SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne ik heb zin in (Noorder)zon!Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Altijd even twee keer nadenken tijdens zwakke momenten he.
1/4 momentquote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maak er momentjes van, dan is het alweer wat minder.
Dacht het wel! Wedden dat het onmogelijk is een fatsoenlijke zin te tyepn als je dronken bent?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:26 schreef joppie_saus het volgende:
Haha alsof kunnen typen iets zegt over je geestelijke gesteldheid haha
Alcoholistquote:Op donderdag 7 april 2011 23:22 schreef Luco het volgende:
Ik heb m'n eerste alcoholvrije dag in een week nu
Oneens. Heb nadat ik gezopen had regelmatig nog foutloze berichten op de site geslingerdquote:Op donderdag 7 april 2011 23:29 schreef ShiningStar het volgende:
Dacht het wel! Wedden dat het onmogelijk is een fatsoenlijke zin te tyepn als je dronken bent?
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:49 schreef joppie_saus het volgende:
Uhu, of ze nemen het op en dan zie je jezelf onverwachts terug op Youtube
Knap van je! Ik heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk..quote:Op donderdag 7 april 2011 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oneens. Heb nadat ik gezopen had regelmatig nog foutloze berichten op de site geslingerd
Pics!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:49 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik gelukkig nog niet.
Wel foto's
Niet fijn...quote:Op donderdag 7 april 2011 23:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Pics!
Maar ik sta wel ergens op YT met mijn lamme kop, niet echt fraai
Haha dacht het nietquote:
Wie niet!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Enne ik heb zin in (Noorder)zon!
Ik, want ik ben dan niet in Nederlandquote:
Toch jammer. Een van de leukste anderhalve weken hier.quote:
Ik ben laatst nog naar HSV geweest. Zo geregeldquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:09 schreef joppie_saus het volgende:
Altijd leuk, als vrienden met idee komen om naar een wedstrijd uit de Bundesliga te gaan. Helaas mag ik het weer oplossen want hun Duits komt niet verder dan iets met 'mutti' en 'gefickt'. En dan is het helemaal fijn als je wat verschillende opties aandraagt, waar gezien de tijd toch wel snel op gereageerd moet worden, en ze geven niet meer thuis. Althans, een deel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |