quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:13 schreef outcast_within het volgende:
Heb een nieuwe header gemaakt voor het topic.
[ afbeelding ]
Nu ik weet dat niemand hier kan begrijpend lezen, zal ik dat de volgende keer doen oke?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jezus, laat dat mens dat gewoon zeggen als ze dat bedoelt... Amen.
hij is gewoon niet zo slimquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu ik weet dat niemand hier kan begrijpend lezen, zal ik dat de volgende keer doen oke?
ninja wijziging!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Noooo my ninja edit, what have you done!....
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier. Ik hou me wel op de achtergrond
niet zo verlegenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:55 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier. Ik hou me wel op de achtergrond
Ga dan iig naar de bios met een meisje of zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:01 schreef DJ_ het volgende:
ik heb gezondigd, ik heb een chick flick gedownload en ga hem zowaar nog kijken ook![]()
[ afbeelding ]
alle dames die ik ken zijn bezetquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga dan iig naar de bios met een meisje of zo.Die film draait al (bijna).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
excuus gebaseerd op waarheidquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed excuus. Hopelijk bevalt de chickflick je.
Oh ik geloofde je ook wel hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
excuus gebaseerd op waarheid, had een tijdje geleden een diner voor 2 incl hotel overnachting gewonnen.
uiteindelijk een meid gevonden die mee wou, maar haar vriendje mocht van niks weten want anders werd die jaloers en zou die me gaan slaan
ohh toch wel ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ik geloofde je ook wel hoor.Maar leuke anekdote!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef .Cake. het volgende:
Ik bedacht me net, zijn er eigenlijk wel anime's met OP en/of ED waarin een niet-Japans nummer wordt gebruikt (en ook dus uitgevoerd door niet-Japanners)?Ja. Eden of the East.. OP is gemaakt door Oasis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Afro Samurai. OP is gemaakt door R.Z.A. van de Wu-Tang Clan:
Gomennasaiquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef DJ_ het volgende:
quinx jonge wat ben je toch allemaal aan het editen, het scherm verspringt om de minuut hier
Ik hou niet van paarden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:26 schreef outcast_within het volgende:
Waar ik ook zal zijn zal niet zijn waar ik ben.
Vet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja. Eden of the East.. OP is gemaakt door Oasis.
Ritme van de eenzaamheid.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:26 schreef outcast_within het volgende:
Zachtjes tikt de regen op het zolderraam
doe ik aan mee, vieze beesten bahh.quote:
mmm how do you figure ?quote:
Niet geheel ongemerkt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:26 schreef outcast_within het volgende:
gek edit systeem. Je kunt zomaar ongemerkt je posts editen.
haha ja ok dan wel, maar die schijt de hele stal niet onder incl de drink bak en voer bak.quote:
ja je gaat door voor de combiquote:
Ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kun je mijn vraag beantwoorden dan?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kun je mijn vraag beantwoorden dan?
Bij deze gedaan.quote:
als je die van aardbeitje goed beantwoord kijken we wel weer is verder.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Graag, want vragen beantwoorden doe ik natuurlijk niet gratis, hè...
Magertjes, ik verwachtte een wat uitgebreider antwoord van hem.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als je die van aardbeitje goed beantwoord kijken we wel weer is verder.
ik keur hem ook niet goed, hij krijgt nog een poging.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Magertjes, ik verwachtte een wat uitgebreider antwoord van hem.
of het ook een leuke anime isquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:38 schreef Qunix het volgende:
Vraag: "Kun je mijn vraag beantwoorden dan?"
Antwoord: "Ja."
Wat wil je nog meer?
Btw, over welke vraag hebben we het over?
zelfs op het internet luisteren mannen niet meer naar vrouwenquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vet.is het ook een leuke anime trouwens?
Ik dacht dat "ja" ook je antwoord was op mijn echte vraag, aangezien je het twee keer achter elkaar postte.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:38 schreef Qunix het volgende:
Vraag: "Kun je mijn vraag beantwoorden dan?"
Antwoord: "Ja."
Wat wil je nog meer?
Btw, over welke vraag hebben we het over?
Dat gaat de hele dag al zo hier.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef DJ_ het volgende:
zelfs op het internet luisteren mannen niet meer naar vrouwen
Oke, want ik heb een beetje over het plot zitten lezen en het leek me wel aardig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef Qunix het volgende:
Zal ik dan maar serieus zijn
Moewah... Anime begint zéér goed, erg interessant... Alleen het einde is bagger. Maar ze hebben wel 2 films gemaakt die het einde beter afmaken en overal met de films erbij wel een leuke serie om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |