DAT DAT KAN IN GRONINGEN!!!!quote:
Katertje?quote:
Evil Dead II.quote:
Kan altijd nog beter. Was om 11:20 uur trouwens al mijn bed uit gekropen hoorquote:
Behoorlijk.quote:
Zweden?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
Waar ik nu ben sneeuwt het gewoon al ruim een half uur
Het is wel in Nederland hequote:
quote:
Voor Peterselie?quote:
Gummbah rockt.quote:
Haha, kende het niet. Vind de tekeningen ronduit lelijk maar wel humoristisch.quote:
Ha ja! Een van mijn favorieten.quote:
Ach, gelukkig heb ik verder alleen maar leuke dingen waar ik er nog voor uitmoet, de natte sneeuw in - zo eerst even koffie drinken bij 'n vriend van me, daarna even eten met vriendinnetje, daarna nog even op de route weer naar huis naar Café Marleen voor een optreden van Vence...quote:Op zondag 27 februari 2011 15:58 schreef ShiningStar het volgende:
Niets zo goor als dat. Ik word er depri van.
Is Date nu officieel Vriendinnetje?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:17 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heb ik verder alleen maar leuke dingen waar ik er nog voor uitmoet, de natte sneeuw in - zo eerst even koffie drinken bij 'n vriend van me, daarna even eten met vriendinnetje, daarna nog even op de route weer naar huis naar Café Marleen voor een optreden van Vence...
Dikke jas aan, paraplu op en gaan met die hap.
Voor liefdesverklaringen zijn er ander websitesquote:Op zondag 27 februari 2011 15:06 schreef Renesite het volgende:
Ik voel vlinders voor jou![]()
skitta zondag.
Nee, Date is gepromoveerd inmiddels.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Is Date nu officieel Vriendinnetje?![]()
Of bedoel je gewoon 'een' vriendinnetje?
Haha gast, 'gepromoveerd' ook. Maar leuk voor je!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nee, Date is gepromoveerd inmiddels.
Mogelijk heb je niet goed gekekenquote:Op zondag 27 februari 2011 17:03 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh ik dacht een vonk tussen jullie te zien.
Ja toch? Het is een eer iets met mij te mogen hebben, hoor. Onderschat dat niet.quote:
Dank u, dank u! Ja, 't is best tof.quote:Maar leuk voor je!
Tof!quote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nee, Date is gepromoveerd inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |