Ay. Virtuele thee helpt inmiddels niet meer?quote:
Iets sterkers zou er nu ook wel in gaan (grapje).quote:Op maandag 20 december 2010 12:12 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ay. Virtuele thee helpt inmiddels niet meer?
Werkze! En uitslapen is lekker!quote:Op maandag 20 december 2010 12:15 schreef JH87 het volgende:
Arme Fems.
Ik moet zo weer werken, iedere dag deze week. Gelukkig wel iedere dag uitslapen.
't Is voor mij nog iets te vroeg.quote:Op maandag 20 december 2010 12:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Iets sterkers zou er nu ook wel in gaan (grapje).
Mogen we nog blij zijn dat we niet in die godvergeten polder zitten.quote:Op maandag 20 december 2010 12:22 schreef kahaarin het volgende:
Gevoelstemperatuur -10! Belachelijk...
http://www.buienradar.nl/gevoelstemperatuur.aspx?bron=2
Maar dat ben ik sowieso altijd al, ongeacht de temperatuur.quote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef JH87 het volgende:
[..]
Mogen we nog blij zijn dat we niet in die godvergeten polder zitten.
Wonen daar mensen dan?quote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef JH87 het volgende:
[..]
Mogen we nog blij zijn dat we niet in die godvergeten polder zitten.
Ik heb 'm al een dag of wat niet gezien hier.quote:
Mensen... mensen... 't is maar net hoe je dat definieert natuurlijk.quote:
Weet je al wat je doet met oud en nieuw? Je/jullie kan/kunnen bijv. ook tot 2 uur komen oidquote:
Ja er komen sowieso traditiegetrouw oud-huisgenoten naar Groningen, maar wie weet kan ik ze wel strikken juist voor of juist na mee te gaan. Zal vanavond wel ff bellen met die lui.quote:Op maandag 20 december 2010 13:16 schreef Slaif het volgende:
[..]
Weet je al wat je doet met oud en nieuw? Je/jullie kan/kunnen bijv. ook tot 2 uur komen oid
Primaquote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef JH87 het volgende:
En Nietz en Nietz z'n dinnetje waren volgens mij al vrij zeker dat ze naar je feestje kwamen.
quote:Op maandag 20 december 2010 14:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ben hier sinds gister, maar ben helemaal verliefd geworden op Groningen.Nu snap ik waarom mijn zus hier zo graag wou wonen.
quote:Op maandag 20 december 2010 14:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ben hier sinds gister, maar ben helemaal verliefd geworden op Groningen.Nu snap ik waarom mijn zus hier zo graag wou wonen.
Wanneer was het mooier?quote:Op maandag 20 december 2010 15:20 schreef Fems het volgende:
[..]Schattig. Groningen is tof, alleen het is mooier geweest dan dat het nu is.
omdaaaat?quote:Op maandag 20 december 2010 14:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ach, ze is Limburgs. Dat is bijna België. Moet je niet teveel van verwachten.quote:
Je kon haar in elk geval verstaan over de telefoon. Zoek de zonzij!quote:Op maandag 20 december 2010 19:19 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ach, ze is Limburgs. Dat is bijna België. Moet je niet teveel van verwachten.
Toch niet de Thomas Dybdahl/The National poster van Vera die ik nog altijd van 'm krijg he?quote:Op maandag 20 december 2010 19:17 schreef Oneself het volgende:
Ik heb een kerstcadeautje van NelsonWandelaar!
Wie geht met hem?quote:Op maandag 20 december 2010 19:17 schreef Oneself het volgende:
Ik heb een kerstcadeautje van NelsonWandelaar!
Goddank inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2010 19:20 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Je kon haar in elk geval verstaan over de telefoon. Zoek de zonzij!
quote:Op maandag 20 december 2010 19:25 schreef JH87 het volgende:
[..]
Toch niet de Thomas Dybdahl/The National poster van Vera die ik nog altijd van 'm krijg he?
Oh naja, die 's nu van mij dan.quote:Op maandag 20 december 2010 19:25 schreef JH87 het volgende:
[..]
Toch niet de Thomas Dybdahl/The National poster van Vera die ik nog altijd van 'm krijg he?
Ik heb in gesprekken met Limburgers wel vriendelijk eens om ondertiteling verzocht.quote:
Je resideert nu in Emmen?quote:Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef MaxMark het volgende:
Jaaa, weer een kamer
Vanaf half januari resideer ik weer in Groningen
Klazienaveen, bijna Emmen. Kamer is in de Josef Israëlstraat, nog dichterbij centrum dan mn vorigequote:Op maandag 20 december 2010 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je resideert nu in Emmen?
Waar staat de kamer? Buitenwijkie?
Dat 'wablief' komt me ook de strot uit inmiddelsquote:Op maandag 20 december 2010 19:48 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik heb in gesprekken met Limburgers wel vriendelijk eens om ondertiteling verzocht.
Merkwaardig genoeg werd het niet gewaardeerd.
Oy vey. Het zou verboden moeten worden sommige muziek voor reclame te benutten.quote:Op maandag 20 december 2010 22:02 schreef Oneself het volgende:
Ahh Billie Holiday-muziek in reclame! Het is dat het Chanel is..
Nee, dan Brabanders...quote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat 'wablief' komt me ook de strot uit inmiddels
Doet mijn oma ook...quote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef joppie_saus het volgende:
Zeg dan nog liever gewoon 'he wat?'. Dat wablief, oooh bah
Maar ja. Om die nou te slaan...quote:
Naaaaaaaaah, het is eerder een afwijking uit het verleden medunkt.quote:Op maandag 20 december 2010 22:41 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar ja. Om die nou te slaan...
als er mensen kijken tenminste
Maar dat is natuurlijk geen excuus om daar andere mensen mee lastig te vallen. Zeker gezien jij getuige je ondertitel "GEEN ik herhaal: GEEN accent" hebt.quote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..] Naaaaaaaaah, het is eerder een afwijking uit het verleden medunkt.
Dat zegt een anderquote:Op maandag 20 december 2010 22:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk geen excuus om daar andere mensen mee lastig te vallen. Zeker gezien jij getuige je ondertitel "GEEN ik herhaal: GEEN accent" hebt.
Jij zet altijd uitspraken van derden over jezelf in je bloedeigen ondertitels als je het er volkomen mee oneens bent..?quote:
Ik zwijg op alle fronten en zeker wanneer het tegen me gebruikt kan wordenquote:Op maandag 20 december 2010 22:59 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Jij zet altijd uitspraken van derden over jezelf in je bloedeigen ondertitels als je het er volkomen mee oneens bent..?
Een rationele keuze, jongen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zwijg op alle fronten en zeker wanneer het tegen me gebruikt kan worden
Nog steeds overleden?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:32 schreef Bob. het volgende:
En ik heb mijn laptop gesloopt, en nu heb ik een bejaarde computer die m'n active topics niet eens kan vinden. En de laatste pagina van dit topic wil ook maar zelden.Pff.
Ja sssst.quote:Op dinsdag 21 december 2010 06:28 schreef Renesite het volgende:
Komt weer een dikke bui sneeuw deze kant op
Als we die sneeuwbui negeren houdt 'ie er vanzelf mee op?quote:
Je zegt het, je zegt het.quote:
Eh... hoezeer ik je warme belangstelling voor mijn ballen ook op waarde schat, beste kerel: ondanks WIS's verwoede pogingen in dit forum me tot de herenliefde over te halen doe ik dat toch nog altijd liever bij de andere sexe.quote:
Zucht, het is nog te vroeg voor mijquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:26 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Eh... hoezeer ik je warme belangstelling voor mijn ballen ook op waarde schat, beste kerel: ondanks WIS's verwoede pogingen in dit forum me tot de herenliefde over te halen doe ik dat toch nog altijd liever bij de andere sexe.
Maar nogmaals bedankt voor je interesse.
Excuus. Ik ben al uren wakker, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:43 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Zucht, het is nog te vroeg voor mij
Daar heb ik nou nooit last van, dat ik spontaan dubieuze opmerkingen ga maken na een paar uurtjes wakker zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:49 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Excuus. Ik ben al uren wakker, dan krijg je dat.
Het is een gave.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van, dat ik spontaan dubieuze opmerkingen ga maken na een paar uurtjes wakker zijn.
Zolang ik mezelf er maar prima mee vermaak.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:02 schreef joppie_saus het volgende:
Ik weet niet of je er zo blij mee moet zijn dat je met regelmaat van de klok dubieuze opmerkingen maakt
Jammer alleen dat je andere mensen hier ook constant mee laat genieten van je eh.. talent.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:04 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Zolang ik mezelf er maar prima mee vermaak.
Ik verspreid nu eenmaal graag vreugde onder mijn medemens, vooral zo rond de kerst.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:05 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je andere mensen hier ook constant mee laat genieten van je eh.. talent.
Ach, meestal begrijpen ze ze toch niet....quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:06 schreef joppie_saus het volgende:
Kijk, met vrienden zijn dubbelzinnige opmerkingen eerder regel dan uitzondering. Maar met vrouwelijk schoon in de buurt, ben ik iets voorzichtiger.
Joppie_Saus begon.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:18 schreef Bob. het volgende:
Fijn voor die vrouwelijke vrienden van je dan. Maar van mij zou het ook wel een tandje minder mogen.
Dacht ik. Eigenlijk ben ik een keurige jongen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:20 schreef Bob. het volgende:
Ja, want het gaat enkel en alleen over die opmerking. Normaal ben je altijd reuze netjes.
Ik en mijn tere zieltje zijn je dankbaar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:21 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dacht ik. Eigenlijk ben ik een keurige jongen.
Maar goed, ik zal proberen rekening te houden met je.
En dat zo vlak voor kerst!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik en mijn tere zieltje zijn je dankbaar.
Dat zou ook wel weer meteen zo saai zijn.quote:
Ik denk nog elke dag aan uquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:44 schreef Sinterklaas. het volgende:
Ja hoor, Ik ben 2 weken het land uit en iedereen is mij alweer vergeten. Gaat allen maar lekker bij dat Coca Cola bedenksel om cadeautjes bedelen, deze meneer houdt het voor gezien!
Probeer Expo eens. Heeft genoeg retrospul.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:16 schreef cerror het volgende:
Weet iemand een plek in Groningen waar je toffe 80s posters kan halen?
Inderdaad. Xenos anders ook wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Probeer Expo eens. Heeft genoeg retrospul.
Awesome dank je.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:17 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Probeer Expo eens. Heeft genoeg retrospul.
Zo'n grote stap van hun andere nummers is nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:56 schreef Luco het volgende:
Je moet het maar bedenken. Mooiste is nog dat Akon z'n Autotune stemmetje er voor geleend heeft.
Nee, dat absoluut niet, maar dit is toch wel een mooi hoogtepuntje met Akon erbij. Vind 'm ook leuker dan Jizz in my Pants of I'm on a boat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zo'n grote stap van hun andere nummers is niet
Ja, dat dan ook wel weer een beetje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:19 schreef Renesite het volgende:
Winter maakt me moe, koud, ziekig en brak
Zeker. Heerlijk weertje. Lekker buiten zijn in de kou. Heerlijkquote:
quote:
Dan fiets ik elke dag sowieso 4 keer door je straat heen.quote:
Lonely Island is zo vetquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:56 schreef Luco het volgende:
Je moet het maar bedenken. Mooiste is nog dat Akon z'n Autotune stemmetje er voor geleend heeft.
Onze muzieksmaak is zooo enorm ongelijk...quote:
Haha en Jessica Alba en Blake Lively erin ook echtquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:56 schreef Luco het volgende:
A sillicon chip inside her head is set to overload....quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onze muzieksmaak is zooo enorm ongelijk...
Your musical compatibility with ralfseltje is Low
Music you have in common includes The Boomtown Rats, Robyn, Kings of Leon, Noisettes and The Kooks.
misschien van het nummer jizz in my pants?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:47 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha en Jessica Alba en Blake Lively erin ook echt![]()
Waar is Lonely Island ook weer van? Die gast met die grote mond komt me bekend voor.
hmmmm. I don't like mondaysquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
A sillicon chip inside her head is set to overload....![]()
![]()
Maar dus, morgen sneeuw en de temperatuur blijft onder 0 tot na Kerst. De kerst wordt bijna zeker wit in Groningen.![]()
quote:
Hehehe, ik vind dat ook een leuk nummer van boomtown rats, I dont like mondaysquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, die vind ik leuk... sorry hoor.
![]()
Als het goed is dan kun je bij 9292 OV reisinformatie een vergelijking doen qua prijzen, dan moet je de rit intoetsen en op uitgebreide reisinfo drukken, dan zie je de betaalmogelijkheden allemaal onder elkaar.
Huh? Dan snap ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hehehe, ik vind dat ook een leuk nummer van boomtown rats, I dont like mondays
Maar dat 9292ov dinges, goed idee.. Doe ik nooooit.
Trusten!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef Renesite het volgende:
omdat het waar is, en dat het enige nummer is die ik luister(de) van hen
Joooo
Zover ik weet duurt het nog iig tot februari voordat er weer bekeken wordt of ze de boel gaan invoeren..quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:21 schreef Renesite het volgende:
van xxx xxxxxxx in Groningen naar Centraal station in Groningen
Op dit traject is het nog niet mogelijk gebruik te maken van de OV-chipkaart.
---
Kut Qbuzz.
Slaaptijd
SNLquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:47 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha en Jessica Alba en Blake Lively erin ook echt![]()
Waar is Lonely Island ook weer van? Die gast met die grote mond komt me bekend voor.
Ook echt de pareltjes van mijn lastfm lijstquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onze muzieksmaak is zooo enorm ongelijk...
Your musical compatibility with ralfseltje is Low
Music you have in common includes The Boomtown Rats, Robyn, Kings of Leon, Noisettes and The Kooks.
Whut en je zwaait niet eens, schandalig.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:14 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dan fiets ik elke dag sowieso 4 keer door je straat heen.![]()
En winter is heerlijk, zolang binnen ben.
Wij zijn 'super' op Last.fm. Big up.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:34 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ook echt de pareltjes van mijn lastfm lijstKan me niet voorstellen dat die bands bij elkaar opgeteld meer dan 15 plays hebben bij mij.
Beetje onwennig he... Dan weet jeje geen houding aan te nemen. Kan best hoor!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:11 schreef joppie_saus het volgende:
Ik begin allergisch voor stilte te worden
Radio aan!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:14 schreef joppie_saus het volgende:
Nooooooz!
Nou, het was hier altijd best wel, gezellig druk. Maar nu is bijna iedereen met vakantie en ik hoor gewoon het kabeltje van mijn muis over mijn bureau glijden. Dat soort geluiden enzo, bah
Ik doe niet anders juist!quote:Op woensdag 22 december 2010 03:59 schreef JH87 het volgende:
[..]
Whut en je zwaait niet eens, schandalig.
Een bonuspunt is sowieso onzin ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Tgsk. Je moest 13ofmeer punten hebben voor een halve bonuspunt op statistiek tentamen, heb ik er 11.
Mag je vinden, maar als de kans er is.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:02 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Een bonuspunt is sowieso onzin ook.
boxquote:Op woensdag 22 december 2010 04:04 schreef JH87 het volgende:
[..]
Wij zijn 'super' op Last.fm. Big up.
Ga wel na de kerst inderdaad.quote:
Meine Gute. Vrijwillig?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:20 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
verstandig. ik was er net en idd erg druk!
Dan nog - je in de kerstvakantie in een Ikea wagen, je bent dapperder dan ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:21 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Nein, voor een verjaardagscadeau
en ik ben nog gigabrak ook.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dan nog - je in de kerstvakantie in een Ikea wagen, je bent dapperder dan ik.
Op een schaal van 1 tot 10:quote:Op woensdag 22 december 2010 14:23 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
en ik ben nog gigabrak ook.
hoe dapper ben ik?!
Google is Uw vage kennis.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:25 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zoek een goedkoop hotel in Milaan
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:25 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10:
*Awesome*.
In Groningen,quote:Op woensdag 22 december 2010 13:43 schreef cerror het volgende:
Morgen maar eens inkopen doen voor m'n nieuwe appartementje.
Dus IKEA here I come.
Tsk. Werd het maar eens een vent.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:44 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik wil niet douchen met koud water he
Yup! West-Indische buurt. Maar wel nieuwbouw.quote:
Gefeliciteerd! Zit je d'r al in?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Yup! West-Indische buurt. Maar wel nieuwbouw.
Ben ik alquote:Op woensdag 22 december 2010 14:46 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Tsk. Werd het maar eens een vent.
Dan lach je toch om een koude douche?quote:
Ja hoor, zit alleen bij m'n ouders en zit hier thuis amper achter de PC. Veel FIFA tegen m'n broertje, A'dam in, dat soort dingen. Maar ik ben jullie niet vergeten hoorquote:
14 januari pas.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Zit je d'r al in?
Hah, 2 dagen na mijn verjaardag! Leuk zeg! Gefeliciteerd nogmaals.quote:
Ik ken jou...quote:Op woensdag 22 december 2010 18:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hah, 2 dagen na mijn verjaardag! Leuk zeg! Gefeliciteerd nogmaals.![]()
*duim*quote:Op woensdag 22 december 2010 17:38 schreef Bob. het volgende:
En ik ga toch maar weer eens hardlopen. Allemaal duimen dat ik mijn nek niet breek plz.
quote:Op woensdag 22 december 2010 18:39 schreef Telecaster het volgende:
Waarom moeten we nou weer opzouten van je?
heeft pappa in zijn kerstpakket, ekte ekte nachos met chilidipquote:
Ik had van die nibblesringetjes met smeerkaas. Alleen is de zak nu al weer op!quote:Op woensdag 22 december 2010 18:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
heeft pappa in zijn kerstpakket, ekte ekte nachos met chilidip
Vreetzak.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik had van die nibblesringetjes met smeerkaas. Alleen is de zak nu al weer op!
4 minutenquote:Op woensdag 22 december 2010 18:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik had van die nibblesringetjes met smeerkaas. Alleen is de zak nu al weer op!
Kom, vooruit. Je hebt daar een punt.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:48 schreef Fems het volgende:
[..]
Tja. Ik ben ook zielig, dus het mag!
En ik zit er doorheen en ik voel me rot en het is stom en bladiebla.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:51 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Kom, vooruit. Je hebt daar een punt.
Och erm. Wil je erover drinken?quote:Op woensdag 22 december 2010 18:54 schreef Fems het volgende:
[..]
En ik zit er doorheen en ik voel me rot en het is stom en bladiebla.
Hm, lijkt me niet verstandig.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:59 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Och erm. Wil je erover drinken?
Je weet hoogstens wie ik ben.quote:
Puur?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Hm, lijkt me niet verstandig.
Ik drink al een heuleboel taksi
Word je niet hyper van al dat suiker?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Hm, lijkt me niet verstandig.
Ik drink al een heuleboel taksi
The horror... the horror...quote:
Nou ja, wat jij wil. Dat dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je weet hoogstens wie ik ben.
MULLET HUNT! MULLET HUNT!quote:Op woensdag 22 december 2010 19:40 schreef joppie_saus het volgende:
Ik was naar de kapper zopas, kijk net in de spiegel, zie ik daar een matje. Ghehe.
Eerder dood moe:)quote:Op woensdag 22 december 2010 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Word je niet hyper van al dat suiker?
Maar wat was het nut van dat te melden? Het was toch allang bekend dat je dat wist, ofniet?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:40 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nou ja, wat jij wil. Dat dus.
Tja. Ik heb de laatste tijd erg veel slaap nodig.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
erg, erg vreemd moet ik zeggen
Werkt bij mij niet zo goed. Helaas pindakaas. Weet niet wat ik de laatste tijd heb. Maar na morgen even een paar daagjes vakantie.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
Herkenbaar. Maar wat opvalt is dat als je in een goed werkritme zit je met minder slaap toe kunt.
Jup. Alleen zie zo op tegen dat tentamen!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:11 schreef Peterselieman het volgende:
Heerlijk relaxen dus en even lekker bijkomen bij paps en mams.
Euh, nee?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar wat was het nut van dat te melden? Het was toch allang bekend dat je dat wist, ofniet?
Nee, hoor. En wat is het nut van de rest van de meldingen hier?quote:Op woensdag 22 december 2010 19:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar wat was het nut van dat te melden? Het was toch allang bekend dat je dat wist, ofniet?
Succes!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup. Alleen zie zo op tegen dat tentamen!
Liever primitieve koffie dan geen koffie. Zeker 's ochtends vroeg.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Oneself het volgende:
[..]
TC, ik ga niet zooo primitief doen, dan sla ik wel een bakje over.
Wat heb jij er nou weer mee te maken,quote:Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee, hoor. En wat is het nut van de rest van de meldingen hier?
TC, ik ga niet zooo primitief doen, dan sla ik wel een bakje over.
Copasetic. Bier is goed.quote:
Meer Paolo Conte luisteren als je hier bent dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:48 schreef Luco het volgende:
Ik merk het al, m'n Italiaans heeft een opfriscursus nodig...
Ah goed, volgende keer wacht ik wel tot ik direct door je aan wordt gesproken. Kom op zeg.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat heb jij er nou weer mee te maken,? Ik had het over en tegen joppie [dat ik dus allang wist dat hij weet wie ik ben], niet tegen jou.
"jerry jerry jerry jerry"quote:
Nou ja, je moet bij deze wel meer opletten dan bij de andere films, omdat het verhaal an sich best ingewikkeld wordt als je even je gedachten er niet bij hebt.quote:Op donderdag 23 december 2010 05:40 schreef Bob. het volgende:
Die moet ik ook nog zien! Was hij echt goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |