quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Saaie miep met haar Facebook vriendin op 7
Lekker een rondje joggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Saaie miep met haar Facebook vriendin op 7
ik nie snap nie die site nie....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:02 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Anders ff op Flikker kijkenDaar staan genoeg foto's en je kunt blijkbaar zoeken op foto's waar je veel meer mee mag
Door dat, wat jij alleen zingen noemt, is wel een grotere druk op mubarak gekomenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:09 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Respect omdat na deze dag al die doden voor niets zijn geweest?
Mubarak gaat echt niet weg omdat ze zingen op een plein.
Inderdaad. Revoluties hoeven niet met bestormingen opgelost te worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:09 schreef yavanna het volgende:
Mensen onderschatten m.i. enorm de kracht van dit protest op het plein.
Allereerst is een protest van 1 miljoen mensen niet zo veel op een totale bevolking van 20 miljoen in de stad Caïro. In het centrum zal het vast staan maar verder gaat het leven gewoon door (net ook bevestigd op RTL7, dat iemand gewoon kon gaan joggen en er niks aan de hand was).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Knaken waar je niks mee kan als je ze niet uit kan geven. En het leger is volgens mij vrij populair onder de bevolking.
[..]
Een zelfmoordaanslag legt het land niet plat. Dit wel. Een zelfmoordaanslag kan je redelijk negeren, dit niet. Dit is geen moment, zoals een aanslag. Dit is een voortdurend evenement. Hier kan je niet om heen. En als men doorgaat op de volgende land met demonstraties dan blijft de aandacht alsnog op de demonstraties, dan moet de zendtijd alleen gedeeld worden over een groter gebied. Dat is niet erg. Zolang de aandacht maar op de demonstraties blijft.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:07 schreef ellevehC86 het volgende:
Iemand Ayman al op zijn bureaublad?, zo ja, screen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Lapo heeft OP.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:10 schreef ellevehC86 het volgende:
Kan er voortaan na pagina 10 geen nieuw deel klaargezet worden????.... ik irriteer me aan elke minuut wachten
Nr. 7 op de wereldranglijst hoorde ik een dag of 3 terug.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
rtl7"leger egypte 1 van de grootste legers van de wereld "..
klopt dat
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:10 schreef ellevehC86 het volgende:
Kan er voortaan na pagina 10 geen nieuw deel klaargezet worden????.... ik irriteer me aan elke minuut wachten
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Plus dat het een dienstplicht leger is... Ze hebben nogal wat inwoners daar
ohhh da wist ik niet , ja veel inwoners .. damnz ik word wijs hier op fokquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De politiemacht is, na die van China, wel de best georganiseerde.
Wat je ook niet zou zeggen na de afgelopen dagen.
In dat geval zal geweld sowieso tegen de anti's werken zoals ze zelf heel erg goed beseffen. De leidraad van vreedzaam protest is absoluut in hun voordeel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Inderdaad. Revoluties hoeven niet met bestormingen opgelost te worden.
GPDcairo begint een beetje te falen.quote:Probeerde het hotel te verlaten om reportage te maken in nabijgelegen wijk. Opgepakt door politie in burger op honderd meter van hotel.
Joggen is ver van een land draaiende houden. Dat er nog 19 miljoen andere mensen wonen zegt voor mij dat er veel vervangers zijn voor de mensen die nu op het plein staan. En aangezien de positie van Mubarak met de dag zwakker word denk ik niet dat mensen ontmoedigd raken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Allereerst is een protest van 1 miljoen mensen niet zo veel op een totale bevolking van 20 miljoen in de stad Caïro. In het centrum zal het vast staan maar verder gaat het leven gewoon door (net ook bevestigd op RTL7, dat iemand gewoon kon gaan joggen en er niks aan de hand was).
Tevens zullen er geen miljoen mensen blijven komen als het op deze manier blijft doorgaan, het zullen er minder worden.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:12 schreef yavanna het volgende:
EricFeijten Eric Feijten
At the airport and there was even a ticket. Kicked out, so i am not happy because i failed to do my job
Dan zal die ook wel op het vliegtuig worden gezetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
GPDcairo begint een beetje te falen.
Die presentatrice is opzich nog wel doenbaar vind ik...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die vermagerde anorexia patient
Had er wel even eenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij is niet bepaald goed in onopgemerkt blijvenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan word het een burgeroorlog en dan draait de rest van de wereld zich om met de gedachte "Aah.. ja.. opstand tot daar aan toe.. hier branden we onze handen niet aan.". Zolang het enige geweld vanuit het regime komt heeft de bevolking wereldwijd steun.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:11 schreef yavanna het volgende:
[..]
In dat geval zal geweld sowieso tegen de anti's werken zoals ze zelf heel erg goed beseffen. De leidraad van vreedzaam protest is absoluut in hun voordeel.
Het leven gaat gewoon door, op 500 meter van het plein. Heb je dat echt gewoon niet door?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Joggen is ver van een land draaiende houden. Dat er nog 19 miljoen andere mensen wonen zegt voor mij dat er veel vervangers zijn voor de mensen die nu op het plein staan. En aangezien de positie van Mubarak met de dag zwakker word denk ik niet dat mensen ontmoedigd raken.
die gozer die nu lult (AJE beelden voorop) nuanceert het wel redelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:14 schreef Hukkie het volgende:
OP RTL7 gaat het weer over het moslimbroederschap. Dat snap je toch niet.
Mensen in het westen hebben een verkeerd beeld van de moslimbroederschap.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:14 schreef Hukkie het volgende:
OP RTL7 gaat het weer over het moslimbroederschap. Dat snap je toch niet.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:14 schreef RvLaak het volgende:
ff frustratie kwijt....
Doe je GvD nog zo je best om duidelijk te maken dat geloof GEEN ENKELE rol speelt hierin, gaat de 1 of andere klote mongool alsnog met de islam aan de haal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/rant]
Het land gaat niet door. Tenzij ze een dikke muur om de demonstranten heen bouwen en doen alsof dat geen stukje Egypte meer is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:14 schreef Blik het volgende:
[..]
Het leven gaat gewoon door, op 500 meter van het plein. Heb je dat echt gewoon niet door?
Mubarak zweet z'n ballen uit z'n broek. Zijn positie word extreem zwak, hij is een hele oude man. Hij kan dit niet volhouden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:15 schreef KingOfMars het volgende:
Je moet toch GVD gaan lopen nu en de macht gaan opeisen?? Wat ís dit. Eens met de 'dit gaat m niet worden' roepers. Erg mooi, erg idyllisch en erg vredelievend, maar Mubarak lacht z'n ballen uit z'n broek natuurlijk. Die kan straks op vreedzame wijze de macht doorgeven aan de volgende stroman en gaat met z'n 75 billion ergens op een strand zitten.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:15 schreef KingOfMars het volgende:
Je moet toch GVD gaan lopen nu en de macht gaan opeisen?? Wat ís dit. Eens met de 'dit gaat m niet worden' roepers. Erg mooi, erg idyllisch en erg vredelievend, maar Mubarak lacht z'n ballen uit z'n broek natuurlijk. Die kan straks op vreedzame wijze de macht doorgeven aan de volgende stroman en gaat met z'n 75 billion ergens op een strand zitten.
Inderdaad en geen weg terug meer nu.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan word het een burgeroorlog en dan draait de rest van de wereld zich om met de gedachte "Aah.. ja.. opstand tot daar aan toe.. hier branden we onze handen niet aan.". Zolang het enige geweld vanuit het regime komt heeft de bevolking wereldwijd steun.
Ik snap het niet... what the fuck boeit het of er gefilmd word.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:16 schreef yavanna het volgende:
davidcommon David Common
Our room just raided looking for camera. #Egypt
,acht der gewoonte?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik snap het niet... what the fuck boeit het of er gefilmd word.
Ja we zagen het op de beelden, heel normaal allemaal.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:14 schreef Blik het volgende:
[..]
Het leven gaat gewoon door, op 500 meter van het plein. Heb je dat echt gewoon niet door?
lijkt op Anky van grunsvenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:15 schreef Infection het volgende:
Wat een paardensmoel heeft dat wijf op RTL7
Waarom? Dit ohzo boze volk vind alles best kennelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mubarak zweet z'n ballen uit z'n broek.
De plaat voor de kop van Mubarak is dikker.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:09 schreef yavanna het volgende:
Mensen onderschatten m.i. enorm de kracht van dit protest op het plein.
Hahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:16 schreef gehotseflotst het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Na vijftien minuten vrijgelaten. Geen leuke ervaring, ronduit onvriendelijk. Haalt het - gelukkig - niet bij gisteren trouwens. #Jan25
1 minute ago
Tijd voor een cappuccino!
Wellicht heb je het niet door, maar meer dan 90% van de bevolking is op dit moment niet aan het protesteren en gaan gewoon verder met hun leven. Net op RTL7 werd er nog gezegd dat er van protesten niks te merken is aan de andere kant van de Nijl.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het land gaat niet door. Tenzij ze een dikke muur om de demonstranten heen bouwen en doen alsof dat geen stukje Egypte meer is.
En 500 meter van het plein merken ze er niks van? Moeilijk te geloven. Doe ik ook niet.
Het laat ook duidelijk zien dat de controle en trachten macht te houden nog sterk aanwezig is. En wie weet wat ze nog van plan zijn?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat weten wij, maar het regime (of elementen daarin) vechten voor hun leven en slaan wild om zich heen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk beelden gezien buiten het plein...???quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:18 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ja we zagen het op de beelden, heel normaal allemaal.
Klopt, het volk zei ook dat hij niet hun leider is, en dat hij hen ook niet vertegenwoordigt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef RvLaak het volgende:
El-Baradei, ze lopen hopeloos achter bij RTL... Die gast is al lang afgeserveerd door de demonstranten. Die heeft geen enkele functie meer in deze revolutie.
Erna misschien wel een rol, nu allang niet meer.
http://bambuser.com/channel/saad_elhosiny/broadcast/1383305quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk beelden gezien buiten het plein...???
Ja recentelijk nog, even opletten aub voor je reageerd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk beelden gezien buiten het plein...???
Idd & dat kan ook heel simpel zonder geweld op de stoep van het paleis.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:20 schreef superworm het volgende:
Als mubarak er morgen nog zit is het de schuld van de demonstranten. Hoop dat ze wat assertiever worden.
helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:15 schreef KingOfMars het volgende:
Inderdaad. Ze denken volgens mij dat ze ver komen met wat boe-geroep. Maar, dat werkt in deze tijden niet meer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:20 schreef superworm het volgende:
Als mubarak er morgen nog zit is het de schuld van de demonstranten. Hoop dat ze wat assertiever worden.
Omdat hij het risico loopt dat mensen dicht bij hem in de buurt het straks zat zijn en er zelf een einde aan maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Waarom? Dit ohzo boze volk vind alles best kennelijk.
En als iedereen gaat demonstreren houd je het inderdaad niet langer dan een weekje vol. Er zijn meer mensen aan het demonstreren geweest dan op enig enkel punt er op het plein staan. Tuurlijk, nu kun je nog gewoon je ding doen aan de andere kant van de Nijl. Maar hoe lang duurt dat nog denk je?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:18 schreef Blik het volgende:
[..]
Wellicht heb je het niet door, maar meer dan 90% van de bevolking is op dit moment niet aan het protesteren en gaan gewoon verder met hun leven. Net op RTL7 werd er nog gezegd dat er van protesten niks te merken is aan de andere kant van de Nijl.
Nou geef jij ze allemaal maar een lesje assertiviteitstraining.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:20 schreef superworm het volgende:
Dat is gewoon op het plein...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:20 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://bambuser.com/channel/saad_elhosiny/broadcast/1383305
En geweld zal helpen denk je, besides averechts?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze denken volgens mij dat ze ver komen met wat boe-geroep. Maar, dat werkt in deze tijden niet meer.
Naja, moslims zijn tegenwoordig nogal snel eng.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mensen in het westen hebben een verkeerd beeld van de moslimbroederschap.
Dat wil ik even kwijt.
Dat verkeerde beeld is ons voorgelegd, en komt puur door de naam.
De tijden van Gandhi gelden helaas niet meer..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:21 schreef yavanna het volgende:
[..]
En geweld zal helpen denk je, besides averechts?
Dat zeg ik niet. Maar ze mogen bijvoorbeeld wel wat meer doen dan alleen op het plein blijven. Een mars houden bijvoorbeeld, of zich richting het paleis verplaatsen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:21 schreef yavanna het volgende:
[..]
En geweld zal helpen denk je, besides averechts?
En dan daar gaan camperen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ze mogen bijvoorbeeld wel wat meer doen dan alleen op het plein blijven. Een mars houden bijvoorbeeld, of zich richting het paleis verplaatsen.
Het moment is nu, de protesten zullen niet groter worden dan dat ze nu zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat hij het risico loopt dat mensen dicht bij hem in de buurt het straks zat zijn en er zelf een einde aan maken.
[..]
En als iedereen gaat demonstreren houd je het inderdaad niet langer dan een weekje vol. Er zijn meer mensen aan het demonstreren geweest dan op enig enkel punt er op het plein staan. Tuurlijk, nu kun je nog gewoon je ding doen aan de andere kant van de Nijl. Maar hoe lang duurt dat nog denk je?
Er moeten eigenlijk meer mensen aanwezig komen dan de afgelopen keer.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De grote opkomst vandaag is echt belangrijk. De indruk werd gewekt dat Egypte verdeeld was na de "concessies". De Egyptenaren bewijzen anders.
icm het gebrek aan proM"squote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De grote opkomst vandaag is echt belangrijk. De indruk werd gewekt dat Egypte verdeeld was na de "concessies". De Egyptenaren bewijzen anders.
Hij heeft de afgelopen dagen ondergedoken gezeten. Ze hebben hem en hun laatste camera voor vandaag bewaart.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef Infection het volgende:
Dat die journalist van AJE nog niet opgepakt is. Het is allang duidelijk waar hij staat... je ziet het dak duidelijk en de camera draait af en toe helemaal rondom.
Op zijn minst idd het staats-TV gebouw.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef Refragmental het volgende:
Ik hoop serieus dat ze snel het staats-TV gebouw bestormen en overnemen!
Dat is het enige wat nodig is om nog miljoenen meer mensen op de been te krijgen en Mubarak echt af te zetten.
Tot nu toe "wint" mubarak steeds omdat hij flink veel propaganda spuugt en het volk dit ook lijkt te geloven.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef Ugjerke het volgende:
Wat mensen hier lijken te willen:
Mensen gaan naar paleis.
Massa word geprovoceert.
Geweld breekt uit.
Mubarak heeft reden om hard terug te slaan.
Korte burgeroorlog.
NDP weer tien jaar extra aan de macht.
Geeft sensationele TV, maar is niet goed voor de Egyptenaren.
Nee, vreedzaam protest is nog succesvoller geworden. Het is niet alsof dat toen het middel was, dat het Gandhi lukte was een mirakel. Toen was het veel minder controversieel om demonstranten overhoop te schieten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De tijden van Gandhi gelden helaas niet meer..
Hoeft ook niet, als ze maar door gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Het moment is nu, de protesten zullen niet groter worden dan dat ze nu zijn
Zou het werken als de internet gemeenschap massaal de mensen in Egypte twittert of iets dergelijks, dat ze toch wel iets moeten gaan doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:24 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Op zijn minst idd het staats-TV gebouw.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij heeft de afgelopen dagen ondergedoken gezeten. Ze hebben hem en hun laatste camera voor vandaag bewaart.
Helemaal niet, vooral zonder geweld. Maar gewoon op het plein blijven staan gaat ook niet werken, dat doen ze al 10 dagen. Ze kregen pas de aandacht toen de "one-million-mars" begon en de rellen begonnen. Die aandacht zal verslappen als er niks gaat gebeurenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef Ugjerke het volgende:
Mensen gaan naar paleis.
Massa word geprovoceert.
Geweld breekt uit.
Korte burgeroorlog.
Waar haal je dat uit? Volgens mij willen mensen hier juist dat men naar het presidentiële paleis gaat omdat Mubarak nu niks lijkt te doen en de protesten op Tahrir niet zo erg lijkt te vinden. Mensen willen zien dat de Egyptenaren krijgen wat ze willen, dat Mubarak weggaat en dat de doden niet voor niks zijn geweest... En dat Mubarak niet weer nieuwe manieren kan bedenken om de demonstranten uit de weg te ruimen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef Ugjerke het volgende:
Mensen gaan naar paleis.
Massa word geprovoceert.
Geweld breekt uit.
Korte burgeroorlog.
Hoe lang hebben de dwaze moeders gedemonstreerd & hoeveel aandacht kreeg dat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als ze maar door gaan.
Dus je wil dat ze in plaats van op het plein gaan staan bij het paleis gaan staan? Wat moet dat voor een verschil maken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Helemaal niet, vooral zonder geweld. Maar gewoon op het plein blijven staan gaat ook niet werken, dat doen ze al 10 dagen. Ze kregen pas de aandacht toen de "one-million-mars" begon en de rellen begonnen. Die aandacht zal verslappen als er niks gaat gebeuren
Op CNN noemden ze het army checkpoints..... das bullshit, het zijn de barricaden van de anti'squote:
Jawel, dat moet wel. Volgens mij begrijp je de macht van de media niet in situaties zoals dezequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, als ze maar door gaan.
Rijden de treinen al weer? De snelwegen naar Cairo zijn iig afgesloten door pro's.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Er moeten eigenlijk meer mensen aanwezig komen dan de afgelopen keer.
Niet gaan denken voor anderenquote:
Of dat ze de staatsTV overnemen om de propaganda te stoppen....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dus je wil dat ze in plaats van op het plein gaan staan bij het paleis gaan staan? Wat moet dat voor een verschil maken?
Onzin dat wij dat zouden willen..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef Ugjerke het volgende:
Mensen gaan naar paleis.
Massa word geprovoceert.
Geweld breekt uit.
Korte burgeroorlog.
AJE noemt het ook army checkpoints... wat zijn het nouquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:26 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Op CNN noemden ze het army checkpoints..... das bullshit, het zijn de barricaden van de anti's
Een mars naar het paleis waar Mubarak zit maakt veel meer indruk dan op een plein op 20 km afstand blijven zittenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dus je wil dat ze in plaats van op het plein gaan staan bij het paleis gaan staan? Wat moet dat voor een verschil maken?
Ik heb de laatste 5 dagen alles gevolgd.......Barricadesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:26 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
AJE noemt het ook army checkpoints... wat zijn het nou
Dat paleis heeft helemaal geen symbolische waarde, het plein wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Een mars naar het paleis waar Mubarak zit maakt veel meer indruk dan op een plein op 20 km afstand blijven zitten
De dwaze moeders zijn geen bevolking.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe lang hebben de dwaze moeders gedemonstreerd & hoeveel aandacht kreeg dat?
En die mensen naar een confrontatie sturen zorgt er juist voor dat Mubarak een nieuwe manier heeft om die mensen weg te ruimen. Waar haal je het idee vandaan dat Mubarak dit niet erg vind? Elke dag als ik Al Jazeera aanzet komen er nog paniekerige berichten vanuit het regime.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Waar haal je dat uit? Volgens mij willen mensen hier juist dat men naar het presidentiële paleis gaat omdat Mubarak nu niks lijkt te doen en de protesten op Tahrir niet zo erg lijkt te vinden. Mensen willen zien dat de Egyptenaren krijgen wat ze willen, dat Mubarak weggaat en dat de doden niet voor niks zijn geweest... En dat Mubarak niet weer nieuwe manieren kan bedenken om de demonstranten uit de weg te ruimen.
Ze hebben verschrikkelijk veel bereikt in de afgelopen dagen, dat zie je alleen al aan het feit dat er zoveel mensen op het plein kunnen zijn terwijl er een avondklok/uitgaansverbod is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Helemaal niet, vooral zonder geweld. Maar gewoon op het plein blijven staan gaat ook niet werken, dat doen ze al 10 dagen. Ze kregen pas de aandacht toen de "one-million-mars" begon en de rellen begonnen. Die aandacht zal verslappen als er niks gaat gebeuren
Lijkt mij verstandiger om richting de staats televisie te gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Een mars naar het paleis waar Mubarak zit maakt veel meer indruk dan op een plein op 20 km afstand blijven zitten
Daar lijkt het op.quote:
Ik weet dat er veel barricades zijn, maar waarom zouden daar geen army checkpoints opgezet kunnen zijn?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:27 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 5 dagen alles gevolgd.......Barricades
Waar het leger nu ook toezicht houdt, al worden de controle's nog steeds door bevolking gedaan. Zo vertelde een tijdje terug iemand het tenminste.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:27 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft europa hier niets mee te maken, die Mubarak mag het zelf allemaal op een rijte zettenquote:
En dan? dan zijn ze bij het paleis?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik heb ook helemaal niet de indruk dat wanneer er een miljoen mensen gaan lopen het leger in zal gaan grijpen trouwens.quote:
Spannend......quote:
Na dagen van protest en schermutselingen is dat toch het uiteindelijke doel; Mubarak af laten treden. Die man moet vrezen voor zijn leven, niet rustig achterover kunnen leunen in zijn oude stoel en toe kunnen zien hoe men elkaar de koppen in slaat.quote:
Nee, het paleis van Mubarak heeft geen symbolische waardequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:28 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat paleis heeft helemaal geen symbolische waarde, het plein wel.
Wil je nou dat ze geweldloos verder gaan of niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Na dagen van protest en schermutselingen is dat toch het uiteindelijke doel; Mubarak af laten treden. Die man moet vrezen voor zijn leven, niet rustig achterover kunnen leunen in zijn oude stoel en toe kunnen zien hoe men elkaar de koppen in slaat.
Alleen al die interviews van Mubarak en Suleiman waren ongekent. Mensen zien echt de betelenis van veel ( relatief kleine )dingen niet in.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De dwaze moeders zijn geen bevolking.
[..]
En die mensen naar een confrontatie sturen zorgt er juist voor dat Mubarak een nieuwe manier heeft om die mensen weg te ruimen. Waar haal je het idee vandaan dat Mubarak dit niet erg vind? Elke dag als ik Al Jazeera aanzet komen er nog paniekerige berichten vanuit het regime.
goed idee. mobiliseer jij eens via twitter een miljoen manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:30 schreef schommelstoel het volgende:
Zou het werken als de internet gemeenschap massaal de mensen in Egypte twittert of iets dergelijks, dat ze toch wel iets moeten gaan doen.
Iets gaan doen als richting staats televisie?
Question.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:30 schreef Re het volgende:
zo, weer bij... over de 33.000 posts in deze reeks
En nu, dan zitten ze op het plein een beetje te staan. Het gaat om het signaal wat je als oppositie wilt uitstralen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:29 schreef t-8one het volgende:
[..]
En dan? dan zijn ze bij het paleis?
Ja en nee. Er zullen waarschijnlijk - zoals al gebeurd is - slachtoffers vallen bij een dergelijke opstand.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wil je nou dat ze geweldloos verder gaan of niet?
Post 333333quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:12 schreef yavanna het volgende:
EricFeijten Eric Feijten
At the airport and there was even a ticket. Kicked out, so i am not happy because i failed to do my job
Wijsneus, je begrijpt goed wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
goed idee. mobiliseer jij eens via twitter een miljoen man
Precies.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef Flashbox het volgende:
Bij het paleis van Mubarak staat een hele grote leger macht, daar komen ze echt niet bij.
Ze zouden wel heel dom zijn om nu dat plein op te geven, zodra ze daar weg gaan wordt het ingenomen door de pro's of het leger gaat het helemal afzetten dat niemand er meer kan komen, en dan hebben ze helemaal niks meer.
Gewoon dat plein bezet blijven houden, dat treft de belangrijkste plek van cairo en de economie.
Het leger zal ook niet de aanstichter van geweld zijn. Dat was het gister ook niet. Dat zijn de pro-Mubarak groepjes.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik heb ook helemaal niet de indruk dat wanneer er een miljoen mensen gaan lopen het leger in zal gaan grijpen trouwens.
Haroldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:30 schreef Infection het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
paspoort terug gekomen. was bang dat ze ons zouden afvoeren, maar gelukkig werden we geescorteerd naar hotel. Zit weer aan cappuccino.. :-(
Capuccino verslaafde...![]()
Neeeeeeeeee. Serieus?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef gehotseflotst het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
paspoort terug gekomen. was bang dat ze ons zouden afvoeren, maar gelukkig werden we geescorteerd naar hotel. Zit weer aan cappuccino.. :-(
2 minutes ago
![]()
![]()
kan zijn dat het leger er bijis gaan staan ( dat ze er dus tussen staan ) maar anti's hebben het indd. op gebouwd ( leger doet toch niet veel als pro's willen doorbreken , is laatste dagen wel duidelijk geworden , ja af en toe , gaan ze in de lucht schieten )quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:27 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
triple facepalmquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef gehotseflotst het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
2 minutes ago
![]()
![]()
dat is niet live.quote:
Dan moet die vent bij RTL7 zijn muil houden!quote:
Na het miljoenen protest van dinsdag voelde hij zich gedwongen een statement te geven. Dat idee zit er vandaag weer achter, ze zijn nog steeds met veel en ze hebben alle pogingen ze te breken 2 dagen doorstaan en overleefd. Zo zetten ze de heren met de plannen onder druk dat ze ervoor zorgen dat hij gaat. Plan was denk ik nooit hem ergens op te gaan hangen ofzo, zoals sommige misschien verwachten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Waar haal je dat uit? Volgens mij willen mensen hier juist dat men naar het presidentiële paleis gaat omdat Mubarak nu niks lijkt te doen en de protesten op Tahrir niet zo erg lijkt te vinden. Mensen willen zien dat de Egyptenaren krijgen wat ze willen, dat Mubarak weggaat en dat de doden niet voor niks zijn geweest... En dat Mubarak niet weer nieuwe manieren kan bedenken om de demonstranten uit de weg te ruimen.
Ah, weer één live met zijn mobiel!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:32 schreef Michael-H het volgende:
Gezellig daar!
http://bambuser.com/channel/3arabawy/broadcast/1383594
Op het plein ja!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, weer één live met zijn mobiel!
Bij het plein lijkt het ?
ja zo raar , zeggen ze op rtl , dat ze naar vliegveld zijn gebracht ( di elijeten of wat was het ) dat ze het land uit moesten , volgens mij klopte dat al niet ; hij wil gewoon naar huis...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:30 schreef Infection het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
Capuccino verslaafde...![]()
maar kan me nog herinneren dat ik andere tweet had gelezen waar die melde dat ie na 15 min , weer "los was gelaten "of ben ik nu ff helemaal in de warquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:31 schreef superworm het volgende:
[ Op vrijdag 4 februari 2011 13:12 schreef yavanna het volgende:
EricFeijten Eric Feijten
At the airport and there was even a ticket. Kicked out, so i am not happy because i failed to do my job..]
Post 333333
AJE knalt er hier net uitquote:
Nee, dit heeft meer effect dat wat ik voorstelde en vroeg in één van mijn laatste postquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
AJE knalt er hier net uit
That's it, ik ga de laptop erbij halen... Daar AJE op streamen in WindHoos
Wil die vent niet ff president worden ofzo?...... hebben vrouwen daar stemrecht??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, dit heeft meer effect dat wat ik voorstelde en vroeg in één van mijn laatste post
Ben je nog maagd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:36 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Wil die vent niet ff president worden ofzo?...... hebben vrouwen daar stemrecht??
Ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:35 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Doe je dat nou om Ayman te zien, aangezien je op soptijd reageert?
Het is dat ik me moet inhouden (quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:36 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Wil die vent niet ff president worden ofzo?...... hebben vrouwen daar stemrecht??
Ach.....gaan we nog wel ff 250 topics doorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:37 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Het is dat ik me moet inhouden (), want anders...
![]()
Op AJE zeggen ze ook al dat de demonstraties nog wel heel lang door kunnen gaan, omdat Mubarak nog niet van plan lijkt te zijn op te stappen...
Hij volgt o.a. AJE en Sandmonkey, dus ik denk dat ie wel engels kanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:37 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand @SamirEshra in het arabisch vragen of FOK! zijn foto's mag gebruiken? Mogelijk kan hij geen engels
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie die Ayman is.
Weer gemist.
slaap..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ben weer thuis.....wat heb ik de afgelopen eehm...... 6 uur gemist?
Pro'squote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef schommelstoel het volgende:
Heeft trouwens niemand het idee of de angst dat er Pro's aanwezig zijn op het plein, die wachten tot de tijd goed is en dan hun slag slaan.
Ik weet hoor, misschien dat ik gewoon op het ergste ben voorbereid.
die wilde overuren op vrijdag, kon niet, banken waren niet allemaal openquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef senesta het volgende:
apart dat er nu geen pro's zijn. Die zullen morgen wel weer terug komen...
Wolf in schaapskledingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef Infection het volgende:
[..]
Pro's
Anti's zijn er 1000x zoveel van op het moment.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef superworm het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
Egyptian National TV confirming live : Tahrir is over 1 Million. #Egypt #Tahrir #Jan25
die ene gek zit hier op fok!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef Infection het volgende:
Zoveel mensen en dan niet eens één gek die even denkt om een bom om het paleis van Mubarak te gooien.
Nogmaals ^^quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ben weer thuis.....wat heb ik de afgelopen eehm...... 6 uur gemist?
je hoort dat ze buiten het plein zijn , .. werd ook gezegd dat ze dus geen kant op kunnen , (anti's ) .. ergens kwam ik ook foto tegen dat ze zich weer aan het opstellen waren bij die brug , ik vroeg me alleen af , of dat wel echt vandaag was .. maar werd daar wel beweerd , dus ik vertrouw het niet .. als die berichten waar zijn "zitten ze als ratten in de val "...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef senesta het volgende:
Niks, behalve dat een bijeenkomst van 1 miljoen mensen vreedzaam verloopt.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef theNull het volgende:
Was het gister niet de dag, dat de bevolking een antwoord van het leger welke zijde het koos? Of is die vraag inmiddels ook al doodgebloed?
Die zijn er nog steeds, buiten het plein. Alleen in kleinere groepen schijnbaar. Kan ook zijn dat ze geen geld kregen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef senesta het volgende:
Okquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef t-8one het volgende:
[..]
Liedjes zingen, bidden, waterpijp roken etc. etc.
Het lijkt allemaal heel goed te verlopen.
Volgens mij kiest het leger vooral voor zichzelf.quote:
Die was woensdag op donderdagnacht op Nile TV. Toen het zo uit de hand liep. Heb tot 5 uur sochtends zitten kijken oidquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom heb ik haar nog geen één keer gezien.
Nu nog bands en het is net woodstock.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef t-8one het volgende:
[..]
Als de vrouwen op Fok Ayman hebben.quote:
Ik zou dat ook wel volhouden tot 5 uur als zij telkens in beeld kwam.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:43 schreef superworm het volgende:
[..]
Die was woensdag op donderdagnacht op Nile TV. Toen het zo uit de hand liep. Heb tot 5 uur sochtends zitten kijken oid
zie nou wel , dat dacht ik dus ook , zelfs nog anderen tweets gezien /gelezen .. hij is volgens mij nieteens "uit het land gezet "zoals rtl ookal beweerde, ..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef yavanna het volgende:
Hij wou toch zelf weg?
Nederlandse cameraman moet weg uit Egypte'
Uitgegeven: 4 februari 2011 10:06
Laatst gewijzigd: 4 februari 2011 13:35
AMSTERDAM - De vrijdagochtend opnieuw gearresteerde Nederlandse freelance cameraman Eric Feijten is op het vliegveld van Caïro aangkomen en keert terug naar Nederland.
© AFP
Volgens de NOS, waar Feijten voor werkt, is het de bedoeling dat hij vrijdag nog terugkeert naar Nederland. Daar zou hij toe gedwongen zijn, omdat het werken hem in Egypte onmogelijk wordt gemaakt.
Feijten werd bij zijn aankomst woensdagnacht al vastgehouden op het vliegveld in de Egyptische hoofdstad. Hij laat
weten
niet blij te zijn, omdat hij er niet in is geslaagd zijn werk te doen.
De cameraman meldde vrijdagochtend zelf via Twitter dat hij was opgepakt.
We klonen haar wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als de vrouwen op Fok Ayman hebben.
Dan willen wij haar wel.
Nouja, het liefst zij alleen voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel goed als in heel rustig. Dan heb je gelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ik zag ergens opnames van een bandje met gitaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Nu nog bands en het is net woodstock.
Afgewisseld met molotovs en zo, sja, vermaak hè. De westerse mens is nu eenmaal gruwelijk verveeld.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik zou dat ook wel volhouden tot 5 uur als zij telkens in beeld kwam.
Je hebt maar 1 persoon nodig om een chaos te creërenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef Infection het volgende:
[..]
Pro's
Anti's zijn er 1000x zoveel van op het moment.
Van hem toch niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
zie nou wel , dat dacht ik dus ook , zelfs nog anderen tweets gezien /gelezen .. hij is volgens mij nieteens "uit het land gezet "zoals rtl ookal beweerde, ..
Dat was live via mobiel, maar die was al gestoptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:44 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ik zag ergens opnames van een bandje met gitaar
Dat doen jullie al.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:45 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Zeg, als jullie je nu gaan vergapen aan haar mogen wij dat ook met Ayman
Ik geloof dat jullie dat en masse deden vorig topic?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:45 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Zeg, als jullie je nu gaan vergapen aan haar mogen wij dat ook met Ayman
Die donkere Al Jazeera presentatrice in Doha is veel lekkerder. Alleen die komt denk ik pas weer in de avond.quote:
Aaaahwquote:marijndt Ander hotel, zelfde beeld: honderden demonstranten trekken voorbij. noodgedwongen voor tv. Voorlopig weinig te twitteren#zitikdan #Egypte
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:46 schreef Ugjerke het volgende:
Muziek zou nog wel eens heel goed kunnen zijn voor de mensen op het plein
Maaah, ze mogen van mij allebei langskomen. Met de nadruk op langs. Of komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die donkere Al Jazeera presentatrice in Doha is veel lekkerder. Alleen die komt denk ik pas weer in de avond.
En masse... en masse... niet echt, we werden ruw onderbrokenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:46 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik geloof dat jullie dat en masse deden vorig topic?
Kan er niks aan doen, maar wacht op zijn volgende tweet over cappuccinoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:47 schreef Infection het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
In hotel word ik aangekeken: ben toe aan schone kleren.. ondergoed, t-shirt, sokken, alles begint te stinken
Zn cappuchino is over zn kleren gevallen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:47 schreef Infection het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
In hotel word ik aangekeken: ben toe aan schone kleren.. ondergoed, t-shirt, sokken, alles begint te stinken
die en van .. na 15 minuten weer vrijgelaten ...etc. was volgens mij ook van hem ( ik weet niet 100% zeker hoor )quote:
Krijg je dat er wel uit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Zn cappuchino is over zn kleren gevallen?
Kan de tweets niet meer terug vinden, dacht dat hij een tweet had gestuurd dat hij weg wou daarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
zie nou wel , dat dacht ik dus ook , zelfs nog anderen tweets gezien /gelezen .. hij is volgens mij nieteens "uit het land gezet "zoals rtl ookal beweerde, ..
Misschien kijken ze hem daarom wel zo raar aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:48 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, maar wacht op zijn volgende tweet over cappuccino
Oh en hij heeft blijkbaar geen broek aan?
Wat? Echt??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:48 schreef Carine-C het volgende:
Wisten we hier trouwens al dat dat ene meisje Salma, waar AJA een paar keer een telefonisch interview mee had één van de dodelijke slachtoffers is. Revolutie bij u thuis, iemand met tweets, gezicht en stem die je kent.
Wat? nee....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:48 schreef Carine-C het volgende:
Wisten we hier trouwens al dat dat ene meisje Salma, waar AJA een paar keer een telefonisch interview mee had één van de dodelijke slachtoffers is. Revolutie bij u thuis, iemand met tweets, gezicht en stem die je kent.
zo wil die rekening niet zien van hemquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:48 schreef Michael-H het volgende:
Held deze!![]()
Al 1 uur aan het filmen met de cell phone!
http://bambuser.com/channel/saad_elhosiny/broadcast/1383415
Is dit bevestigd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:48 schreef Carine-C het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat dat meisje die zo in paniek was?
Bron?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:48 schreef Carine-C het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was dat niet dat ongelofelijk bange meisje van Woensdag?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:48 schreef Carine-C het volgende:
zag het gister op twitter al maar werd maar niet bevestigd, maar nu staat ze ook bij een overzicht van de slachtoffers.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:48 schreef Carine-C het volgende:
half huilend idd, een zusje van alaa die mensen ook soms "twiteren".quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
wtfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:51 schreef Carine-C het volgende:
[..]
zag het gister op twitter al maar werd maar niet bevestigd, maar nu staat ze ook bij een overzicht van de slachtoffers.
http://www.facebook.com/v(...)&oid=126970450705232
Echt? Dat was dat meisje die constant vedt angstig was toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
![]()
![]()
MEEN JE NIET ?? nee wist ik nogniet
quote:12.35pm: I've just spoken to Peter Beaumont, whose efforts to get into Tahrir Square have been frustrated by both the army and armed vigilantes. He and Jack Shenker were picked up by the army, made to kneel facing a wall and interrogated. They then had to deal with machete-wielding vigilantes. Although the square itself is calm, he says, things around the periphery are very different.
Peter Beaumont
We were taken at a checkpoint and led to the ministry of the interior … We were held for two hours … and we were both warned that if we came anywhere near the square again, things wouldn't go so nicely for us.
Listen! Turn auto-refresh off above to listen in full
Peter's report comes as Reuters files a story saying that the Egyptian army has been instructed to assist foreign media and help protect them from groups who have attacked and beaten journalists. Britain and the US have criticised what the US called a "concerted campaign" to intimidate foreign reporters.
Magdy Rady, a spokesman for the Egyptian cabinet, said:
I spoke to the prime minister about journalists' problems. He was very much disturbed. He contacted the armed forces and instructed them to facilitate the job of the foreign media and stop any interference in their job. The army will help you in areas where you have contact with people.
Selma Al Tarzi heet ze en ik zag vandaag nog meerdere commentaren van haar in artikelen. Ik geloof niet dat ze dood is hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:53 schreef Ugjerke het volgende:
Salma dood?Ze was er al bang voor.. Triest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |