Ik zeg ook fietspad.quote:
Gewoon precies voor de voeten langs rijden als het kan. Schrikken ze lekkerquote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou. Ik loop altijd gewoon op de stoep in de Folkingestraat, in plaats van op het fietspad, zoals het gros van de mensen doet. En als je dan belt omdat je er langs wil kijken ze verontwaardigd om.
Ik bel altijd gewoon, vooral ook omdat mensen dat ook al als irritant ervaren. En als ze dan omkijken en gewoon doorlopen snijd ik ze gewoon af.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gewoon precies voor de voeten langs rijden als het kan. Schrikken ze lekker
Puppy toch.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:08 schreef Renesite het volgende:
Ah, saté halen. Wil saté bij mijn bami. Bah. Moededeuruit.
Wij hebben ooit met het Gronings ontzet (5 jaar geleden ofzo) een fiets voor 2,50 overgekocht van een zwerverquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:28 schreef Stuurver het volgende:
Was er gisteren en fietste een zingende junk door de binnenstad die iedereen zijn fiets zat aan te bieden
En dan is er een agent die je ziet en je hebt een strafblad voor ¤2,50quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:47 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Wij hebben ooit met het Gronings ontzet (5 jaar geleden ofzo) een fiets voor 2,50 overgekocht van een zwerverWant dan kon hij weer een biertje kopen en konden wij met de fiets richting 't vuurwerk
reden dat ik nog nooit een fiets van een junk gekocht hebquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En dan is er een agent die je ziet en je hebt een strafblad voor €2,50
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:09 schreef Luco het volgende:
Morgen laatste dag als inwoner van Groningen trouwens
Ja, maar dat was niet zo dus dat scheelt ;-)quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En dan is er een agent die je ziet en je hebt een strafblad voor ¤2,50
Een dergelijk opvallende fietsverkoper.. dat moet haast wel een "stille" zijn geweest. Ze worden wel beter bij de politie trouwens, eerder lieten ze nog glad geschoren fris ruikende "junks" fietsen aanbieden, tegenwoordig zijn ze heel wat beter in hun vermomming.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:28 schreef Stuurver het volgende:
Was er gisteren en fietste een zingende junk door de binnenstad die iedereen zijn fiets zat aan te bieden
Lokzwervers?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Een dergelijk opvallende fietsverkoper.. dat moet haast wel een "stille" zijn geweest. Ze worden wel beter bij de politie trouwens, eerder lieten ze nog glad geschoren fris ruikende "junks" fietsen aanbieden, tegenwoordig zijn ze heel wat beter in hun vermomming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 23:54 schreef Prosac het volgende:
Jup. Mooi systeem hoor, toch al een behoorlijk aantal studenten met een leuke aantekening nu.
Ik kom nogal eens bij de politie en krijg dat soort dingen dan ook mee.Uitlokking!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
Dus ik ben nog lang niet klaar
Gefeli. Welke, Foundation of Practitioner?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Lekker om 5.40 mijn bed uit omdat ik met de trein naar Utrecht moest om 6.45. Ondanks het vroege opstaan wel mijn officiële Prins2 projectmanagement certificaat behaald.
Hou ons op de hoogte hè.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:18 schreef Renesite het volgende:
Zooo, dawas weer verjaardagjeee binnen het liefelijke gezinnetje. Oktober de volgende.
Is goed!quote:
quote:
Weggeregend, vrees ik.quote:
Jawel. Maar ik zeur soms graag. doet iedereen hierquote:
Zeuren lucht zo heerlijk op altijdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik zeur soms graag. doet iedereen hier
Lag ik net in bed te chillen met een tv programma op uitzending... kwam er opeens iemand aan de deur.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:53 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Zeuren lucht zo heerlijk op altijd
Om te zeuren?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lag ik net in bed te chillen met een tv programma op uitzending... kwam er opeens iemand aan de deur.
Wel 'es geweest. Maar voor de rest nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef Blobje het volgende:
Zijn er ook mensen uit de Aquamarijnstraat (Vinkhuizen) te vinden in dit topic?
Ken wel mensen die er gewoond hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef Blobje het volgende:
Zijn er ook mensen uit de Aquamarijnstraat (Vinkhuizen) te vinden in dit topic?
Ik ken je ook wel van gezicht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wel 'es geweest. Maar voor de rest niet
Ben tot 2 jaar geleden bijna dagelijks in Vinkhuizen geweest
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uhuh! Dinges is nu toch je huisgenoot?
Ja, en de vorige buren van 2 deuren verder.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:18 schreef Blobje het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij ken jij Jose, Marjolein en Hedwig.
Klopt, alleen wie bedoel je met dinges?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en de vorige buren van 2 deuren verder.
En de zus van Jose.
En nog wat los tuig van een flat verderop.
Vergeet oude collega's ook niet.
Dennis?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:21 schreef Blobje het volgende:
[..]
Klopt, alleen wie bedoel je met dinges?
Ah, nee. Daar heb ik nooit mee in 1 huis gewoond. Ik woonde eerst in het huis er precies tussenin. Ben 2 jaren geleden vertrokken naar het huis ernaast (waar Iris eerst woonde) en woon daar nu samen met mijn vriendin.quote:
Owwww, dat klopt inderdaadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:24 schreef Blobje het volgende:
[..]
Ah, nee. Daar heb ik nooit mee in 1 huis gewoond. Ik woonde eerst in het huis er precies tussenin. Ben 2 jaren geleden vertrokken naar het huis ernaast (waar Iris eerst woonde) en woon daar nu samen met mijn vriendin.
Paar feestjes inderdaad. Maar ook daar hing je veel te veel de moderator uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Owwww, dat klopt inderdaad!
Naja, ken je vast van gezicht en vast de hand wel eens geschud. Zo niet: het was niet persoonlijk
Wrong. Ben nooit echt op die feestjes geweest, althans, ze waren op den duur 3 maal per week of zoquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:26 schreef Blobje het volgende:
[..]
Paar feestjes inderdaad. Maar ook daar hing je veel te veel de moderator uit.![]()
Sorryquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lag ik net in bed te chillen met een tv programma op uitzending... kwam er opeens iemand aan de deur.
schandalig zegquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:25 schreef joppie_saus het volgende:
Niks gammels aan. Behalve dat de achterbumper met een tie-rap aan het chassis vast zit, is het scheurmonster weer foutloos door de APK gekomen
Nee, dat René commentaar heeft op je barrelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:27 schreef joppie_saus het volgende:
Wat is schandalig? Twintig jaar oud en hij rijdt alsof het ding net uit de fabriek komt
In dat geval kan ik hier niks aan toevoegenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, dat René commentaar heeft op je barrel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |