Ja wat heeft euh,, heb ik daar aan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:03 schreef ShiningStar het volgende:
Weet nog niet, zie wel waar ik beland.
Waarschijnlijk een van de gebruikelijke dingen
Wat heb je d'r aan als ze zegt naar welke kroeg ze gaat?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja wat heeft euh,, heb ik daar aan?
Hahaha, geen ideequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:33 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wat heb je d'r aan als ze zegt naar welke kroeg ze gaat?
En tvp.
Ja euh, jij stelt de vraag waar ik heen gaquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja wat heeft euh,, heb ik daar aan?
"Van Binsbergen, jij hier, pik?"quote:
René zat weer eens irritant te doen, hehe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:37 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ja euh, jij stelt de vraag waar ik heen ga![]()
En goedemorgen!
Ow was jij degene die vroeg of ik het wou vragen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
René zat weer eens irritant te doen, hehe.
Ik heb trouwens zin in werken morgen! Mini Cooper en Audi A6
Yay weekend!quote:
Voor mij om 17:00 pas.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:23 schreef Renesite het volgende:
om 12:30 is het weekend. Eerst 2 uurtjes naar de Hanze
Hier ook. Maar.... eh... dan genieten we er ook des te meer van!quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:35 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hier ook. Maar.... eh... dan genieten we er ook des te meer van!
...
Het helpt niet echt, eh?
Doen we!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:35 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hier ook. Maar.... eh... dan genieten we er ook des te meer van!
...
Het helpt niet echt, eh?
Heul niet!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow was jij degene die vroeg of ik het wou vragen?![]()
Moin
Ik doe niet aan treinen vandaag. Kon mooi met iemand meerijden naar huusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:50 schreef joppie_saus het volgende:
Same here..overvolle treinen word je ook niet goed van
Zo vol waren ze vandaag niet hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:50 schreef joppie_saus het volgende:
Same here..overvolle treinen word je ook niet goed van
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:18 schreef ShiningStar het volgende:
Kom er net achter dat de wereld soms eng klein is
Wie kwam je tegen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:18 schreef ShiningStar het volgende:
Te klein voor al die mensen die er nu op levenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:18 schreef ShiningStar het volgende:
De wereld heeft vandaag nog geprobeerd wat mensen van zich af te schudden!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Te klein voor al die mensen die er nu op leven
Twee mensen waarvan ik het totaal niet had verwacht blijken elkaar te kennen, wat nogal een vreemde/grappige situatie oplevertquote:
Niet op de manier die je zou willenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:50 schreef Luco het volgende:
[..]
De wereld heeft vandaag nog geprobeerd wat mensen van zich af te schudden!
Lekker drukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:56 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, FC Groningen kijken (waar begin ik aan) en naar de stad, groetjes!
Matavz en Pedersen zijn er niet bij. Heb er totaal geen vertrouwen in.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:56 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, FC Groningen kijken (waar begin ik aan) en naar de stad, groetjes!
Me 2!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:46 schreef Fems het volgende:
Chipjes, drinken en een film:) Heerlijke vrijdagavond. De eerste in de week die ik voor mezelf heb!
Lekker is dat he!quote:
Och zelfde vandaag:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:15 schreef Fems het volgende:
Ja, hij praatte heel gronings, verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och zelfde vandaag:
Ik zat bij DUO voor mijn broer (hij had wat vragen, klaar met studie en zo) en er kwam na mij een moeder met een jan doedel (zoon) binnen
"Zu mottn het metain reugeln aans steek ik t hier in de fik"
Ik keek hem aan![]()
"Oh, zal vast wel goed gaan!" zei die moeder
Ik: "Ah, dit gebouw moet toch nog plat"
![]()
Hij stond vervolgens naast mij bij de balie.
"Joa ik bin stopt met mien opleiding, vond er niks an, how wort met mien OV chipkoart"!
Smakelijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:32 schreef Fems het volgende:
Ook thuis, maar dat was ik al. Maar ook ontbijten.
Jammer dat ik die afleveringen al kende van de BBC.quote:
Mijn freundin is daar as we speak.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:17 schreef Renesite het volgende:
Ah, opendag Hanze. Lachen. Is alweer 3 jaar geleden dat ik daar was
Ik had een fikse griep toen. Kop stond op ontploffenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mijn freundin is daar as we speak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |