Bijkbaar dus niet want als ik het goed lees was het iets van een paar secondenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En dat is dus het probleem wat iemand al aankaartte, een zenuwachtige beweging of iets kleins en alles gaat los.
Precies, kan net zo goed iemand zijn die iemand tegen kwam waar ie nog geld van kreeg of zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:07 schreef -jos- het volgende:
Kleine relletje, iemand die hommeles maakte. Stelde niks voor
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Alexandrie heeft z'n eigen damschreeuwer gehad net
ja haar bedoelde ik zei filmde met haar mobieltje gaaf hoor tussen al die mannenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:59 schreef gehotseflotst het volgende:
[ afbeelding ]
"Verrek, waar ben ik nou in beland?"
dat is toch helemaal niet live??? edit ik heb nu live alex op aje ( is mijn stream zo traag ???)quote:
Die zijn nu anti-mubaraksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:07 schreef Daniel1976 het volgende:
Waar zijn alle pro-mubaraks eigenlijk?
Nope, zelfde.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:08 schreef Infection het volgende:
Liberation square is hetzelfde als het Tahrir plein? Of zijn dat 2 verschillende locaties?
Ja maar stel dat ze nu bij het paleis stonden ofzo, met thugs en het leger. Kan me wel voorstellen dat het dan door zo iets fout kan gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bijkbaar dus niet want als ik het goed lees was het iets van een paar seconden
FP-update al klaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |