Ik zeg ook fietspad.quote:
Gewoon precies voor de voeten langs rijden als het kan. Schrikken ze lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou. Ik loop altijd gewoon op de stoep in de Folkingestraat, in plaats van op het fietspad, zoals het gros van de mensen doet. En als je dan belt omdat je er langs wil kijken ze verontwaardigd om.
Ik bel altijd gewoon, vooral ook omdat mensen dat ook al als irritant ervaren. En als ze dan omkijken en gewoon doorlopen snijd ik ze gewoon af.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gewoon precies voor de voeten langs rijden als het kan. Schrikken ze lekker
Puppy toch.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:08 schreef Renesite het volgende:
Ah, saté halen. Wil saté bij mijn bami. Bah. Moededeuruit.
Wij hebben ooit met het Gronings ontzet (5 jaar geleden ofzo) een fiets voor 2,50 overgekocht van een zwerverquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:28 schreef Stuurver het volgende:
Was er gisteren en fietste een zingende junk door de binnenstad die iedereen zijn fiets zat aan te bieden
En dan is er een agent die je ziet en je hebt een strafblad voor ¤2,50quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:47 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Wij hebben ooit met het Gronings ontzet (5 jaar geleden ofzo) een fiets voor 2,50 overgekocht van een zwerverWant dan kon hij weer een biertje kopen en konden wij met de fiets richting 't vuurwerk
reden dat ik nog nooit een fiets van een junk gekocht hebquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En dan is er een agent die je ziet en je hebt een strafblad voor €2,50
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:09 schreef Luco het volgende:
Morgen laatste dag als inwoner van Groningen trouwens
Ja, maar dat was niet zo dus dat scheelt ;-)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En dan is er een agent die je ziet en je hebt een strafblad voor ¤2,50
Een dergelijk opvallende fietsverkoper.. dat moet haast wel een "stille" zijn geweest. Ze worden wel beter bij de politie trouwens, eerder lieten ze nog glad geschoren fris ruikende "junks" fietsen aanbieden, tegenwoordig zijn ze heel wat beter in hun vermomming.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:28 schreef Stuurver het volgende:
Was er gisteren en fietste een zingende junk door de binnenstad die iedereen zijn fiets zat aan te bieden
Lokzwervers?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Een dergelijk opvallende fietsverkoper.. dat moet haast wel een "stille" zijn geweest. Ze worden wel beter bij de politie trouwens, eerder lieten ze nog glad geschoren fris ruikende "junks" fietsen aanbieden, tegenwoordig zijn ze heel wat beter in hun vermomming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:54 schreef Prosac het volgende:
Jup. Mooi systeem hoor, toch al een behoorlijk aantal studenten met een leuke aantekening nu.
Ik kom nogal eens bij de politie en krijg dat soort dingen dan ook mee.Uitlokking!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
Dus ik ben nog lang niet klaar
Gefeli. Welke, Foundation of Practitioner?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Lekker om 5.40 mijn bed uit omdat ik met de trein naar Utrecht moest om 6.45. Ondanks het vroege opstaan wel mijn officiële Prins2 projectmanagement certificaat behaald.
Hou ons op de hoogte hè.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:18 schreef Renesite het volgende:
Zooo, dawas weer verjaardagjeee binnen het liefelijke gezinnetje. Oktober de volgende.
Is goed!quote:
quote:
Weggeregend, vrees ik.quote:
Jawel. Maar ik zeur soms graag. doet iedereen hierquote:
Zeuren lucht zo heerlijk op altijdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik zeur soms graag. doet iedereen hier
Lag ik net in bed te chillen met een tv programma op uitzending... kwam er opeens iemand aan de deur.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:53 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Zeuren lucht zo heerlijk op altijd
Om te zeuren?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lag ik net in bed te chillen met een tv programma op uitzending... kwam er opeens iemand aan de deur.
Wel 'es geweest. Maar voor de rest nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef Blobje het volgende:
Zijn er ook mensen uit de Aquamarijnstraat (Vinkhuizen) te vinden in dit topic?
Ken wel mensen die er gewoond hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef Blobje het volgende:
Ik ken je ook wel van gezicht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wel 'es geweest. Maar voor de rest niet
Ben tot 2 jaar geleden bijna dagelijks in Vinkhuizen geweest
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uhuh! Dinges is nu toch je huisgenoot?
Ja, en de vorige buren van 2 deuren verder.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:18 schreef Blobje het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ken jij Jose, Marjolein en Hedwig.
Klopt, alleen wie bedoel je met dinges?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en de vorige buren van 2 deuren verder.
En de zus van Jose.
En nog wat los tuig van een flat verderop.
Vergeet oude collega's ook niet.
Dennis?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:21 schreef Blobje het volgende:
[..]
Klopt, alleen wie bedoel je met dinges?
Ah, nee. Daar heb ik nooit mee in 1 huis gewoond. Ik woonde eerst in het huis er precies tussenin. Ben 2 jaren geleden vertrokken naar het huis ernaast (waar Iris eerst woonde) en woon daar nu samen met mijn vriendin.quote:
Owwww, dat klopt inderdaadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:24 schreef Blobje het volgende:
[..]
Ah, nee. Daar heb ik nooit mee in 1 huis gewoond. Ik woonde eerst in het huis er precies tussenin. Ben 2 jaren geleden vertrokken naar het huis ernaast (waar Iris eerst woonde) en woon daar nu samen met mijn vriendin.
Paar feestjes inderdaad. Maar ook daar hing je veel te veel de moderator uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Owwww, dat klopt inderdaad!
Naja, ken je vast van gezicht en vast de hand wel eens geschud. Zo niet: het was niet persoonlijk
Wrong. Ben nooit echt op die feestjes geweest, althans, ze waren op den duur 3 maal per week of zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:26 schreef Blobje het volgende:
[..]
Paar feestjes inderdaad. Maar ook daar hing je veel te veel de moderator uit.![]()
Sorryquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lag ik net in bed te chillen met een tv programma op uitzending... kwam er opeens iemand aan de deur.
schandalig zegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:25 schreef joppie_saus het volgende:
Niks gammels aan. Behalve dat de achterbumper met een tie-rap aan het chassis vast zit, is het scheurmonster weer foutloos door de APK gekomen
Nee, dat René commentaar heeft op je barrelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:27 schreef joppie_saus het volgende:
Wat is schandalig? Twintig jaar oud en hij rijdt alsof het ding net uit de fabriek komt
In dat geval kan ik hier niks aan toevoegenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, dat René commentaar heeft op je barrel
Jupsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef Blobje het volgende:
Wat voor geluid maakt dat ding? He he he?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:32 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
In dat geval kan ik hier niks aan toevoegenBehalve dat het geen barrel is
Dat is tenminste binnen de ringquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:06 schreef RingBewoner het volgende:
Vinkhuizen, ik woon nog liever in Paddepoel.
Deze Fokker heeft zelfs een eigen tuin.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:34 schreef RingBewoner het volgende:
Dat dan wel ja. Maar goed, alsof Fokkers ooit buitenkomen.
't Kostte bij mij ook eerst enig hak- en breekwerk.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:45 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ook, maar ik durf er niet in te gaan zitten
ah! jij bent dus diegene die denkt dat zodra je de aquamarijnstraat uit bent, je midden in de nacht rustig de hele buurt wakker kunt schreeuwen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef Blobje het volgende:
Nee, ik kom nooit buiten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
ah! jij bent dus diegene die denkt dat zodra je de aquamarijnstraat uit bent, je midden in de nacht rustig de hele buurt wakker kunt schreeuwen.
Spreek je buren er dan maar eens op aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He?quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:54 schreef joppie_saus het volgende:
Hoe kan je in godsnaam een auto kwijtraken?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Spreek je buren er dan maar eens op aan.Meid je hebt gelijk hoor. Als je niet voor 23:00 in slaap valt dan is je perzikhuidje net een avocadoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ik moest werken. Kom ik daar, zijn ze de auto kwijt. Kon ik weer naar huisquote:
Eindhoven de gakste!quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:35 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik moest werken. Kom ik daar, zijn ze de auto kwijt. Kon ik weer naar huis
Get to?quote:
Nadat ik na de Aquamarijnstraat in de nieuwe wijk aan het Reitdiep heb gewoond, woon ik nu in Harkstede.quote:
Harkstedequote:Op woensdag 1 juni 2011 18:33 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Nadat ik na de Aquamarijnstraat in de nieuwe wijk aan het Reitdiep heb gewoond, woon ik nu in Harkstede.
Dat is pas een gatquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:33 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Nadat ik na de Aquamarijnstraat in de nieuwe wijk aan het Reitdiep heb gewoond, woon ik nu in Harkstede.
Precies jouw voorkeur toch?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, tienermoeders en laaggeschoolden.
Alleenstaand huis -> rijtjeshuis. Ook is er veel meer ruimte hier en heb ik toch een Gilera Runner 50 SP die 80 rijd dus ben ik binnen 10 minuutjes in de stadquote:
Mooi toch. Ben zelf ook op zoek naar een mooi huis buiten de stad met flink wat ruimte. Beter dan opgepropt in een appartement of rijtjeshuis zitten.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:08 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Alleenstaand huis -> rijtjeshuis. Ook is er veel meer ruimte hier en heb ik toch een Gilera Runner 50 SP die 80 rijd dus ben ik binnen 10 minuutjes in de stad![]()
Gilera Runnerquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:08 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Alleenstaand huis -> rijtjeshuis. Ook is er veel meer ruimte hier en heb ik toch een Gilera Runner 50 SP die 80 rijd dus ben ik binnen 10 minuutjes in de stad![]()
Paddepoel, Selwerd en Beijum zijn de ghetto's van Groningen, Vinkhuizen heeft grotendeels een renovatie achter de rug, net als de Korrewegwijk.quote:
Klopt. Stukken beter gewordenquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Paddepoel, Selwerd en Beijum zijn de ghetto's van Groningen, Vinkhuizen heeft grotendeels een renovatie achter de rug, net als de Korrewegwijk.
Sommige stukken nog even mijden, maar dat zijn niet de stukken rondom de Aquamarijnstraat.quote:
Ach... Ik heb nog dingen en zulks te doenquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:51 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels bezig met de herstart van mijn dag. Aanrader.
Ik ook. Ontbijten, slapen. Goede planning doet wonderen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach... Ik heb nog dingen en zulks te doen
Nooit last van.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:23 schreef ShiningStar het volgende:
En sinds wanneer is 1 middagje genoeg voor een paar knalrood verbrande schouders?
Pas na een middag? Geef me een half uur.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:23 schreef ShiningStar het volgende:
Pfoe, moe
En sinds wanneer is 1 middagje genoeg voor een paar knalrood verbrande schouders?
Ik was om half 9 alweer wakkerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:39 schreef PH-KCD het volgende:
Mijn tweede vrije dag, te lang uitgeslapen, heel de ochtend verneuqt
Ik bedoelde eigenlijk dat ik gisteren ook een broodje ei had gehad maar zonder baconquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik was om half 9 alweer wakker
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik gisteren ook een broodje ei had gehad maar zonder baconDie zwaaismilie was een "goedemorgen"
Geen bacon?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:48 schreef RedFever007 het volgende:
Ik heb er nog 2 (eieren)Maar geen bacon
Straks maar ff in de pan knallen
quote:
precies. Was het normaal tarief geweest dan had je mogelijk nee gezegdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:35 schreef joppie_saus het volgende:
Jup. Dubbel tarief. Dan is het ook niet erg.
Een koud gambrinusje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:39 schreef joppie_saus het volgende:
Dan had ik inderdaad een koud biertje open getrokken en was ik vervolgens in de zon gaan liggen
Lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:39 schreef joppie_saus het volgende:
Dan had ik inderdaad een koud biertje open getrokken en was ik vervolgens in de zon gaan liggen
Supermarkt stond weer propvol met mensen inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:34 schreef ShiningStar het volgende:
Het was echt niet grappig druk in de winkels vanmiddag, wat een gekkenhuis!
Nu even heerlijk een rustmomentje
Knettergek werd ik van de mensenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Supermarkt stond weer propvol met mensen inderdaad! Een uur lang rondgelopen
Euhhhh, laten we dat het publiek vragenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:26 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Knettergek werd ik van de mensenMaargoed, misschien was het dan ook niet slim om uitgerekend vandaag de stad in te gaan.
Kappen, ik moet nog een uur in de bus en de gedachte alleen al aan een Tsjechische goudgele rakker...quote:
Niet Vies.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:19 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Kappen, ik moet nog een uur in de bus en de gedachte alleen al aan een Tsjechische goudgele rakker...
Het was in de trein waar ik vanmiddag mee reisde in ieder geval erg rustigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:26 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Knettergek werd ik van de mensenMaargoed, misschien was het dan ook niet slim om uitgerekend vandaag de stad in te gaan.
Grolschquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:31 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Niet Vies.
Net nog even wat heerlijk koel Brand Urtyp weggeklokt. Vanavond verder met Grolsch.
't Leven is goed.
Prima biertje. Veel beter dan ik noem een Jupiler of Bavariaquote:
Jupiler is prima te doen, maar Bavaria: ik maak m'n aquarium er nog niet mee schoon.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Prima biertje. Veel beter dan ik noem een Jupiler of Bavaria
Dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
Dat komt omdat je er meer van op kunt zonder dat je het voelt
Warsteinerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
Mja, een hele zachte zoals Warsteiner is ook erg lekker.
Een niet lopende zin en ik ben twee titels vergeten bij een inleiding (1.0 , 2.0 stonden er maar 3.0 en 4.0 nietquote:
Meh... Ze liep al te zeuren. Blabla hele structuur niet goed. True, maar zeg effe hoe en wat NA 2 weken. Ga niet vervolgens zeggen: we hebben het er met anderhalve(!) week wel over.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
Als dat alles is ...
Dat komt wel goed in de definitieve versie.
En terecht.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:13 schreef Bobs. het volgende:
Die al om 14h dicht gaat voor de nacht van de kunst en wetenschap.
Alles begint vanavond pas om 20h hoor, stelletje slomo's.quote:
Jupquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:23 schreef RickoKun het volgende:
Oh, is de nacht van wetenschap vanavond? Hmmmm
ja vanavond.... volgens mij verwachten ze behoorlijk wat mensen... ik denk dat wij het bij een bezoekje aan Toscana houden..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:23 schreef RickoKun het volgende:
Oh, is de nacht van wetenschap vanavond? Hmmmm
http://lmgtfy.com/?q=openingstijden+free+record+shopquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:38 schreef RickoKun het volgende:
En negertjes, tot hoe laat zijn de (CD) winkels open? 8 uur?
Zo nu en dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:15 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Regent het in de stad? Ik wil naar huis maar heb geen jas meegenomen naar m'n ouders..
Het regende bij mijn ouders heul veel en heel hard maar in Groningen was het uiteraard droog ik toen thuis kwam ^^quote:
We komen er, Gronings gezien, er met een schone kont vanafquote:Op zondag 5 juni 2011 20:19 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Het regende bij mijn ouders heul veel en heel hard maar in Groningen was het uiteraard droog ik toen thuis kwam ^^
In Groningen (bijna) niks.quote:Op maandag 6 juni 2011 01:47 schreef joppie_saus het volgende:
Regen? Ik heb genoeg gezien vandaag. Maximaal 90 over de A6 omdat je anders écht niks meer voor ogen zag
Hihi hahaquote:Op maandag 6 juni 2011 01:47 schreef joppie_saus het volgende:
Regen? Ik heb genoeg gezien vandaag. Maximaal 90 over de A6 omdat je anders écht niks meer voor ogen zag
Lekker toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:47 schreef joppie_saus het volgende:
Ik wou het zelf niet zeggen, maar inderdaad.quote:
Neen. Als ik op de snelweg rij, wil ik doorrijden. Als ik 90 wil rijden doe ik dat wel op de parallelweg.quote:
Uitslapen =quote:Op maandag 6 juni 2011 11:38 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Neen. Als ik op de snelweg rij, wil ik doorrijden. Als ik 90 wil rijden doe ik dat wel op de parallelweg.
Oh, en uitslapen
4 maanden studeren in Sydneyquote:
Wow, super gaaf! Veel plezier!quote:
Over een weekje kun je dan kijken hoe hoog je bent gekomen van alle reacties, en met een maand inschrijf tijd gok ik dat er vervolgens helemaal niks gebeurd omdat je te laag staat.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hoe zit het met reageren bij lefier? Ben een maandje ingeschreven en heb 'gereageerd' op een kamer die er wel oké uitziet. Word ik dan uitgenodigd ofzo?
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:23 schreef PH-KCD het volgende:
Ben jij de Socios van de vliegtuigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag het, heb slechts 0,84 puntenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:30 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Over een weekje kun je dan kijken hoe hoog je bent gekomen van alle reacties, en met een maand inschrijf tijd gok ik dat er vervolgens helemaal niks gebeurd omdat je te laag staat.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:23 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Wow, super gaaf! Veel plezier!AMS - DXB EK148SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DXB - SYD EK412Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
quote:
Dit wordt mij zo vaak gevraagdquote:
Volgens schiphol.com is je vlucht een halfuur vertraagd trouwensquote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:20 schreef PH-KCD het volgende:
[..]Veel plezier met je Airbus A380 vlucht! (DXB-SYD) de ander zal waarschijnlijk een 777-300(ER) zijn.
[..]
Dit wordt mij zo vaak gevraagd
Burgervliegtuigen zijn alleen bloedsaai. Arrivabussen met vleugeltjes.quote:
De moderne plastic troep misschien, maar sta maar eens naast een prachtige Rus of Sovjetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:40 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Burgervliegtuigen zijn alleen bloedsaai. Arrivabussen met vleugeltjes.
Daar sta ik inderdaad liever naast dan dat ik er inzit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 07:46 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
De moderne plastic troep misschien, maar sta maar eens naast een prachtige Rus of Sovjet
Er zijn wel wat kamers bij Lefier in Selwerd voor beginnende studenten waar je niet echt punten voor nodig hebt, maar dat is heel ver weg, klein en net een hostel. Ik zou gewoon lekker gaan hospiteren als ik jou wasquote:Op maandag 6 juni 2011 23:30 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Over een weekje kun je dan kijken hoe hoog je bent gekomen van alle reacties, en met een maand inschrijf tijd gok ik dat er vervolgens helemaal niks gebeurd omdat je te laag staat.
Ah, dat relativeert mijn intense zelfmedelijden omdat de bouwvakkers me weer om 7h wakker maakte flink.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:33 schreef ShiningStar het volgende:
Altijd leuk, na nauwelijks 3 uur slaap wakker gemaakt worden door je huisbaas die op de deur staat te rammen om te kijken of je thuis bent. Was in elk geval gelijk klaarwakker.![]()
Toen bleek dat ik ook niet eens kon douchen hier was mijn ochtendhumeur compleet.
Kortom: slechtemorgen
Nieuwe ketel en nog wat dingetjes (weet niet precies wat ze nou allemaal aan het verbouwen zijn, ik zie het eindresultaat welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:59 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ah, dat relativeert mijn intense zelfmedelijden omdat de bouwvakkers me weer om 7h wakker maakte flink.
Wat moest je huisbaas doen dan?
Ben jij nu "zo iemand"?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:49 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ja, ik moet zeggen dat ik er best wel zin in heb! Moet abonnementen verlengen van KPN met 20% korting (levenslang) dus niet een hele erge campagneMaar zo'n eerste werkdag vind ik altijd verschrikkelijk
Guess so.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:08 schreef PH-KCD het volgende:
Volg hier Luco:
http://www.flightradar24.com/
rechtsbovenin Search, tik in UAE148
Bel je mij ...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:49 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ja, ik moet zeggen dat ik er best wel zin in heb! Moet abonnementen verlengen van KPN met 20% korting (levenslang) dus niet een hele erge campagneMaar zo'n eerste werkdag vind ik altijd verschrikkelijk
Ik had ze weer recht voor de deur zitten 's ochtendsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:59 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ah, dat relativeert mijn intense zelfmedelijden omdat de bouwvakkers me weer om 7h wakker maakte flink.
Wat vind je niet al te duur?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:45 schreef RedFever007 het volgende:
Oeh nu ik er toch ben:
Wie heeft er ervaringen met niet al te dure gitaarleraren? Ik wil nu eindelijk wel eens les gaan nemen ipv alles zelf uitvogelen
Telecaster wellicht?
-edit- Grunnen Stad svp
http://lucae.tumblr.comquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Goed eerste deel van de vlucht gehad?
Sorry, ik heb mezelf alles aangeleerd door mee te spelen met platen.quote:
Is het dan nog wel een vrije dag..?quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:55 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Gaan we klagen?
Bah, op mijn vrije dag op school..
Correctie: college vrije dagquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:52 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Is het dan nog wel een vrije dag..?
A-*ha*.quote:
Tuurlijk wel. Heb vertrouwen in je kunnen, dan moet het goedkomen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:02 schreef Bobs. het volgende:
Bah, ik ga nooitnooitnooit mijn rijbewijs halen.
Jawel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:02 schreef Bobs. het volgende:
Bah, ik ga nooitnooitnooit mijn rijbewijs halen.
Nah, of juist wel. Lekker op de bank met een kop thee en Desperate Housewifes!quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:08 schreef Telecaster het volgende:
[..]
A-*ha*.
Enfin, 't is toch geen weer om vrij te hebben.
Maar als ik het niet kán, dan valt er ook weinig vertrouwen ergens in te hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Heb vertrouwen in je kunnen, dan moet het goedkomen.
Hm. Mag voor mannen de variatie "een kop koffie en Evil Dead 2" ook?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:08 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Nah, of juist wel. Lekker op de bank met een kop thee en Desperate Housewifes!
Oh, maar dat kijken kan ik als een malle.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:08 schreef Catch22- het volgende:
Je bent een man?
Gewoon kalm blijven en overzicht proberen te houden.
En in je hoofd constant 1..2..3.. achteruitkijkspiegel, linkerspiegel, rechterspiegel 1..2..3.. achteruitkijkspiegel, linkerspiegel, rechterspiegel 1..2..3.. achteruitkijkspiegel, linkerspiegel, rechterspiegel 1..2..3.. achteruitkijkspiegel, linkerspiegel, rechterspiegel
Wat ben je dan? Een vrouw of een jongen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:13 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Oh, maar dat kijken kan ik als een malle.![]()
Ik zie alleen vooral niet wat er voor me gebeurd. Ik heb gewoon absoluut geen overzicht en zie bijvoorbeeld voetgangers zo ongeveer pas als ze al zowat op mijn motorkap liggen.![]()
En ik ben trouwens geen man, mocht dat een excuus zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |