quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Saaie miep met haar Facebook vriendin op 7
Lekker een rondje joggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Saaie miep met haar Facebook vriendin op 7
ik nie snap nie die site nie....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:02 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Anders ff op Flikker kijkenDaar staan genoeg foto's en je kunt blijkbaar zoeken op foto's waar je veel meer mee mag
Door dat, wat jij alleen zingen noemt, is wel een grotere druk op mubarak gekomenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:09 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Respect omdat na deze dag al die doden voor niets zijn geweest?
Mubarak gaat echt niet weg omdat ze zingen op een plein.
Inderdaad. Revoluties hoeven niet met bestormingen opgelost te worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:09 schreef yavanna het volgende:
Mensen onderschatten m.i. enorm de kracht van dit protest op het plein.
Allereerst is een protest van 1 miljoen mensen niet zo veel op een totale bevolking van 20 miljoen in de stad Caïro. In het centrum zal het vast staan maar verder gaat het leven gewoon door (net ook bevestigd op RTL7, dat iemand gewoon kon gaan joggen en er niks aan de hand was).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Knaken waar je niks mee kan als je ze niet uit kan geven. En het leger is volgens mij vrij populair onder de bevolking.
[..]
Een zelfmoordaanslag legt het land niet plat. Dit wel. Een zelfmoordaanslag kan je redelijk negeren, dit niet. Dit is geen moment, zoals een aanslag. Dit is een voortdurend evenement. Hier kan je niet om heen. En als men doorgaat op de volgende land met demonstraties dan blijft de aandacht alsnog op de demonstraties, dan moet de zendtijd alleen gedeeld worden over een groter gebied. Dat is niet erg. Zolang de aandacht maar op de demonstraties blijft.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:07 schreef ellevehC86 het volgende:
Iemand Ayman al op zijn bureaublad?, zo ja, screen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Lapo heeft OP.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:10 schreef ellevehC86 het volgende:
Kan er voortaan na pagina 10 geen nieuw deel klaargezet worden????.... ik irriteer me aan elke minuut wachten
Nr. 7 op de wereldranglijst hoorde ik een dag of 3 terug.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
rtl7"leger egypte 1 van de grootste legers van de wereld "..
klopt dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |