quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Natuurlijk was dat ook zo, maar doe je nu alsof het niet zo was.
Too little too latequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef outcast_within het volgende:
deel 129 waar we leren begrijpend lezen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat "ja" ook je antwoord was op mijn echte vraag, aangezien je het twee keer achter elkaar postte.
Natuurlijk was dat ook zo, maar doe je nu alsof het niet zo was.
[..]
Dat gaat de hele dag al zo hier.![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vrolijkt dit je al op ?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Als het nou ook nog een lolcat was geweest, helemaal geweldig.
Dat beest vraagt erom geschopt te worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vrolijkt dit je al op ?
jij bent een echte katten hater dus ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat beest vraagt erom geschopt te worden.
wel waarquote:
Slowchat ain't so slow.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niet zo veel slowchatten als ik even niet kijk.
Ach ja, als je er 1 open hebt gesneden en volledig van huid hebt ontdaan, valt het daarna allemaal wel mee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij bent een echte katten hater dus ?
Je mag gewoon niet meedoen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niet zo veel slowchatten als ik even niet kijk.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ach ja, als je er 1 open hebt gesneden en volledig van huid hebt ontdaan, valt het daarna allemaal wel mee.
Wat? Heel interessant hoor. Darmen eruit halen enzo. Meurt wel heel erg.quote:
ehhhhhh, do i even wanna know ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ach ja, als je er 1 open hebt gesneden en volledig van huid hebt ontdaan, valt het daarna allemaal wel mee.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Sadist! Ik ga 114 voor je bellen!quote:
maar, maar, kittey !quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:58 schreef outcast_within het volgende:
anime deel 129 waar we onze liefde voor poezen verklaren.
Vond het ontleden van een koeienoog en complete waterrat wel genoeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat? Heel interessant hoor. Darmen eruit halen enzo. Meurt wel heel erg.
Ik heb ook een kip die een uur dood was opengesneden. En een haai z'n schedel er af geschilferd.quote:
Wil jij mijn volgende practicum zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Sadist! Ik ga 114 voor je bellen!
kip ok, maar een kat dat doe je niet =(quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb ook een kip die een uur dood was opengesneden. En een haai z'n schedel er af geschilferd.
Waar leer je eigenlijk voor, diergeneeskunde? Ik denk iets anders.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb ook een kip die een uur dood was opengesneden. En een haai z'n schedel er af geschilferd.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wil jij mijn volgende practicum zijn?
Biomedische wetenschappen. Wij mogen alleen in mensen kijken en daar leer je niet alles van.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar leer je eigenlijk voor, diergeneeskunde? Ik denk iets anders.
stein sensei !quote:
Alleen jou. Dat weet je toch.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ben je ons nu aan het bedreigen ofzo?
wist niet meer hoe je dat schreef dus heb er maar sensei van gemaaktquote:
volgens mij is asc wel zo'n figuur die snachts door donkere steegjes loopt en opzoek gaat naar dode beesten om te ontledenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
* Repelsteeltju gaat onderduiken. Omdat hij te jong is om te sterven.
Als je een open-hart operatie krijgt ga je niet dood. Waarom zou ik dat niet kunnen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
* Repelsteeltju gaat onderduiken. Omdat hij te jong is om te sterven.
Haha geweldig beeld schets je daar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
volgens mij is asc wel zo'n figuur die snachts door donkere steegjes loopt en opzoek gaat naar dode beesten om te ontleden
quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha geweldig beeld schets je daar.
Niet gewoon zelf doden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
volgens mij is asc wel zo'n figuur die snachts door donkere steegjes loopt en opzoek gaat naar dode beesten om te ontleden
Omdat je je opleiding nog niet afgemaakt heb... en je eerdere proefpersonen (de hond, de haai, de kat, de kip en het konijn) hebben je ook niet overleeft. En omdat je me wel zo'n figuur lijkt die 's nachts door donkere steegjes loopt en opzoek gaat naar mensen om te ontleden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als je een open-hart operatie krijgt ga je niet dood. Waarom zou ik dat niet kunnen?
Wees jij maar blij dat je een camouflage-kleurtje hebt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Omdat je je opleiding nog niet afgemaakt heb... en je eerdere proefpersonen (de hond, haai, kat enzo) hebben je ook niet overleeft. En omdat je me wel zo'n figuur die 's nachts door donkere steegjes loopt en opzoek gaat naar mensen om te ontleden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |