Precies. Er zijn namelijk twee series shirts gemaakt. Eentje met twee sterren en eentje met drie sterren.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef Luco het volgende:
En Ajax speelt gewoon met die derde ster erop hoor.
Het zal me aan m'n reet roesten of die club jullie wat boeit, mij boeit die club wel watquote:Op maandag 16 mei 2011 19:51 schreef Rickazio het volgende:
Wat boeit ons die jodenclub uit Amsterdam? FORZA GRONINGEN
Tief dan op naar multiculti Amsterdam man dikke kneusquote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Het zal me aan m'n reet roesten of die club jullie wat boeit, mij boeit die club wel wat.
quote:
En wat heeft Ajax jou ooit misdaan dat je zo'n hekel aan Ajax hebt gekregen?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Tief dan op naar multiculti Amsterdam man dikke kneus
Ik ben een geboren en getogen Amsterdammer die voor z'n studie naar Groningen is verhuisd.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef Rickazio het volgende:
Ik word gewoon moe van al die nepfans die voor Ajaks zijn in mijn stad of omgeving. Keihard aanpakken.
Omdat ik eigenlijk alleen maar moet lachen om dit soort kleinzichtig volk dat het niet trekt als mensen niet hun mening delen.quote:
Ja, waar moeten fans van Oss of Zwolle anders vandaan komen?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ben een geboren en getogen Amsterdammer die voor z'n studie naar Groningen is verhuisd.
Maar jij bent dus van het type "As je uit Oss komt ben je voor Top! En as je uit Zwolle komt ben je voor Zwolle!"
Whehe das die huldiging toch voor Europees voetbal? Daar stond ik toen ook nog ergens tussenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat voor lijpe locatie is dat?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feestje op de grote markt!
Ik zal zelf nooit naar een huldiging van FC Groningen gaan. Heb wel sympathie voor de club maar heb er verder niks mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat voor lijpe locatie is dat?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feestje op de grote markt!
Ja, binnenkort weer, eerst Donderdag even winnen in Almelo...quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Whehe das die huldiging toch voor Europees voetbal? Daar stond ik toen ook nog ergens tussen
Het dorpsequote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik zal zelf nooit naar een huldiging van FC Groningen gaan. Heb wel sympathie voor de club maar heb er verder niks mee.
Het dorpse van Groningen bevalt me goed hoor, don't get me wrong, maar soms moeten jullie ook eens buiten de provinciegrenzen durven kijken en niet alles direct afschilderen als groot en eng.
Dorpse? Waar heb je het over jo, is dit weer de misplaatste arrogante van aan ajacied? Groningen had ongeveer 200 jaar eerder stadrechten dan A'dam. In een stadion met altijd meer dan 20.000 bezoekers is dorps? Slaat totaal nergens op.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik zal zelf nooit naar een huldiging van FC Groningen gaan. Heb wel sympathie voor de club maar heb er verder niks mee.
Het dorpse van Groningen bevalt me goed hoor, don't get me wrong, maar soms moeten jullie ook eens buiten de provinciegrenzen durven kijken en niet alles direct afschilderen als groot en eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat je toch niet zo op de kast jagen jong.
Neemt niet weg dat ik Groningen dorpser vind dan Amsterdam en het echte stadsleven in Groningen af en toe mis. Vind Groningen een prachtstad, don't get me wrong!Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Ik ook, vlak vooraan totdat het uit de hand liepquote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Whehe das die huldiging toch voor Europees voetbal? Daar stond ik toen ook nog ergens tussen
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:17 schreef Luco het volgende:
Know your feelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat je toch niet zo op de kast jagen jong.
Neemt niet weg dat ik Groningen dorpser vind dan Amsterdam en het echte stadsleven in Groningen af en toe mis. Vind Groningen een prachtstad, don't get me wrong!! Als ik die foto's van Thomas Schlijper zie dan heb ik zoiets van: was Groningen maar net wat Amsterdamser (am not trolling!)
Beetje dit soort tafferelen, gewoon aan de gracht:
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ja, leuk zo'n open rioolquote:Op maandag 16 mei 2011 20:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Know your feeling! Als ik die foto's van Thomas Schlijper zie dan heb ik zoiets van: was Groningen maar net wat Amsterdamser (am not trolling!)
Beetje dit soort tafferelen, gewoon aan de gracht:
[ afbeelding ]
Geef eens toe: dat heeft stiekem wel wat meer klasse dan de ondergeschikte grachten in Groningen. Daar zou in feite net wat meer van gemaakt kunnen worden. Nu ligt het vol met boten en scheuren alleen maar auto's langs de diepenring. Bij de Ubbo Emmius etc. staan er huizen voorquote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ja, leuk zo'n open riool
[ afbeelding ]
True true. Maar geef toe: ik zou er liever een wijntje drinken dan dat er een of andere notaris er een pand heeft staan. Het zijn verder mooie lanen, maar er had net wat meer van gemaakt kúnnen worden - 100 jaar geledenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef joppie_saus het volgende:
Ja maar om nou die huizen aan de Ubbo Emmius te slopen zodat je er 's avonds je wijntje kan drinken..
Zuiderdiep weer opengooien en terrasjes ernaastquote:Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
True true. Maar geef toe: ik zou er liever een wijntje drinken dan dat er een of andere notaris er een pand heeft staan. Het zijn verder mooie lanen, maar er had net wat meer van gemaakt kúnnen worden - 100 jaar geleden
Zonde zonde zonde dat dat zuiderdiep nu is veranderd in een 2e busstationquote:Op maandag 16 mei 2011 20:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zuiderdiep weer opengooien en terrasjes ernaast![]()
Utrecht vind ik eigenlijk mooier dan Amsterdamquote:Op maandag 16 mei 2011 20:36 schreef joppie_saus het volgende:
Nou ja, in Groningen zijn natuurlijk ook heel wat grachten gedempt, waar je naar Utrechts voorbeeld toch heel wat mooie dingen mee had kunnen doen. Wellicht dat de Westerhaven zich nog leent om wat moois uit te stampen.
Ik zeg ook nergens het centrum van Groningen niet leuk te vinden. Vanaf CS via de Folkinge, Vismarkt, Ebbinge lopen is heerlijk. Damrak is op dit moment ook niet wat het kan zijn in Amsterdam, moeten ze veel meer dan doen. Daarbuiten (9 straatjes, de grachten, Rembrandt- en Leidseplein) vind ik heerlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 20:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geef eens toe: dat heeft stiekem wel wat meer klasse dan de ondergeschikte grachten in Groningen. Daar zou in feite net wat meer van gemaakt kunnen worden. Nu ligt het vol met boten en scheuren alleen maar auto's langs de diepenring. Bij de Ubbo Emmius etc. staan er huizen voor!
Daarentegen vind ik Groningen wel gezelliger aan doen zodra je het centrum in komt. Net wat dorpser en minder afstandiger dan Groningen.
Je moet de Keizers/Prinsen/Herengracht niet vergelijken met Oudezijds Voor/Achterburgwal.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ja, leuk zo'n open riool
[ afbeelding ]
Voegt heel veel sfeer toe, doen!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zuiderdiep weer opengooien en terrasjes ernaast![]()
Jij bent ook één brok negativiteit hequote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef Rickazio het volgende:
Nee, ik houd niet van water, anders zou ik wel in Venetië gaan wonen.
Ik zie totaal het nut er niet van in, geeft daarnaast ook vele problemen.
Milieu, schoonmaken van dat water.
Afval, alle troep die erin wordt gegooid.
Verkeer, je kunt er niet normaal met de auto lang rijden of parkeren.
Ik ben het wel met je eens hierquote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef Rickazio het volgende:
Nee, ik houd niet van water, anders zou ik wel in Venetië gaan wonen.
Ik zie totaal het nut er niet van in, geeft daarnaast ook vele problemen.
Milieu, schoonmaken van dat water.
Afval, alle troep die erin wordt gegooid.
Geef mij maar een metroquote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hierIk zou het ook geen goed idee vinden om al die gedempte diepen weer open te gooien. Overigens gaat de tram ook over Zuuderdaip dacht ik? dus die zullen ze zeker niet heropenen
edit
oh ja, de tramEcht he wat een onzin 13.gif
Het gaat mij om de sfeer van de stad. Daarin werken grachten zeker!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Neehoor, ben prima tevreden met alle terrassen in Groningen.
Eigenlijk zouden er ook helemaal geen auto's in de binnenstad moeten rijden, uitzonderingen daargelaten.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef Rickazio het volgende:
(...)
Ach, dan maar geen forum, maar het doortrekken van de Grote Markt naar de Naberpassage en dan bye bye crappy parkeergarage zie ik wél zitten.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef MaxMark het volgende:
Die tram gaat eerder komen dan het forum, denk ik zo.
Jep! De diepenring wordt op die manier verkracht vind ikquote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden er ook helemaal geen auto's in de binnenstad moeten rijden, uitzonderingen daargelaten.
Zou wel schandalig zijn, want ze betalen een vermogen nu al aan dat Forum... hoop dat dat absurde plan zo snel mogelijk van tafel gaatquote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef MaxMark het volgende:
Die tram gaat eerder komen dan het forum, denk ik zo.
Na de verzakking van Amsterdam....quote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef RedFever007 het volgende:
Dat forum boeit mij ook geen ruk![]()
@renesite: Metro zou idd beter zijn maar dat komt er zeker niet
Mij wel, want ik vind het bepaald niet fijn als die gekken de binnenstad van mijn stad verzieken.quote:
Jawel, dat wel, maar dan kijk ik triestig naar die gracht en denk ik: wat een sneue bende eigenlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind het rijden over de diepenring altijd wel leuk om te doen
Ik denk dat het verkeer weren alleen niet veel zoden aan de dijk gaat zetten. Daarvoor moet er veel en veel meer gebeuren.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel, dat wel, maar dan kijk ik triestig naar die gracht en denk ik: wat een sneue bende eigenlijk.
eens, check mn edit.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Mij wel, want ik vind het bepaald niet fijn als die gekken de binnenstad van mijn stad verzieken.
Klopt. Nadeel van de volle bebouwing. Maar feitelijk vind ik dat de binnenring mooi aangelegd kan worden met bestrating en de buitenring alsnog als racebaan aangelegd kan worden. Maar hoe je het ook wendt of keert: tweebaans is hooguit mogelijk wat betreft de infrastructuur en bebouwing. Je zit dan met een logistiek probleemquote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik denk dat het verkeer weren alleen niet veel zoden aan de dijk gaat zetten. Daarvoor moet er veel en veel meer gebeuren.
Uhuh, want die triestige jaren vijftig noodbouw is zo'n parel.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Rickazio het volgende:
Mij wel, want ik vind het bepaald niet fijn als die gekken de binnenstad van mijn stad verzieken.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uhuh, want die triestige jaren vijftig noodbouw is zo'n parel.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, dan maar geen forum, maar het doortrekken van de Grote Markt naar de Naberpassage en dan bye bye crappy parkeergarage zie ik wél zitten.
Aan de andere kant ben ik wel blij dat die parkeergarage pal onde de Grote Markt destijds is weggestemd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:41 schreef nietzman het volgende:
Opbokken met dat kleinburgerlijke pauperverzet.
Dus is het Damsterdiep nu een puinzooi. Als ze die garage daar nou volledig ondergronds hadden gemaakt en erbovenop een mooie promenade. nu staat er zo'n blok beton boven (Of moet die nog verdwijnenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:13 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Aan de andere kant ben ik wel blij dat die parkeergarage pal onde de Grote Markt destijds is weggestemd.
went vanzelfquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:07 schreef ShiningStar het volgende:
Hmm over 10 jaar misschien, het zal de komende tijd nog wel een afzichtelijke bouwput blijven.
En er is prima omheen te fietsen.quote:
Op internet is sarcasme niet altijd even goed te begrijpenquote:
Hou op, schei uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Op internet is sarcasme niet altijd even goed te begrijpen
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind het rijden over de diepenring altijd wel leuk om te doen
Ettelijke keren mijn broer op donderdagavond van zijn werk moeten ophalen. Van A-weg via Kraneweg de diepenring tot aan de Kattenhage, naar het Boterdiep. En dan weer terug via die onmogelijke kruising Noorderhaven/Westersingelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]Zo snel mogelijk van Kattendiep naar Boterdiep. Wheeeeeeee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |