Nee, ik zit op de uni, daar was deze nog ingelogd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
Bob.
Eindelijk je oude account weer tot leven gewekt
Dan gok ik dat ik dat heb gedaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:27 schreef Peterselieman het volgende:
dan moet je achter dezelfde pc als eerder zitten, want ze werken met statische IP-adressen, tenzij je de sessie losgekoppeld hebt van het IP
zelfs dan is het je over de grond naar het ziekenhuis slepen nog ver hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja, vlak bij het UMCGdus als ik mijn been breek zit ik goed,
Vlakbij het UMCG is een wasserettequote:
Het is verder van het café naar mijn huis dan van mijn huis naar het UMCG, ergo, het is te doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zelfs dan is het je over de grond naar het ziekenhuis slepen nog ver hoor
Van een oud vrouwtje geweest hequote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef Inkomen het volgende:
Mensen die wasmachines op marktplaats verkopeneducatief.
Watskebeurt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:03 schreef Renesite het volgende:
Bah... Stomme auto! Ga je nog geld kosten ook! KOTER!
Serieus?quote:
Mijn studievereniging zit nu in 't Pleidooi. Maar mijn wekker gaat -wederom- om half 7/7uur...quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:14 schreef remlof het volgende:
Hoi. Is er nog iets te doen vanavond of is het gewoon alleen maar koud?
Mogelijk nieuwe koppelingsplatenquote:
500eurootjes of zo.quote:
Zwak.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn studievereniging zit nu in 't Pleidooi. Maar mijn wekker gaat -wederom- om half 7/7uur...
Ben er eigenlijk nog nooit geweest. Ze melden het altijd een aantal dagen van te voren en ik moet 2 weken van te voren vrij vragenquote:
Daarvoor moest ik voorheen niet eens de stad in. Moest altijd om 5:45 bedje uit en doorpoten van 7 - 17quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:38 schreef Bobs. het volgende:
Gewoon een keertje brak werken, kan best.![]()
En het is tijd voor een warm bad.Deze temperaturen zijn niet ok.
Doe rustig an elders!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef JH87 het volgende:
[..]
Arme.
Ik ga m'n koffer maar eens inpakken nu.
Nee, morgen rond deze tijd heb je een jetlagquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef JH87 het volgende:
Morgen rond deze tijd sta ik op Times Square, fuckin' A.
Nou ik had hem ook toen ik ging vliegen naar Letland! Het is daar immers wel een uur later HOOR!quote:
Tof - veel plezier!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef JH87 het volgende:
Morgen rond deze tijd sta ik op Times Square, fuckin' A.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Want daar moet je hoognodig van bijkomen, die slopende arbeid.?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:13 schreef Luco het volgende:
. Ik zit al een uur non-stop op Facebook, StumbleUpon en Youtube... Ik ben duidelijk toe aan het weekend.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:45 schreef Telecaster het volgende:
Sja, als ShiningStar ook zo vliegensvlug naar A'dam vertrekt zonder even keurig weer een nieuwe te openen....
Ik ben heul geen mietje! Alleen mijn Italiaanse bloed is deze kou nog steeds niet gewendquote:
Ahhh gosh. Sorry dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:16 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ben heul geen mietje! Alleen mijn Italiaanse bloed is deze kou nog steeds niet gewend!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:20 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ahhh gosh. Sorry dan.![]()
Ik heb de dag ook geheel Italiaans afgesloten in de pizzeria!
Ben met mijn neef en nichtje (die vandaag de open dag op de RUG hadden bezocht) en een jongen van mijn studie die ik op het terras (quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:24 schreef Luco het volgende:
[..]
.
En lekker. Waar ben je gaan eten en met wie?
Tofquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:33 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ben met mijn neef en nichtje (die vandaag de open dag op de RUG hadden bezocht) en een jongen van mijn studie die ik op het terras () tegenkwam bij Italia (Pelsterstraat) gaan eten.
Was ondanks de aparte combinatie van mensen erg gezellig!
1,58.9 heb ik getanktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:36 schreef Renesite het volgende:
Zo. Thuis. Mooi. Gewerkt. Getankt. 1,60 per liter. KAK!
Autootje piept nu (tijdelijk?!) niet meer. Dus vooralsnog is mijn banksaldo 500 euro hoger dan verwacht
Ik ook gehad.. Wat een zaadscheidsquote:
Uhuh. Liep al weer te zweten buiten, omdat je vanwege de temperaturen goed ingepakt moet zijn, maar door het werken ook wel warm wordtquote:
Scheids bij ons was ook al een drama. 0-1 verloren, onverdiend.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:28 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik ook gehad.. Wat een zaadscheidsNotabene een van de club zelf, lekker 3-1 voor tegen de nummer 2, geeft die twee strafschoppen na twee schwalbes..Speel je 3-3. Idioot..
Moest je post rondbrengen? Lijkt dit me wel het perfecte weer voor! Op het zweten na.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uhuh. Liep al weer te zweten buiten, omdat je vanwege de temperaturen goed ingepakt moet zijn, maar door het werken ook wel warm wordt
Word je niet goed van, zulke lui. Verzieken je hele zaterdagmiddag omdat ze zo nodig ook hun stempel op de pot willen drukkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:23 schreef TvhN het volgende:
[..]
Scheids bij ons was ook al een drama. 0-1 verloren, onverdiend.
Inderdaad. Dan verlies ik nog liever met een duidelijke, verdiende 4-1.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:57 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Word je niet goed van, zulke lui. Verzieken je hele zaterdagmiddag omdat ze zo nodig ook hun stempel op de pot willen drukken
Het perfecte weer is 18 graden celcius. Dan kan ik in een shirt met korte mauwen lopen en loop ik mezelf warm.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:43 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Moest je post rondbrengen? Lijkt dit me wel het perfecte weer voor! Op het zweten na.![]()
Ik heb vanmiddag ook een paar uurtjes met m'n broertje in de zon gelopen, fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |