Ja wat heeft euh,, heb ik daar aan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:03 schreef ShiningStar het volgende:
Weet nog niet, zie wel waar ik beland.
Waarschijnlijk een van de gebruikelijke dingen
Wat heb je d'r aan als ze zegt naar welke kroeg ze gaat?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja wat heeft euh,, heb ik daar aan?
Hahaha, geen ideequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:33 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wat heb je d'r aan als ze zegt naar welke kroeg ze gaat?
En tvp.
Ja euh, jij stelt de vraag waar ik heen gaquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja wat heeft euh,, heb ik daar aan?
"Van Binsbergen, jij hier, pik?"quote:
René zat weer eens irritant te doen, hehe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:37 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ja euh, jij stelt de vraag waar ik heen ga![]()
En goedemorgen!
Ow was jij degene die vroeg of ik het wou vragen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
René zat weer eens irritant te doen, hehe.
Ik heb trouwens zin in werken morgen! Mini Cooper en Audi A6
Yay weekend!quote:
Voor mij om 17:00 pas.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:23 schreef Renesite het volgende:
om 12:30 is het weekend. Eerst 2 uurtjes naar de Hanze
Hier ook. Maar.... eh... dan genieten we er ook des te meer van!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:35 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hier ook. Maar.... eh... dan genieten we er ook des te meer van!
...
Het helpt niet echt, eh?
Doen we!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:35 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hier ook. Maar.... eh... dan genieten we er ook des te meer van!
...
Het helpt niet echt, eh?
Heul niet!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow was jij degene die vroeg of ik het wou vragen?![]()
Moin
Ik doe niet aan treinen vandaag. Kon mooi met iemand meerijden naar huusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:50 schreef joppie_saus het volgende:
Same here..overvolle treinen word je ook niet goed van
Zo vol waren ze vandaag niet hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:50 schreef joppie_saus het volgende:
Same here..overvolle treinen word je ook niet goed van
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:18 schreef ShiningStar het volgende:
Kom er net achter dat de wereld soms eng klein is
Wie kwam je tegen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:18 schreef ShiningStar het volgende:
Te klein voor al die mensen die er nu op levenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:18 schreef ShiningStar het volgende:
De wereld heeft vandaag nog geprobeerd wat mensen van zich af te schudden!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Te klein voor al die mensen die er nu op leven
Twee mensen waarvan ik het totaal niet had verwacht blijken elkaar te kennen, wat nogal een vreemde/grappige situatie oplevertquote:
Niet op de manier die je zou willenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:50 schreef Luco het volgende:
[..]
De wereld heeft vandaag nog geprobeerd wat mensen van zich af te schudden!
Lekker drukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:56 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, FC Groningen kijken (waar begin ik aan) en naar de stad, groetjes!
Matavz en Pedersen zijn er niet bij. Heb er totaal geen vertrouwen in.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:56 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, FC Groningen kijken (waar begin ik aan) en naar de stad, groetjes!
Me 2!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:46 schreef Fems het volgende:
Chipjes, drinken en een film:) Heerlijke vrijdagavond. De eerste in de week die ik voor mezelf heb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |