Ay. Virtuele thee helpt inmiddels niet meer?quote:
Iets sterkers zou er nu ook wel in gaan (grapje).quote:Op maandag 20 december 2010 12:12 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ay. Virtuele thee helpt inmiddels niet meer?
Werkze! En uitslapen is lekker!quote:Op maandag 20 december 2010 12:15 schreef JH87 het volgende:
Arme Fems.
Ik moet zo weer werken, iedere dag deze week. Gelukkig wel iedere dag uitslapen.
't Is voor mij nog iets te vroeg.quote:Op maandag 20 december 2010 12:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Iets sterkers zou er nu ook wel in gaan (grapje).
Mogen we nog blij zijn dat we niet in die godvergeten polder zitten.quote:Op maandag 20 december 2010 12:22 schreef kahaarin het volgende:
Gevoelstemperatuur -10! Belachelijk...
http://www.buienradar.nl/gevoelstemperatuur.aspx?bron=2
Maar dat ben ik sowieso altijd al, ongeacht de temperatuur.quote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef JH87 het volgende:
[..]
Mogen we nog blij zijn dat we niet in die godvergeten polder zitten.
Wonen daar mensen dan?quote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef JH87 het volgende:
[..]
Mogen we nog blij zijn dat we niet in die godvergeten polder zitten.
Ik heb 'm al een dag of wat niet gezien hier.quote:
Mensen... mensen... 't is maar net hoe je dat definieert natuurlijk.quote:
Weet je al wat je doet met oud en nieuw? Je/jullie kan/kunnen bijv. ook tot 2 uur komen oidquote:
Ja er komen sowieso traditiegetrouw oud-huisgenoten naar Groningen, maar wie weet kan ik ze wel strikken juist voor of juist na mee te gaan. Zal vanavond wel ff bellen met die lui.quote:Op maandag 20 december 2010 13:16 schreef Slaif het volgende:
[..]
Weet je al wat je doet met oud en nieuw? Je/jullie kan/kunnen bijv. ook tot 2 uur komen oid
Primaquote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef JH87 het volgende:
En Nietz en Nietz z'n dinnetje waren volgens mij al vrij zeker dat ze naar je feestje kwamen.
quote:Op maandag 20 december 2010 14:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ben hier sinds gister, maar ben helemaal verliefd geworden op Groningen.Nu snap ik waarom mijn zus hier zo graag wou wonen.
quote:Op maandag 20 december 2010 14:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ben hier sinds gister, maar ben helemaal verliefd geworden op Groningen.Nu snap ik waarom mijn zus hier zo graag wou wonen.
Wanneer was het mooier?quote:Op maandag 20 december 2010 15:20 schreef Fems het volgende:
[..]Schattig. Groningen is tof, alleen het is mooier geweest dan dat het nu is.
omdaaaat?quote:Op maandag 20 december 2010 14:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ach, ze is Limburgs. Dat is bijna België. Moet je niet teveel van verwachten.quote:
Je kon haar in elk geval verstaan over de telefoon. Zoek de zonzij!quote:Op maandag 20 december 2010 19:19 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ach, ze is Limburgs. Dat is bijna België. Moet je niet teveel van verwachten.
Toch niet de Thomas Dybdahl/The National poster van Vera die ik nog altijd van 'm krijg he?quote:Op maandag 20 december 2010 19:17 schreef Oneself het volgende:
Ik heb een kerstcadeautje van NelsonWandelaar!
Wie geht met hem?quote:Op maandag 20 december 2010 19:17 schreef Oneself het volgende:
Ik heb een kerstcadeautje van NelsonWandelaar!
Goddank inderdaad.quote:Op maandag 20 december 2010 19:20 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Je kon haar in elk geval verstaan over de telefoon. Zoek de zonzij!
quote:Op maandag 20 december 2010 19:25 schreef JH87 het volgende:
[..]
Toch niet de Thomas Dybdahl/The National poster van Vera die ik nog altijd van 'm krijg he?
Oh naja, die 's nu van mij dan.quote:Op maandag 20 december 2010 19:25 schreef JH87 het volgende:
[..]
Toch niet de Thomas Dybdahl/The National poster van Vera die ik nog altijd van 'm krijg he?
Ik heb in gesprekken met Limburgers wel vriendelijk eens om ondertiteling verzocht.quote:
Je resideert nu in Emmen?quote:Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef MaxMark het volgende:
Jaaa, weer een kamer
Vanaf half januari resideer ik weer in Groningen
Klazienaveen, bijna Emmen. Kamer is in de Josef Israëlstraat, nog dichterbij centrum dan mn vorigequote:Op maandag 20 december 2010 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je resideert nu in Emmen?
Waar staat de kamer? Buitenwijkie?
Dat 'wablief' komt me ook de strot uit inmiddelsquote:Op maandag 20 december 2010 19:48 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik heb in gesprekken met Limburgers wel vriendelijk eens om ondertiteling verzocht.
Merkwaardig genoeg werd het niet gewaardeerd.
Oy vey. Het zou verboden moeten worden sommige muziek voor reclame te benutten.quote:Op maandag 20 december 2010 22:02 schreef Oneself het volgende:
Ahh Billie Holiday-muziek in reclame! Het is dat het Chanel is..
Nee, dan Brabanders...quote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat 'wablief' komt me ook de strot uit inmiddels
Doet mijn oma ook...quote:Op maandag 20 december 2010 22:34 schreef joppie_saus het volgende:
Zeg dan nog liever gewoon 'he wat?'. Dat wablief, oooh bah
Maar ja. Om die nou te slaan...quote:
Naaaaaaaaah, het is eerder een afwijking uit het verleden medunkt.quote:Op maandag 20 december 2010 22:41 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar ja. Om die nou te slaan...
als er mensen kijken tenminste
Maar dat is natuurlijk geen excuus om daar andere mensen mee lastig te vallen. Zeker gezien jij getuige je ondertitel "GEEN ik herhaal: GEEN accent" hebt.quote:Op maandag 20 december 2010 22:48 schreef Renesite het volgende:
[..] Naaaaaaaaah, het is eerder een afwijking uit het verleden medunkt.
Dat zegt een anderquote:Op maandag 20 december 2010 22:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk geen excuus om daar andere mensen mee lastig te vallen. Zeker gezien jij getuige je ondertitel "GEEN ik herhaal: GEEN accent" hebt.
Jij zet altijd uitspraken van derden over jezelf in je bloedeigen ondertitels als je het er volkomen mee oneens bent..?quote:
Ik zwijg op alle fronten en zeker wanneer het tegen me gebruikt kan wordenquote:Op maandag 20 december 2010 22:59 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Jij zet altijd uitspraken van derden over jezelf in je bloedeigen ondertitels als je het er volkomen mee oneens bent..?
Een rationele keuze, jongen.quote:Op maandag 20 december 2010 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zwijg op alle fronten en zeker wanneer het tegen me gebruikt kan worden
Nog steeds overleden?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:32 schreef Bob. het volgende:
En ik heb mijn laptop gesloopt, en nu heb ik een bejaarde computer die m'n active topics niet eens kan vinden. En de laatste pagina van dit topic wil ook maar zelden.Pff.
Ja sssst.quote:Op dinsdag 21 december 2010 06:28 schreef Renesite het volgende:
Komt weer een dikke bui sneeuw deze kant op
Als we die sneeuwbui negeren houdt 'ie er vanzelf mee op?quote:
Je zegt het, je zegt het.quote:
Eh... hoezeer ik je warme belangstelling voor mijn ballen ook op waarde schat, beste kerel: ondanks WIS's verwoede pogingen in dit forum me tot de herenliefde over te halen doe ik dat toch nog altijd liever bij de andere sexe.quote:
Zucht, het is nog te vroeg voor mijquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:26 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Eh... hoezeer ik je warme belangstelling voor mijn ballen ook op waarde schat, beste kerel: ondanks WIS's verwoede pogingen in dit forum me tot de herenliefde over te halen doe ik dat toch nog altijd liever bij de andere sexe.
Maar nogmaals bedankt voor je interesse.
Excuus. Ik ben al uren wakker, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:43 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Zucht, het is nog te vroeg voor mij
Daar heb ik nou nooit last van, dat ik spontaan dubieuze opmerkingen ga maken na een paar uurtjes wakker zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:49 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Excuus. Ik ben al uren wakker, dan krijg je dat.
Het is een gave.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van, dat ik spontaan dubieuze opmerkingen ga maken na een paar uurtjes wakker zijn.
Zolang ik mezelf er maar prima mee vermaak.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:02 schreef joppie_saus het volgende:
Ik weet niet of je er zo blij mee moet zijn dat je met regelmaat van de klok dubieuze opmerkingen maakt
Jammer alleen dat je andere mensen hier ook constant mee laat genieten van je eh.. talent.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:04 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Zolang ik mezelf er maar prima mee vermaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |