quote:Lujee Sara Abdelazim
by Sandmonkey
Hearing them scream "BAAAATEL" (invalid/void) at Tahrir is giving me goosebumps! #jan25 #Egypt
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:46 schreef Michael-H het volgende:
Inmiddels beroemde foto nu ook op dumpert:
http://www.dumpert.nl/med(...)ief_protesteren.htmlDie kneuzen van Geenstijl lezen hier stiekem meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
Doen ze al jarenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Die kneuzen van Geenstijl lezen hier stiekem mee
Ja en zet je geluid aan. Echt machtig.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Kijken jullie naar de Engelse Al Jazeera?
En als ik het goed begrijp is er dus weer een livestream op het plein gericht?
Ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Tweemaal ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
TS is een hooligan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja en zet je geluid aan. Echt machtig.
quote:
Dank.quote:
http://www.cesarica.net/n(...)ream-online-program/quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:50 schreef obl het volgende:
Kan iemand zoeken naar livestream van Al Jazeera Mubasher? Ik zie veel betere beelden en audio dan bij AJE!!! Ze hebben een andere camerapositie
Ik volg het nu op de satteliet...
http://arabic-media.com/station/tv/qatar/aljazeera-mubasher.htmquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:50 schreef obl het volgende:
Kan iemand zoeken naar livestream van Al Jazeera Mubasher? Ik zie veel betere beelden en audio dan bij AJE!!! Ze hebben een andere camerapositie
Ik volg het nu op de satteliet...
Is nog onduidelijk, sommigen willen op het plein blijven om Tahrir niet uit handen te geven...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:51 schreef theNull het volgende:
Goedenmorgen (bijna middag), Ziet er vet druk uit op het plein.
Staat er nog wat te gebeuren vandaag ------> Paleis?
Ja Mubarak trilt al.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:50 schreef rakotto het volgende:
Wat zijn ze toch geniaalZe zingen massaal allemaal volksliedjes/revolutie liedjes
Krijg het ook niet aan de gang.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
http://www.cesarica.net/n(...)ream-online-program/
kweet nie of ie het doet , moet nog laden hier ..
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:51 schreef t-8one het volgende:
Egyptian joke: Chief of staff to Mubarak: give your farewell speech 2 Egyptian people.' Mubarak: 'Where are they going?'
Iemand is daar schorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:51 schreef Badeend1 het volgende:
in de buurt van tahrir http://bambuser.com/channel/medo1000/broadcast/1383209
Genoeg mensen om beide te doen lijkt mequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:51 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Is nog onduidelijk, sommigen willen op het plein blijven om Tahrir niet uit handen te geven...
Egyptian joke: Chief of staff to Mubarak: give your farewell speech 2 Egyptian people.' Mubarak: 'Where are they going?'
Hij is echt leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:51 schreef t-8one het volgende:
Maar het speelt ook nog mee dat ze verwachten dat het vechten wordt bij het presidentiële paleis en dat willen de demonstranten eigenlijk niet...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Genoeg mensen om beide te doen lijkt me
En maar klagen dat roken slecht voor mijn longen is, moet je dat eens horen.......quote:
Yep, Shahira Amin.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:52 schreef Michael-H het volgende:
Las laatst trouwens dat de presentator van de Staats TV er tijdens de uitzending de brui aan gaf en op het plein ging protesteren
Als ze daar blijven, dan denk ik niet dat dit de laatste dag van Mubarak word. Die is er niet van onder de indruk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:51 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Is nog onduidelijk, sommigen willen op het plein blijven om Tahrir niet uit handen te geven...
Precies dat denk ik ook helaas. Het lijkt erop dat mubarak het echt moet voelen wil hij het snappen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef theNull het volgende:
[..]
Als ze daar blijven, dan denk ik niet dat dit de laatste dag van Mubarak word. Die is er niet van onder de indruk.
hier ook nog steeds nietquote:
Als die mensen nou ook naar Caïro waren gegaan... is alleen wel een roteind voor zequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef senesta het volgende:
Zoooo Alexandrie is ook lekker vol
Ik ben echt een beetje verbaast
Zelfde tijdzone hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
In Alexandrië bidden ze langer? Andere tijd?
Dit zal de aanleiding wel zijn: Revolutie in Egypte #108 : Met zn allen bidden op het pleintjequote:
Daar is het gebed 10 minuten later ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
verschillende gebed tijdenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
lol ik dacht het zelfdequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
En maar klagen dat roken slecht voor mijn longen is, moet je dat eens horen.......
Dat, en er waren allerlei controles en roadblocks toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:54 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Als die mensen nou ook naar Caïro waren gegaan... is alleen wel een roteind voor zeMaar dan was het pas overweldigend geweest
Dat tweede natuurlijk. In NL om 12:55 uur pasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Klopt, is nog heel moeilijk om Caïro in te komen naar het schijnt...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat, en er waren allerlei controles en roadblocks toch?
ook een andere , na meer als 20 jaar geloof ik ..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef Axia het volgende:
[..]
Yep, Shahira Amin.
Gestopt na 12 jaar.
Islamitische gebedstijden zijn niet vaststand op een bepaald uur maar worden bepaald aan de hand van zonsopkomst in een bepaalde plaats. Weet niet of dat nu zo veel scheelt tussen plaatsen in maar het wordt per stad afgesproken en er kan wat verschil zitten tussen wat precies 'zonsopkomst' is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, daarom is 't raar dat ze daar nu pas bidden (als de beelden idd live zijn).
Ah, duidelijk. Thnxquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Islamitische gebedstijden zijn niet vaststand op een bepaald uur maar worden bepaald aan de hand van zonsopkomst in een bepaalde plaats. Weet niet of dat nu zo veel scheelt tussen plaatsen in maar het wordt per stad afgesproken en er kan wat verschil zitten tussen wat precies 'zonsopkomst' is.
Als je bezig bent een dictator af te zetten zal je dat een worst wezenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef Michael-H het volgende:
Dat kost iemand een vermogen aan telefoonkosten daar:
http://bambuser.com/channel/medo1000/broadcast/1383209
quote:elshamy AJ Talk Reporter : 15 demos from different parts in Cairo heading to Tahrir Square #jan25 #jan28 #cairo #mubarak #tahrir #feb4 4 minutes ago via web
Ik weet niet precies hoe veel berichten herhalingen zijn en hoe veel daadwerkelijk weg zijn gegaan, maar ik kwam tot drie blijkbaar redelijk prominente afhakers.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ook een andere , na meer als 20 jaar geloof ik ..
He???....??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
EricFeijten
Having a laugh with the soldiers that take to, who know's
less than 20 seconds ago via Twitter for BlackBerry®
Er zijn dan ook heel veel mensen die eerder deze week zijn weggegaan, teruggekomen voor vandaag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:57 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Valt op dat er vandaag weer relatief "frisse" mensen bij lopen in de menigte. Gisteren leek het wel alsof het vooral mensen waren die er al dagen, misschien wel een week rond liepen. Nu zie je weer jongeren, (nog) met nette kleding aan lopen.
Dat zit er wel in ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef Darklight het volgende:
Maar ze blijven de rest van de dag chillen op dat plein?
Vanaf camera richting paleis= zuidoostwaardsquote:
StaatsTV, als ze die zenders offline krijgenquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:59 schreef gehotseflotst het volgende:
[ afbeelding ]
"Verrek, waar ben ik nou in beland?"
C-c-combobreakerrr!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:59 schreef gehotseflotst het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand Hans Laroes even mailen dattie weer terecht is?quote:
Pro's kregen maar voor 1 dag betaald van moebie, geen geld = geen zinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:00 schreef Maitje het volgende:
Als dit allemaal anti's zijn... waar zijn de pro's dan??
Tot een zenuwachtig persoon een fout maakt en de boel los gaat als reactie daarop... Adrenaline doet vreemde dingen met een mensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:00 schreef De_Hertog het volgende:
Ik snap wel dat ze bang zijn voor geweld, maar als je met honderdduizend tegelijk bij dat paleis gaat staan en zelf niet aanvalt moet het wel raar lopen als de soldaten die het paleis bewaken zelf wel het vuur openen.
Wat een heerlijk flexibel geloof.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:01 schreef Misstique het volgende:
anders hadden ze niet het late gebed hieraan vastgeplakt zodat ze meer tijd hebben
quote:Elazul Any chance we can get the protesters in tahrir to chant against Bieber as well? #Jan25 Jan25
2 minutes ago via TweetDeck
Die vertelt waar men de consumptiebonnen kan kopen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:02 schreef rakotto het volgende:
Mensen zijn stil op Tahrir plein... Er praat 1 persoon nu... onduidelijk wat ie zegt
op VRT hoor ik ze gezamelijk nu dingen roepen welke stream heb jij ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:02 schreef rakotto het volgende:
Mensen zijn stil op Tahrir plein... Er praat 1 persoon nu... onduidelijk wat ie zegt
Tijd voor nog een cappuccino dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:02 schreef Flashbox het volgende:
gpdcairo Tahror plein vol met mensen. Ben aan andere kant van de Nijl. Het blijft link om naar buiten te gaan. #Jan25 #Egypt half a minute ago via web
Tja... gaten genoeg in de grond.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:03 schreef VreemdeEend het volgende:
Waar ik dus net aan zat te denken, ik zie nergens Dixi's staan. Lastig.
Er is tig topics geleden een foto geweest van een hokje waar een wc in zat, met een flinke rij mensen ervoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:03 schreef VreemdeEend het volgende:
Waar ik dus net aan zat te denken, ik zie nergens Dixi's staan. Lastig.
Dat is waar..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:02 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Tot een zenuwachtig persoon een fout maakt en de boel los gaat als reactie daarop... Adrenaline doet vreemde dingen met een mens
Hommelesquote:
Bericht icm je usernamequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:04 schreef Kwaliteit het volgende:
kunnen ze geen HD camera's plaatsen? ()
Ja, via de geheime tunnelquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:05 schreef De_Hertog het volgende:
Zijn die thugs daarheen gegaan of zo?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
In Alexandrië is iemand z'n lens kwijt ofzo.
Bijkbaar dus niet want als ik het goed lees was het iets van een paar secondenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En dat is dus het probleem wat iemand al aankaartte, een zenuwachtige beweging of iets kleins en alles gaat los.
Precies, kan net zo goed iemand zijn die iemand tegen kwam waar ie nog geld van kreeg of zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:07 schreef -jos- het volgende:
Kleine relletje, iemand die hommeles maakte. Stelde niks voor
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Alexandrie heeft z'n eigen damschreeuwer gehad net
ja haar bedoelde ik zei filmde met haar mobieltje gaaf hoor tussen al die mannenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:59 schreef gehotseflotst het volgende:
[ afbeelding ]
dat is toch helemaal niet live??? edit ik heb nu live alex op aje ( is mijn stream zo traag ???)quote:
Die zijn nu anti-mubaraksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:07 schreef Daniel1976 het volgende:
Waar zijn alle pro-mubaraks eigenlijk?
Nope, zelfde.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:08 schreef Infection het volgende:
Liberation square is hetzelfde als het Tahrir plein? Of zijn dat 2 verschillende locaties?
Ja maar stel dat ze nu bij het paleis stonden ofzo, met thugs en het leger. Kan me wel voorstellen dat het dan door zo iets fout kan gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bijkbaar dus niet want als ik het goed lees was het iets van een paar seconden
FP-update al klaar?quote:
Livestation doet het gewoon, ben ik nu aan het kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
klote, blijkbaar enkel op livenation dan... & heb momenteel weinig andere keuze
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ik probeer nieuws binnen te krijgen, maar AJE wil niet streamen
Te druk zegt ie hier.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:09 schreef Darklight het volgende:
[..]
Livestation doet het gewoon, ben ik nu aan het kijken
Dit is niet mijn President, vriend!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef gehotseflotst het volgende:
Wauw, wat een herrie vanuit Alexandrië! Wat roepen ze?
Jan25voices Jan25 Voicesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef yavanna het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
AJE Correspondent from #Alexandria. They seem to b
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dit is niet mijn President, vriend!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dit is niet mijn President, vriend!
FB doe ik sowieso niet aan & de AJE site laat mijn flash crashen, maar heb nu (heel slecht) beeldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:09 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nee! Het is een complot! Hoezo lukt het niet? Ook niet via facebook of AJE site?
Goed, het momentum is weer van de anti-mubaraksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef Beach het volgende:
Ben een paar uur weggeweest voor zaken; hoe staat het ervoor met onze helden?
juist , alex naar paleis ( ik weet begod nie hoe ver dat is vanaf hun ) maar kan het plein behouden worden , aangezien ze daarom niet weg willen !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef Misstique het volgende:
Alex klinkt veel krijgslustiger dan Tahrir, ze zijn bijna in staat om zelf op weg te gaan.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Goed, het momentum is weer van de anti-mubaraks
Enig bewijs dat de MB daar ook maar iets mee van doen had? Nee? Laat die insinuaties dan ook lekker achterwege.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ze kunnen beter Alexandrie volgen dan Cairo, die bad-ass MB-leden daar kunnen misschien wel wat teweeg brengen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
En vanuit de pro's zeker "dit is niet mijn vriend, president!"
eh dat ga je niet lopen hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
juist , alex naar paleis ( ik weet begod nie hoe ver dat is vanaf hun ) maar kan het plein behouden worden , aangezien ze daarom niet weg willen !
zwaar understatementquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Goed, het momentum is weer van de anti-mubaraks
Dat is gewoon de drukte denk ik, gister verscheen die melding ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef Toverheks het volgende:
The system is down for maintenance as of 11:10 GMT.
It'll be back shortly.
http://www.livestation.com/channels/57-al-arabiya-arabic-arabic
doen, doen, doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:13 schreef yavanna het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
LPC: Much talk of moving the protest from #Tahrir to #Mubarak palace in #Heliopolis today.
Na Ismalia heeft Alexandrie het hoogste percentage MB-leden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Enig bewijs dat de MB daar ook maar iets mee van doen had? Nee? Laat die insinuaties dan ook lekker achterwege.
Alexandrie - Cairo is 200+ kmquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
juist , alex naar paleis ( ik weet begod nie hoe ver dat is vanaf hun ) maar kan het plein behouden worden , aangezien ze daarom niet weg willen !
okequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:13 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat is gewoon de drukte denk ik, gister verscheen die melding ook
Ehm, vannacht rustig geweest, geen acties van het leger zoals gevreesd, nu steeds meer mensen op Tahrir en nog vele die het plein op willen maar het nog niet kunnen ivm controleposten. Gebed is geweest, volgende gebed eraan vast geknoopt zodat er meer tijd is voor de demonstranten. Volgens Twitter ging het gebed over christenen, moslims enz die daar allemaal samen zijn, zonder dat er een bepaalde groepering is die ze representeert. Men wil Tahrir in handen houden, is dus niet duidelijk of ze richting presidentiële paleis willen gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FB doe ik sowieso niet aan & de AJE site laat mijn flash crashen, maar heb nu (heel slecht) beeld.
Is gewoon drukte.
Voor de FP: Kan iemand ff alle "major events" sinds gisteravond puntsgewijs neerpleuren? Maak ik er een mooi verhaaltje van.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:14 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ehm, vannacht rustig geweest, geen acties van het leger zoals gevreesd, nu steeds meer mensen op Tahrir en nog vele die het plein op willen maar het nog niet kunnen ivm controleposten. Gebed is geweest, volgende gebed eraan vast geknoopt zodat er meer tijd is voor de demonstranten. Volgens Twitter ging het gebed over christenen, moslims enz die daar allemaal samen zijn, zonder dat er een bepaalde groepering is die ze representeert. Men wil Tahrir in handen houden, is dus niet duidelijk of ze richting presidentiële paleis willen gaan.
Oh en ook een boel mensen op de been in Alexandriëquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:14 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ehm, vannacht rustig geweest, geen acties van het leger zoals gevreesd, nu steeds meer mensen op Tahrir en nog vele die het plein op willen maar het nog niet kunnen ivm controleposten. Gebed is geweest, volgende gebed eraan vast geknoopt zodat er meer tijd is voor de demonstranten. Volgens Twitter ging het gebed over christenen, moslims enz die daar allemaal samen zijn, zonder dat er een bepaalde groepering is die ze representeert. Men wil Tahrir in handen houden, is dus niet duidelijk of ze richting presidentiële paleis willen gaan.
* StateOfMind gaat gladiolen kopenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:13 schreef DJKoster het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)1.802943,3.56781&z=9
Moet lukken..
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
* StateOfMind gaat gladiolen kopen
En misschien ook wel leuk.... mensen laden mobieltjes op via stroomdraden in straatverlichting en er zijn katapulten in elkaar geknutseld, maar dat was gisteravond ook alquote:
Leger massaler op de been en uitgerust met armor en helmpies vandaag. Prikkeldraad afzettingen rond het plein.quote:
idd, goed om te melden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:16 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
En misschien ook wel leuk.... mensen laden mobieltjes op via stroomdraden in straatverlichting en er zijn katapulten in elkaar geknutseld, maar dat was gisteravond ook al
dankquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:17 schreef Perox het volgende:
[..]
Leger massaler op de been en uitgerust met armor en helmpies vandaag. Prikkeldraad afzettingen rond het plein.
Zal kijken of ik wat kan vinden of anders een soortgelijke fotoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd, goed om te melden.
Zou iemand uit willen zoeken wat de copyright is voor die foto?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:18 schreef Badeend1 het volgende:
Egyptische humor: http://bambuser.com/channel/waelabbas/broadcast/1383286
Hosni Mubarakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:19 schreef gehotseflotst het volgende:
Wat betekent "Jaskut Mubarak", of hoe je het ook schrijft?
Mubarak, je jas is kutquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:19 schreef gehotseflotst het volgende:
Bek houden Mubarakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:19 schreef gehotseflotst het volgende:
thanks!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:23 schreef Badeend1 het volgende:
Nieuwe LIVE stream http://bambuser.com/channel/saad_elhosiny/broadcast/1383305
Daar zijn ze toch aan het wandelen ofniet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:23 schreef Badeend1 het volgende:
Nieuwe LIVE stream http://bambuser.com/channel/saad_elhosiny/broadcast/1383305
quote:aldavida7: RT @Dima_Khatib: Iranian supreme leader urges Egyptians to follow in footsteps of Iran's 1979 revolution --> IRAN YOU STAY OUT OF THIS. WRONG NUMBER ! #jan25
half a minute ago via web
en flink roepen denk.....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar zijn ze toch aan het wandelen ofniet?
Het lijkt er wel op, hoop dat ze snel richting paleis gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar zijn ze toch aan het wandelen ofniet?
Yes pleasequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:18 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Zal kijken of ik wat kan vinden of anders een soortgelijke foto
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:25 schreef Darklight het volgende:
Italian PM Berlusconi says Mubarak is 'wisest of men' and should stay in power during transition to democracy - Reuters 1 minute ago via breakingnews.com
Berlusconiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:25 schreef Darklight het volgende:
Italian PM Berlusconi says Mubarak is 'wisest of men' and should stay in power during transition to democracy - Reuters 1 minute ago via breakingnews.com
Nee, Mubarak verwijderen en alles heel laten zodat Egypte snel weer aan de wederopbouw kan beginnen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hop, doorstoten naar dat paleis en de hele shit kort en klein slaan.
Berlusconiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:25 schreef Darklight het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |