Kan iemand Hans Laroes even mailen dattie weer terecht is?quote:
Pro's kregen maar voor 1 dag betaald van moebie, geen geld = geen zinquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:00 schreef Maitje het volgende:
Als dit allemaal anti's zijn... waar zijn de pro's dan??
Tot een zenuwachtig persoon een fout maakt en de boel los gaat als reactie daarop... Adrenaline doet vreemde dingen met een mensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:00 schreef De_Hertog het volgende:
Ik snap wel dat ze bang zijn voor geweld, maar als je met honderdduizend tegelijk bij dat paleis gaat staan en zelf niet aanvalt moet het wel raar lopen als de soldaten die het paleis bewaken zelf wel het vuur openen.
Wat een heerlijk flexibel geloof.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:01 schreef Misstique het volgende:
anders hadden ze niet het late gebed hieraan vastgeplakt zodat ze meer tijd hebben
quote:Elazul Any chance we can get the protesters in tahrir to chant against Bieber as well? #Jan25 Jan25
2 minutes ago via TweetDeck
Die vertelt waar men de consumptiebonnen kan kopen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:02 schreef rakotto het volgende:
Mensen zijn stil op Tahrir plein... Er praat 1 persoon nu... onduidelijk wat ie zegt
op VRT hoor ik ze gezamelijk nu dingen roepen welke stream heb jij ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:02 schreef rakotto het volgende:
Mensen zijn stil op Tahrir plein... Er praat 1 persoon nu... onduidelijk wat ie zegt
Tijd voor nog een cappuccino dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:02 schreef Flashbox het volgende:
gpdcairo Tahror plein vol met mensen. Ben aan andere kant van de Nijl. Het blijft link om naar buiten te gaan. #Jan25 #Egypt half a minute ago via web
Tja... gaten genoeg in de grond.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:03 schreef VreemdeEend het volgende:
Waar ik dus net aan zat te denken, ik zie nergens Dixi's staan. Lastig.
Er is tig topics geleden een foto geweest van een hokje waar een wc in zat, met een flinke rij mensen ervoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:03 schreef VreemdeEend het volgende:
Waar ik dus net aan zat te denken, ik zie nergens Dixi's staan. Lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |