quote:Lujee Sara Abdelazim
by Sandmonkey
Hearing them scream "BAAAATEL" (invalid/void) at Tahrir is giving me goosebumps! #jan25 #Egypt
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:46 schreef Michael-H het volgende:
Inmiddels beroemde foto nu ook op dumpert:
http://www.dumpert.nl/med(...)ief_protesteren.htmlDie kneuzen van Geenstijl lezen hier stiekem meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
Doen ze al jarenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef -jos- het volgende:
[..]
Die kneuzen van Geenstijl lezen hier stiekem mee
Ja en zet je geluid aan. Echt machtig.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Kijken jullie naar de Engelse Al Jazeera?
En als ik het goed begrijp is er dus weer een livestream op het plein gericht?
Ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Tweemaal ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
TS is een hooligan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja en zet je geluid aan. Echt machtig.
quote:
Dank.quote:
http://www.cesarica.net/n(...)ream-online-program/quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:50 schreef obl het volgende:
Kan iemand zoeken naar livestream van Al Jazeera Mubasher? Ik zie veel betere beelden en audio dan bij AJE!!! Ze hebben een andere camerapositie
Ik volg het nu op de satteliet...
http://arabic-media.com/station/tv/qatar/aljazeera-mubasher.htmquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:50 schreef obl het volgende:
Kan iemand zoeken naar livestream van Al Jazeera Mubasher? Ik zie veel betere beelden en audio dan bij AJE!!! Ze hebben een andere camerapositie
Ik volg het nu op de satteliet...
Is nog onduidelijk, sommigen willen op het plein blijven om Tahrir niet uit handen te geven...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:51 schreef theNull het volgende:
Goedenmorgen (bijna middag), Ziet er vet druk uit op het plein.
Staat er nog wat te gebeuren vandaag ------> Paleis?
Ja Mubarak trilt al.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:50 schreef rakotto het volgende:
Wat zijn ze toch geniaalZe zingen massaal allemaal volksliedjes/revolutie liedjes
Krijg het ook niet aan de gang.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
http://www.cesarica.net/n(...)ream-online-program/
kweet nie of ie het doet , moet nog laden hier ..
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:51 schreef t-8one het volgende:
Egyptian joke: Chief of staff to Mubarak: give your farewell speech 2 Egyptian people.' Mubarak: 'Where are they going?'
Iemand is daar schorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:51 schreef Badeend1 het volgende:
in de buurt van tahrir http://bambuser.com/channel/medo1000/broadcast/1383209
Genoeg mensen om beide te doen lijkt mequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:51 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Is nog onduidelijk, sommigen willen op het plein blijven om Tahrir niet uit handen te geven...
Egyptian joke: Chief of staff to Mubarak: give your farewell speech 2 Egyptian people.' Mubarak: 'Where are they going?'
Hij is echt leuk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:51 schreef t-8one het volgende:
Maar het speelt ook nog mee dat ze verwachten dat het vechten wordt bij het presidentiële paleis en dat willen de demonstranten eigenlijk niet...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Genoeg mensen om beide te doen lijkt me
En maar klagen dat roken slecht voor mijn longen is, moet je dat eens horen.......quote:
Yep, Shahira Amin.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:52 schreef Michael-H het volgende:
Las laatst trouwens dat de presentator van de Staats TV er tijdens de uitzending de brui aan gaf en op het plein ging protesteren
Als ze daar blijven, dan denk ik niet dat dit de laatste dag van Mubarak word. Die is er niet van onder de indruk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:51 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Is nog onduidelijk, sommigen willen op het plein blijven om Tahrir niet uit handen te geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |