quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dit is niet mijn President, vriend!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dit is niet mijn President, vriend!
FB doe ik sowieso niet aan & de AJE site laat mijn flash crashen, maar heb nu (heel slecht) beeldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:09 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nee! Het is een complot! Hoezo lukt het niet? Ook niet via facebook of AJE site?
Goed, het momentum is weer van de anti-mubaraksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef Beach het volgende:
Ben een paar uur weggeweest voor zaken; hoe staat het ervoor met onze helden?
juist , alex naar paleis ( ik weet begod nie hoe ver dat is vanaf hun ) maar kan het plein behouden worden , aangezien ze daarom niet weg willen !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef Misstique het volgende:
Alex klinkt veel krijgslustiger dan Tahrir, ze zijn bijna in staat om zelf op weg te gaan.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Goed, het momentum is weer van de anti-mubaraks
Enig bewijs dat de MB daar ook maar iets mee van doen had? Nee? Laat die insinuaties dan ook lekker achterwege.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ze kunnen beter Alexandrie volgen dan Cairo, die bad-ass MB-leden daar kunnen misschien wel wat teweeg brengen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
En vanuit de pro's zeker "dit is niet mijn vriend, president!"
eh dat ga je niet lopen hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
juist , alex naar paleis ( ik weet begod nie hoe ver dat is vanaf hun ) maar kan het plein behouden worden , aangezien ze daarom niet weg willen !
zwaar understatementquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Goed, het momentum is weer van de anti-mubaraks
Dat is gewoon de drukte denk ik, gister verscheen die melding ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef Toverheks het volgende:
The system is down for maintenance as of 11:10 GMT.
It'll be back shortly.
http://www.livestation.com/channels/57-al-arabiya-arabic-arabic
doen, doen, doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:13 schreef yavanna het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
LPC: Much talk of moving the protest from #Tahrir to #Mubarak palace in #Heliopolis today.
Na Ismalia heeft Alexandrie het hoogste percentage MB-leden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Enig bewijs dat de MB daar ook maar iets mee van doen had? Nee? Laat die insinuaties dan ook lekker achterwege.
Alexandrie - Cairo is 200+ kmquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
juist , alex naar paleis ( ik weet begod nie hoe ver dat is vanaf hun ) maar kan het plein behouden worden , aangezien ze daarom niet weg willen !
okequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:13 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat is gewoon de drukte denk ik, gister verscheen die melding ook
Ehm, vannacht rustig geweest, geen acties van het leger zoals gevreesd, nu steeds meer mensen op Tahrir en nog vele die het plein op willen maar het nog niet kunnen ivm controleposten. Gebed is geweest, volgende gebed eraan vast geknoopt zodat er meer tijd is voor de demonstranten. Volgens Twitter ging het gebed over christenen, moslims enz die daar allemaal samen zijn, zonder dat er een bepaalde groepering is die ze representeert. Men wil Tahrir in handen houden, is dus niet duidelijk of ze richting presidentiële paleis willen gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FB doe ik sowieso niet aan & de AJE site laat mijn flash crashen, maar heb nu (heel slecht) beeld.
Is gewoon drukte.
Voor de FP: Kan iemand ff alle "major events" sinds gisteravond puntsgewijs neerpleuren? Maak ik er een mooi verhaaltje van.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:14 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ehm, vannacht rustig geweest, geen acties van het leger zoals gevreesd, nu steeds meer mensen op Tahrir en nog vele die het plein op willen maar het nog niet kunnen ivm controleposten. Gebed is geweest, volgende gebed eraan vast geknoopt zodat er meer tijd is voor de demonstranten. Volgens Twitter ging het gebed over christenen, moslims enz die daar allemaal samen zijn, zonder dat er een bepaalde groepering is die ze representeert. Men wil Tahrir in handen houden, is dus niet duidelijk of ze richting presidentiële paleis willen gaan.
Oh en ook een boel mensen op de been in Alexandriëquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:14 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ehm, vannacht rustig geweest, geen acties van het leger zoals gevreesd, nu steeds meer mensen op Tahrir en nog vele die het plein op willen maar het nog niet kunnen ivm controleposten. Gebed is geweest, volgende gebed eraan vast geknoopt zodat er meer tijd is voor de demonstranten. Volgens Twitter ging het gebed over christenen, moslims enz die daar allemaal samen zijn, zonder dat er een bepaalde groepering is die ze representeert. Men wil Tahrir in handen houden, is dus niet duidelijk of ze richting presidentiële paleis willen gaan.
* StateOfMind gaat gladiolen kopenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:13 schreef DJKoster het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)1.802943,3.56781&z=9
Moet lukken..
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
* StateOfMind gaat gladiolen kopen
En misschien ook wel leuk.... mensen laden mobieltjes op via stroomdraden in straatverlichting en er zijn katapulten in elkaar geknutseld, maar dat was gisteravond ook alquote:
Leger massaler op de been en uitgerust met armor en helmpies vandaag. Prikkeldraad afzettingen rond het plein.quote:
idd, goed om te melden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:16 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
En misschien ook wel leuk.... mensen laden mobieltjes op via stroomdraden in straatverlichting en er zijn katapulten in elkaar geknutseld, maar dat was gisteravond ook al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |