SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne ik heb zin in (Noorder)zon!Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Altijd even twee keer nadenken tijdens zwakke momenten he.
1/4 momentquote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maak er momentjes van, dan is het alweer wat minder.
Dacht het wel! Wedden dat het onmogelijk is een fatsoenlijke zin te tyepn als je dronken bent?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:26 schreef joppie_saus het volgende:
Haha alsof kunnen typen iets zegt over je geestelijke gesteldheid haha
Alcoholistquote:Op donderdag 7 april 2011 23:22 schreef Luco het volgende:
Ik heb m'n eerste alcoholvrije dag in een week nu
Oneens. Heb nadat ik gezopen had regelmatig nog foutloze berichten op de site geslingerdquote:Op donderdag 7 april 2011 23:29 schreef ShiningStar het volgende:
Dacht het wel! Wedden dat het onmogelijk is een fatsoenlijke zin te tyepn als je dronken bent?
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:49 schreef joppie_saus het volgende:
Uhu, of ze nemen het op en dan zie je jezelf onverwachts terug op Youtube
Knap van je! Ik heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk..quote:Op donderdag 7 april 2011 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oneens. Heb nadat ik gezopen had regelmatig nog foutloze berichten op de site geslingerd
Pics!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:49 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik gelukkig nog niet.
Wel foto's
Niet fijn...quote:Op donderdag 7 april 2011 23:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Pics!
Maar ik sta wel ergens op YT met mijn lamme kop, niet echt fraai
Haha dacht het nietquote:
Wie niet!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Enne ik heb zin in (Noorder)zon!
Ik, want ik ben dan niet in Nederlandquote:
Toch jammer. Een van de leukste anderhalve weken hier.quote:
Ik ben laatst nog naar HSV geweest. Zo geregeldquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:09 schreef joppie_saus het volgende:
Altijd leuk, als vrienden met idee komen om naar een wedstrijd uit de Bundesliga te gaan. Helaas mag ik het weer oplossen want hun Duits komt niet verder dan iets met 'mutti' en 'gefickt'. En dan is het helemaal fijn als je wat verschillende opties aandraagt, waar gezien de tijd toch wel snel op gereageerd moet worden, en ze geven niet meer thuis. Althans, een deel niet
liever een foute opmerking dan andere dingen...quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:51 schreef ShiningStar het volgende:
Goh, toch bijna 12 uur uitgehouden in de UB (inclusief pauze's, dat wel)..
Alvast RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:44 schreef Renesite het volgende:
Ik kan wel janken! Mijn 3 jaar oude portemonnee is stervende
Immerquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:57 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Die zit gewoon zwaar in de tijdstress, dat motiveert blijkbaar
Of ¤5,80 pp met de trein vanuit Groningen, als je OV hebt in het NL gedeeltequote:Op vrijdag 8 april 2011 15:45 schreef joppie_saus het volgende:
Ja HSV wilden wij ook heen, maar die hadden geen vijf plekken meer naast elkaar. Ik heb Werder Bremen zopas maar gebeld, daar gaan we heen. 29 april tegen Wolfsburg, met de auto dikke prima.
Ik vind het geen probleem om te rijden. Weet ik zeker dat ik én veilig én relatief op tijd weer thuis ben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Of ¤5,80 pp met de trein vanuit Groningen, als je OV hebt in het NL gedeelte
Dan hoeft er ook niet iemand nuchter te blijven
Ga je vandaag eindelijk kampioen wordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:17 schreef Fems het volgende:
[..]
Vooral dingen die met sporten te maken hebben!![]()
Ja, zeg. Had ik moeten verzuipen tijdens het werk?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:22 schreef ShiningStar het volgende:
Laat het maar lekker gaan regenen/onweren/stormen.
Niet eerlijk dit![]()
Bij de AH koop je dat per halve liters.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:36 schreef ShiningStar het volgende:
Nee dan moet je wel echt lekker schepijs halen hè! Bij de Australian bijvoorbeeld
ow ja dan ben ik echt in de stad. Op dinsdag. Schijtdag.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:40 schreef ShiningStar het volgende:
Trouwens: dinsdag gratis Ben & Jerry's ijs in Groningen!!!!!!!
HAD IK DAAR OM GEVRAAGD DAN???quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:42 schreef Renesite het volgende:
WIE WIL ER EEN B&J MET SHININGSTAR ETEN![]()
! DINSDAG!!
Opgelost.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:46 schreef joppie_saus het volgende:
Alleen als ze CoockieDough hebben! Ik heb toch tentamen dinsdag dus ben ik mooi op tijd weer vrij
Hela.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:50 schreef joppie_saus het volgende:
Jullie moeten naar de politieacademie. Maar René wist dat ook al wel hoor. Maar je mag wel mee hoor, Shining!
Slapjanus! Beetje jammer dit...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef Renesite het volgende:
Ik gaat mijnzelf besprenkelen met water
Wanneer vertrek je eigenlijk?quote:
Als het goed is 7 juniquote:
Daar was ik al bang voorquote:Op zondag 10 april 2011 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, de winterjas moest nog aan
Dus als je nog naar Groningen moet dan moet je de muts en de handschoenen weer meenemen, evenals een setje extra dikke kledingquote:
Ja, ik neem wel een extra koffer mee donderdagquote:Op zondag 10 april 2011 18:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dus als je nog naar Groningen moet dan moet je de muts en de handschoenen weer meenemen, evenals een setje extra dikke kleding
Donderdag alweer... Tjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongquote:Op zondag 10 april 2011 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik neem wel een extra koffer mee donderdag
Geen sleepkoffer toch? Daar hebben we hier een hekel aanquote:Op zondag 10 april 2011 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik neem wel een extra koffer mee donderdag
Ik kijk uit naar 2 muren met ramen erin. Gebouw hier tegenover heeft 13 verdiepingen dus de zon die ik daar ook niet door. Enige streepje blauwe lucht zie ik als ik helemaal tegen het raam aan ga staan, dan kan ik net een glimp opvangen.quote:Op maandag 11 april 2011 08:56 schreef ShiningStar het volgende:
Het is vooral heel fijn dat ik in een computerzaal zonder ramen zit en dus niks van het weer meekrijg![]()
Hmmm... dat is ook niet alles inderdaad.quote:Op maandag 11 april 2011 09:53 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar 2 muren met ramen erin. Gebouw hier tegenover heeft 13 verdiepingen dus de zon die ik daar ook niet door. Enige streepje blauwe lucht zie ik als ik helemaal tegen het raam aan ga staan, dan kan ik net een glimp opvangen.
Jij treft het ook wel hequote:Op maandag 11 april 2011 09:59 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Hmmm... dat is ook niet alles inderdaad.
Hier was het lekker rustig zodat ik goed kon werken, maar er zijn daarnet twee superboeren achter mij neergestreken die nu heel irritant in het Drents tegen elkaar zitten te praten.
Was gelukkig klaar dus ik zit er alllllllllllang niet meerquote:Op maandag 11 april 2011 11:52 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jij treft het ook wel heNou, schop ze weg
Dudequote:Op maandag 11 april 2011 14:36 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ga ook van de zon genieten. Even belangrijkste doorlezen, morgen tentamen maken en dan goed opletten bij inzage wat ik doen moet voor de volgende en daarmee laatste keer.
Hier ligt al zo'n stapel dat er al bijna geen zonlicht meer door de ramen heen komtquote:Op maandag 11 april 2011 19:22 schreef ShiningStar het volgende:
*gooit in gedachten boek uit het raam*
Oei, da's niet best.. Wat studeer jij eigenlijk?quote:Op maandag 11 april 2011 19:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier ligt al zo'n stapel dat er al bijna geen zonlicht meer door de ramen heen komt
Had al 4x klaar moeten zijn met mijn studie, maar ik ben sinds vorige week begonnen aan het afstuderen bij de Master Finance. Moet nu een voorstel indienen en als dat goedgekeurd wordt een scriptie schrijven.quote:Op maandag 11 april 2011 19:25 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Oei, da's niet best.. Wat studeer jij eigenlijk?
Kom je daar niet rijkelijk laat mee wat betreft eind dit jaar?quote:Op maandag 11 april 2011 19:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had al 4x klaar moeten zijn met mijn studie, maar ik ben sinds vorige week begonnen aan het afstuderen bij de Master Finance. Moet nu een voorstel indienen en als dat goedgekeurd wordt een scriptie schrijven.
Uhuh, maar het kan met een strak schema wel.quote:Op maandag 11 april 2011 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom je daar niet rijkelijk laat mee wat betreft eind dit jaar?
Wheehhehquote:Op maandag 11 april 2011 19:52 schreef joppie_saus het volgende:
Doe maar niet grappig, ik moet ook nog
Die ai ai ai ging binnendoorquote:Op maandag 11 april 2011 20:51 schreef joppie_saus het volgende:
HAHAHA René verliest met zijn 1.6 liter 110pk van een driecilinder 1.0 Aygo![]()
![]()
Ach joh, kan toch makkelijk?quote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uhuh, maar het kan met een strak schema wel.
Na morgen kan het. Op zich.quote:Op maandag 11 april 2011 20:53 schreef joppie_saus het volgende:
Kom maar sprintje doen tegen mijn 1.4 injectie90pk op 700 kilo vriend
Mito? Hebbu kutje? Offeh handtasje?quote:Op maandag 11 april 2011 21:15 schreef joppie_saus het volgende:
Wit was in 1991 al mode en nu nog steeds. Zie Alfa RomeoGuilietta. Mito.
Ja, ze zijn weer terug hè?quote:
Ghe. Toevallig nog wat oud glaswerk staan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:50 schreef ShiningStar het volgende:
Nee, daar ligt het niet aan.. weet niet waar die beesten vandaan komen!
Ik denk dat ik vanmiddag ook maar even een klamboe ga halen! Vannacht twee doodgeslagen en ik zit ook onder de muggenbulten:( + een allergische reactie die ervoor zorgt dat mijn linker oog niet meer normaal open kan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:09 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ja, ze zijn weer terug hè?Vannacht om 4 uur nog m'n klamboe aan het ophangen geweest, maar toen zat 'ie natuurlijk net in mijn klamboe, 7 muggenbulten.
Muggen zijn bij mij die prikdingen, wat in het noorden neefjes genoemd wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:09 schreef Peterselieman het volgende:
Vliegen en muggen? Hier in het noorden spreken we van muggen en neefjes
Jup. Tot zover weer de cursus Noorderlandsquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:24 schreef Fems het volgende:
[..]
Muggen zijn bij mij die prikdingen, wat in het noorden neefjes genoemd worden
Fryskquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jup. Tot zover weer de cursus Noorderlands
Rijd nu in een witte astra station dieselquote:
Proefwerk toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:06 schreef joppie_saus het volgende:
En dat was een tentamen strafrecht..
Ik heb hetzelfde proefwerk gehad. Ik had bij de eerste keer een 6,9quote:
Ik stop ook meestal aan het eindquote:
Die had ik al gememorised.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je hebt mijn sig dus niet gelezen?!
Je moet het niet stampen maar begrijpen.quote:
Hier valt niks aan te begrijpen, het is gewoon dom feiten leren haha. Het begrijp-deel ken ik alquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je moet het niet stampen maar begrijpen.
Vergessen jwtquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:41 schreef joppie_saus het volgende:
Ga jij maar fijn rijden in je Astra diesel
doe eens picca op de twitter
Ga jij dat maar eens doen bij een boek van 600 pagina'squote:Op dinsdag 12 april 2011 16:35 schreef joppie_saus het volgende:
Overschrijven dus. Werkte bij mij altijd het beste.
Op die momenten dat ik wél iets deed![]()
Dude jij doet wel een vette cursus manquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ga jij dat maar eens doen bij een boek van 600 pagina's
600 pagina's in het Engels is standaard bij onsquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dude jij doet wel een vette cursus man
Dikke cursus inderdaad. Tjeempie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
600 pagina's in het Engels is standaard bij ons
PSM doet geen cursusquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dikke cursus inderdaad. Tjeempie.
[/jesse]
Het is geen cursus, maar een opleiding waar verschillende vakken aangeboden wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dikke cursus inderdaad. Tjeempie.
[/jesse]
Nee, een bul. Mits hij zijn best doet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee? Dus hij krijgt geen oorkonde?
Nee. Als ik klaar ben dan krijg ik een officieel document dat in het Latijn opgesteld is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee? Dus hij krijgt geen oorkonde?
Latijn blatijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee. Als ik klaar ben dan krijg ik een officieel document dat in het Latijn opgesteld is.
Ja, tof dat ze dat weer doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee. Als ik klaar ben dan krijg ik een officieel document dat in het Latijn opgesteld is.
Daar zitten voornamelijk prut studies.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:11 schreef Renesite het volgende:
Ik ga na dit jaar een vervolgcursus doenIn zo'n gebouw zit dat, het Harmoniegebouw of zo?
Rechtspsychologiequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:18 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt en om de mooie dames te spotten doe je een vak bij psychologie
Dat laatste lijkt me wel een puntje van kritiek.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:36 schreef ShiningStar het volgende:
Ik heb een boek van 650 pagina's kunnen samenvatten tot 15 pagina's!![]()
Moet je nagaan hoeveel zinloos geblabla er in zo'n boek staat![]()
Of hoeveel ik vergeet in mijn samenvattingen![]()
Ach, het is leerzamer dan een kant en klare samenvatting kopen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me wel een puntje van kritiek.
Confirmation.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, dat heb ik al gehaald.
Heb je toevallig Wet Werk en Bijstand nog liggen en Bestuursprocesrecht?
Jij bent een van het luie HBO-ras. Bah! Viesch!quote:
Je zegt 't maar. Jij hebt het over het algemeen druk in de weekenden toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef joppie_saus het volgende:
Dan gaan we nog even door. Wanneer Hanze René?
volquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef joppie_saus het volgende:
Ja ik sta nu zaterdag én zondag op het veld. Maar jij hebt helemaal geen colleges meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |