Want?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee hoor, behoorlijk onderschat zelfs
Er is genoeg ruzie en verderf overal. Het blijkt dat lief doen moeilijker is dan gedacht. Daarom wordt het onderschat.quote:
Doe eens lief! Wij schoppen jou toch ook niet?quote:
Het was anders een heel goedbedoelde lieve schopquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Doe eens lief! Wij schoppen jou toch ook niet?
Bijna pauze trouwens
Ja. Algemene ontwikkeling.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:56 schreef Fems het volgende:
Ik leer al! Wisten jullie dat Prime minister Yitzhak Rabin en Yasir Arafat (die leider van de PLO was) de Oslo akkoorden hebben ondertekend, wat inhoudt dat de PLO geaccepteerd werd als organisatie die de palestijnen vertegenwoordigd, en dat er ook self-government moest komen.
Let op dat er twee Roosevelts president zijn geweest.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:02 schreef Fems het volgende:
Ik weet wel dat er in Amerika heel veel geld onder pr. Roosenvelt in Am. gestopt is om de economie weer op te bouwen.. (volgens mij was het Roosenvelt).
Sja. People would be a lot nicer to each other if it wasn't an invitation to walk all over you, zoals de bekende quote gaat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er is genoeg ruzie en verderf overal. Het blijkt dat lief doen moeilijker is dan gedacht. Daarom wordt het onderschat.
Ja, zo kan ik het ook als ik dat net al voor je heb gepost.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:08 schreef Fems het volgende:
Het was inderdaad F D R. Het wordt namelijk ook wel F.D.R's New Deal genoemd.
Oh ja, ook van mij gefeli. Wat is de schade in levensjaren inmiddels?quote:
Het kwam gewoon uit mijn hoofd hoor!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:09 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het ook als ik dat net al voor je heb gepost.
Uhuh, tenzij je juist door de aardigheid een spel kunt spelen en dat je op die manier kunt profiteren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:09 schreef Telecaster het volgende:
Sja. People would be a lot nicer to each other if it wasn't an invitation to walk all over you, zoals de bekende quote gaat.
Daar heb ik ooit eens een presentatie over moeten gevenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:08 schreef Fems het volgende:
Het was inderdaad F D R. Het wordt namelijk ook wel F.D.R's New Deal genoemd.
Een soort "als je oprechtheid perfect kan faken, zit je geramd!"?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]Uhuh, tenzij je juist door de aardigheid een spel kunt spelen en dat je op die manier kunt profiteren.
mja, zo zou ik het niet willen noemen, maar als je een beetje kunt manipuleren kan het je van pas komen in de zakenwereld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:13 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Een soort "als je oprechtheid perfect kan faken, zit je geramd!"?
Sja. Misschien op korte termijn. Op een gegeven moment wordt daar toch wel doorheengeprikt in mijn ervaring.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, zo zou ik het niet willen noemen, maar als je een beetje kunt manipuleren kan het je van pas komen in de zakenwereld.
Goddamn treehugging hippie crap.quote:
klopt en daarom moet je het ook niet te groot laten worden. Genoeg grote schandalen gezienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:17 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. Misschien op korte termijn. Op een gegeven moment wordt daar toch wel doorheengeprikt in mijn ervaring.
30-1quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:10 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Oh ja, ook van mij gefeli. Wat is de schade in levensjaren inmiddels?
Haha. Broekje.quote:
"And nooooooooooow... the end is neeeeeeeeeeaaaaaaaaaar...."quote:
Nu pas..?quote:
He, maar is die Slaif al eens een keertje klaar met studeren? Weet jij dat?quote:
Vast wel, maar anders leeft hij de droom!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, maar is die Slaif al eens een keertje klaar met studeren? Weet jij dat?
Al 1,5 jaar... Ik had zelfs nog een 7,5 op mn scriptie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, maar is die Slaif al eens een keertje klaar met studeren? Weet jij dat?
Ah okee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:33 schreef Slaif het volgende:
[..]
Al 1,5 jaar... Ik had zelfs nog een 7,5 op mn scriptie.
Je grijpt ook elk smoesje aan om even niet te hoeven studeren, eh...?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:29 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Gewoon, make love, not war
ik begin er bijna van in hogere sferen te raken
Wij zijn trotsch op U.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:35 schreef ShiningStar het volgende:
ssssssssssssssssssssst, ik studeer
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:38 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Wij zijn trotsch op U.
Desgewenst plaats ik weer een Delfts blauw tegeltje in die strekking.
Ik voel nog niks tikken hoor. Dat duurt nog wel 10 jaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah okee.
Je bent dus echt een oud modelletje. Wanneer ga je kinderen krijgen? Immers: je biologische klok tikt.
Ow. Nou. Tof.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:44 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik voel nog niks tikken hoor. Dat duurt nog wel 10 jaar
Ja hé. Jij begint er over...quote:
OK, u vraagt wij tegelen:quote:
Welnee. Bij mij tikt er ook nog steeds niks - integendeel.quote:
Jop, waarom fiets je dan ook voor mijn auto.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:42 schreef JH87 het volgende:
M'n tentamen ging goed.
Ben alleen net bij Zernike bij de ringweg daar door een auto geschept. M'n fiets ligt er nog in de kreukels, die man heeft me thuisgebracht. M'n arm is naar de klote, misschien moet ik de huisarts maar even bellen. Pffrt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:42 schreef JH87 het volgende:
M'n tentamen ging goed.
Ben alleen net bij Zernike bij de ringweg daar door een auto geschept. M'n fiets ligt er nog in de kreukels, die man heeft me thuisgebracht. M'n arm is naar de klote, misschien moet ik de huisarts maar even bellen. Pffrt.
Wel verbandje eromheen? En zo'n mooie pleister? De auto was total loss neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:47 schreef JH87 het volgende:
Ben er weer! Arm flink gekneusd, niets gebroken. Nu aardappeltjes uit de vriezer om te koelen.
Thx allemaal.
haha echt niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:39 schreef Fems het volgende:
[..]
dat durft Fems helemaal niet, Fems is verlegen
Ja dolletjes. Ik doe niet echt aan mn eigen verjaardagen enzo, maar ik denk dat donderdag wel leuk wordt. Lekker aan de speciaalbier met Nietz en nog wat. Jammer dat Joppermans niet kan.quote:
Lekker biertjes drinken.. Kan je jopsel niet overhalen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ja dolletjes. Ik doe niet echt aan mn eigen verjaardagen enzo, maar ik denk dat donderdag wel leuk wordt. Lekker aan de speciaalbier met Nietz en nog wat. Jammer dat Joppermans niet kan.
Die is dan op Eurosonic.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:57 schreef Fems het volgende:
[..]
Lekker biertjes drinken.. Kan je jopsel niet overhalen?
Succes. Ogen dicht en gaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:00 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm.
Ik ga mijn tentamen maken, ik ben onwijs zenuwachtig en ik wil niet, bleeeeeeeeh..
Komt Fems ook mee? Als ontgroening?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ja dolletjes. Ik doe niet echt aan mn eigen verjaardagen enzo, maar ik denk dat donderdag wel leuk wordt. Lekker aan de speciaalbier met Nietz en nog wat. Jammer dat Joppermans niet kan.
Komkom, kick ass!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:00 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm.
Ik ga mijn tentamen maken, ik ben onwijs zenuwachtig en ik wil niet, bleeeeeeeeh..
Komt goed Femsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:00 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm.
Als ze durft...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Komt Fems ook mee? Als ontgroening?
Dan kan ze de vragen niet meer lezen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |