in Groningen voor week
hasret of ozan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:10 schreef amenth het volgende:
8.2 op mijn project.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:58 schreef ShiningStar het volgende:
Laten we het positief houden: een 4,7 op een tentamen zonder voorbereiding is nog best netjes.
Nog maar 4 te gaan
Denk je alles gehad te hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:10 schreef amenth het volgende:
is hard werken hoor!quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:44 schreef MaxMark het volgende:
Maar anders heb je toch niks te doen als mod van STA.
Blijf van de schapen af.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:10 schreef amenth het volgende:
Pwnedquote:
Ik niet. Morgen werken. Ben gister nog even in Pandje geweest. Was wel weer leuk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:34 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Nog meer mensen die dansjes en drankjes gaan doen in de stad?
Ik ben alweer terug. Party hard hèquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:34 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Nog meer mensen die dansjes en drankjes gaan doen in de stad?
Ach ja. Boog, gespannen, yada yada.quote:
Kut hè, projectgroepwerk op de HBOquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:58 schreef Jesse_ het volgende:
Altijd afhankelijk van anderen waardoor dat niet kon
Ja. Vooral omdat ik altijd wil dat alles goed gebeurd en het daardoor nogal vaak voorkomt dat ik redelijk wat meer werk op me neem dan de rest.quote:
Mijn ironie, wat doe je.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja. Vooral omdat ik altijd wil dat alles goed gebeurd
Niet bewust, in elk geval.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:41 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik ben niemand van jullie tegen gekomen he vannacht?
Gelukkig maarquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:11 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik ben van mijn hele leven nog nooit zo dronken geweest, echt verschrikkelijk en ik voel me nu ook zo stom haha want ik kan me niet herinneren hoe ik me heb gedragen.
kwam je toevallig woensdagnacht om uurtje of 3 zingend thuis?:Pquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:11 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik ben van mijn hele leven nog nooit zo dronken geweest, echt verschrikkelijk en ik voel me nu ook zo stom haha want ik kan me niet herinneren hoe ik me heb gedragen.
Haha met hulp! En de blauwe plekken staan op mijn armen en benen..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan is het ook beter van niet om je iets te herinneren. Ach, het zal wel meevallen, want je bent heel thuisgekomen.
Hahaha, nee kan dat hele liedje niet eensquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:14 schreef loecje het volgende:
[..]
kwam je toevallig woensdagnacht om uurtje zingend thuis?:P
♫ Hamburgers met korting. Oh Oh Oh ♫
Thuisgebracht worden. Het overkomt vrijwel iedereen wel een keerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:14 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Haha met hulp! En de blauwe plekken staan op mijn armen en benen..
reclame van de AHquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:15 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Hahaha, nee kan dat hele liedje niet eens
Goed om te horen haha.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Thuisgebracht worden. Het overkomt vrijwel iedereen wel een keer
Niets om je voor te schamen.
Het moet alleen niet vaker gebeuren, want dan ben je een notoire comazuipsterquote:
Zal niet weer gebeuren. Sowieso de eerst komende tijd maar even geen alcohol..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het moet alleen niet vaker gebeuren, want dan ben je een notoire comazuipster
Dat zeg ik ook altijd...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:30 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Zal niet weer gebeuren. Sowieso de eerst komende tijd maar even geen alcohol..
Dat gaat niet lukken denk ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:30 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Zal niet weer gebeuren. Sowieso de eerst komende tijd maar even geen alcohol..
Hoe duur is het daar dan? In Denemarken hielden de biertjes van 6 euro in ieder geval niemand tegen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:32 schreef Luco het volgende:
Kom naar Sydney! Hier is het gewoon niet te betalen!
Vergelijkbaar. Hier drinkt iedereen van te voren gewoon flink in volgens mij. Alles is hier duurder en de Sydneysiders zeggen zelf ook gewoon in te drinken en op stap amper wat te nemen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:44 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Hoe duur is het daar dan? In Denemarken hielden de biertjes van 6 euro in ieder geval niemand tegen.
Ow?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vond het overigens wel mooi dat Mrjolyn_ zonder enige moeite haar tieten liet zien in de kroeg! Leuk je ontmoet te hebben donderdag.
Had het eigenlijk ook veel te druk met andere dingen, vandaar dat een herhaling er niet in zatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ja in 2009/2010 werd jij ons opgedrongen, das waar ook
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vond het overigens wel mooi dat Mrjolyn_ zonder enige moeite haar tieten liet zien in de kroeg! Leuk je ontmoet te hebben donderdag.
Pics or nothing happenedquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |