Ervaring leert mij wel dat ik verantwoordelijk ben voor de meeste SC in dit topic. Samen met quing in het verleden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Topics nog wel! Jij hebt een vertrouwen in onze SC-kunsten!
meer had ik niet nodigquote:
noooo!!!!! , zal hem gelijk fixenquote:
Hey, nu niet mij de schuld geven, de laatste link was van topic 118 en toen was ik hier nog niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef outcast_within het volgende:
Ik zit net de TS te bekijken, waar zijn de links naar alle vorige topics gebleven?
Ik zal het niet verklappen, maar een zekere vrouw besloot dat het een goed idee was om de OP van de wiki over te nemen (zoals het vroegâh nog ging en zoals het nog steeds in de OP staat) en heeft dus niet op het 'nieuw topic' knopje gedrukt zoals eigenlijk hoort.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:32 schreef outcast_within het volgende:
Ik zit net de TS te bekijken, waar zijn de links naar alle vorige topics gebleven?
meer had ik niet nodigquote:
vrouwen echt waar .....quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zal het niet verklappen, maar een zekere vrouw besloot dat het een goed idee was om de OP van de wiki over te nemen (zoals het vroegâh nog ging en zoals het nog steeds in de OP staat) en heeft dus niet op het 'nieuw topic' knopje gedrukt zoals eigenlijk hoort.
Ben jij ook pas terug?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey, nu niet mij de schuld geven, de laatste link was van topic 118 en toen was ik hier nog niet.
Dat zijn wel een goed stel tieten ja. Mits echt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
meer had ik niet nodig
[ afbeelding ]
nu met eigen host
dat kan ik je helaas niet vertellen , ik heb niet het plezier gehad ze aan te rakenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zijn wel een goed stel tieten ja. Mits echt.
Deze keer wel, heus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zal het niet verklappen, maar een zekere vrouw besloot dat het een goed idee was om de OP van de wiki over te nemen (zoals het vroegâh nog ging en zoals het nog steeds in de OP staat) en heeft dus niet op het 'nieuw topic' knopje gedrukt zoals eigenlijk hoort.
helaas niet nee, en andersom kunnen ze het wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je kan niet met ze en je kan ook niet zonder ze...
Niets kan op tegen the real deal.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
helaas niet nee, en andersom kunnen ze het wel.
damn you battery powerd recreational home device !
And O_W said let there be women in the anime threadquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik zag jou weer posten en ik kon het niet weerstaan.
[/stalkermode]
tja , maar die dingen kunnen wel kunstjes die mij in het ziekenhuis zouden leggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niets kan op tegen the real deal.
Zeg ik alsof ik er verstand van heb.![]()
Zuster: Wat is uw klacht?quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja , maar die dingen kunnen wel kunstjes die mij in het ziekenhuis zouden leggen.
With your powers combined you are cptn planetquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja , maar die dingen kunnen wel kunstjes die mij in het ziekenhuis zouden leggen.
en brandwondenquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zuster: Wat is uw klacht?
Jij: Gebroken penis.
Ik draag ook m'n steentje bij!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ervaring leert mij wel dat ik verantwoordelijk ben voor de meeste SC in dit topic. Samen met quing in het verleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |