Oi, da's ook niet handig he? Hoe ga je dan straks je ovenmaaltijd klaar maken?quote:Op maandag 13 december 2010 23:39 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja terecht. Ik ben vrijdag wezen bowlen en m'n pols is in dusdanig slechte staat dat ik 'm morgen maar laat amputeren.
De komende dagen hoef ik niet te koken maar dat is nog wel een lastige issue ja. Moet er nog maar even een nachtje over slapen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:41 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oi, da's ook niet handig he? Hoe ga je dan straks je ovenmaaltijd klaar maken?
En indeed, suffe OP.
Ik zie het jaquote:Op maandag 13 december 2010 23:43 schreef Jesse_ het volgende:
komt door:
Dit domein is om administratieve redenen offline.
Goh, dat is Images.quote:Op maandag 13 december 2010 23:50 schreef 2cv het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat in de bioscoop aan het Hereplein de film Sint niet draait.
Oeh, gezellig.quote:
Waar niet? Markt, lokale bloementokoquote:Op maandag 13 december 2010 23:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh, gezellig.![]()
Ik wil nog een kerstboom halen! Waar kun je die eigenlijk ergens in Groningen kopen?
Tis de schuld van biosagenda.nl ! ! !quote:
Oh.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar niet? Markt, lokale bloementoko
Sneeuwquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:05 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh.Ik let echt nooit op dat soort dingen, maar dan ga ik daar wel eens kijken! Kerstbomen.
Ja, die is best tof!quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:23 schreef Oneself het volgende:
Hallo!
Dat fietsen-ding op de Vismarkt is ook vet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |