Dat, en er waren allerlei controles en roadblocks toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:54 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Als die mensen nou ook naar Caïro waren gegaan... is alleen wel een roteind voor zeMaar dan was het pas overweldigend geweest
Dat tweede natuurlijk. In NL om 12:55 uur pasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
In Alexandrië bidden ze langer? Andere tijd?
Klopt, is nog heel moeilijk om Caïro in te komen naar het schijnt...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat, en er waren allerlei controles en roadblocks toch?
ook een andere , na meer als 20 jaar geloof ik ..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef Axia het volgende:
[..]
Yep, Shahira Amin.
Gestopt na 12 jaar.
Islamitische gebedstijden zijn niet vaststand op een bepaald uur maar worden bepaald aan de hand van zonsopkomst in een bepaalde plaats. Weet niet of dat nu zo veel scheelt tussen plaatsen in maar het wordt per stad afgesproken en er kan wat verschil zitten tussen wat precies 'zonsopkomst' is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, daarom is 't raar dat ze daar nu pas bidden (als de beelden idd live zijn).
Ah, duidelijk. Thnxquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Islamitische gebedstijden zijn niet vaststand op een bepaald uur maar worden bepaald aan de hand van zonsopkomst in een bepaalde plaats. Weet niet of dat nu zo veel scheelt tussen plaatsen in maar het wordt per stad afgesproken en er kan wat verschil zitten tussen wat precies 'zonsopkomst' is.
Als je bezig bent een dictator af te zetten zal je dat een worst wezenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef Michael-H het volgende:
Dat kost iemand een vermogen aan telefoonkosten daar:
http://bambuser.com/channel/medo1000/broadcast/1383209
quote:elshamy AJ Talk Reporter : 15 demos from different parts in Cairo heading to Tahrir Square #jan25 #jan28 #cairo #mubarak #tahrir #feb4 4 minutes ago via web
Ik weet niet precies hoe veel berichten herhalingen zijn en hoe veel daadwerkelijk weg zijn gegaan, maar ik kwam tot drie blijkbaar redelijk prominente afhakers.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ook een andere , na meer als 20 jaar geloof ik ..
He???....??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
EricFeijten
Having a laugh with the soldiers that take to, who know's
less than 20 seconds ago via Twitter for BlackBerry®
Er zijn dan ook heel veel mensen die eerder deze week zijn weggegaan, teruggekomen voor vandaag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:57 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Valt op dat er vandaag weer relatief "frisse" mensen bij lopen in de menigte. Gisteren leek het wel alsof het vooral mensen waren die er al dagen, misschien wel een week rond liepen. Nu zie je weer jongeren, (nog) met nette kleding aan lopen.
Dat zit er wel in ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef Darklight het volgende:
Maar ze blijven de rest van de dag chillen op dat plein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |