19... moet je nog niet naar bed danquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Nah, ik was niet serieus. Ben 19, maar drinken doe ik niet vaak.
Hee hee rustig aan ik ben ook nog dronken wakkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:52 schreef lelouch het volgende:
[..]
19... moet je nog niet naar bed dan
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:52 schreef lelouch het volgende:
[..]
19... moet je nog niet naar bed dan
Start maar bij 1quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:52 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik wilde net fipo typenen melden dat ik bij ben met de anime van Bleach, welke manga chapter kan ik beginnen te lezen om aan te sluiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud ben je dan, Ryuzaki?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:55 schreef lelouch het volgende:
Bakakame ook 19?
Ik wil ook weer 19 zijn
EDIT: Te vroege midlife crisis
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:54 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Start maar bij 1
Geen idee, zal 't even opzoeken.
Als je weet hoe de manga gaat, lees de spoiler. Zo niet, wacht tot ik weer reageerManga vol 46, ch 412 of 413SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
412 is volgens mij wat er in de afgelopen episode gebeurd is, 413 is denk ik aankomende episode voorzover ik kan opmaken uit de eerste pagina's
Toen ik nog loog over 1 jaar ouder te zijn. Of was het 2?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:55 schreef outcast_within het volgende:
Ik ken aardbei al sinds dat ze een klein meisje was.
Ik durfde niet op je spoiler te drukkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Manga vol 46, ch 412 of 413
412 is volgens mij wat er in de afgelopen episode gebeurd is, 413 is denk ik aankomende episode voorzover ik kan opmaken uit de eerste pagina's
Klopt, maar als je de anime of de manga niet volgt, is het een beetje naar als je er zo achter komtquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:58 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik durfde niet op je spoiler te drukkenalleen toen ik je wilde quoten zag ik het
wat in je spoiler staat is al gebeurd in de anime. thnx voor de info trouwens.
14 going sixteen volgensquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen ik nog loog over 1 jaar ouder te zijn. Of was het 2?
16 dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen ik nog loog over 1 jaar ouder te zijn. Of was het 2?
Oyasumi nasaiquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit kleine meisje gaat naar dromenland, sayonara!
Hahahahahahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Als ik in bed lig ga ik proberen te bedenken wat outcast zijn naam ook alweer was.
De film is slechts een coverquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:03 schreef lelouch het volgende:
Wat anders, de meeting klinkt goed! Na de film dan nog even een biertje doen natuurlijk?
SC is SlowChattenquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:06 schreef Rijstkoker het volgende:
Wat is SC'er? Jullie zijn toch geen Star Commanders he
aah zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:07 schreef lelouch het volgende:
[..]
SC is SlowChatten
Zoals we nu druk mee bezig zijn. Offtopic chatten op het forum
van wat ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:07 schreef Rijstkoker het volgende:
ben bij manga 427bijna heel de dag anime gekeken en de tv staat zachtjes aan ik hoor gewoon Japans
![]()
Moet lukken! Ik weet in elk geval één avond waarop we tegelijk zullen drinken.. Meet!quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:00 schreef Ascendancy het volgende:
Bakakame, we moeten beter synchroniseren. Samen kunnen we dit topic hard double-teamen.
Van Bleach, maar nu heb ik alle bestaande anime + mangachapters bekeken op de fillers na dan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 04:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
van wat ?
PS: ik ga ook maar eens slapen.
Dat vat ik maar op als complimentquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Jezus Bakakame...Jij was lekker bezig vannacht.
Dat mag.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat vat ik maar op als compliment
Wie rollend naar buiten gaat wint.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Moet lukken! Ik weet in elk geval één avond waarop we tegelijk zullen drinken.. Meet!
Moest je dat halen om je tentamen te halen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wie rollend naar buiten gaat wint.
Tentamen vandaag waarschijnlijk wel boven de 4
ziet er uit als een bruin harige ichigo zonder zwaardquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ziet er....erm, interessant uit.
Ik doelde meer op dat naakte ventje die op z'n hoofd zit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ziet er uit als een bruin harige ichigo zonder zwaard
ohh dat was me niet eens opgevallen, zal het wel onbewust hebben verdrongen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat naakte ventje die op z'n hoofd zit.
Ik denk het ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ohh dat was me niet eens opgevallen, zal het wel onbewust hebben verdrongen.
Wil ik het weten...?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik mis hetquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, leer gewoon lezen of zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:01 schreef Bakakame het volgende:
Ik keek naar Wolverine, ze bedoelde bij Beelzebub..
Wees duidelijker!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Nee, doe zelfquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, leer gewoon lezen of zo.
Jezus, laat dat mens dat gewoon zeggen als ze dat bedoelt... Amen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:01 schreef Bakakame het volgende:
Ik keek naar Wolverine, ze bedoelde bij Beelzebub..
Wees duidelijker!![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heet die serie nou echt 'dat ass' ?
QFT!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jezus, laat dat mens dat gewoon zeggen als ze dat bedoelt... Amen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:13 schreef outcast_within het volgende:
Heb een nieuwe header gemaakt voor het topic.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:13 schreef outcast_within het volgende:
Heb een nieuwe header gemaakt voor het topic.
[ afbeelding ]
Nu ik weet dat niemand hier kan begrijpend lezen, zal ik dat de volgende keer doen oke?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jezus, laat dat mens dat gewoon zeggen als ze dat bedoelt... Amen.
hij is gewoon niet zo slimquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu ik weet dat niemand hier kan begrijpend lezen, zal ik dat de volgende keer doen oke?
ninja wijziging!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Noooo my ninja edit, what have you done!....
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier. Ik hou me wel op de achtergrond
niet zo verlegenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier. Ik hou me wel op de achtergrond
Ga dan iig naar de bios met een meisje of zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef DJ_ het volgende:
ik heb gezondigd, ik heb een chick flick gedownload en ga hem zowaar nog kijken ook![]()
[ afbeelding ]
alle dames die ik ken zijn bezetquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga dan iig naar de bios met een meisje of zo.Die film draait al (bijna).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
excuus gebaseerd op waarheidquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed excuus. Hopelijk bevalt de chickflick je.
Oh ik geloofde je ook wel hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
excuus gebaseerd op waarheid, had een tijdje geleden een diner voor 2 incl hotel overnachting gewonnen.
uiteindelijk een meid gevonden die mee wou, maar haar vriendje mocht van niks weten want anders werd die jaloers en zou die me gaan slaan
ohh toch wel ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik geloofde je ook wel hoor.Maar leuke anekdote!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef .Cake. het volgende:
Ik bedacht me net, zijn er eigenlijk wel anime's met OP en/of ED waarin een niet-Japans nummer wordt gebruikt (en ook dus uitgevoerd door niet-Japanners)?Ja. Eden of the East.. OP is gemaakt door Oasis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Afro Samurai. OP is gemaakt door R.Z.A. van de Wu-Tang Clan:
Gomennasaiquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef DJ_ het volgende:
quinx jonge wat ben je toch allemaal aan het editen, het scherm verspringt om de minuut hier
Ik hou niet van paarden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:26 schreef outcast_within het volgende:
Waar ik ook zal zijn zal niet zijn waar ik ben.
Vet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja. Eden of the East.. OP is gemaakt door Oasis.
Ritme van de eenzaamheid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:26 schreef outcast_within het volgende:
Zachtjes tikt de regen op het zolderraam
doe ik aan mee, vieze beesten bahh.quote:
mmm how do you figure ?quote:
Niet geheel ongemerkt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:26 schreef outcast_within het volgende:
gek edit systeem. Je kunt zomaar ongemerkt je posts editen.
haha ja ok dan wel, maar die schijt de hele stal niet onder incl de drink bak en voer bak.quote:
ja je gaat door voor de combiquote:
Ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kun je mijn vraag beantwoorden dan?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kun je mijn vraag beantwoorden dan?
Bij deze gedaan.quote:
als je die van aardbeitje goed beantwoord kijken we wel weer is verder.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Graag, want vragen beantwoorden doe ik natuurlijk niet gratis, hè...
Magertjes, ik verwachtte een wat uitgebreider antwoord van hem.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als je die van aardbeitje goed beantwoord kijken we wel weer is verder.
ik keur hem ook niet goed, hij krijgt nog een poging.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Magertjes, ik verwachtte een wat uitgebreider antwoord van hem.
of het ook een leuke anime isquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:38 schreef Qunix het volgende:
Vraag: "Kun je mijn vraag beantwoorden dan?"
Antwoord: "Ja."
Wat wil je nog meer?
Btw, over welke vraag hebben we het over?
zelfs op het internet luisteren mannen niet meer naar vrouwenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vet.is het ook een leuke anime trouwens?
Ik dacht dat "ja" ook je antwoord was op mijn echte vraag, aangezien je het twee keer achter elkaar postte.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:38 schreef Qunix het volgende:
Vraag: "Kun je mijn vraag beantwoorden dan?"
Antwoord: "Ja."
Wat wil je nog meer?
Btw, over welke vraag hebben we het over?
Dat gaat de hele dag al zo hier.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef DJ_ het volgende:
zelfs op het internet luisteren mannen niet meer naar vrouwen
Oke, want ik heb een beetje over het plot zitten lezen en het leek me wel aardig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef Qunix het volgende:
Zal ik dan maar serieus zijn
Moewah... Anime begint zéér goed, erg interessant... Alleen het einde is bagger. Maar ze hebben wel 2 films gemaakt die het einde beter afmaken en overal met de films erbij wel een leuke serie om te zien.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Natuurlijk was dat ook zo, maar doe je nu alsof het niet zo was.
Too little too latequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef outcast_within het volgende:
deel 129 waar we leren begrijpend lezen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat "ja" ook je antwoord was op mijn echte vraag, aangezien je het twee keer achter elkaar postte.
Natuurlijk was dat ook zo, maar doe je nu alsof het niet zo was.
[..]
Dat gaat de hele dag al zo hier.![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vrolijkt dit je al op ?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Als het nou ook nog een lolcat was geweest, helemaal geweldig.
Dat beest vraagt erom geschopt te worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vrolijkt dit je al op ?
jij bent een echte katten hater dus ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat beest vraagt erom geschopt te worden.
wel waarquote:
Slowchat ain't so slow.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niet zo veel slowchatten als ik even niet kijk.
Ach ja, als je er 1 open hebt gesneden en volledig van huid hebt ontdaan, valt het daarna allemaal wel mee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij bent een echte katten hater dus ?
Je mag gewoon niet meedoen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niet zo veel slowchatten als ik even niet kijk.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ach ja, als je er 1 open hebt gesneden en volledig van huid hebt ontdaan, valt het daarna allemaal wel mee.
Wat? Heel interessant hoor. Darmen eruit halen enzo. Meurt wel heel erg.quote:
ehhhhhh, do i even wanna know ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ach ja, als je er 1 open hebt gesneden en volledig van huid hebt ontdaan, valt het daarna allemaal wel mee.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Sadist! Ik ga 114 voor je bellen!quote:
maar, maar, kittey !quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:58 schreef outcast_within het volgende:
anime deel 129 waar we onze liefde voor poezen verklaren.
Vond het ontleden van een koeienoog en complete waterrat wel genoeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat? Heel interessant hoor. Darmen eruit halen enzo. Meurt wel heel erg.
Ik heb ook een kip die een uur dood was opengesneden. En een haai z'n schedel er af geschilferd.quote:
Wil jij mijn volgende practicum zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Sadist! Ik ga 114 voor je bellen!
kip ok, maar een kat dat doe je niet =(quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb ook een kip die een uur dood was opengesneden. En een haai z'n schedel er af geschilferd.
Waar leer je eigenlijk voor, diergeneeskunde? Ik denk iets anders.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb ook een kip die een uur dood was opengesneden. En een haai z'n schedel er af geschilferd.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wil jij mijn volgende practicum zijn?
Biomedische wetenschappen. Wij mogen alleen in mensen kijken en daar leer je niet alles van.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar leer je eigenlijk voor, diergeneeskunde? Ik denk iets anders.
stein sensei !quote:
Alleen jou. Dat weet je toch.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ben je ons nu aan het bedreigen ofzo?
wist niet meer hoe je dat schreef dus heb er maar sensei van gemaaktquote:
volgens mij is asc wel zo'n figuur die snachts door donkere steegjes loopt en opzoek gaat naar dode beesten om te ontledenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
* Repelsteeltju gaat onderduiken. Omdat hij te jong is om te sterven.
Als je een open-hart operatie krijgt ga je niet dood. Waarom zou ik dat niet kunnen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
* Repelsteeltju gaat onderduiken. Omdat hij te jong is om te sterven.
Haha geweldig beeld schets je daar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
volgens mij is asc wel zo'n figuur die snachts door donkere steegjes loopt en opzoek gaat naar dode beesten om te ontleden
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha geweldig beeld schets je daar.
Niet gewoon zelf doden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
volgens mij is asc wel zo'n figuur die snachts door donkere steegjes loopt en opzoek gaat naar dode beesten om te ontleden
Omdat je je opleiding nog niet afgemaakt heb... en je eerdere proefpersonen (de hond, de haai, de kat, de kip en het konijn) hebben je ook niet overleeft. En omdat je me wel zo'n figuur lijkt die 's nachts door donkere steegjes loopt en opzoek gaat naar mensen om te ontleden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als je een open-hart operatie krijgt ga je niet dood. Waarom zou ik dat niet kunnen?
Wees jij maar blij dat je een camouflage-kleurtje hebt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat je je opleiding nog niet afgemaakt heb... en je eerdere proefpersonen (de hond, haai, kat enzo) hebben je ook niet overleeft. En omdat je me wel zo'n figuur die 's nachts door donkere steegjes loopt en opzoek gaat naar mensen om te ontleden.![]()
je dark passengerquote:
dat is een anime figuur die het ook doet , voor de cheap thrills.quote:
aardbeitje quote dexter ook niet , maar het eerdere plaatje van sakyo uit yu yu hakusho.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:19 schreef outcast_within het volgende:
Right mijn opmerking maakt geen kans als dexter niet eens herkend word.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:19 schreef outcast_within het volgende:
Right mijn opmerking maakt geen kans als dexter niet eens herkend word.
tja het gebeurd alleen met jouw postsquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is wel heel ernstig met jullie.
Oh shi....quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja het gebeurd alleen met jouw posts
quote:
gotta make you wonder ......quote:
ik mag hopen dat jij nooit slaap wandeldquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:23 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ga slapen. Niet teveel topics vullen vannacht.
Topics nog wel! Jij hebt een vertrouwen in onze SC-kunsten!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:23 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ga slapen. Niet teveel topics vullen vannacht.
mijn 18e seconden was eerder als jouw 18e secondenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Topics nog wel! Jij hebt een vertrouwen in onze SC-kunsten!
Je moet mannen altijd laten winnen hè.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mijn 18e seconden was eerder als jouw 18e seconden
..... ehhhmmm .... yeah ..... but .... .. ...crap ...quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet mannen altijd laten winnen hè.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:28 schreef outcast_within het volgende:
deel 129 waar mannelijke ego's onherroepelijk worden verpletterd. met haat voor slimme vrouwen.
Van je tieten... Waar denk je dat ik het over heb? Van die beesten die je ontleed hebt natuurlijk. :'Dquote:
Ervaring leert mij wel dat ik verantwoordelijk ben voor de meeste SC in dit topic. Samen met quing in het verleden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Topics nog wel! Jij hebt een vertrouwen in onze SC-kunsten!
meer had ik niet nodigquote:
noooo!!!!! , zal hem gelijk fixenquote:
Hey, nu niet mij de schuld geven, de laatste link was van topic 118 en toen was ik hier nog niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef outcast_within het volgende:
Ik zit net de TS te bekijken, waar zijn de links naar alle vorige topics gebleven?
Ik zal het niet verklappen, maar een zekere vrouw besloot dat het een goed idee was om de OP van de wiki over te nemen (zoals het vroegâh nog ging en zoals het nog steeds in de OP staat) en heeft dus niet op het 'nieuw topic' knopje gedrukt zoals eigenlijk hoort.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef outcast_within het volgende:
Ik zit net de TS te bekijken, waar zijn de links naar alle vorige topics gebleven?
meer had ik niet nodigquote:
vrouwen echt waar .....quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zal het niet verklappen, maar een zekere vrouw besloot dat het een goed idee was om de OP van de wiki over te nemen (zoals het vroegâh nog ging en zoals het nog steeds in de OP staat) en heeft dus niet op het 'nieuw topic' knopje gedrukt zoals eigenlijk hoort.
Ben jij ook pas terug?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey, nu niet mij de schuld geven, de laatste link was van topic 118 en toen was ik hier nog niet.
Dat zijn wel een goed stel tieten ja. Mits echt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
meer had ik niet nodig
[ afbeelding ]
nu met eigen host
dat kan ik je helaas niet vertellen , ik heb niet het plezier gehad ze aan te rakenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zijn wel een goed stel tieten ja. Mits echt.
Deze keer wel, heus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zal het niet verklappen, maar een zekere vrouw besloot dat het een goed idee was om de OP van de wiki over te nemen (zoals het vroegâh nog ging en zoals het nog steeds in de OP staat) en heeft dus niet op het 'nieuw topic' knopje gedrukt zoals eigenlijk hoort.
helaas niet nee, en andersom kunnen ze het wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je kan niet met ze en je kan ook niet zonder ze...
Niets kan op tegen the real deal.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
helaas niet nee, en andersom kunnen ze het wel.
damn you battery powerd recreational home device !
And O_W said let there be women in the anime threadquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik zag jou weer posten en ik kon het niet weerstaan.
[/stalkermode]
tja , maar die dingen kunnen wel kunstjes die mij in het ziekenhuis zouden leggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niets kan op tegen the real deal.
Zeg ik alsof ik er verstand van heb.![]()
Zuster: Wat is uw klacht?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja , maar die dingen kunnen wel kunstjes die mij in het ziekenhuis zouden leggen.
With your powers combined you are cptn planetquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja , maar die dingen kunnen wel kunstjes die mij in het ziekenhuis zouden leggen.
en brandwondenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zuster: Wat is uw klacht?
Jij: Gebroken penis.
Ik draag ook m'n steentje bij!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ervaring leert mij wel dat ik verantwoordelijk ben voor de meeste SC in dit topic. Samen met quing in het verleden.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Deze keer wel, heus.
Heb ik het dus toch allemaal verkloot.
nu met bewijs.quote:
daar valt over te discussiëren uiteraardquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer zo
[ afbeelding ]
Op het moment dat we dat gaan doen, maak je mijn bijdrage alleen maar groterquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
daar valt over te discussiëren uiteraard
mijn strategieën zijn niet altijd even perfect ok ....quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Op het moment dat we dat gaan doen, maak je mijn bijdrage alleen maar groter
ja nog 2 maanden wachten dan zijn alle nieuwe telefoons op de marktquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:53 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, ik heb jullie hulp nodig, ik wil een nieuwe telefoon.
Ben al 2 maanden aan het zoeken, maar kan maar niks vinden dat ik écht wil.
Android, smartphone.
Suggesties?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 | [IMG]http://i37.tinypic.com/lutci.png[/IMG] Welkom in FOK!'s grote anime/manga topic! Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;) [img]http://i38.tinypic.com/5kopzc.png[/img] Anime is de Japanse variant op "onze" tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime's gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte afbeeldingen (hentai) of onze (kinderlijke) series (op Jetix, Nickelodeon). Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen. Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende genres. De twee grootste zijn "[i]Shonen[/i]" en "[i]Shoujo[/i]". Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten. [u]Gericht op jongens (Shonen)[/u]: dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte. De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series "Bleach" en "Naruto" vallen in dit gedeelte [u]Gericht op meisjes (Shoujo)[/u]: dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek. Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn "Sailor Moon", "Cardcaptor Sakura" en "Fruits Basket" [u]Gericht op de jong volwassen vrouw (Josei)[/u]: deze bevatten globaal dezelfde themas als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd. Onder andere de series "Nana", "Paradise Kiss" en "Honey and Clover" zijn voorbeelden hiervan [u]Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai)[/u]: dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn "Junjou Romantica" en "Gravitation" [u]Gericht op de jong volwassen man (Seinen)[/u]: dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon. Een aantal populaire series zijn "Elfen Lied" en "Ghost in the Shell". [u]Gericht op kinderen (Kodomo)[/u]: "Hello Kitty" en "Hamtaro" - dit spreekt voor zich. [img]http://i36.tinypic.com/nzllxh.png]afbeelding[/img] De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in (of daartoe niet in staat bent) kun je [i]fansubs[/i] kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "[i]raw[/i]"-versies op van de japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische japanse dingen worden uitgelegd). Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "[i]speedsubbers[/i]" en de "[i]qualitysubbers[/i]". Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "qualitysubbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af. [img]http://i33.tinypic.com/iptmk0.jpg]afbeelding[/img] Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM sturen. [u]Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?[/u] Animes worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming). Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen. [u]Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?[/u] Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen, het [url=http://www.cccp-project.net/]CCCP-Project[/url] is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer eerst deze eerst te downloaden. [img]http://i27.tinypic.com/2isjkmf.png]afbeelding[/img] [i]Klik voor de vergroting![/i] [img]http://i55.tinypic.com/vmtcv6.jpg]afbeelding[/img] 2007 | Winter | Spring | Summer | [url=http://blog.hantsuki.org/wp-content/uploads/2007/10/fall-2007-anime-series.jpg]Fall[/url] 2008 | [url=http://2bfreeyumi.files.wordpress.com/2008/01/winterlineup08abf3cn0.jpg]Winter[/url] | [url=http://honya-ch.com/wp-content/uploads/2008springlineup.jpg]Spring[/url] | [url=http://img228.imageshack.us/img228/9673/summerseasonv4m.jpg]Summer[/url] | [url=http://i28.tinypic.com/2ynmj2q.jpg]Fall[/url] 2009 | [url=http://i30.tinypic.com/fleb01.jpg]Winter[/url] | [url=http://i27.tinypic.com/2h3wwfa.jpg]Spring[/url] | [url=http://i27.tinypic.com/2qwhco5.jpg]Summer[/url] | [url=http://chartfag.files.wordpress.com/2009/09/fall-2009-v2-export1.jpg]Fall[/url] 2010 | [url=http://chartfag.files.wordpress.com/2009/10/winter-09-10-v1.jpg]Winter[/url] | [url=http://chartfag.files.wordpress.com/2010/03/spring-2010-v2march.jpg]Spring[/url] | [url=http://chartfag.files.wordpress.com/2010/06/summer-2010-v2-export.jpg?w=497&h=677]Summer[/url] | [url=http://chartfag.files.wordpress.com/2010/08/fall-2010-export-well-this-is-late-lawl-v1.jpg?w=497&h=703]Fall[/url] 2011 | [url=http://img580.imageshack.us/img580/8232/winterv3.jpg]Winter[/url] | [url=http://thecartdriver.com/wp-content/uploads/2010/08/Spring-2011-v1-460x677.jpg]Spring[/url] | Summer | Fall [img]http://i38.tinypic.com/nybk0l.png]afbeelding[/img] http://forum.fok.nl/topic/1057868 Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen. http://forum.fok.nl/topic/1024405 Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou http://forum.fok.nl/topic/852604 Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier! http://forum.fok.nl/topic/1449557 Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan). http://forum.fok.nl/topic/1353970 Gerechten http://forum.fok.nl/topic/1045707 Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden. http://forum.fok.nl/topic/1181834 Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK! http://forum.fok.nl/topic/1001967 Een anime/manga meet. http://forum.fok.nl/topic/1476723 http://forum.fok.nl/topic/1431496 http://forum.fok.nl/topic/981382 [img]http://i33.tinypic.com/jk7ndh.png]afbeelding[/img] http://www.animenewsnetwork.com/ Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime. http://animenfo.com/ Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt. http://anidb.net/ De anime-database. http://anime-planet.com/ Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime). http://www.myanimelist.net/ Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je [url=http://myanimelist.net/clubs.php?cid=24010]hier[/url]! Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder: [url=http://myanimelist.net/animelist/Funz]Bakakame[/url] [url=http://myanimelist.net/animelist/pmk]Qunix[/url] [url=http://myanimelist.net/animelist/nenova]Xaryna[/url] [url=http://myanimelist.net/animelist/ArcticBlizzard]ArcticBlizzard[/url] [url=http://myanimelist.net/animelist/SleepSub]SleepSub[/url] [url=http://myanimelist.net/animelist/_Cake_].Cake.[/url] [url=http://myanimelist.net/profile/Sasoriza] Denninho[/url] Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :) [b]Voorgaande delen[/b] [url=http://forum.fok.nl/topic/75063]1[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/395479]2[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/712837]3[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/757745]4[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/773939]5[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/809282]6[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/820657]7[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/824269]8[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/827508]9[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/829574]10[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/832510]11[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/837967]12[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/842487]13[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/847496]14[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/853898]15[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/855509]16[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/861830]17[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/861830]18[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/864228]19[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/866974]20[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/869000]21[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/871169]22[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/875404]23[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/880781]24[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/885131]25[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/889245]26[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/892589]27[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/897526]28[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/904112]29[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/910204]30[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/917889]31[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/923853]32[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/933385]33[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/940617]34[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/950281]35[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/957700]36[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/965452]37[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/974676]38[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/988193]39[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/995507]40[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1002241]41[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1008056]42[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1014392]43[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1018540]44[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1022418]45[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1028576]46[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1032622]47[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1035172]48[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1037113]49[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1042659]50[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1045815]51[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1050318]52[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1056540]53[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1061833]54[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1072651]55[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1080725]56[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1086165]57[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1093788]58[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1104239]59[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1113673]60[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1117188]61[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1128869]62[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1141021]63[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1153333]64[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1169373]65[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1186071]66[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1198794]67[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1207978]68[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1211801]69[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1219065]70[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1225175]71[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1228118]72[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1234601]73[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1242082]74[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1258883]75[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1269759]76[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1277014]77[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1287601]78[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1307863]79[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1320270]80[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1327786/1/25]81[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1331960]82[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1335398]83[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1342061]84[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1347834]85[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1353340]86[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1363038]87[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1368619]88[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1377707]89[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1383491]90[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1390371]91[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1395324]92[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1397968]93[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1404090]94[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1416968]95[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1425550]96[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1432166]97[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1439844]98[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1444523]99[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1448423]100[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1457629]101[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1459805]102[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1467164]103[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1473067]104[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1479924]105[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1487127]106[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1500910]107[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1508235]108[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1509962]109[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1517012]110[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1522810]111[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1529473]112[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1535596]113[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1541606]114[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1546446]115[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1551603]116[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1556792]117[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1559793]118[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1564580]119[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1566785]120[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1570381]121[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1575478]122[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1578284]123[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1585609]124[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1588312]125[/url] | [url=http://forum.fok.nl/topic/1590447]126[/url] | [b]------------------------------------------------------------[/b] Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is. De OP is [url=http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Animemanga]hier[/url] te vinden. [i]Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave![/i] |
niet relevant, ik kruip gewoon weer onder mijn steen als het topic zijn einde nadertquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ga even mijn manga lezen: Claymore, One Piece en Bleach. Voor het geval dat dit topic in de tussentijd alweer dichtgespamt is hier de superieure OP van topic nummertje 127. Is wat makkelijker te updatete.
[ code verwijderd ]
Bedankt! M'n abo loopt 30 april af, dus dat lukt welquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja nog 2 maanden wachten dan zijn alle nieuwe telefoons op de markt
Yup, bedankt! Enneeeh, het is niet mijn schuld dat ik ziek benquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef Qunix het volgende:
Ik zal nog eens een vraag beantwoorde voor Cake
Zeg het eens?quote:
tweakers.net even in de gaten houden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Bedankt! M'n abo loopt 30 april af, dus dat lukt wel
Komt er nog leuks aan, of geen idee?
Galaxy S2 had ik inderdaad over gehoord. Wilde eigenlijk de Nexus S, maar eigenlijk is het een downgrade van de Galaxy S, dus dan neem ik het wel voor lief dat ik niet Android puur krijgquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tweakers.net even in de gaten houden.
maar HTC komt met een nieuwe desire , en samsung met een opvolger van de galaxy S
dat zijn de 2 interesante candidaten voor mij
nee, anders zat ik wel ergens dames te vermaken als ik interesant wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Yup, bedankt! Enneeeh, het is niet mijn schuld dat ik ziek benOf dat de SC hier te hard gaat. Serieus, kunnen jullie het ook over interessante dingen hebben?
[..]
Zeg het eens?
Wat voor kleur was je kots? Zaten er stukjes in?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Yup, bedankt! Enneeeh, het is niet mijn schuld dat ik ziek benOf dat de SC hier te hard gaat. Serieus, kunnen jullie het ook over interessante dingen hebben?
[..]
Zeg het eens?
Laatst hadden we hier een verjaardagsfeest en toen waren er stukjes rood, groen en blauw op ons toilet gevonden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat voor kleur was je kots? Zaten er stukjes in?
ooit een keer een feest gegeven thuis , waar 1 meid om 12 uur al zo lazerus was dat ze toen al inslaap is geflikkerd in mijn bed. opzich niet zo erg maar toen ze later wakker werd en moest kotsen deed ze het in mijn wasbak en dat was allemaal rode zooi met sliertjes er in van de hotshots ..........quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:03 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Laatst hadden we hier een verjaardagsfeest en toen waren er stukjes rood, groen en blauw op ons toilet gevonden.
En we hebben ware liefde mogen meemaken, vriendje en vriendinnetje die in dezelfde emmer kotsen
Ik ben anders erg vermaakt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee, anders zat ik wel ergens dames te vermaken als ik interesant was
dat komt omdat je niet tegen mij aan hoeft te kijkenquote:
Niet zo negatief hey.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat komt omdat je niet tegen mij aan hoeft te kijken
haha nee valt best mee, maar ik oog een stuk ouder als dat ik ben.quote:
Daar gieten we wat tequila in en dan komt het wel goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
haha nee valt best mee, maar ik oog een stuk ouder als dat ik ben.
+ daarbij ben ik meer het figuur voor een relatie en kan ik totaal niet flirten dus tja ....
In een relatie mag je ook flirten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
haha nee valt best mee, maar ik oog een stuk ouder als dat ik ben.
+ daarbij ben ik meer het figuur voor een relatie en kan ik totaal niet flirten dus tja ....
nou, ik ben blond , blauwe ogen , 1 meter 76 , 62 kilo ( niet veel maar ben niet mager ) . gaat nog steeds , geen bril , geen beugel , nog steeds goed. kalend .......... ben 23 oog 30 .quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In een relatie mag je ook flirten.
Maar dat is niet negatief hoor.
haha geniaal ! , is het al weer zaterdag ?quote:
naja niet in die extremen neequote:
mmmm do tellquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:23 schreef .Cake. het volgende:
Nou, heb niet liggen kotsen gelukkig, maar wel fijne koortsdromen gehad. Bizarre shit man, beter dan lsd!
mm nee eigenlijk , maar het filmpje is wel grappigquote:
Details, details!quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:23 schreef .Cake. het volgende:
Nou, heb niet liggen kotsen gelukkig, maar wel fijne koortsdromen gehad. Bizarre shit man, beter dan lsd!
nu is die hard weg gerend zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de lapoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |