Hij volgt o.a. AJE en Sandmonkey, dus ik denk dat ie wel engels kanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:37 schreef RvLaak het volgende:
Kan iemand @SamirEshra in het arabisch vragen of FOK! zijn foto's mag gebruiken? Mogelijk kan hij geen engels
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik weet nog steeds niet wie die Ayman is.
Weer gemist.
slaap..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ben weer thuis.....wat heb ik de afgelopen eehm...... 6 uur gemist?
Pro'squote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef schommelstoel het volgende:
Heeft trouwens niemand het idee of de angst dat er Pro's aanwezig zijn op het plein, die wachten tot de tijd goed is en dan hun slag slaan.
Ik weet hoor, misschien dat ik gewoon op het ergste ben voorbereid.
die wilde overuren op vrijdag, kon niet, banken waren niet allemaal openquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef senesta het volgende:
apart dat er nu geen pro's zijn. Die zullen morgen wel weer terug komen...
Wolf in schaapskledingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef Infection het volgende:
[..]
Pro's
Anti's zijn er 1000x zoveel van op het moment.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef superworm het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
Egyptian National TV confirming live : Tahrir is over 1 Million. #Egypt #Tahrir #Jan25
die ene gek zit hier op fok!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef Infection het volgende:
Zoveel mensen en dan niet eens één gek die even denkt om een bom om het paleis van Mubarak te gooien.
Nogmaals ^^quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ben weer thuis.....wat heb ik de afgelopen eehm...... 6 uur gemist?
je hoort dat ze buiten het plein zijn , .. werd ook gezegd dat ze dus geen kant op kunnen , (anti's ) .. ergens kwam ik ook foto tegen dat ze zich weer aan het opstellen waren bij die brug , ik vroeg me alleen af , of dat wel echt vandaag was .. maar werd daar wel beweerd , dus ik vertrouw het niet .. als die berichten waar zijn "zitten ze als ratten in de val "...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef senesta het volgende:
apart dat er nu geen pro's zijn. Die zullen morgen wel weer terug komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |