Want?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee hoor, behoorlijk onderschat zelfs
Er is genoeg ruzie en verderf overal. Het blijkt dat lief doen moeilijker is dan gedacht. Daarom wordt het onderschat.quote:
Doe eens lief! Wij schoppen jou toch ook niet?quote:
Het was anders een heel goedbedoelde lieve schopquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Doe eens lief! Wij schoppen jou toch ook niet?
Bijna pauze trouwens
Ja. Algemene ontwikkeling.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:56 schreef Fems het volgende:
Ik leer al! Wisten jullie dat Prime minister Yitzhak Rabin en Yasir Arafat (die leider van de PLO was) de Oslo akkoorden hebben ondertekend, wat inhoudt dat de PLO geaccepteerd werd als organisatie die de palestijnen vertegenwoordigd, en dat er ook self-government moest komen.
Let op dat er twee Roosevelts president zijn geweest.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:02 schreef Fems het volgende:
Ik weet wel dat er in Amerika heel veel geld onder pr. Roosenvelt in Am. gestopt is om de economie weer op te bouwen.. (volgens mij was het Roosenvelt).
Sja. People would be a lot nicer to each other if it wasn't an invitation to walk all over you, zoals de bekende quote gaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er is genoeg ruzie en verderf overal. Het blijkt dat lief doen moeilijker is dan gedacht. Daarom wordt het onderschat.
Ja, zo kan ik het ook als ik dat net al voor je heb gepost.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:08 schreef Fems het volgende:
Het was inderdaad F D R. Het wordt namelijk ook wel F.D.R's New Deal genoemd.
Oh ja, ook van mij gefeli. Wat is de schade in levensjaren inmiddels?quote:
Het kwam gewoon uit mijn hoofd hoor!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:09 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het ook als ik dat net al voor je heb gepost.
Uhuh, tenzij je juist door de aardigheid een spel kunt spelen en dat je op die manier kunt profiteren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:09 schreef Telecaster het volgende:
Sja. People would be a lot nicer to each other if it wasn't an invitation to walk all over you, zoals de bekende quote gaat.
Daar heb ik ooit eens een presentatie over moeten gevenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:08 schreef Fems het volgende:
Het was inderdaad F D R. Het wordt namelijk ook wel F.D.R's New Deal genoemd.
Een soort "als je oprechtheid perfect kan faken, zit je geramd!"?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]Uhuh, tenzij je juist door de aardigheid een spel kunt spelen en dat je op die manier kunt profiteren.
mja, zo zou ik het niet willen noemen, maar als je een beetje kunt manipuleren kan het je van pas komen in de zakenwereld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:13 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Een soort "als je oprechtheid perfect kan faken, zit je geramd!"?
Sja. Misschien op korte termijn. Op een gegeven moment wordt daar toch wel doorheengeprikt in mijn ervaring.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, zo zou ik het niet willen noemen, maar als je een beetje kunt manipuleren kan het je van pas komen in de zakenwereld.
Goddamn treehugging hippie crap.quote:
klopt en daarom moet je het ook niet te groot laten worden. Genoeg grote schandalen gezienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:17 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. Misschien op korte termijn. Op een gegeven moment wordt daar toch wel doorheengeprikt in mijn ervaring.
30-1quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:10 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Oh ja, ook van mij gefeli. Wat is de schade in levensjaren inmiddels?
Haha. Broekje.quote:
"And nooooooooooow... the end is neeeeeeeeeeaaaaaaaaaar...."quote:
Nu pas..?quote:
He, maar is die Slaif al eens een keertje klaar met studeren? Weet jij dat?quote:
Vast wel, maar anders leeft hij de droom!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, maar is die Slaif al eens een keertje klaar met studeren? Weet jij dat?
Al 1,5 jaar... Ik had zelfs nog een 7,5 op mn scriptie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, maar is die Slaif al eens een keertje klaar met studeren? Weet jij dat?
Ah okee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:33 schreef Slaif het volgende:
[..]
Al 1,5 jaar... Ik had zelfs nog een 7,5 op mn scriptie.
Je grijpt ook elk smoesje aan om even niet te hoeven studeren, eh...?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:29 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Gewoon, make love, not war
ik begin er bijna van in hogere sferen te raken
Wij zijn trotsch op U.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:35 schreef ShiningStar het volgende:
ssssssssssssssssssssst, ik studeer
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:38 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Wij zijn trotsch op U.
Desgewenst plaats ik weer een Delfts blauw tegeltje in die strekking.
Ik voel nog niks tikken hoor. Dat duurt nog wel 10 jaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah okee.
Je bent dus echt een oud modelletje. Wanneer ga je kinderen krijgen? Immers: je biologische klok tikt.
Ow. Nou. Tof.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:44 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik voel nog niks tikken hoor. Dat duurt nog wel 10 jaar
Ja hé. Jij begint er over...quote:
OK, u vraagt wij tegelen:quote:
Welnee. Bij mij tikt er ook nog steeds niks - integendeel.quote:
Jop, waarom fiets je dan ook voor mijn auto.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:42 schreef JH87 het volgende:
M'n tentamen ging goed.
Ben alleen net bij Zernike bij de ringweg daar door een auto geschept. M'n fiets ligt er nog in de kreukels, die man heeft me thuisgebracht. M'n arm is naar de klote, misschien moet ik de huisarts maar even bellen. Pffrt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:42 schreef JH87 het volgende:
M'n tentamen ging goed.
Ben alleen net bij Zernike bij de ringweg daar door een auto geschept. M'n fiets ligt er nog in de kreukels, die man heeft me thuisgebracht. M'n arm is naar de klote, misschien moet ik de huisarts maar even bellen. Pffrt.
Wel verbandje eromheen? En zo'n mooie pleister? De auto was total loss neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:47 schreef JH87 het volgende:
Ben er weer! Arm flink gekneusd, niets gebroken. Nu aardappeltjes uit de vriezer om te koelen.
Thx allemaal.
haha echt niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:39 schreef Fems het volgende:
[..]
dat durft Fems helemaal niet, Fems is verlegen
Ja dolletjes. Ik doe niet echt aan mn eigen verjaardagen enzo, maar ik denk dat donderdag wel leuk wordt. Lekker aan de speciaalbier met Nietz en nog wat. Jammer dat Joppermans niet kan.quote:
Lekker biertjes drinken.. Kan je jopsel niet overhalen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ja dolletjes. Ik doe niet echt aan mn eigen verjaardagen enzo, maar ik denk dat donderdag wel leuk wordt. Lekker aan de speciaalbier met Nietz en nog wat. Jammer dat Joppermans niet kan.
Die is dan op Eurosonic.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:57 schreef Fems het volgende:
[..]
Lekker biertjes drinken.. Kan je jopsel niet overhalen?
Succes. Ogen dicht en gaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:00 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm.
Ik ga mijn tentamen maken, ik ben onwijs zenuwachtig en ik wil niet, bleeeeeeeeh..
Komt Fems ook mee? Als ontgroening?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ja dolletjes. Ik doe niet echt aan mn eigen verjaardagen enzo, maar ik denk dat donderdag wel leuk wordt. Lekker aan de speciaalbier met Nietz en nog wat. Jammer dat Joppermans niet kan.
Komkom, kick ass!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:00 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm.
Ik ga mijn tentamen maken, ik ben onwijs zenuwachtig en ik wil niet, bleeeeeeeeh..
Komt goed Femsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:00 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm.
Als ze durft...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Komt Fems ook mee? Als ontgroening?
Dan kan ze de vragen niet meer lezen!quote:
Hee! Ik had je op facebook nog een PM gestuurd, maar volgens mij ben je daar weinig meer,quote:
Is dat die tent in de Peperstraat met dat schavot ervoor..?quote:
Ik had het over een serie hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:20 schreef Renesite het volgende:
Zit lingo te kijken, in het kader van shameless. Maar wat een achterlijke dudes. Wel goed pro hoor, 6 woorden in de finale. Maar al die moves. Kappeh nah!! TREURIG
Ay. Dat wordt een tochtje naar Lingoholics Anonymous binnenkort!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar 'over shameless gesproken'
There goes the neighbourhoodquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:26 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ay. Dat wordt een tochtje naar Lingoholics Anonymous binnenkort!
Once you have been seduced by the Dark SIde, forever it will consume you.quote:
Belachelijk!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef Renesite het volgende:
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn Desire geroot!
Waarom ook rooten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef Renesite het volgende:
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn Desire geroot!
Ik denk dat ze niet durft.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Komt Fems ook mee? Als ontgroening?
Hoef je niet te slapen?quote:
Bedankt!quote:
Heb je 't koud?quote:
Kranig. Toffe stad.quote:
Behalve voor emo's, begrijp ik.quote:
Jij snapt er ook niks van he. Doet nietz zn best krijgt hij nog op zn donder... Zielig voor nietz.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:57 schreef JH87 het volgende:
Ik heb nooit het tegendeel beweerd! En gister schold ie je nog uit.
Zo zien vrouwen in basketbal pakjes sowieso uit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:40 schreef Fems het volgende:
Ik ben straks een en al brace/bescherming tijdens het sporten!![]()
Ik denk dat ik er als een clown in een basketbalpakje uit ga zien.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zo zien vrouwen in basketbal pakjes sowieso uit.
Vrouwelijke voetbalkeepsters is net zo erg. Kniebeschermers voor, extra bescherming op de ellebogen. Drama.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zo zien vrouwen in basketbal pakjes sowieso uit.
Dat is gewoon de realiteit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:56 schreef Fems het volgende:
Ach, volgens kerels zien vrouwen die sporten beoefenen dat geen hockey of tennis of volleybal is er toch niet uit..
Volleybal, hockey of tennis gaan beoefenen dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:58 schreef Fems het volgende:
Maar toch willen ze dat we sporten, aangezien we anders dik worden..
Zeg maar dag tegen je marktwaarde dan.quote:
Om over waterpolovrouwen maar discreet te zwijgen. Ik leg de grens bij dames met bredere shouders dan ikzelf.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:59 schreef joppie_saus het volgende:
Inderdaad, dat is waar. Korfbal zijn ook halve kerels en de mannen zijn halve dames.
Brede schouders hebben is inderdaad stom!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:10 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Om over waterpolovrouwen maar discreet te zwijgen. Ik leg de grens bij dames met bredere shouders dan ikzelf.
Nou ja, ik ben er als kerel zelf wel blij mee natuurlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Brede schouders hebben is inderdaad stom!
Ook zeker waar. Misschien een onzinnige reden, maar ik heb nog nooit een vriendin gehad die langer dan ik was.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:14 schreef Jesse_ het volgende:
Langer zijn dan alle mannen is minstens zo erg
Op blote voeten 1m87.quote:
Oh ja, iedereen moet het verder helemaal zelf weten natuurlijk. Whetever pops your cork.quote:En inderdaad, ik ben liever ook niet langer dan de man, alhoewel het wel eens is voorgekomen. En verder, als het liefde is, dan maakt dat toch niet meer uit!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:20 schreef Jesse_ het volgende:
Er kan geen liefde zijn wanneer de vrouw groter is.
Dat soort 'stelletjes' houden zichzelf voor de gek.
Nou, dan zou ik niet met hoge hakken naast je moeten lopen, want dan ben ik even groot..quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:20 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Op blote voeten 1m87.
Hoger als ik laarzen aanheb.
[..]
Oh ja, iedereen moet het verder helemaal zelf weten natuurlijk. Whetever pops your cork.
Als ik diep van binnen maar enig discreet plezier aan het schouwspel mag ontlenen.
Oh noes. Ours is a forbidden love.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:24 schreef Fems het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik niet met hoge hakken naast je moeten lopen, want dan ben ik even groot..
Hm. Ik heb inderdaad wel eens een tijdje een volleybalster gedate waar (in elk geval fysiek...) weinig mis mee was.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:26 schreef Jesse_ het volgende:
Met die lengte kan je ook prima gaan volleyballen. Behoud je tegelijkertijd ook nog eens vrouwelijkheid
Maar volleybal is niet mijn sport,, bleeh.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:26 schreef Jesse_ het volgende:
Met die lengte kan je ook prima gaan volleyballen. Behoud je tegelijkertijd ook nog eens vrouwelijkheid
Maar dan mag je wel strakke broekjes aan of een rokjequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:30 schreef Fems het volgende:
[..]
Maar volleybal is niet mijn sport,, bleeh.
Dan kan je net zo goed op hockey.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:30 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Maar dan mag je wel strakke broekjes aan of een rokje
Ik heb voor noodgevallen nog Spaanse laarzen waar ik die 2 cm nog wel mee overbrug.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Bedankt nog voor alle felicitaties!
En ik kan dus net met hakken naast Telecaster lopen denk ik. Ik loop sowieso altijd op hakken van min. 10 cmdusja.
Mijn vriend is nèt iets kleiner denk ik, als ik mijn hoogste hakken aantrek [maar da's dan wel weer gelijk 12/13 cm], en dan is hij denk ik 2 cm oid kleiner.
Dat met zo'n lengte gebukt rondlopen is niet zo goed voor je rugquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:31 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed op hockey.
"Je hebt die rrrrr niet?"quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:32 schreef Fems het volgende:
Tja, hockey is ook weer een heel type mens he!
Hm. Goed punt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat met zo'n lengte gebukt rondlopen is niet zo goed voor je rug
Wat dan natuurlijk alleen maar weer voor je spreekt.quote:
waar dat beeld vandaan komt, geen flauw idee. Kijk eens naar een wedstrijd, zat mooie vrouwen in het veld.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:59 schreef joppie_saus het volgende:
Inderdaad, dat is waar. Korfbal zijn ook halve kerels en de mannen zijn halve dames.
Ach, ik de mijne (fitness - crosstrainen, drukbankje) goedbeschouwd niet zo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef Fems het volgende:
Fijn!![]()
Maar ach, gelukkig vind ik mijn sport wel leuk!![]()
Als je team nou dezelfde kledingontwerper neemt als het Australische dameselftal is er nog hoop.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef Fems het volgende:
Fijn!![]()
Maar ach, gelukkig vind ik mijn sport wel leuk!![]()
This post is worthless without pics.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je team nou dezelfde kledingontwerper neemt als het Australische dameselftal is er nog hoop.
Nou, de vrouwen zijn nog steeds lelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:40 schreef Telecaster het volgende:
[..]
This post is worthless without pics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Hm. Eens met beide statements, vrees ik. De heren in het onvolprezen "The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert" zagen er nog vrouwelijker uit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nou, de vrouwen zijn nog steeds lelijk.
De pakjes zijn alleen iets beter.
Wat, als de heren in "The Adventures of Priscilla, Queen of the Desert"..?quote:
Sja. Je hebt "leuk" en "flatteus".quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:10 schreef Fems het volgende:
Hmm, inderdaad! Alhoewel ik actiefoto's tijdens het sporten wel leuk vind!!
Niet zo verwonderlijk. Heb je wel goede pijnstillers in huis?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:50 schreef JH87 het volgende:
Waarom doe je zo gemeen. Ik begin juist meer pijn te krijgen van gister nu.
Dat zijn inderdaad dingen die je pas een dag later krijgt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:56 schreef JH87 het volgende:
Neuh, ik heb alleen wat aspirientjes in huis. Misschien vanavond voor 't slapen gaan. Dacht ook dat ik alleen een tik op m'n arm had gehad, wat ik wel raar vond, maar nu voel ik dus eigenlijk de hele linkerkant van m'n lichaam. En ik heb nu ook een zwelling op m'n onderbeen. Nja, trekt wel weer bij.
Ach, beter je fiets total loss dan jezelf total loss, immers.quote:En ik ben geen druppel bloed kwijtgeraakt! Dikke winterjas aan en m'n benen zijn ook nog gaaf. Kreeg wel een berichtje net van een maat die m'n fiets zag staan dat er weinig van over was. Heb ik dus meer geluk gehad.
En met die kleur zou het helemaal effectief zijn.quote:Bloeden over de auto was wel kek geweest overigens, want 't was een mooie bak.Zo een:
[ afbeelding ]
Dat zal wel los lopen, want m'n hoofd is ongeveer 't enige dat nergens door geraakt is. Alleen wat last van de nek en schouder.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:59 schreef Telecaster het volgende:
Oh ja - als je koppijn begint te kriigen, onmiddelijk je dokter bellen. Het is maar een tip.
lekker met 10 andere mannen douchen, op elkaar springen bij een doelpunt, wedstrijd die volledig afhankelijk kan zijn van 1 bevlieging. doe mij dan maar korfbal. Gemengd, meer scores (dus 1 bevlieging scheelt minder en de winnaar is ook echt de beste van de 2). Om dezelfde reden hebben volleybal en basketbal een + bij mij.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:08 schreef joppie_saus het volgende:
Ik blijf bij voetbal. Mooiste sport ever. Om dat te vieren, net even nieuwe voetbalschoentjes gekocht.
Dat hangt maar helemaal van de desbetreffende mensen af natuurlijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:15 schreef Fems het volgende:
Hmm, met veel mensen onder de douche is toch best gezellig?
Ik ben stomweg veel te individualistisch voor teamsporten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:13 schreef Luco het volgende:
[..]
lekker met 10 andere mannen douchen, op elkaar springen bij een doelpunt, wedstrijd die volledig afhankelijk kan zijn van 1 bevlieging. doe mij dan maar korfbal. Gemengd, meer scores (dus 1 bevlieging scheelt minder en de winnaar is ook echt de beste van de 2). Om dezelfde reden hebben volleybal en basketbal een + bij mij.
Dat scheelt. Maar als je desondanks toch koppijn krijgt is dat meestal geen goed teken... het is maar een tip.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:13 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat zal wel los lopen, want m'n hoofd is ongeveer 't enige dat nergens door geraakt is. Alleen wat last van de nek en schouder.
Je zal het er wel naar gemaakt hebben.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:50 schreef JH87 het volgende:
Waarom doe je zo gemeen. Ik begin juist meer pijn te krijgen van gister nu.
Welke?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:08 schreef joppie_saus het volgende:
Om dat te vieren, net even nieuwe voetbalschoentjes gekocht.
'Eén beleving' is juist de charme van voetbal. Je weet van te voren nooit wie er wint.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:13 schreef Luco het volgende:
[..]
lekker met 10 andere mannen douchen, op elkaar springen bij een doelpunt, wedstrijd die volledig afhankelijk kan zijn van 1 bevlieging. doe mij dan maar korfbal. Gemengd, meer scores (dus 1 bevlieging scheelt minder en de winnaar is ook echt de beste van de 2). Om dezelfde reden hebben volleybal en basketbal een + bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn alleen voor training en wedstrijden op kunstgras, waren nu maar 75, dus over drie maand kan ik weer nieuwe halen.#26 || Luciano da Silva
Neuh, uiteindelijk zou ik me dan toch weer schuldig voelen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik er om smeken!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:59 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
En @TvhN:
Heb deze gehaald:Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn alleen voor training en wedstrijden op kunstgras, waren nu maar 75, dus over drie maand kan ik weer nieuwe halen.
Welke gebruik je voor wedstrijden op 'normaal' gras?
Ik heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en (voor training)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegen wie?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:16 schreef Oneself het volgende:
Heee, doe eens wat liever, Nietz.
En ieder z'n sport, dan maar?Ik ga naar huis.![]()
@TvhN
Ik hou niet zo van Puma, maar die Nikes zien er wel degelijk uit. Vind alleen die neus persoonlijk te hoog, kan der niet echt mee voetballen.
Op gras keep ik op deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#26 || Luciano da Silva![]()
Was voor mij ook de laatste keer; heb betere ervaringen met Nike.quote:
Wellicht dat ik onderstaande schoenen binnenkort bestel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, die zijn heldig. Moet je wel die wat duurdere versie nemen, want de goedkope scheuren heel snel bij Nike.#26 || Luciano da Silva![]()
Joe! Fietsze!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
Tegen Jopll natuul'k!
En wat een pisweer echt. Ik moet nog fietsen. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Ik mag morgen weer los!Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Andrea Bocelli
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Waarom?quote:Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
Dus ik ben nog lang niet klaar![]()
Moet dat gelijk weer? Zo uit liefde voor je medemens lukt het je niet?quote:
En Bocelli idd, zo fijn!![]()
Ik begin de dag maar weer.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Omdat het hier wel door meerdere op prijs gesteld wordt:
7 maart, beste mensen:
Don't think twice, it's all right.![]()
Waar?quote:
Maar eerst bandjes in stad vanavond!
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011![]()
Dan komt dat album van dat plaatje uit.(vette hoes trouwens!)
En idd, hoop bandjes de komende dagen. Ik spreek iedereen over een paar dagen wel weer, maii.Don't think twice, it's all right.![]()
Ah, ik zat al op de Vera- en Simplonsites te kijken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:38 schreef JH87 het volgende:
Dan komt dat album van dat plaatje uit.(vette hoes trouwens!)
Proost, alvast.quote:En idd, hoop bandjes de komende dagen. Ik spreek iedereen over een paar dagen wel weer, maii.Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011![]()
Haha, toch meer spullen dan je dacht? Inpakken is stom trouwens. Maar lang niet zo erg als uitpakken, dat is het ergste ooit. Elke keer als ik verhuis leef ik de eerste maanden uit dozen omdat ik geen zin heb.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:34 schreef Oneself het volgende:
Hallo en goedemorgen!
Ik vrees dat ik mijn behoefte aan verhuisdozen onderschat. Lastige dingen.
Wanneer vertrek je eigenlijk?
Maar goedemorgen!![]()
![]()
Hmmm ik moet nog beginnen maar ik schat dat het aantal dozen te weinig is. En iedereen om me heen helemaal.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
Haha, toch meer spullen dan je dacht? Inpakken is stom trouwens. Maar lang niet zo erg als uitpakken, dat is het ergste ooit. Elke keer als ik verhuis leef ik de eerste maanden uit dozen omdat ik geen zin heb.
Wanneer vertrek je eigenlijk?
Maar goedemorgen!
En ja, uitpakken is niet leuk. Of naja, opruimen niet. Maar 'tis ook weer wel leuk want dan zie je wat je ook weer hebt. Net als bij inpakken trouwens.![]()
En ik vertrek eind januari.![]()
![]()
Sjonge. Wat een kutweer buiten.
En ik moet nog met m'n gitaarkoffer door de regen fietsen.
Meisje tochquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:06 schreef Telecaster het volgende:
Sjonge. Wat een kutweer buiten.
En ik moet nog met m'n gitaarkoffer door de regen fietsen.![]()
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
Sja. Normaal fiets ik overal wel doorheen, maar doorweekt en met verkleumde handen is het nu eenmaal slecht spelen.quote:Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
Beiden voorradig. Maar dan nog.quote:
Ach, ik kom er vast wel. En anders maar even eerst m'n handen aan een kop koffie warmen vanavond.Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
Precies, je overleeft het vast wel!
Ik ben net ook voor niks op en neer naar Zernike gefiets door de regen, afspraak bleek niet door te gaan toen ik er al was.Maar oké, krijg ik ook nog eens wat beweging.
![]()
![]()
Ach, onkruid vergaat niet, inderdaad.quote:Ow, dat is helemaal zwaar irritant!quote:Ik ben net ook voor niks op en neer naar Zernike gefiets door de regen, afspraak bleek niet door te gaan toen ik er al was.
Oh, beweging genoeg. Leve de fitness.quote:Maar oké, krijg ik ook nog eens wat beweging.![]()
Maar met een enorme gitaarkoffer op 't stuur door weer en wind (vooral zijwind!) fietsen is nu eenmaal niet mijn favoriete bezigheid... ach, wie bier wil drinken moet pijn lijden.
Je kan je gitaarkoffer natuurlijk ook thuis laten en gewoon bier gaan drinken.
Er zijn vanavond genoeg andere mensen op gitaren te bewonderen
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Sja. Ik denk dat m'n bandje waar ik vanavond mee ga spelen dan stiekem toch wel een klein beetje teleurgesteld zal zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:36 schreef Jesse_ het volgende:
Je kan je gitaarkoffer natuurlijk ook thuis laten en gewoon bier gaan drinken.
Er zijn vanavond genoeg andere mensen op gitaren te bewonderen
Ergens in een kroeg, of in een oefenruimte?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:40 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. Ik denk dat m'n bandje waar ik vanavond mee ga spelen dan stiekem toch wel een klein beetje teleurgesteld zal zijn.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Kroeg, natuurlijk. Rocket Ride to Grunn City FTW!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:41 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ergens in een kroeg, of in een oefenruimte?
Moet je natuurlijk wel even vertellen in welke kroeg en hoe laat, zodat we allemaal kunnen komen kijken.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Nou... op zich leuk, natuurlijk, maar met je welnemen betracht ik daar liever enige discretie in. Ik ben hier op Fok! al een paar keer flink fysiek bedreigd (discussies over politiek en religie kunnen kennelijk hoog oplopen...), dus ik ben er een klein beetje huiverig voor wat ik hier nog aan betrekkelijke anonimiteit heb zomaar op te geven.
Maar: als je vanavond iemand ziet met een schitterende antieke Fender Telecaster, een goddelijk lichaam voor mijn leeftijd en een rotkop, dan ben ik het!
Als jij zo'n goddelijk lichaam hebt, dan kan je die Fok!kertjes toch gewoon elkaar slaan?#26 || Luciano da Silva![]()
hehe idd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bang zijn voor fokkertjes met een grote bek.
Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
Dus ik ben nog lang niet klaar![]()
![]()
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: