Precies. Er zijn namelijk twee series shirts gemaakt. Eentje met twee sterren en eentje met drie sterren.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:49 schreef Luco het volgende:
En Ajax speelt gewoon met die derde ster erop hoor.
Het zal me aan m'n reet roesten of die club jullie wat boeit, mij boeit die club wel watquote:Op maandag 16 mei 2011 19:51 schreef Rickazio het volgende:
Wat boeit ons die jodenclub uit Amsterdam? FORZA GRONINGEN
Tief dan op naar multiculti Amsterdam man dikke kneusquote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Het zal me aan m'n reet roesten of die club jullie wat boeit, mij boeit die club wel wat.
quote:
En wat heeft Ajax jou ooit misdaan dat je zo'n hekel aan Ajax hebt gekregen?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:53 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Tief dan op naar multiculti Amsterdam man dikke kneus
Ik ben een geboren en getogen Amsterdammer die voor z'n studie naar Groningen is verhuisd.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef Rickazio het volgende:
Ik word gewoon moe van al die nepfans die voor Ajaks zijn in mijn stad of omgeving. Keihard aanpakken.
Omdat ik eigenlijk alleen maar moet lachen om dit soort kleinzichtig volk dat het niet trekt als mensen niet hun mening delen.quote:
Ja, waar moeten fans van Oss of Zwolle anders vandaan komen?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ben een geboren en getogen Amsterdammer die voor z'n studie naar Groningen is verhuisd.
Maar jij bent dus van het type "As je uit Oss komt ben je voor Top! En as je uit Zwolle komt ben je voor Zwolle!"
Whehe das die huldiging toch voor Europees voetbal? Daar stond ik toen ook nog ergens tussenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat voor lijpe locatie is dat?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feestje op de grote markt!
Ik zal zelf nooit naar een huldiging van FC Groningen gaan. Heb wel sympathie voor de club maar heb er verder niks mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat voor lijpe locatie is dat?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feestje op de grote markt!
Ja, binnenkort weer, eerst Donderdag even winnen in Almelo...quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Whehe das die huldiging toch voor Europees voetbal? Daar stond ik toen ook nog ergens tussen
Het dorpsequote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik zal zelf nooit naar een huldiging van FC Groningen gaan. Heb wel sympathie voor de club maar heb er verder niks mee.
Het dorpse van Groningen bevalt me goed hoor, don't get me wrong, maar soms moeten jullie ook eens buiten de provinciegrenzen durven kijken en niet alles direct afschilderen als groot en eng.
Dorpse? Waar heb je het over jo, is dit weer de misplaatste arrogante van aan ajacied? Groningen had ongeveer 200 jaar eerder stadrechten dan A'dam. In een stadion met altijd meer dan 20.000 bezoekers is dorps? Slaat totaal nergens op.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik zal zelf nooit naar een huldiging van FC Groningen gaan. Heb wel sympathie voor de club maar heb er verder niks mee.
Het dorpse van Groningen bevalt me goed hoor, don't get me wrong, maar soms moeten jullie ook eens buiten de provinciegrenzen durven kijken en niet alles direct afschilderen als groot en eng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat je toch niet zo op de kast jagen jong.
Neemt niet weg dat ik Groningen dorpser vind dan Amsterdam en het echte stadsleven in Groningen af en toe mis. Vind Groningen een prachtstad, don't get me wrong!Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Ik ook, vlak vooraan totdat het uit de hand liepquote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Whehe das die huldiging toch voor Europees voetbal? Daar stond ik toen ook nog ergens tussen
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:17 schreef Luco het volgende:
Know your feelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat je toch niet zo op de kast jagen jong.
Neemt niet weg dat ik Groningen dorpser vind dan Amsterdam en het echte stadsleven in Groningen af en toe mis. Vind Groningen een prachtstad, don't get me wrong!! Als ik die foto's van Thomas Schlijper zie dan heb ik zoiets van: was Groningen maar net wat Amsterdamser (am not trolling!)
Beetje dit soort tafferelen, gewoon aan de gracht:
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ja, leuk zo'n open rioolquote:Op maandag 16 mei 2011 20:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Know your feeling! Als ik die foto's van Thomas Schlijper zie dan heb ik zoiets van: was Groningen maar net wat Amsterdamser (am not trolling!)
Beetje dit soort tafferelen, gewoon aan de gracht:
[ afbeelding ]
Geef eens toe: dat heeft stiekem wel wat meer klasse dan de ondergeschikte grachten in Groningen. Daar zou in feite net wat meer van gemaakt kunnen worden. Nu ligt het vol met boten en scheuren alleen maar auto's langs de diepenring. Bij de Ubbo Emmius etc. staan er huizen voorquote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ja, leuk zo'n open riool
[ afbeelding ]
True true. Maar geef toe: ik zou er liever een wijntje drinken dan dat er een of andere notaris er een pand heeft staan. Het zijn verder mooie lanen, maar er had net wat meer van gemaakt kúnnen worden - 100 jaar geledenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:33 schreef joppie_saus het volgende:
Ja maar om nou die huizen aan de Ubbo Emmius te slopen zodat je er 's avonds je wijntje kan drinken..
Zuiderdiep weer opengooien en terrasjes ernaastquote:Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
True true. Maar geef toe: ik zou er liever een wijntje drinken dan dat er een of andere notaris er een pand heeft staan. Het zijn verder mooie lanen, maar er had net wat meer van gemaakt kúnnen worden - 100 jaar geleden
Zonde zonde zonde dat dat zuiderdiep nu is veranderd in een 2e busstationquote:Op maandag 16 mei 2011 20:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zuiderdiep weer opengooien en terrasjes ernaast![]()
Utrecht vind ik eigenlijk mooier dan Amsterdamquote:Op maandag 16 mei 2011 20:36 schreef joppie_saus het volgende:
Nou ja, in Groningen zijn natuurlijk ook heel wat grachten gedempt, waar je naar Utrechts voorbeeld toch heel wat mooie dingen mee had kunnen doen. Wellicht dat de Westerhaven zich nog leent om wat moois uit te stampen.
Ik zeg ook nergens het centrum van Groningen niet leuk te vinden. Vanaf CS via de Folkinge, Vismarkt, Ebbinge lopen is heerlijk. Damrak is op dit moment ook niet wat het kan zijn in Amsterdam, moeten ze veel meer dan doen. Daarbuiten (9 straatjes, de grachten, Rembrandt- en Leidseplein) vind ik heerlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 20:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geef eens toe: dat heeft stiekem wel wat meer klasse dan de ondergeschikte grachten in Groningen. Daar zou in feite net wat meer van gemaakt kunnen worden. Nu ligt het vol met boten en scheuren alleen maar auto's langs de diepenring. Bij de Ubbo Emmius etc. staan er huizen voor!
Daarentegen vind ik Groningen wel gezelliger aan doen zodra je het centrum in komt. Net wat dorpser en minder afstandiger dan Groningen.
Je moet de Keizers/Prinsen/Herengracht niet vergelijken met Oudezijds Voor/Achterburgwal.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ja, leuk zo'n open riool
[ afbeelding ]
Voegt heel veel sfeer toe, doen!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zuiderdiep weer opengooien en terrasjes ernaast![]()
Jij bent ook één brok negativiteit hequote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef Rickazio het volgende:
Nee, ik houd niet van water, anders zou ik wel in Venetië gaan wonen.
Ik zie totaal het nut er niet van in, geeft daarnaast ook vele problemen.
Milieu, schoonmaken van dat water.
Afval, alle troep die erin wordt gegooid.
Verkeer, je kunt er niet normaal met de auto lang rijden of parkeren.
Ik ben het wel met je eens hierquote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef Rickazio het volgende:
Nee, ik houd niet van water, anders zou ik wel in Venetië gaan wonen.
Ik zie totaal het nut er niet van in, geeft daarnaast ook vele problemen.
Milieu, schoonmaken van dat water.
Afval, alle troep die erin wordt gegooid.
Geef mij maar een metroquote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hierIk zou het ook geen goed idee vinden om al die gedempte diepen weer open te gooien. Overigens gaat de tram ook over Zuuderdaip dacht ik? dus die zullen ze zeker niet heropenen
edit
oh ja, de tramEcht he wat een onzin 13.gif
Het gaat mij om de sfeer van de stad. Daarin werken grachten zeker!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Neehoor, ben prima tevreden met alle terrassen in Groningen.
Eigenlijk zouden er ook helemaal geen auto's in de binnenstad moeten rijden, uitzonderingen daargelaten.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef Rickazio het volgende:
(...)
Ach, dan maar geen forum, maar het doortrekken van de Grote Markt naar de Naberpassage en dan bye bye crappy parkeergarage zie ik wél zitten.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef MaxMark het volgende:
Die tram gaat eerder komen dan het forum, denk ik zo.
Jep! De diepenring wordt op die manier verkracht vind ikquote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden er ook helemaal geen auto's in de binnenstad moeten rijden, uitzonderingen daargelaten.
Zou wel schandalig zijn, want ze betalen een vermogen nu al aan dat Forum... hoop dat dat absurde plan zo snel mogelijk van tafel gaatquote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef MaxMark het volgende:
Die tram gaat eerder komen dan het forum, denk ik zo.
Na de verzakking van Amsterdam....quote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef RedFever007 het volgende:
Dat forum boeit mij ook geen ruk![]()
@renesite: Metro zou idd beter zijn maar dat komt er zeker niet
Mij wel, want ik vind het bepaald niet fijn als die gekken de binnenstad van mijn stad verzieken.quote:
Jawel, dat wel, maar dan kijk ik triestig naar die gracht en denk ik: wat een sneue bende eigenlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind het rijden over de diepenring altijd wel leuk om te doen
Ik denk dat het verkeer weren alleen niet veel zoden aan de dijk gaat zetten. Daarvoor moet er veel en veel meer gebeuren.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel, dat wel, maar dan kijk ik triestig naar die gracht en denk ik: wat een sneue bende eigenlijk.
eens, check mn edit.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Mij wel, want ik vind het bepaald niet fijn als die gekken de binnenstad van mijn stad verzieken.
Klopt. Nadeel van de volle bebouwing. Maar feitelijk vind ik dat de binnenring mooi aangelegd kan worden met bestrating en de buitenring alsnog als racebaan aangelegd kan worden. Maar hoe je het ook wendt of keert: tweebaans is hooguit mogelijk wat betreft de infrastructuur en bebouwing. Je zit dan met een logistiek probleemquote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik denk dat het verkeer weren alleen niet veel zoden aan de dijk gaat zetten. Daarvoor moet er veel en veel meer gebeuren.
Uhuh, want die triestige jaren vijftig noodbouw is zo'n parel.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Rickazio het volgende:
Mij wel, want ik vind het bepaald niet fijn als die gekken de binnenstad van mijn stad verzieken.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uhuh, want die triestige jaren vijftig noodbouw is zo'n parel.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, dan maar geen forum, maar het doortrekken van de Grote Markt naar de Naberpassage en dan bye bye crappy parkeergarage zie ik wél zitten.
Aan de andere kant ben ik wel blij dat die parkeergarage pal onde de Grote Markt destijds is weggestemd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:41 schreef nietzman het volgende:
Opbokken met dat kleinburgerlijke pauperverzet.
Dus is het Damsterdiep nu een puinzooi. Als ze die garage daar nou volledig ondergronds hadden gemaakt en erbovenop een mooie promenade. nu staat er zo'n blok beton boven (Of moet die nog verdwijnenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:13 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Aan de andere kant ben ik wel blij dat die parkeergarage pal onde de Grote Markt destijds is weggestemd.
went vanzelfquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:07 schreef ShiningStar het volgende:
Hmm over 10 jaar misschien, het zal de komende tijd nog wel een afzichtelijke bouwput blijven.
En er is prima omheen te fietsen.quote:
Op internet is sarcasme niet altijd even goed te begrijpenquote:
Hou op, schei uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Op internet is sarcasme niet altijd even goed te begrijpen
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vind het rijden over de diepenring altijd wel leuk om te doen
Ettelijke keren mijn broer op donderdagavond van zijn werk moeten ophalen. Van A-weg via Kraneweg de diepenring tot aan de Kattenhage, naar het Boterdiep. En dan weer terug via die onmogelijke kruising Noorderhaven/Westersingelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]Zo snel mogelijk van Kattendiep naar Boterdiep. Wheeeeeeee!
Ziggyquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]Zo snel mogelijk van Kattendiep naar Boterdiep. Wheeeeeeee!
Flitsers?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef joppie_saus het volgende:
Staan wel flitsers he, aan de Turfsingel vlakbij het gemeentehuis sowieso.
Hmm, nooit opgevallenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef joppie_saus het volgende:
Deze:
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,245.6,,0,0.09
Die doet rood licht + snelheid bij groen.
De binnenkant van de Diepenring vind ik nooit leuk, veel te smal en te krappe bochten enzo, dus daar doe ik het altijd rustig aan. De andere kant op, dus voor de Schouwburg langs, dát is leuk rijden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef joppie_saus het volgende:
Haai.quote:
Jap jap, ik weet. Broer is daar wel eens geflitstquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:38 schreef joppie_saus het volgende:
Dat is vrij niet handig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jap jap, ik weet. Broer is daar wel eens geflitst
Het lijkt er op ja. Komt vanzelf goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:34 schreef ShiningStar het volgende:
Hij moet nog even door de ontkenningsfase heen
Terwijl het spelletje toch niet veel anders is dan die "shoot the castle" spellen die allang bestonden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:46 schreef Renesite het volgende:
Dat heb je met een blackberry he... Ik heb hem al uitgespeeld (niet met 3 sterren overal) op mijn android
Pffquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Terwijl het spelletje toch niet veel anders is dan die "shoot the castle" spellen die allang bestonden.
Ik heb overal drie sterren en alle gouden eieren. Nu maar aan Rio begonnen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:46 schreef Renesite het volgende:
Dat heb je met een blackberry he... Ik heb hem al uitgespeeld (niet met 3 sterren overal) op mijn android
Tering man!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb overal drie sterren en alle gouden eieren. Nu maar aan Rio begonnen.
Je hebt toch een iPhone toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had ook bijna alles gehaald met Angry Birds. En toen zei mijn savegame opeens doei.
Wordt het niet tijd dat jij een keer op kamers gaat amigo cordito?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:24 schreef Renesite het volgende:
Rare weken dit. Pa met nachtdienst, gedoe gedoe, ook op stage... Is het al 1 juli?
Ja Rene, doe je beklag over de iPhone en daarna een bondig betoog over je toffe Android.quote:
Klagen over Angry Birds lijkt me meer op zijn plaatsquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja Rene, doe je beklag over de iPhone en daarna een bondig betoog over je toffe Android.
Lag in dit geval wel degelijk aan de iPhone en dan vooral aan iTunes.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Klagen over Angry Birds lijkt me meer op zijn plaats
Ieder zijn meug.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:15 schreef Jesse_ het volgende:
Neemt niet weg dat Angry Birds een bagger spel is
hoezo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:15 schreef Jesse_ het volgende:
Neemt niet weg dat Angry Birds een bagger spel is
Tja, ik moet nog ~ 2 jaar... heb verder strakkies geen stufi meer. En als ik de uni wel erg moeilijk ga vinden is veel bijwerken ook niet erg hendig.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wordt het niet tijd dat jij een keer op kamers gaat amigo cordito?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja Rene, doe je beklag over de iPhone en daarna een bondig betoog over je toffe Android.
Ah! Ben ik nog voor uitgenodigdquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:38 schreef ShiningStar het volgende:
Straks flatfeest in Selwerd, het zal me benieuwen...
In die gele was het toch?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:38 schreef ShiningStar het volgende:
Straks flatfeest in Selwerd, het zal me benieuwen...
Flatfeesten in de Hoendiepflat zijn best wel tof!quote:
klopt en ook erg druk trouwensquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Flatfeesten in de Hoendiepflat zijn best wel tof!
quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:00 schreef Luco het volgende:
[..]
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)53787.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik ben voor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:02 schreef cerror het volgende:
Flatfeesten? Hmmmm. Tom, moeten wij ook eens doen.
Ik zou de deur dan gewoon gevoeglijk negeren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:20 schreef Luco het volgende:
Flatfeesten in het Hoendiep!
Om 7u 's ochtends met je lamme kop proberen een deur in de hengsels te zetten
Nice, op 1 minuut ingesteld.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
In tekstverwerkers zoals Word kun je er voor kiezen om je getypte tekst om de x minuten op te laten slaan. Dat kan één minuut zijn, maar ook een half uur
Al een tijdje.quote:
Ik woon ook niet in een flat maar flatfeestjes vind ik altijd wel mooi.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:34 schreef nietzman het volgende:
Zoveel mis je niet, alleen flatvolk wil je laten geloven dat je iets legendarisch mist.
Mang je mist al die partaaaayys niggaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:34 schreef nietzman het volgende:
Zoveel mis je niet, alleen flatvolk wil je laten geloven dat je iets legendarisch mist.
Dat dus.quote:
Maar dan mis je de dronken studentes.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar goed, voor goedkope drank hoef ik niet te gaan. 12 liter bier voor +-9 euro is bij vrijwel elke supermarkt wel aanwezig.
Ach, zoveel heb je niet gemist hoor. Ik vond het niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom woon ik al bijna twee jaar in Groningen en ben ik nog nooit op een flatfeest geweest? Ik ben geschokt.
Ik kom daar tegenwoordig nooit meer langsquote:Op zondag 22 mei 2011 13:25 schreef RingBewoner het volgende:
Gisteravond zo rond 20 uur een flitser op de N860? Rijksweg west tussen van der valk en afslag westerbroek?
Zeker! Wat een prachtige diepblauwe avondhemel weer.quote:
Sterren ook? Ik heb niet gekeken eigenlijk...quote:Op zondag 22 mei 2011 23:42 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Zeker! Wat een prachtige diepblauwe avondhemel weer.
Hoe is het weer in Australië?quote:Op maandag 23 mei 2011 08:16 schreef Luco het volgende:
Laatste volle week in Groningen voor dit jaar
Ticket annuleren is maar 150¤ en mag tot 48hr van tevorenquote:
Ach, geniet man genietquote:Op maandag 23 mei 2011 08:16 schreef Luco het volgende:
Laatste volle week in Groningen voor dit jaar
Hm... klinkt wel goed, daar zou je eens een liedje over moeten schrjven.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:50 schreef ShiningStar het volgende:
Maandagochtenden... ik begin ze steeds meer te haten.
En dan in het Engels. Dat je bijvoorbeeld aan mensen vraagt waarom je maandagen niet leuk vindt. Capital idea!quote:Op maandag 23 mei 2011 10:38 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hm... klinkt wel goed, daar zou je eens een liedje over moeten schrjven.
Misschien ook iets met een intro op de piano..?quote:Op maandag 23 mei 2011 10:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En dan in het Engels. Dat je bijvoorbeeld aan mensen vraagt waarom je maandagen niet leuk vindt. Capital idea!
Maandagochtendisnietleukomdatikom9uurvroegbijdecollegezaalstondomvervolgenstehorentekrijgendathetcollegenietdoorgaattttttttttttttttttquote:Op maandag 23 mei 2011 10:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En dan in het Engels. Dat je bijvoorbeeld aan mensen vraagt waarom je maandagen niet leuk vindt. Capital idea!
Ach, als de Tröckener Kecks een liedje kunnen uitbrengen met het onvergetelijke refrein:quote:Op maandag 23 mei 2011 11:36 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Maandagochtendisnietleukomdatikom9uurvroegbijdecollegezaalstondomvervolgenstehorentekrijgendathetcollegenietdoorgaatttttttttttttttttt
Ik voel hitpotentie
dan kan jouw tekst net zo goed.quote:Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen alsjeblieft
Je wilt hier mee zeggen dat je zelf ook in het programma had gekundquote:Op maandag 23 mei 2011 22:37 schreef joppie_saus het volgende:
Dat slechtste chauffeur is veel te slecht programma.
Geloof me, dat had je in dit geval niet gewildquote:Op dinsdag 24 mei 2011 06:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, kon ik maar de edit geschiedenis lezen
Volgens mij zat er in die post nog een kern van waarheid ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 06:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, kon ik maar de edit geschiedenis lezen
Whehehe.... heb ik ook zeeeeker niet gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 06:54 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Geloof me, dat had je in dit geval niet gewild
ALTO? ALTO?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij zag ik meneer Nietsman net fietsen in de Steenstilstraat. Met z'n alto-haar.
Date oppikken? Bornholmstraat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:12 schreef RickoKun het volgende:
Wat is een goede spot om te daten niggas?
Je moeder battiebwoy.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:12 schreef RickoKun het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Date oppikken? Bornholmstraat.
Of bedoel je dat je al een date hebt?
Zo ja, eerste date of al vergevorderd?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:28 schreef RickoKun het volgende:
G kom niet praten ik zet je dwars als dub en dwars
[..]
Ik vind je wel zo'n Drie Gezusters type.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:12 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind hem meer een Golden Arm type.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik vind je wel zo'n Drie Gezusters type.
Geen idee. ik zie het later wel even terug. Ben net een beetje goed bezig vandaag met schooltjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef RingBewoner het volgende:
Niet vergeten! Nog een halfuurtje tot de slechtste bestuurder van Nederland. Voor het eerst kijken vanavond. Moet ik nog iets weten?
Het gaat iig weer lekkerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef RingBewoner het volgende:
Niet vergeten! Nog een halfuurtje tot de slechtste bestuurder van Nederland. Voor het eerst kijken vanavond.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind hem meer een Golden Arm type.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:55 schreef Bobs. het volgende:
En toen stond er opeens midden in de nacht een vreemde kerel in mijn kamer en bleek er ingebroken te zijn.. Bij mij is er gelukkig niks weg, maar van m'n huisgenoot wel.![]()
Dus, als er opeens een gare kerel in je kamer naar Patricia staat te vragen; beware.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:55 schreef Bobs. het volgende:
En toen stond er opeens midden in de nacht een vreemde kerel in mijn kamer en bleek er ingebroken te zijn.. Bij mij is er gelukkig niks weg, maar van m'n huisgenoot wel.![]()
Dus, als er opeens een gare kerel in je kamer naar Patricia staat te vragen; beware.
Ja, goede buurt ben je in komen wonen hoor.quote:
Gelukkig bij mij geen last van, maar jammergenoeg bij mijn vriendin wel en dan word ik daar ook nog als enige gestoken.quote:
Echt weirdquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:55 schreef Bobs. het volgende:
Bedoel je met in het slot vallen dat je hem dan nog wel gewoon met de deurklink kunt openen vanuit binnen? Want dat hadden we wel, maar dan kun je hem dus nog heel makkelijk open flipperen. En normaal hebben we dan nog hem met een extra slot dicht gedraaid zodat dat niet kan. Nu dus net even niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Je kunt aan je huisbaas vragen of hij een slot op de voordeur wil zetten die vanzelf op slot valt? Scheelt in ieder geval een beetje en kost niks.
Ik had dat ook in m'n studentenhuis en in m'n nieuwe huis niet meer. Vraag mezelf best vaak af of ik de deur wel op slot heb gedaan.
Hahahquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:45 schreef Bobs. het volgende:
Ik moest trouwens zo lachen toen de politie werd gebeld toen ze hier waren, z'n ringtone was;
Intimiderend wel voor alle bad guys, lijkt je niet?quote:
Goed nummer inderdaad. Album is ook prima.quote:
Inderdaad. Rap fietsen heerst. Vooral een hekel aan die middelbare scholieren die 4 breed fietsen en niet doorhebben dat ik er langs wil.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:02 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Over het algemeen vind ik fietsen door de stad heerlijk, maar ik irriteer me de laatste tijd dood aan mensen die langzaam of twijfelend fietsen. Al dat langzame gedoe.. hop, tempo erin.
Hmm dan moet ik daar de volgende keer maar heen. Ik schuurde heerlijk tegen zoen meid, maar ineens was de chille muziek afgelopen en kwam er van die oldschool hardcore / gabber meuk. Zoals hetzelfde in de andere paupertentenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:30 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Later op de avond wordt het volgens mij wel veel gedraaid in Oceans?
quote:
Volgens mij pas jij juist prima in een tent zoals de Rumba als ik dit zo hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmm dan moet ik daar de volgende keer maar heen. Ik schuurde heerlijk tegen zoen meid, maar ineens was de chille muziek afgelopen en kwam er van die oldschool hardcore / gabber meuk. Zoals hetzelfde in de andere paupertenten
Venetië komt naar je toe deze zomer!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:06 schreef Bobs. het volgende:
[..]
En mijn straat is opeens vervangen voor een sloot, hoe sfeervol.
Geldt niet alleen voor mensen die fietsen. Twijfelend/zoekend lopen midden in de stad vind ik ook vreselijk irritant.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:02 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Over het algemeen vind ik fietsen door de stad heerlijk, maar ik irriteer me de laatste tijd dood aan mensen die langzaam of twijfelend fietsen. Al dat langzame gedoe.. hop, tempo erin.
Bier.quote:
En dan opeens stil gaan staan midden op de straat zodat ik tegen ze aan knal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:47 schreef Leigh het volgende:
[..]
Geldt niet alleen voor mensen die fietsen. Twijfelend/zoekend lopen midden in de stad vind ik ook vreselijk irritant.
BAMquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:56 schreef Bobs. het volgende:
[..]
En dan opeens stil gaan staan midden op de straat zodat ik tegen ze aan knal.
En dan kijken ze boos/beledigd om. Hoe dúrf je tegen ze aan te lopen! En gaan vervolgens alsnog niet aan de kant.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:56 schreef Bobs. het volgende:
[..]
En dan opeens stil gaan staan midden op de straat zodat ik tegen ze aan knal.
Ohh vooral die verontwaardigde blik is erg ja. Dat doen van de voetgangers die zonder op te letten de straat op lopen waardoor ik ze haast aan rij ook altijd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:12 schreef Leigh het volgende:
[..]
En dan kijken ze boos/beledigd om. Hoe dúrf je tegen ze aan te lopen! En gaan vervolgens alsnog niet aan de kant.
En straatverkopers. Ook irritant... Die lopen niet traag, maar juist achter je aan.
Donovan's?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmm dan moet ik daar de volgende keer maar heen. Ik schuurde heerlijk tegen zoen meid, maar ineens was de chille muziek afgelopen en kwam er van die oldschool hardcore / gabber meuk. Zoals hetzelfde in de andere paupertenten
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:31 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Of deze;
Weekend heerst. Nu weekend tot volgende week vrijdag![]()
En dan alles in een citybox?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:47 schreef Luco het volgende:
Zo, zo goed als alles zit in verhuisdozen. Toch bizar heoveel rotzooi je in je kamer kwijt kan eigenlijk
Bij een teamgenoot op de zolderberging.quote:
Hahaha als je wilt scoren dan kan je beter naar de Tap gaan, alhoewel je daar natuurlijk niet 'heerlijk kan schuren'quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Net als fietsers die verbaasd zijn als ik ze voorrang geef als ik op een zebrapad oversteekquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:21 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ohh vooral die verontwaardigde blik is erg ja. Dat doen van de voetgangers die zonder op te letten de straat op lopen waardoor ik ze haast aan rij ook altijd.
Afhankelijk van wat jij bent op zo'n moment. Fietser haat wandelaar. Wandelaar haat fietser. Automobilist haat iedereen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Fietsers en wandelaars zijn fucking irritant in de stad. Vooral de Folkingestraat en dat kruispunt bij de Douglas/Zwanestraat.
Maar iedereen haat mutsen die hun buggy-met-koter-erin zonder op of om te kijken voor je wielen duwen en dan ook nog eens verontwaardigd krijsen "dat je godverdomme moet uitkijken want zij hebben immers een kind".quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat jij bent op zo'n moment. Fietser haat wandelaar. Wandelaar haat fietser. Automobilist haat iedereen.
Haha.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:43 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar iedereen haat mutsen die hun buggy-met-koter-erin zonder op of om te kijken voor je wielen duwen en dan ook nog eens verontwaardigd krijsen "dat je godverdomme moet uitkijken want zij hebben immers een kind".
Tip van de dag: als je koter zo belangrijk voor je is moet je 't kind misschien niet blind als stormram gebruiken zodra je aan de overkant een leuk paar schoenen in de etalage ziet staan.
Nou. Ik loop altijd gewoon op de stoep in de Folkingestraat, in plaats van op het fietspad, zoals het gros van de mensen doet. En als je dan belt omdat je er langs wil kijken ze verontwaardigd om.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat jij bent op zo'n moment. Fietser haat wandelaar. Wandelaar haat fietser. Automobilist haat iedereen.
Er is helemaal geen echt fietspad in de Folkingestraat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou. Ik loop altijd gewoon op de stoep in de Folkingestraat, in plaats van op het fietspad, zoals het gros van de mensen doet. En als je dan belt omdat je er langs wil kijken ze verontwaardigd om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |