Precies dat denk ik ook helaas. Het lijkt erop dat mubarak het echt moet voelen wil hij het snappen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef theNull het volgende:
[..]
Als ze daar blijven, dan denk ik niet dat dit de laatste dag van Mubarak word. Die is er niet van onder de indruk.
hier ook nog steeds nietquote:
Als die mensen nou ook naar Caïro waren gegaan... is alleen wel een roteind voor zequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef senesta het volgende:
Zoooo Alexandrie is ook lekker vol
Ik ben echt een beetje verbaast
Zelfde tijdzone hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
In Alexandrië bidden ze langer? Andere tijd?
Dit zal de aanleiding wel zijn: Revolutie in Egypte #108 : Met zn allen bidden op het pleintjequote:
Daar is het gebed 10 minuten later ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
verschillende gebed tijdenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
lol ik dacht het zelfdequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
En maar klagen dat roken slecht voor mijn longen is, moet je dat eens horen.......
Dat, en er waren allerlei controles en roadblocks toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:54 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Als die mensen nou ook naar Caïro waren gegaan... is alleen wel een roteind voor zeMaar dan was het pas overweldigend geweest
Dat tweede natuurlijk. In NL om 12:55 uur pasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Klopt, is nog heel moeilijk om Caïro in te komen naar het schijnt...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat, en er waren allerlei controles en roadblocks toch?
ook een andere , na meer als 20 jaar geloof ik ..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef Axia het volgende:
[..]
Yep, Shahira Amin.
Gestopt na 12 jaar.
Islamitische gebedstijden zijn niet vaststand op een bepaald uur maar worden bepaald aan de hand van zonsopkomst in een bepaalde plaats. Weet niet of dat nu zo veel scheelt tussen plaatsen in maar het wordt per stad afgesproken en er kan wat verschil zitten tussen wat precies 'zonsopkomst' is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, daarom is 't raar dat ze daar nu pas bidden (als de beelden idd live zijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |