quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Natuurlijk was dat ook zo, maar doe je nu alsof het niet zo was.
Too little too latequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:43 schreef outcast_within het volgende:
deel 129 waar we leren begrijpend lezen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat "ja" ook je antwoord was op mijn echte vraag, aangezien je het twee keer achter elkaar postte.
Natuurlijk was dat ook zo, maar doe je nu alsof het niet zo was.
[..]
Dat gaat de hele dag al zo hier.![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vrolijkt dit je al op ?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Als het nou ook nog een lolcat was geweest, helemaal geweldig.
Dat beest vraagt erom geschopt te worden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vrolijkt dit je al op ?
jij bent een echte katten hater dus ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat beest vraagt erom geschopt te worden.
wel waarquote:
Slowchat ain't so slow.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niet zo veel slowchatten als ik even niet kijk.
Ach ja, als je er 1 open hebt gesneden en volledig van huid hebt ontdaan, valt het daarna allemaal wel mee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij bent een echte katten hater dus ?
Je mag gewoon niet meedoen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niet zo veel slowchatten als ik even niet kijk.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ach ja, als je er 1 open hebt gesneden en volledig van huid hebt ontdaan, valt het daarna allemaal wel mee.
Wat? Heel interessant hoor. Darmen eruit halen enzo. Meurt wel heel erg.quote:
ehhhhhh, do i even wanna know ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ach ja, als je er 1 open hebt gesneden en volledig van huid hebt ontdaan, valt het daarna allemaal wel mee.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Sadist! Ik ga 114 voor je bellen!quote:
maar, maar, kittey !quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:58 schreef outcast_within het volgende:
anime deel 129 waar we onze liefde voor poezen verklaren.
Vond het ontleden van een koeienoog en complete waterrat wel genoeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat? Heel interessant hoor. Darmen eruit halen enzo. Meurt wel heel erg.
Ik heb ook een kip die een uur dood was opengesneden. En een haai z'n schedel er af geschilferd.quote:
Wil jij mijn volgende practicum zijn?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Sadist! Ik ga 114 voor je bellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |