quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dit is niet mijn President, vriend!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dit is niet mijn President, vriend!
FB doe ik sowieso niet aan & de AJE site laat mijn flash crashen, maar heb nu (heel slecht) beeldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:09 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nee! Het is een complot! Hoezo lukt het niet? Ook niet via facebook of AJE site?
Goed, het momentum is weer van de anti-mubaraksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef Beach het volgende:
Ben een paar uur weggeweest voor zaken; hoe staat het ervoor met onze helden?
juist , alex naar paleis ( ik weet begod nie hoe ver dat is vanaf hun ) maar kan het plein behouden worden , aangezien ze daarom niet weg willen !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef Misstique het volgende:
Alex klinkt veel krijgslustiger dan Tahrir, ze zijn bijna in staat om zelf op weg te gaan.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Goed, het momentum is weer van de anti-mubaraks
Enig bewijs dat de MB daar ook maar iets mee van doen had? Nee? Laat die insinuaties dan ook lekker achterwege.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:10 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ze kunnen beter Alexandrie volgen dan Cairo, die bad-ass MB-leden daar kunnen misschien wel wat teweeg brengen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
En vanuit de pro's zeker "dit is niet mijn vriend, president!"
eh dat ga je niet lopen hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
juist , alex naar paleis ( ik weet begod nie hoe ver dat is vanaf hun ) maar kan het plein behouden worden , aangezien ze daarom niet weg willen !
zwaar understatementquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Goed, het momentum is weer van de anti-mubaraks
Dat is gewoon de drukte denk ik, gister verscheen die melding ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef Toverheks het volgende:
The system is down for maintenance as of 11:10 GMT.
It'll be back shortly.
http://www.livestation.com/channels/57-al-arabiya-arabic-arabic
doen, doen, doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:13 schreef yavanna het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
LPC: Much talk of moving the protest from #Tahrir to #Mubarak palace in #Heliopolis today.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |