Dat was live via mobiel, maar die was al gestoptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:44 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ik zag ergens opnames van een bandje met gitaar
Dat doen jullie al.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:45 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Zeg, als jullie je nu gaan vergapen aan haar mogen wij dat ook met Ayman
Ik geloof dat jullie dat en masse deden vorig topic?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:45 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Zeg, als jullie je nu gaan vergapen aan haar mogen wij dat ook met Ayman
Die donkere Al Jazeera presentatrice in Doha is veel lekkerder. Alleen die komt denk ik pas weer in de avond.quote:
Aaaahwquote:marijndt Ander hotel, zelfde beeld: honderden demonstranten trekken voorbij. noodgedwongen voor tv. Voorlopig weinig te twitteren#zitikdan #Egypte
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:46 schreef Ugjerke het volgende:
Muziek zou nog wel eens heel goed kunnen zijn voor de mensen op het plein
Maaah, ze mogen van mij allebei langskomen. Met de nadruk op langs. Of komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die donkere Al Jazeera presentatrice in Doha is veel lekkerder. Alleen die komt denk ik pas weer in de avond.
En masse... en masse... niet echt, we werden ruw onderbrokenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:46 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik geloof dat jullie dat en masse deden vorig topic?
Kan er niks aan doen, maar wacht op zijn volgende tweet over cappuccinoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:47 schreef Infection het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
In hotel word ik aangekeken: ben toe aan schone kleren.. ondergoed, t-shirt, sokken, alles begint te stinken
Zn cappuchino is over zn kleren gevallen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:47 schreef Infection het volgende:
gpdcairo GPD Cairo
In hotel word ik aangekeken: ben toe aan schone kleren.. ondergoed, t-shirt, sokken, alles begint te stinken
die en van .. na 15 minuten weer vrijgelaten ...etc. was volgens mij ook van hem ( ik weet niet 100% zeker hoor )quote:
Krijg je dat er wel uit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Zn cappuchino is over zn kleren gevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |