Als de demonstranten minder en minder actief worden zal de pers echt niet meer continue live gaan uitzenden. Stel dat dit nog een week doorgaat zal de aandacht verslappen en verliezen de demonstranten hun moment om direct veranderingen te bewerkstelligenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
D'r zit nogal een verschil tussen een week en 100 dagen. En de pers in die regio blijft in ieder geval verslag geven, want zolang de demonstranten daar het dagelijkse leven in hun greep houden kan er weinig anders omheen.
beeld was alleen voor vrouwenquote:
ja dat weet ik allemaal nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FOK! is een bedrijf. Schijnt het al een behoorlijk aantal jaar te zijn.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:57 schreef Beach het volgende:
Wat is dit my werd Ayman beloofd maar ik zie hem niet op AJA.
zodat ze kunnen soppen.quote:
Probleem is wel dat mensen iets verwachten, denk ik. Als het keer op keer niks is en de economie nog verder instort, dan denk ik dat het verzet wel breekt op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef Ugjerke het volgende:
Tuurlijk, er zullen wat mensen af en toe even moeten kappen met demonstreren. Maar zolang ze weer terug komen is er niks aan de hand. We hebben eerder deze week ook al het plein een stuk zien leeg lopen en later weer volstromen, vooral op de vrijdagen.
En morgen komt de zon gewoon weer op.
Dank, kan er dus niets mee zonder toestemmingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:57 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
http://twitpic.com/photos/SamirEshra
quote:Twitpics terms grant a license to use photographs only to Twitpic.com or affiliated sites. . . .
Wat gaat de pers dan uitzenden? Wat is er daar verder zo boeiend dat het een protest weg kan duwen? Hebben ze daar ook een X-Factor?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:58 schreef Blik het volgende:
[..]
Als de demonstranten minder en minder actief worden zal de pers echt niet meer continue live gaan uitzenden. Stel dat dit nog een week doorgaat zal de aandacht verslappen en verliezen de demonstranten hun moment om direct veranderingen te bewerkstelligen
Ik voel me oud, ik vind hem wayyy to young voor mij en babyfacequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:59 schreef alors het volgende:
Ayman?? Ooooooooooooooh hij![]()
![]()
ik wist niet hoe hij heette!!!!!
Maar allerlei nieuwssites hebben 'm getweet om foto's te mogen gebruiken, dus er is een kansquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank, kan er dus niets mee zonder toestemming
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |