DAT DAT KAN IN GRONINGEN!!!!quote:
Katertje?quote:
Evil Dead II.quote:
Kan altijd nog beter. Was om 11:20 uur trouwens al mijn bed uit gekropen hoorquote:
Behoorlijk.quote:
Zweden?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
Waar ik nu ben sneeuwt het gewoon al ruim een half uur
Het is wel in Nederland hequote:
quote:
Voor Peterselie?quote:
Gummbah rockt.quote:
Haha, kende het niet. Vind de tekeningen ronduit lelijk maar wel humoristisch.quote:
Ha ja! Een van mijn favorieten.quote:
Ach, gelukkig heb ik verder alleen maar leuke dingen waar ik er nog voor uitmoet, de natte sneeuw in - zo eerst even koffie drinken bij 'n vriend van me, daarna even eten met vriendinnetje, daarna nog even op de route weer naar huis naar Café Marleen voor een optreden van Vence...quote:Op zondag 27 februari 2011 15:58 schreef ShiningStar het volgende:
Niets zo goor als dat. Ik word er depri van.
Is Date nu officieel Vriendinnetje?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:17 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heb ik verder alleen maar leuke dingen waar ik er nog voor uitmoet, de natte sneeuw in - zo eerst even koffie drinken bij 'n vriend van me, daarna even eten met vriendinnetje, daarna nog even op de route weer naar huis naar Café Marleen voor een optreden van Vence...
Dikke jas aan, paraplu op en gaan met die hap.
Voor liefdesverklaringen zijn er ander websitesquote:Op zondag 27 februari 2011 15:06 schreef Renesite het volgende:
Ik voel vlinders voor jou![]()
skitta zondag.
Nee, Date is gepromoveerd inmiddels.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Is Date nu officieel Vriendinnetje?![]()
Of bedoel je gewoon 'een' vriendinnetje?
Haha gast, 'gepromoveerd' ook. Maar leuk voor je!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nee, Date is gepromoveerd inmiddels.
Mogelijk heb je niet goed gekekenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:03 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh ik dacht een vonk tussen jullie te zien.
Ja toch? Het is een eer iets met mij te mogen hebben, hoor. Onderschat dat niet.quote:
Dank u, dank u! Ja, 't is best tof.quote:Maar leuk voor je!
Tof!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nee, Date is gepromoveerd inmiddels.
Dank, dank.quote:
Oh voor Dicecream.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:15 schreef Renesite het volgende:
Hahaha, ik voel vlinders voor jou - Dicecream
Haha, goed dat je jezelf zo hoog houdt.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:58 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ja toch? Het is een eer iets met mij te mogen hebben, hoor. Onderschat dat niet.
Iemand moet het doen, tenslotte.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:37 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, goed dat je jezelf zo hoog houdt.![]()
Nee, dat is pas na een jaar trouwe dienst in the line of duty.quote:Krijgt ze nu een lintje?
En en en? Wat is de eindscore?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:16 schreef Luco het volgende:
En wat doe je op een maandag? Juist ja, tellen hoeveel negers je in je vriendenlijst op Facebook hebt
De Minnaar.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:31 schreef Luco het volgende:
Mijn broertje van 16 komt binnenkort hier logeren en wil uiteraard "een biertje doen"... Wat zijn fatsoenlijke kroegen waar ik met hem binnen kom op een zaterdagavond?
4 van de 286quote:Op maandag 28 februari 2011 10:27 schreef Telecaster het volgende:
[..]
En en en? Wat is de eindscore?
En zijn er voor vanavond al plannen voor een gezellig potje "Zap De Neger"?
Ooh. Racist.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:09 schreef Telecaster het volgende:
Doet me meteen weer denken aan deze Gummbah:
[ afbeelding ]
Dat probleem had ik ook een aantal weken geleden met mijn 16-jarige broertje en een vriend van hem. Gelukkig waren er die avond (geheel toevallig) scholierenfeesten in de stad en hebben ze zich de hele avond vermaakt bij Vindicat.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:31 schreef Luco het volgende:
Mijn broertje van 16 komt binnenkort hier logeren en wil uiteraard "een biertje doen"... Wat zijn fatsoenlijke kroegen waar ik met hem binnen kom op een zaterdagavond?
Haha! Ik zat te twijfelen tussen die en die ik uiteindelijk postte gister.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:09 schreef Telecaster het volgende:
Doet me meteen weer denken aan deze Gummbah:
[ afbeelding ]
Ja, haha. Er zitten vele leuke bij.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:33 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha! Ik zat te twijfelen tussen die en die ik uiteindelijk postte gister.
Sja. Ik denk dan, er is vast een goede reden geweest dat 't contact ooit eens verloren is gegaan...quote:Op maandag 28 februari 2011 17:35 schreef Oneself het volgende:
En over dat FB-gebeuren gesproken; ik snap die uitnodigingen van mensen die je ooit hebt gekend/bij in de klas zat/whatever niet. Dan heb je ze tig jaar niet gezien en krijg je weer zo 'n uitnodiging om ze nooit te spreken.
Nee, niet op die manier. maar op basis van werk of wat dan ookquote:
Daar is LinkedIn voor.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:43 schreef Renesite het volgende:
Ik doe het soms. Mocht ik er in de toekomst iets aan hebben of zo!
Haha ik ben ook niet op dat scholierenfeest geweest hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 17:16 schreef Luco het volgende:
We hebben nog geen datum gepland, maar het zal sowieso voor Juni gebeuren. Ergens in Maart lijkt mij wel geschikt, heb dan ook 2 vrije weekenden. Denk alleen niet dat ik die scholierenfeesten binnenkom en me daar vermaak
Hmmmm, ik niet. En mijn Hyves is ook aan het verpieteren. Stomme dingen eigenlijk allemaal.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doet bijna niemand aan. Heb ik wel tho
Hyves bouw ik nu afquote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hmmmm, ik niet. En mijn Hyves is ook aan het verpieteren. Stomme dingen eigenlijk allemaal.
Mijn laatste update daar stamt geloof ik al uit 2009 en de laatste inlog was ergens eind vorig jaar geloof ikquote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hmmmm, ik niet. En mijn Hyves is ook aan het verpieteren. Stomme dingen eigenlijk allemaal.
*whistles*quote:Op maandag 28 februari 2011 17:59 schreef ShiningStar het volgende:
Ik hoor steeds meer mensen in mijn omgeving die allemaal dingen van elkaar weten via Twitter.
Nah als ik íets weiger te gaan gebruiken...
Ik weiger mensen iets naar aanleiding van Twitter te vragen (of een tweet in een gesprek te verwerken). Probeer dat zoveel mogelijk gescheiden te houden. Plaats op Twitter/FaceBook ook zo weinig mogelijk dingen die ik op dat moment doe en eerder reacties op anderen en dingen die ik op straat tegen kom en die me opvallen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:59 schreef ShiningStar het volgende:
Ik hoor steeds meer mensen in mijn omgeving die allemaal dingen van elkaar weten via Twitter.
Nah als ik íets weiger te gaan gebruiken...
Dat soort dingen dus.quote:In Zoetermeer hebben de minder validen geen toiletten, die hebben complete units! http://plixi.com/p/80212946
*meldt zich*quote:Op maandag 28 februari 2011 18:33 schreef ShiningStar het volgende:
Oei, pro-twitteraars.
Ach, ik zal wel ouderwets zijn
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:59 schreef Telecaster het volgende:
[..]
*meldt zich*
Met m'n telefoon kan ik bellen, sms'en en af en toe even een fotootje maken, en, zoals onze zuiderburen het zo charmant uitdrukken, meer moet dat niet zijn.
Hoera voor Desirequote:Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef Luco het volgende:
Mijn telefoon heeft ook knopjes! 4 om precies te zijn... Ik had ook nooit behoefte aan mobiel internet, maar het is toch best handig
.
In plaats van twitteren.quote:
Sja. Ik heb er nog niet eens diepgaande bezwaren tegen, het interesseert me gewoon werkelijk geen reet of Jantje op dit moment nou daar en daar een mokkaijsje eet of dat Pietje nu spruitjes aan het koken is.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Oneself het volgende:
Ik heb geen Twitter omdat het idee van weten wat iedereen op elk moment doet me gewoon niet aan staat, die voyeuristische kant vh internet waar iedereen eigenlijk zonder pardon in mee gaat.
Haha Nokiaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef ShiningStar het volgende:
Ik heb deze echt gebruikt tot ie letterlijk uit elkaar viel.
*grijns*quote:
Ja, prachtige stad Milaan. 4 dagen eigenlijk te kort. Vandaag nog even Bergamo geweest en ook nog naar Monza afgelopen zaterdag, dus ik ga zeker nog eens terug!quote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef ShiningStar het volgende:
Ik red het tot nu toe prima zonder, maar wie weet verander ik in een ander tijdperk nog eens van mening.![]()
Joppie, hoe was het?
Ik kom wel eens bij die supermarkt, maar ik zie m nooit.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef ShiningStar het volgende:
Vergeet vooral niet de cowboy die voor AH Selwerd altijd op Cotton Eye Joe staat te dansen
Ik kom er ook niet vaak, maar heb die cowboy vooral rond kerst/oud en nieuw (alweer een tijdje geleden dus), zeker een keer of 4/5 zien dansen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kom wel eens bij die supermarkt, maar ik zie m nooit.
Wel af en toe een Roemeen die het spelen op de accordeon niet onder de knie heeft.
Das een Roemeen of zo, heeft een tijdje terug een artikel in een lokale krant gestaan.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kom wel eens bij die supermarkt, maar ik zie m nooit.
Wel af en toe een Roemeen die het spelen op de accordeon niet onder de knie heeft.
Ik zie dat anders, eigenlijk: Vele mensen heb je lange tijd niet gesproken, omdat de wegen zich nou eenmaal scheidden na bepaalde (school)periodes. Dan vind ik het juist leuk om die mensen weer te 'vinden', of door hun gevonden te worden, en dan eens kijken hoe het met ze gaat. En als ze dan ook nog in de buurt wonen, kun je elkaar na lange tijd weer eens zien.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:35 schreef Oneself het volgende:
En over dat FB-gebeuren gesproken; ik snap die uitnodigingen van mensen die je ooit hebt gekend/bij in de klas zat/whatever niet. Dan heb je ze tig jaar niet gezien en krijg je weer zo 'n uitnodiging om ze nooit te spreken.
Ja okee, ik kan me dan ook wel voorstellen dat je het leuk vindt. Maar die 'fase' heb ik al gehad in de hyves-periode, en toen was het af en toe best leuk, maar gezien ik op meerdere scholen heb gezeten en je nu bij Facebook weer hetzelfde riedeltje krijgt.. dan blijf je bezig. Vind het wel goed zo, heb er echt een paar maar, die ik ook nog gewoon 'ken' ipv alleen nog via zo'n profielsite.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, eigenlijk: Vele mensen heb je lange tijd niet gesproken, omdat de wegen zich nou eenmaal scheidden na bepaalde (school)periodes. Dan vind ik het juist leuk om die mensen weer te 'vinden', of door hun gevonden te worden, en dan eens kijken hoe het met ze gaat. En als ze dan ook nog in de buurt wonen, kun je elkaar na lange tijd weer eens zien.
Leeeuuk toch?
Hallo ik ben straks meester in de rechten wanneer ik van het HBO kom doei.quote:
Heb je het ding al vaak laten pleuren dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:18 schreef Fems het volgende:
Ik heb een telefoon waarmee ik kan bellen en smsen en die ik kan laten vallen.
Dat is wel erg veel. Ik kom niet verder dan 2x per jaar ofzoquote:
Dan is ie wel erg robuustquote:Laatst liet ik hem vallen terwijl ik mijn fiets op slot deed, dat ging niet goed, en toen pakte ik hem op en kon ik verder bellen!
Nokia he!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel. Ik kom niet verder dan 2x per jaar ofzo
[..]
Dan is ie wel erg robuust
Toen ik mijn oude Nokia liet vallen donderde de batterij er uit. Even alles weer in elkaar zetten en hij deed het weer. Mijn Samsung lijkt zich ook goed te houden onder valpartijtjes. (Deze behoren nog bij de 2x per jaar)quote:
SHALALIE SHALALA, SHALALIE SHALALA,...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:16 schreef ShiningStar het volgende:
Elke morgen wakker met een wijsje in mijn hoofd
Buitenland!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:59 schreef Peterselieman het volgende:
Buitenland of binnenland?
In het laatste geval kun je besluiten even uit te gaan waaien in Vlissingen
Dat vertellen ze je ook nu pas even?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:07 schreef ShiningStar het volgende:
Mijn moeder en haar vriend gaan morgen naar Istanbul, ben jaloers!
Haha nee, het zat wel ergens in mijn hoofd, maar ik was de exacte datum even kwijt. Dus toen mijn moeder gister zei dat ze haar koffer aan het pakken was ging er een lampje branden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:24 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat vertellen ze je ook nu pas even?
Borkumquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies, dus een dagje Borkum zou ook kunnen voor Fems
Een dagje is niet lang genoeg!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies, dus een dagje Borkum zou ook kunnen voor Fems
Oh, haha. Nou ja, Istanbul is mooie stad dus alle reden om jaloers te zijn!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:32 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Haha nee, het zat wel ergens in mijn hoofd, maar ik was de exacte datum even kwijt. Dus toen mijn moeder gister zei dat ze haar koffer aan het pakken was ging er een lampje branden.
[..]
Borkumwat een bejaardeneiland is dat zeg.
Dan moet je maar studeren terwijl je denkt op een tropisch eiland te zittenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:42 schreef Fems het volgende:
Helaas is er college, maar dromen kan geen kwaad toch?
Studeren terwijl je op een tropisch eiland zitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet je maar studeren terwijl je denkt op een tropisch eiland te zitten
Welkend?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:05 schreef Bobs. het volgende:
Ik heb volgende week een weekendje centerparks, exotisch.![]()
En goedemorgen!
Jaargenote van me zit nu op Aruba haar "onderzoek" te doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:47 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Studeren terwijl je op een tropisch eiland zit
"Yep, het is warm hier."quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Jaargenote van me zit nu op Aruba haar "onderzoek" te doen.
Hmm, dan wordt het inderdaad lastiger!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:55 schreef Fems het volgende:
Ik mis ook genoeg college's joppie, maar ik heb ook verplichte colleges:P
Gewoon je studentenkamer wat in tropische sferen brengen. Rustgevende muziek er bij en natuurlijk mogen de cocktails niet ontbrekenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:55 schreef Fems het volgende:
Ik mis ook genoeg college's joppie, maar ik heb ook verplichte colleges:P
quote:In 1985 werd het kuuroord Fontana geopend nadat zout mineraalrijk bronwater was ontdekt op 630 meter diepte. Dit kuuroord trok in 2008 ongeveer 180.000 bezoekers en wist een grote meerderheid van de gemeenteraad van Reiderland op 12 november 2008 te doen instemmen met de naamsverandering van het dorp tot Bad Nieuweschans, hetgeen op 1 april 2009 werd goedgekeurd door het Ministerie van Binnenlandse Zaken. De toevoeging 'Bad' (van het Oudhoogduitse 'bat' voor "warm baden") moet meer Duitse bezoekers trekken naar Fontana.
Oh ehh, ergens in de buurt van Amersfoort. Geen idee precies eigenlijk.quote:
Ik heb drie jaar op Huttenheugte (Dalen/Coevorden) gewerktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:11 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Oh ehh, ergens in de buurt van Amersfoort. Geen idee precies eigenlijk.Hoezo, ben jij centerparcs kenner?
Joepiequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef ShiningStar het volgende:
Pfff moet nog een uur wachten op 3 uur practicum, joepie
Jij hebt van 3 tot 6 practicum? Wat een klotetijd...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef ShiningStar het volgende:
Pfff moet nog een uur wachten op 3 uur practicum, joepie
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:28 schreef Fems het volgende:
Joepiedepoepie! Zo een uurtje college! Hatsieflatsie!
Nou ik heb nog geluk... Er zijn ook mensen die van 6 tot 9 hebben!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:23 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij hebt van 3 tot 6 practicum? Wat een klotetijd...
Informatiesystemenquote:
Wil jij het voor me doen dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:16 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk design maken en er hoort een goed CMS bij. Opdracht klinkt niet al te ingewikkeld
Vroeg ja.quote:
Haha, bijna! Nee, ik ging even in Milaan naar de Abercrombie&Fitch store, en hij wilde ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 07:45 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Hij heeft je ingehuurd als personal shopper?![]()
Ohja, mogguh.
That reminds me, ik moet de tandarts bellen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:23 schreef Telecaster het volgende:
Argh. Wat is dat godvergeten irritant, zeg - al vanaf 8 uur proberen je huisarts te bereiken die consequent in gesprek is.
Nou dat komt dus inderdaad neer op een personal shopper (al was het maar voor één keer)quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:18 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haha, bijna! Nee, ik ging even in Milaan naar de Abercrombie&Fitch store, en hij wilde ook
*Ook* altjd weer een feest natuurlijk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:26 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
That reminds me, ik moet de tandarts bellen!
Mooie kleren maar zo'n gruwelijk drukke, irritante winkelquote:Op woensdag 2 maart 2011 08:18 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haha, bijna! Nee, ik ging even in Milaan naar de Abercrombie&Fitch store, en hij wilde ook
uhuh!quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:18 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Goedesmorgens! Nu op naar school, gesprekje over afstuderen..Nu wordt het veel te druk voor mij..
Daarom mocht hij, whehequote:Op woensdag 2 maart 2011 08:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Mooie kleren maar zo'n gruwelijk drukke, irritante winkel.
De kerels die daar werken staan er ook serieus mooi te wezen, niks meer. Beetje dansen, lachen, op de foto met vrouwen... Makkelijk baantje voor die kerels.quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
uhuh!
[..]
Daarom mocht hij, wheheHet is zo kut drukke winkels
! Haat aan drukke winkels
![]()
Personal Shopper dus!
Ach ja, mag ook wel, want voor zo'n lichaam hebben ze waarschijnlijk wél hard moeten werkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:29 schreef Luco het volgende:
[..]
De kerels die daar werken staan er ook serieus mooi te wezen, niks meer. Beetje dansen, lachen, op de foto met vrouwen... Makkelijk baantje voor die kerels.
Ik hoor jaloezie!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:29 schreef Luco het volgende:
[..]
De kerels die daar werken staan er ook serieus mooi te wezen, niks meer. Beetje dansen, lachen, op de foto met vrouwen... Makkelijk baantje voor die kerels.
Uiteraard.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:30 schreef Bobs. het volgende:
En gaan jullie ook allemaal braaf stemmen vandaag?
Joepiequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:30 schreef Bobs. het volgende:
Ik heb net voor het eerst belastingaangifte gedaan, hoe volwassen.![]()
Uiteraard. Ga straks daarvoor even naar het stadhuisquote:En gaan jullie ook allemaal braaf stemmen vandaag?
Ik heb in de Salvador Maria Parochie gestemd. District 100.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:40 schreef Bobs. het volgende:
Ik mag zo zelfs twee stemmen uit gaan brengen.En moeten er hier nog mensen stemmen in de Nieuwe Kijk in 't Jat? Dan ga ik vanavond je stem tellen.
Same here. Kies je voor de tram, dan kies je voor 7k aan schoolgeld per jaar. En zo zijn er nog meer dingen. Ik denk dat ik het maar niet ga doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:42 schreef ShiningStar het volgende:
Ik weet nog niet eens wáarop ik moet gaan stemmen... Twijfel nog
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:31 schreef ShiningStar het volgende:
Perforator vloog open dus heb een vrolijke confettibedoeling op mijn tafel![]()
Jawel. met StumbleUpon gaat de tijd vrij rap. Moest net op de labzaal doen alsof ik iets deed voor de filmploeg, dus wie weet schitter ik binnenkort in een AstraZeneca filmquote:Overleef je dat half uurtje, Luco?
Geld binnenharken. Ik wil eigs ook stemmen tellen, maar nu te laat. Dan maar voor de landelijkequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:40 schreef Bobs. het volgende:
Ik mag zo zelfs twee stemmen uit gaan brengen.En moeten er hier nog mensen stemmen in de Nieuwe Kijk in 't Jat? Dan ga ik vanavond je stem tellen.
Oh dat valt wel mee hoor, tellen verdient juist bar weinig en schijnt wel veel tijd te kosten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geld binnenharken. Ik wil eigs ook stemmen tellen, maar nu te laat. Dan maar voor de landelijke.
Oh, mijn buurman zit de hele dag op stemlokaal + tellen en verdient er 250,- mee. Vind ik nog wel aardig wat. Maarja, 't is maar wat je veel vindt, ook voor de tijd die je kwijt bent.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:20 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee hoor, tellen verdient juist bar weinig en schijnt wel veel tijd te kosten.Maar ach, ik vind het sowieso wel leuk om eens te doen.
Als ik nu zelf ga stemmen is het vast druk hè?
Ja, als stembureau lid verdien je een stuk beter.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, mijn buurman zit de hele dag op stemlokaal + tellen en verdient er 250,- mee. Vind ik nog wel aardig wat. Maarja, 't is maar wat je veel vindt, ook voor de tijd die je kwijt bent.
Ahaa,quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:53 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Ja, als stembureau lid verdien je een stuk beter.Maar als teller krijg je maar 30 euro. Gelukkig hoef ik dan ook pas om 21h te beginnen, en niet om half 8.
Nee, ik bij de gristelijke basisschool in de wijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:46 schreef remlof het volgende:
Allemaal al braaf gestemd Grunnertjes?
En heeft nog iemand dat gedaan bij de Puddingfabriek?
Ja, heb ik ook gezien, en alle kleding die er ligt, ligt in rijen opgestapeld tot het plafond en alles is hetzelfde. Sale doen ze niet aan, want dat past niet in hun imagoquote:
Precies, was uiteindelijk allemaal best prima.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:58 schreef Peterselieman het volgende:
Dat was lekker snel ja. Leuk uurloon dus voor dat stemmen tellen
Nog PVV-stemmen vergeten te tellen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:55 schreef Bobs. het volgende:
Al lang! (Nee, dat is niet waar, ik was een beetje lui.) Was gister al om 11 uur thuis, ging heel snel.
Was geen bijzondere avond, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:09 schreef Bobs. het volgende:
[..]
Precies, was uiteindelijk allemaal best prima.
Jij ook een leuke avond gehad gister Peterselie?
Nee, ik die mocht ik niet tellen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nog PVV-stemmen vergeten te tellen?
Oeh, supersnel al! Hoe laat ga je morgen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:33 schreef JH87 het volgende:
Ja nog één nachtje slapen.
En tuurlijk! Even m'n adressenbriefje van de vorige keer nog ergens opsnorren, die ligt natuurlijk ergens strategisch om op vakantie mee te nemen.
Koffie.quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:17 schreef ShiningStar het volgende:
Vriendin heeft daar net een kamer dus we gaan stappen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |