Ja wat heeft euh,, heb ik daar aan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:03 schreef ShiningStar het volgende:
Weet nog niet, zie wel waar ik beland.
Waarschijnlijk een van de gebruikelijke dingen
Wat heb je d'r aan als ze zegt naar welke kroeg ze gaat?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja wat heeft euh,, heb ik daar aan?
Hahaha, geen ideequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:33 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wat heb je d'r aan als ze zegt naar welke kroeg ze gaat?
En tvp.
Ja euh, jij stelt de vraag waar ik heen gaquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja wat heeft euh,, heb ik daar aan?
"Van Binsbergen, jij hier, pik?"quote:
René zat weer eens irritant te doen, hehe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:37 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ja euh, jij stelt de vraag waar ik heen ga![]()
En goedemorgen!
Ow was jij degene die vroeg of ik het wou vragen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
René zat weer eens irritant te doen, hehe.
Ik heb trouwens zin in werken morgen! Mini Cooper en Audi A6
Yay weekend!quote:
Voor mij om 17:00 pas.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:23 schreef Renesite het volgende:
om 12:30 is het weekend. Eerst 2 uurtjes naar de Hanze
Hier ook. Maar.... eh... dan genieten we er ook des te meer van!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:35 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hier ook. Maar.... eh... dan genieten we er ook des te meer van!
...
Het helpt niet echt, eh?
Doen we!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:35 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hier ook. Maar.... eh... dan genieten we er ook des te meer van!
...
Het helpt niet echt, eh?
Heul niet!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow was jij degene die vroeg of ik het wou vragen?![]()
Moin
Ik doe niet aan treinen vandaag. Kon mooi met iemand meerijden naar huusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:50 schreef joppie_saus het volgende:
Same here..overvolle treinen word je ook niet goed van
Zo vol waren ze vandaag niet hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:50 schreef joppie_saus het volgende:
Same here..overvolle treinen word je ook niet goed van
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:18 schreef ShiningStar het volgende:
Kom er net achter dat de wereld soms eng klein is
Wie kwam je tegen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:18 schreef ShiningStar het volgende:
Te klein voor al die mensen die er nu op levenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:18 schreef ShiningStar het volgende:
De wereld heeft vandaag nog geprobeerd wat mensen van zich af te schudden!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Te klein voor al die mensen die er nu op leven
Twee mensen waarvan ik het totaal niet had verwacht blijken elkaar te kennen, wat nogal een vreemde/grappige situatie oplevertquote:
Niet op de manier die je zou willenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:50 schreef Luco het volgende:
[..]
De wereld heeft vandaag nog geprobeerd wat mensen van zich af te schudden!
Lekker drukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:56 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, FC Groningen kijken (waar begin ik aan) en naar de stad, groetjes!
Matavz en Pedersen zijn er niet bij. Heb er totaal geen vertrouwen in.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:56 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, FC Groningen kijken (waar begin ik aan) en naar de stad, groetjes!
Me 2!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:46 schreef Fems het volgende:
Chipjes, drinken en een film:) Heerlijke vrijdagavond. De eerste in de week die ik voor mezelf heb!
Lekker is dat he!quote:
Och zelfde vandaag:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef Fems het volgende:
Ja, hij praatte heel gronings, verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och zelfde vandaag:
Ik zat bij DUO voor mijn broer (hij had wat vragen, klaar met studie en zo) en er kwam na mij een moeder met een jan doedel (zoon) binnen
"Zu mottn het metain reugeln aans steek ik t hier in de fik"
Ik keek hem aan![]()
"Oh, zal vast wel goed gaan!" zei die moeder
Ik: "Ah, dit gebouw moet toch nog plat"
![]()
Hij stond vervolgens naast mij bij de balie.
"Joa ik bin stopt met mien opleiding, vond er niks an, how wort met mien OV chipkoart"!
Smakelijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:32 schreef Fems het volgende:
Ook thuis, maar dat was ik al. Maar ook ontbijten.
Jammer dat ik die afleveringen al kende van de BBC.quote:
Mijn freundin is daar as we speak.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:17 schreef Renesite het volgende:
Ah, opendag Hanze. Lachen. Is alweer 3 jaar geleden dat ik daar was
Ik had een fikse griep toen. Kop stond op ontploffenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mijn freundin is daar as we speak.
johooop ben je er weer!quote:
Hmm, lijkt me geen slecht plan. Help me er even aan herinneren.quote:
Ja, weltrustenquote:Op zondag 13 maart 2011 01:23 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me geen slecht plan. Help me er even aan herinneren.
Voor nu, slaap lekker stad!
Whehe, je bent terug?quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Vannacht trouwens met mijn lamme hasses over een paaltje heen gestuiterd. Fiets is erger naar zijn grootje dan ik vannacht door had, schijtzooi...
Score?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:38 schreef einschtein het volgende:
Shoppen in de stad was gister goed gelukt, trouwens. 3 nieuwe shirts en een zomerjas, yesh.
Tijd voor nieuwe.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:40 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, en godzijdank gebeurde het op 50 meter van mijn huis. Fietste terug van een feestje, opeens hobbel de hobbel en ik trapte lucht. Dus ik dacht, oke, nice ketting eraf. Kijk ik net in de schuur, is mijn halve kettingkast open gescheurd en het tandwiel zwaar krom, die draait ook niet meer.
Ruilen? Dan maak jij mijn stageopdrachtquote:Op zondag 13 maart 2011 21:35 schreef joppie_saus het volgende:
Och, ik moet auto's wegbrengen naar Amsterdam en Schiphol, wordt weer een lange dag..
Geen idee wat je wilt doen in Groningen?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:07 schreef andre347 het volgende:
Nog plaatsen in Groningen die je als nieuwe 'stadjer' moet zien?
Of de Peperstraat, vanaf het centrum poelestraat in en dan rechts. Je hebt verder nog wat zitten aan de Grote Markt zuidzijde.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:25 schreef andre347 het volgende:
Donderdag maar eens op stap. Gewoon poelestraat in toch?
Kun je wel zeggen. Ben meestal niet zo 'shop'-achtig ingesteld. Maar werd verplicht door mijn vriendin.quote:
Ik hang meestal in andere subfora rond, maar hier ook weer evenquote:
Ahja! Wanneer ga je precies trouwen?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:46 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik hang meestal in andere subfora rond, maar hier ook weer even
Nog geen precieze datum (we twijfelen daar nog over), maar iig volgend jaar meiquote:Op maandag 14 maart 2011 07:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahja! Wanneer ga je precies trouwen?
Leuk,quote:Op maandag 14 maart 2011 09:11 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Nog geen precieze datum (we twijfelen daar nog over), maar iig volgend jaar mei
Ik had sowieso moeten lenen voor m'n laatste jaar, maar medische masters worden hiermee wel heel hard geraaktquote:Sociaal leenstelsel Masterfase ipv StuFi. Daarnaast inkorten Studenten OV. http://vl.am/qe3
Geneeskunde studenten die 2 keer uitgeloot worden zijn hierdoor verzekerd van extra kosten in hun laatste jaar. Draaien weken van 50-60 uur op stageplekken die vaak niet in de buurt zijn en die mogen dan ook nog eens alles zelf ophoesten..quote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Bobs. het volgende:
Nee oké, die niet. Maar dat is ook niet zo enorm schokkend, toch? Vind dat nog een van de redelijkere plannen.
Ja, daar is het inderdaad wel vervelend voor. Maar bij die studie willen ze ook meer aan selectie aan de poort gaan doen, toch? Dus dan zouden mensen het niet zo snel 3x achter elkaar proberen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Geneeskunde studenten die 2 keer uitgeloot worden zijn hierdoor verzekerd van extra kosten in hun laatste jaar. Draaien weken van 50-60 uur op stageplekken die vaak niet in de buurt zijn en die mogen dan ook nog eens alles zelf ophoesten..
Klopt. Enige lullige is dat studenten die de afgelopen 3 jaar zijn begonnen na 2 keer uitloten dit ook tegenkomen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:09 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ja, daar is het inderdaad wel vervelend voor. Maar bij die studie willen ze ook meer aan selectie aan de poort gaan doen, toch? Dus dan zouden mensen het niet zo snel 3x achter elkaar proberen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:35 schreef Jesse_ het volgende:
Tja dat soort dingen krijg je wanneer je het ministerie van onderwijs laat runnen door een mbo-er.
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:57 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag Radion 100% NL erop gehad in de auto, klinkt nog best lekker af en toe
Hm, kennelijk:quote:Op maandag 14 maart 2011 19:01 schreef Luco het volgende:
Zag ik nou goed dat o'Malleys weer open is?
zit nu naast de pacific. Great piano's is volgens mij nog open. Wordt wel een leuk internationaal hoekje daar met de 4 roses erbij.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:04 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hm, kennelijk:
Posted by admin on februari 18, 2011
Die pianotoestand liep kennelijk toch niet als verwacht.?
Evenzogoed, een pint Guinness drink je natuurlijk bij O'Ceallaigh.
Ah, een nieuw pand! Excuus, ik ken niet elk huisnummer in de Oosterstraat van buiten.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:07 schreef Luco het volgende:
[..]
zit nu naast de pacific. Great piano's is volgens mij nog open. Wordt wel een leuk internationaal hoekje daar met de 4 roses erbij.
reed er net langs, ken de nummers ook niet. Ik ken het alleen van naam... Maandag internationale studentenavond, zelf nooit heen gegaan. Toko is 4 jaar dicht geweest of zo?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:14 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ah, een nieuw pand! Excuus, ik ken niet elk huisnummer in de Oosterstraat van buiten.![]()
Evenzogoed, ik vond de Guinness bij O'Malleys maar altijd bedroevend slecht getapt. Ik kwam er eigenlijk alleen maar in de tijd dat er achterin boven de bar nog bandjes speelden.
Neii, de Pijp.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:23 schreef joppie_saus het volgende:
In ZuidOost in de schaduw van de Arena?
De enige echte, natuurlijk:quote:Op maandag 14 maart 2011 20:18 schreef remlof het volgende:
Ow kut, donderdag is het St Patricksday en ik ben in Groningen. In welke Ierse Pub moet ik dan zijn?
Check, I'll be therequote:Op maandag 14 maart 2011 20:20 schreef Telecaster het volgende:
[..]
De enige echte, natuurlijk:
http://www.oceallaigh.nl/
't Is er wel altijd afgeladen.
3FM.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:13 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ach, over jou zullen we het maar niet hebben
Haha, die Tele noemt idd! Ik ben daar toevallig die dag beland vorig jaar, en het was heel leuk!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:18 schreef remlof het volgende:
Ow kut, donderdag is het St Patricksday en ik ben in Groningen. In welke Ierse Pub moet ik dan zijn?
Sja, vele zaken zal ik wel nooit begrijpen, maar van Guinness heb ik verstand.quote:
Witlof.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:46 schreef Telecaster het volgende:
Och... als je 't niet lekker vind vind je het niet lekker.
Ik ga immers ook niet trainen met witlof.
Witlof is in alle varianten een uitvinding van Satan.quote:
Nooit haha, zijn ze nu eindelijk hier in Groningen nu ook geactiveerdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:04 schreef Luco het volgende:
Bluuh... Ik had vanochtend gewoon een bus met werkend OV-chip ding.
There goes the free weekendsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:04 schreef Luco het volgende:
Een wijdverbreide misvatting.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:42 schreef ShiningStar het volgende:
Haay!
Witlof met ham en kaas uit de oven is heerlijk
Eerder kon je nog gewoon de bus in..?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:04 schreef Luco het volgende:
Bah, is die onzin nu ook hier gearriveerd ...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:04 schreef Luco het volgende:
En Randstedelingen maar altijd roepen dat we hier zo achterlopen..!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bah, is die onzin nu ook hier gearriveerd ...
Dan liet ik m'n OVkaart zien en mocht ik gewoon instappen. Nu moet ik betalen doordeweeks..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:38 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Eerder kon je nog gewoon de bus in..?
(Niet dat ik de laatste 15 jaar nog in een bus gezeten heb hier, maar wellicht wel handige informatie voor OV-end bezoek van buiten de stad.)
Oeh, vertel!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:35 schreef Fems het volgende:
Goedemorgen!
Heerlijk avondje gehad gister.
Hm. Terecht, natuurlijk, maar daarom ongetwijfeld nog wel onhandig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Dan liet ik m'n OVkaart zien en mocht ik gewoon instappen. Nu moet ik betalen doordeweeks..
Welkom op flexnet2.rug.nlquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:21 schreef Bobs. het volgende:
Uh-oh, ook internet op mijn laptop in de bieb. Nu ga ik nooit meer wat gedaan krijgen.
Dure grasmaaier?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:15 schreef Renesite het volgende:
Hallo ik heb net 500 euro uitgegeven aan een hoop ijzer met een motor. Groetjes
Altijd goed!quote:
Het is! En nu is het nog lekker - als de lente eindelijk losbarst duurt 't weer tot de herfst tot ik er weer 's de fik in jas.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:32 schreef Bobs. het volgende:
Ooh, heb je een open haard? Dat lijkt me zo heerlijk.![]()
Oeh, dat is inderdaad Stom, kou lijden in je eigen huis.quote:Hier is alleen een radiator, en die werkt ook nog eens slecht.Stomme avond ook.
Euhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:39 schreef MaxMark het volgende:
Vla op m'n broek. Zal het nog snel in de mode raken, of moet ik het in de was gooien?
Ik vrees dat dat na enige tijd toch zal gaan stinken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:11 schreef Telecaster het volgende:
Of natuurlijk je complete broek met vla bedekken.
Stukje out of the box denken.
Ach, ook stinken is slechts een relatieve kwestie van perceptie.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:17 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat na enige tijd toch zal gaan stinken.
Elluk nadeel hep z'n voordeel dus!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:21 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ach, ook stinken is slechts een relatieve kwestie van perceptie.
En waarschijnlijk kan je heerlijk lekker rustig zitten in de bios!
Sja. Toeval is logisch.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Elluk nadeel hep z'n voordeel dus!
Kun je beter Groningen - Zwolle - Nijmegen - Venlo doen. Is korterquote:
Yesss I see, dankjewel! Scheelt toch weer een kwartierquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kun je beter Groningen - Zwolle - Nijmegen - Venlo doen. Is korter
Het is jammer dat over Utrecht gaan niet sneller is, omdat de trein richting Eindhoven vertrekt op het moment dat die uit de richting Amersfoort binnen komt.
De voorzichtige eerste tekenen van lente, gok ik zo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:55 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Wat ben jij-erig vandaag, hoe dat zo?
Zit lekker in m'n vel en ben vandaag best productief bezig. Op m'n skates naar de faculteit gegaan, was ook heerlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:55 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Wat ben jij-erig vandaag, hoe dat zo?
*schuift virtueel glaasje roosvicee toe*quote:
Tuurlijk niet. Nieuwerwetse fratsen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:19 schreef Robbeltje het volgende:
Zeg, wordt het plastic hier in groningen eigenlijk ook gescheiden?
ik hevb het in andere gemeentes wel gehoord namelijk maar hier niet.
En terecht.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hier in Groningen worden ze bij de verwerking gescheiden, ipv vooraf bij de mensen thuis.
bronquote:Het huis-aan-huis inzamelen van plastic is omslachtig en niet effectief. Achteraf inzamelen en verwerken is efficiënter en goedkoper, menen zestien Limburgse gemeenten.
(...)
De proef waarbij gebruik werd gemaakt van machines leverde de Limburgse gemeenten 19 tot 21 kilo plastic per inwoner op, terwijl met proeven die de burgers zelf het afval laten scheiden 6,3 kilo per inwoner werd ingezameld.
Groningen heeft altijd een streepje voor op de rest van het land hèquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:51 schreef Robbeltje het volgende:
Aha, in dat geval is het wel logisch eigenlijk:)
't Is moeilijk bescheiden te blijven.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Groningen heeft altijd een streepje voor op de rest van het land hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |