Nee, ik zit op de uni, daar was deze nog ingelogd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
Bob.
Eindelijk je oude account weer tot leven gewekt
Dan gok ik dat ik dat heb gedaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:27 schreef Peterselieman het volgende:
dan moet je achter dezelfde pc als eerder zitten, want ze werken met statische IP-adressen, tenzij je de sessie losgekoppeld hebt van het IP
zelfs dan is het je over de grond naar het ziekenhuis slepen nog ver hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja, vlak bij het UMCGdus als ik mijn been breek zit ik goed,
Vlakbij het UMCG is een wasserettequote:
Het is verder van het café naar mijn huis dan van mijn huis naar het UMCG, ergo, het is te doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zelfs dan is het je over de grond naar het ziekenhuis slepen nog ver hoor
Van een oud vrouwtje geweest hequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef Inkomen het volgende:
Mensen die wasmachines op marktplaats verkopeneducatief.
Watskebeurt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:03 schreef Renesite het volgende:
Bah... Stomme auto! Ga je nog geld kosten ook! KOTER!
Serieus?quote:
Mijn studievereniging zit nu in 't Pleidooi. Maar mijn wekker gaat -wederom- om half 7/7uur...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:14 schreef remlof het volgende:
Hoi. Is er nog iets te doen vanavond of is het gewoon alleen maar koud?
Mogelijk nieuwe koppelingsplatenquote:
500eurootjes of zo.quote:
Zwak.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn studievereniging zit nu in 't Pleidooi. Maar mijn wekker gaat -wederom- om half 7/7uur...
Ben er eigenlijk nog nooit geweest. Ze melden het altijd een aantal dagen van te voren en ik moet 2 weken van te voren vrij vragenquote:
Daarvoor moest ik voorheen niet eens de stad in. Moest altijd om 5:45 bedje uit en doorpoten van 7 - 17quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:38 schreef Bobs. het volgende:
Gewoon een keertje brak werken, kan best.![]()
En het is tijd voor een warm bad.Deze temperaturen zijn niet ok.
Doe rustig an elders!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef JH87 het volgende:
[..]
Arme.
Ik ga m'n koffer maar eens inpakken nu.
Nee, morgen rond deze tijd heb je een jetlagquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef JH87 het volgende:
Morgen rond deze tijd sta ik op Times Square, fuckin' A.
Nou ik had hem ook toen ik ging vliegen naar Letland! Het is daar immers wel een uur later HOOR!quote:
Tof - veel plezier!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef JH87 het volgende:
Morgen rond deze tijd sta ik op Times Square, fuckin' A.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Want daar moet je hoognodig van bijkomen, die slopende arbeid.?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:13 schreef Luco het volgende:
. Ik zit al een uur non-stop op Facebook, StumbleUpon en Youtube... Ik ben duidelijk toe aan het weekend.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:45 schreef Telecaster het volgende:
Sja, als ShiningStar ook zo vliegensvlug naar A'dam vertrekt zonder even keurig weer een nieuwe te openen....
Ik ben heul geen mietje! Alleen mijn Italiaanse bloed is deze kou nog steeds niet gewendquote:
Ahhh gosh. Sorry dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:16 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ben heul geen mietje! Alleen mijn Italiaanse bloed is deze kou nog steeds niet gewend!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:20 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ahhh gosh. Sorry dan.![]()
Ik heb de dag ook geheel Italiaans afgesloten in de pizzeria!
Ben met mijn neef en nichtje (die vandaag de open dag op de RUG hadden bezocht) en een jongen van mijn studie die ik op het terras (quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:24 schreef Luco het volgende:
[..]
.
En lekker. Waar ben je gaan eten en met wie?
Tofquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ben met mijn neef en nichtje (die vandaag de open dag op de RUG hadden bezocht) en een jongen van mijn studie die ik op het terras () tegenkwam bij Italia (Pelsterstraat) gaan eten.
Was ondanks de aparte combinatie van mensen erg gezellig!
1,58.9 heb ik getanktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:36 schreef Renesite het volgende:
Zo. Thuis. Mooi. Gewerkt. Getankt. 1,60 per liter. KAK!
Autootje piept nu (tijdelijk?!) niet meer. Dus vooralsnog is mijn banksaldo 500 euro hoger dan verwacht
Ik ook gehad.. Wat een zaadscheidsquote:
Uhuh. Liep al weer te zweten buiten, omdat je vanwege de temperaturen goed ingepakt moet zijn, maar door het werken ook wel warm wordtquote:
Scheids bij ons was ook al een drama. 0-1 verloren, onverdiend.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:28 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik ook gehad.. Wat een zaadscheidsNotabene een van de club zelf, lekker 3-1 voor tegen de nummer 2, geeft die twee strafschoppen na twee schwalbes..Speel je 3-3. Idioot..
Moest je post rondbrengen? Lijkt dit me wel het perfecte weer voor! Op het zweten na.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uhuh. Liep al weer te zweten buiten, omdat je vanwege de temperaturen goed ingepakt moet zijn, maar door het werken ook wel warm wordt
Word je niet goed van, zulke lui. Verzieken je hele zaterdagmiddag omdat ze zo nodig ook hun stempel op de pot willen drukkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:23 schreef TvhN het volgende:
[..]
Scheids bij ons was ook al een drama. 0-1 verloren, onverdiend.
Inderdaad. Dan verlies ik nog liever met een duidelijke, verdiende 4-1.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:57 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Word je niet goed van, zulke lui. Verzieken je hele zaterdagmiddag omdat ze zo nodig ook hun stempel op de pot willen drukken
Het perfecte weer is 18 graden celcius. Dan kan ik in een shirt met korte mauwen lopen en loop ik mezelf warm.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:43 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Moest je post rondbrengen? Lijkt dit me wel het perfecte weer voor! Op het zweten na.![]()
Ik heb vanmiddag ook een paar uurtjes met m'n broertje in de zon gelopen, fijn.
Joe!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:37 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, even FIFA bij wat vriendjes en dan naar het stadje. En morgen om 11 uur weer voetballen. Komt wel goed!
Nooit op zaterdag naar de Kokomo. Alleen op donderdag gaan. Veel leuker!quote:Op zondag 6 maart 2011 04:24 schreef Oneself het volgende:
Mwhaha, de "Kokomo". Over pauperr gesproken.
Vondelpark!quote:
ik ookquote:Op zondag 6 maart 2011 11:02 schreef MaxMark het volgende:
Ik ga vanavond naar Groningen [ afbeelding ]
Keuzes, keuzes.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:44 schreef joppie_saus het volgende:
Ik mag op zaterdag niet uit, want zondag voetbal![]()
Hmm, i second that, ik hou het toch op de donderdagen.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:01 schreef ShiningStar het volgende:
Goeiiiemorgen!
Uitgaan op zaterdag is hier blijkbaar leuk!
Uiteindelijk zijn de donderdagen ook leuker, maar omdat ik vantevoren al de gedachte had dat het toch niks zou gaan worden was het juist heel leukquote:Op zondag 6 maart 2011 16:54 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hmm, i second that, ik hou het toch op de donderdagen.
Amen that. Niks meer aan toe te voegen.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:13 schreef ShiningStar het volgende:
Neuh, 't is gewoon woensdag en donderdag en als eventuele optie zaterdag
Haha, ik heb er zeker van geleerd. Al gingen we er tegen beter weten in heen.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:04 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn de donderdagen ook leuker, maar omdat ik vantevoren al de gedachte had dat het toch niks zou gaan worden was het juist heel leuk![]()
Maarja de Kokomo zou ik inderdaad ook niet op zaterdag proberen
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Keuzes, keuzes.
Gister heb ik eerst Buffalo Tom gezien in de Vera (goed!) en ben daarna nog ordentelijk met m'n concertclubje op café gegaan.
Ik wel. Maar ja, ik stond dan ook praktisch vooraan, dan kan je de interactie goed zien.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:18 schreef ralfseltje het volgende:
Vond je? Ik vond h het wat gezapig, maar kende de band ook niet heel goed ofzo...
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:31 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ja, ik stond dan ook praktisch vooraan, dan kan je de interactie goed zien.
Sja, ik begon halverwege de zaal., maar ik zat me daar zo kapot te ergeren aan die mensen die kennelijk naar een concert gaan om daar de hele godganse tijd op vol volume gezellig met elkaar bij te praten... als je wil ouwehoeren, soit, maar niet dwars door mijn concert heen.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:34 schreef ralfseltje het volgende:
Mja ik stond ook helemaal achter, mooi dat het goed was iig
Oei, alweer? Sterkte.quote:
Voornamelijk naar de Negende, Kasteel, Vaatje en Oceans!quote:Op zondag 6 maart 2011 17:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Amen that. Niks meer aan toe te voegen.Waar ga jij dan meestal heen, Shining?
Amen, daar heb je de kelderbar voor.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:48 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja, ik begon halverwege de zaal., maar ik zat me daar zo kapot te ergeren aan die mensen die kennelijk naar een concert gaan om daar de hele godganse tijd op vol volume gezellig met elkaar bij te praten... als je wil ouwehoeren, soit, maar niet dwars door mijn concert heen.
Ah ja, dat zijn nog wel de redelijke plekken inderdaad!quote:Op zondag 6 maart 2011 18:57 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Voornamelijk naar de Negende, Kasteel, Vaatje en Oceans!
Waar geef jij de voorkeur aan dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ah ja, dat zijn nog wel de redelijke plekken inderdaad!
Ga jij daar dan ook heenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:38 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Waar geef jij de voorkeur aan dan?
Ben geen nachtmens. Mind the fact: ik ben iedere ochtend hier wel om 6 uur aanwezig. Gaat in samenkomst met het lam zijn om 12 uur 's nachtsquote:Op zondag 6 maart 2011 20:40 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Haha nee, ik kaats gewoon de vraag terug.
Waar ga jij vaak heen dan?
Kan me wel voorstellen dat dat inderdaad niet te combineren is!quote:Op zondag 6 maart 2011 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben geen nachtmens. Mind the fact: ik ben iedere ochtend hier wel om 6 uur aanwezig. Gaat in samenkomst met het lam zijn om 12 uur 's nachts. Ik houdt graag even dat ritme aan
! Maar afgestemd op mijn muzieksmaak pakhuis en warhol
! Maar wat ik nog wel eens doe is in het zitgedeelte van de 3 een biertje drinken.
Ik is niet feestbeesterig!
Dat wat jij zei, plus soms op donderdag nog even de Kokomo.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:38 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Waar geef jij de voorkeur aan dan?
Ja, heb het laatste tijd vaker... Is nu nog niet helemaal weg...quote:
Je voudrais un croissant.quote:
Je bent er wel even mee bezig, is het niet..?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:49 schreef Luco het volgende:
Ik normaal gesproken ook niet, maar met migraine en misselijkheid gaat dat verbazingwekkend makkelijk...
Meestal een middag en avond, deze keer iets langer. Is nu weg gelukkig, ben bijna in Groningen dus alles gaat weer prima hierquote:Op maandag 7 maart 2011 15:29 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Je bent er wel even mee bezig, is het niet..?
Beterschap en zo!
Ja, die wind ging altijd over ons huis heen..Heerlijke geur, not.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:27 schreef Telecaster het volgende:
Och, ik kan me de tijd van de oude Suikerunie nog wel herinneren. Toen kon je nog subiet (no pun intended) ruiken wanneer het echt herfst was geworden.
Link werkt hier niet, maar bedoelde je deze: http://www.mymodernmet.co(...)ed-floating-house-14 ? Te tof is dat! Ik wil ook een vliegend huis met balonnen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Hihi.
http://www.nrcnext.nl/blo(...)nd-huis-zoals-in-up/
Wat dat betreft is er niks veranderd. Ik ruik het nog altijd.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:27 schreef Telecaster het volgende:
Och, ik kan me de tijd van de oude Suikerunie nog wel herinneren. Toen kon je nog subiet (no pun intended) ruiken wanneer het echt herfst was geworden.
Pure nostalgie!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:58 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, die wind ging altijd over ons huis heen..Heerlijke geur, not.
Hm, ik vang af en toe nog een vleugje uit Hoogkerk op, maar dat is toch heilig vergeleken met de tijd dat de complete stad bedekt lag onder een dikke walm.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat dat betreft is er niks veranderd. Ik ruik het nog altijd.
Oh noes. Hoe dat zo?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:10 schreef Renesite het volgende:
Hallo ik heb vandaag een kort lontje groetjes
Organisatie van mijn instituut - of de docent die ik heb/had voor afstuderenquote:
Projectvoorstel niet goedgekeurd?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Organisatie van mijn instituut - of de docent die ik heb/had voor afstuderen
Hoe komt dat, denk je?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, heb het laatste tijd vaker... Is nu nog niet helemaal weg...
He bah, vervelend. Geen worries over Australie toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef Luco het volgende:
Ik weet wel waar het van komt. Gewoon veel aan m'n kop laatste tijd, stress durf ik het niet te noemen maar komt er wel in de buurt. Daarnaast net te weinig slaap en dan krijg ik dit...
Nu ook weer helemaal kapot, zo m'n bed maar in
Kan ergens best meespelen. Ik kom er zojuist achter dat ik m'n paspoort kwijt ben, dus dat gaat weer heel veel stress bezorgenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:59 schreef Oneself het volgende:
[..]
He bah, vervelend. Geen worries over Australie toch?
Hele dag op de labzaal zitten is niet veel beter kan ik je zeggen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:05 schreef ShiningStar het volgende:
Goeiemorgen.
Zit vandaag de hele dag achter de computer, kan ik lekker van het weer genieten.
Dan hebben we allebei gewoon hele dikke pech...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Hele dag op de labzaal zitten is niet veel beter kan ik je zeggen...
Eerst maar eens een school vinden die je kan leren hoe je de Caps Lock op je toetsenbord uit kunt zetten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:16 schreef amenth het volgende:
IK GA BINNENKORT EEN HALF JAAR IN GRONINGEN WONEN WAAR ZIT EEN GOEIE SPORTSCHOOL VOOR MMA EN 1 VOOR DE FITNESS WAAR JE KAN DADLIFTEN en SQUATTEN?
Aight.quote:
Instant rimshottttttttquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:17 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Renesite is op zijn toetsenbord in slaap gevallen?
Yibberish.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:02 schreef joppie_saus het volgende:
Wat voor taal kraam jij tegenwoordig uit, Rene?
Ok.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:16 schreef amenth het volgende:
IK GA BINNENKORT EEN HALF JAAR IN GRONINGEN WONEN WAAR ZIT EEN GOEIE SPORTSCHOOL VOOR MMA EN 1 VOOR DE FITNESS WAAR JE KAN DADLIFTEN en SQUATTEN?
Terwijl er weinig te worry-en is over Downundah, toch? Alleen maar leuk!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:04 schreef Luco het volgende:
[..]
Kan ergens best meespelen. Ik kom er zojuist achter dat ik m'n paspoort kwijt ben, dus dat gaat weer heel veel stress bezorgen
quote:
Het komt allemaal goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:25 schreef ShiningStar het volgende:
Ik kwam er vanmiddag in de supermarkt achter dat mijn rekening geblokkeerd is (kon niet meer pinnnen) en ik weet niet waarom! Nee ik sta niet rood, er stond/staat zelfs nog een paar honderd euro op. Dus ik panieken want ik denk dat ik geskimd ben en dat iemand nu mijn rekening aan het plunderen is en bij de ING zouden ze het uitzoeken maar hebben nog steeds niet teruggebeld dus dat wordt pas morgen... dus ben ik een beetje worried over. En ik heb morgenochtend een deadline maar mijn samenwerk-partner is ziek dus die kan in een keer niks meer doen dus dat moet ik vanavond allemaal nog in mijn eentje gaan doen. BAH.
Haat aan vandaag
Kan je telebankieren bij de ING? Ik heb Rabo, dan kan je bijv bellen en checken hoeveel er op je rekening staat? Hoe kuuuuttt zou het zijn als je geskimd bent.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:25 schreef ShiningStar het volgende:
Ik kwam er vanmiddag in de supermarkt achter dat mijn rekening geblokkeerd is (kon niet meer pinnnen) en ik weet niet waarom! Nee ik sta niet rood, er stond/staat zelfs nog een paar honderd euro op. Dus ik panieken want ik denk dat ik geskimd ben en dat iemand nu mijn rekening aan het plunderen is en bij de ING zouden ze het uitzoeken maar hebben nog steeds niet teruggebeld dus dat wordt pas morgen... dus ben ik een beetje worried over. En ik heb morgenochtend een deadline maar mijn samenwerk-partner is ziek dus die kan in een keer niks meer doen dus dat moet ik vanavond allemaal nog in mijn eentje gaan doen. BAH.
Haat aan vandaag
Ay. En nu..?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:59 schreef ShiningStar het volgende:
Inloggen op telebankieren lukt niet meer (alsof mijn rekening ineens niet meer bestaat).
En toen ik belde zeiden ze dat ze gingen kijken waarom de rekening geblokkeerd was etc. maar ik ga morgenochtend gelijk weer bellen en heb ook al gemaild..
Pfff ja toevallig stond er ook veel geld op omdat ik mijn huur nog niet over had gemaakt, dom!
Kick ass.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:02 schreef Fems het volgende:
Goedemorgen!
Boek ligt al open, nu nog gaan beginnen!
Haha, het is inderdaad aan te raden dat wel even te doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:05 schreef joppie_saus het volgende:
Oh lol, dan zal ik ook maar eens naar de bank gaan. Had ook zulke brieven gekregen maar ik dacht, doen ze toch niet. Wel dus
Maar beter dat het goed gekomen is!
Geen idee. Ik weet wel dat er enkele jaren geleden een actie was dat mensen zich allemaal moesten identificeren bij de bank, dit vanwege bepaalde nieuwe wetgeving ofzoquote:
Dat identificeren is niet verplicht meer, bizar dat ze daarom je rekening blokkeren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:53 schreef ShiningStar het volgende:
OPGELOST, YESSSS!![]()
Niks geskimd, geen geld weg! De reden was dat ik me al in januari had moeten identificeren bij de bank, omdat anders mijn rekening geblokkeerd zou worden. Nouja prima, maar het was wel fijn geweest als ik die twee brieven (die ze bij de ING beweren gestuurd hebben) daarover ook had ontvangen...Had me een hoop stress en moeite gescheeld..
Yup.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat er enkele jaren geleden een actie was dat mensen zich allemaal moesten identificeren bij de bank, dit vanwege bepaalde nieuwe wetgeving ofzo
Misschien moet je dat tegen hem zeggen en niet tegen ons.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:58 schreef Luco het volgende:
GRMBL.... En nu begint die klapjosti nog te zingen ook en vervolgens te vragen of ik dat nummer ken.
Laat me verdomme gewoon brak en gaar wezen en laat me met rust!
Ik zou er iets van zeggen in dit topic.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:58 schreef Luco het volgende:
GRMBL.... En nu begint die klapjosti nog te zingen ook en vervolgens te vragen of ik dat nummer ken.
Laat me verdomme gewoon brak en gaar wezen en laat me met rust!
Zou dat even gezellig zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:35 schreef Telecaster het volgende:
Misschien is hij wel een cd met draaiorgel- of carnavalsmuziek aan het halen om je op te vrolijken.
Waar zag je die voor het laatst?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:16 schreef moemoe het volgende:
Mensen kinderen, ik ben mijn hoofd weer even kwijt.
Brrr.quote:
Hmmm... onlangs geeneen tegengekomen. Whaddup?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:16 schreef moemoe het volgende:
Mensen kinderen, ik ben mijn hoofd weer even kwijt.
Breinaaldenvisioenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je moet toch eens uitkijken met die breinaalden
Nee.. De vervelende grapjes over bezwangerde personen en de breinaaldenoplossing. Beetje de falcon punchquote:
Nah. Ik denk aan breinaalden, bloed... Ya knowwwquote:
In het verleden heb ik wel eens een glazen pot...quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
Dus toch een soort van nare herinnering
Hehehehquote:[18:08:42] zegt:
René is beetje aangebrand?
Heet jij Max of heet je Mark?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:12 schreef MaxMark het volgende:
Heet je in het echt niet Joppie dan? Of saus?
Dat is van die Brabandse meukquote:
Bijna net zo leuk als die van mij, hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ghihihi wat enen leuken grapje he.
Dankjewelmeneer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bijna net zo leuk als die van mij, hoor.
Joppie S. van V.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:12 schreef MaxMark het volgende:
Heet je in het echt niet Joppie dan? Of saus?
Kloptquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:14 schreef Oneself het volgende:
[..]
Joppie S. van V.
Hm.
Ik zag hier ergens wel een yoppiesaus rond dwarrelen btw.
Gelukkig, dan ben ik niet gek.quote:
Je moet ze ook wegklikkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:28 schreef Oneself het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ben ik niet gek.
Dat DM is vervelend btw! Er schieten hele tijd oude berichten in m'n scherm hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |