Hm ik vind ze allemaal kut. Maar ik geloof dat dat de bedoeling ook is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die ene in z'n trainingspak?Nee, geen idee, ik ben niet zo'n kenner. Welke is leuk?
Haha, goede keuze. Die bandana is wel de blikvanger.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:46 schreef Bob. het volgende:
Ik denk dat ik maar als de "drugs suck" kerel ga. Moet ik nog wel even oefenen op mijn stoere bazen blik.
Mijn rechterarm en rechterbeen werkt niet meer zo goed.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:29 schreef Telecaster het volgende:
Mogge.
Alles nog heel bij een ieder? En: wanneer wordt 't nou weer lente?
Koud aan de bips zeker!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:30 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zat vanochtend op mijn bips in de tuin, geheel ongewild
Yay. Wat doe je er dan ook voor rare dingen mee..!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:33 schreef Fems het volgende:
[..]
Mijn rechterarm en rechterbeen werkt niet meer zo goed.
Tsk. Hoe durven ze!quote:Hoorde van een vriendinnetje dat het ziekenhuis lastiggevallen wordt door gevallen mensen!
quote:
Vallenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:34 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Yay. Wat doe je er dan ook voor rare dingen mee..!
[..]
Tsk. Hoe durven ze!
Doe dat dan ook 's niet!quote:
Haha, inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:51 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Doe dat dan ook 's niet!
(Tip van de dag.)
Vooral zo lekker bijtijds, he?quote:
Te druk (ik geloof dat ik ergens achterin volgende week pas weer eens een avond niks heb.. ach, 't zijn tenminste allemaal Leuke Dingen), maar verder alles prima.quote:Hoe is het telecaster?
Druk, dat ken ik en herken ikquote:Op woensdag 8 december 2010 11:01 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Vooral zo lekker bijtijds, he?
[..]
Te druk (ik geloof dat ik ergens achterin volgende week pas weer eens een avond niks heb.. ach, 't zijn tenminste allemaal Leuke Dingen), maar verder alles prima.
Niet ziek, niet moe, niet uitgegleden, geen kater, niet geblesseerd.. telt Uw zegeningen.
En daar dan? Behalve beurs en behept met studiestress?
Ach ja, ik moet ook eigenlijk niet zeuren over drukte, ik doe het mezelf allemaal aan natuurlijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:08 schreef Fems het volgende:
[..]
Druk, dat ken ik en herken ikVerder fijn dat het prima gaat, het klinkt inderdaad wel goed!
Ah, mooi zo. En ach, het komt vast allemaal goed met steady doorwerken!quote:Hier is het ook druk, veel avonden bezet en studiestress inderdaad. Ik moet nog zoveeeel doen![]()
Verder wel goed,
Nope, maar waarschijnlijk heb ik dat vak gewoon met een 7 afgeslotenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:15 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ach ja, ik moet ook eigenlijk niet zeuren over drukte, ik doe het mezelf allemaal aan natuurlijk.
Ik vind veel te veel dingen leuk.
[..]
Ah, mooi zo. En ach, het komt vast allemaal goed met steady doorwerken!
(Had je trouwens al de beoordeling van je zo gehaaste presentatie van laatst teruggekregen?)
Daar moet warme chocomel met slagroom op gedronken worden!quote:Op woensdag 8 december 2010 11:16 schreef Fems het volgende:
[..]
Nope, maar waarschijnlijk heb ik dat vak gewoon met een 7 afgesloten
Succes, en blijf op de been!quote:En nu ga ik naar de stad! daag
Hier, bedoel je? Of IRL?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:55 schreef Oneself het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar sommige mensen vertellen echt zo snel hun diepste persoonlijke gedachten en gebeurtenissen.
Dat zal het zijn.quote:Nou kom ik natuurlijk ook gewoon heel betrouwbaar over.![]()
Pics ter beoordelingquote:Op woensdag 8 december 2010 11:55 schreef Oneself het volgende:
Nou kom ik natuurlijk ook gewoon heel betrouwbaar over.![]()
Waskebeurt?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:27 schreef Bob. het volgende:
Ik heb een hekel aan rotondes.En aan rijles.
En aan auto's.
Nouja, eigenlijk niks.quote:
mja, het moet even wennen. Dat heeft iedereen. Niets om je zorgen over te makenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk niks.Maar ik had net mijn eerste echte rijles en rotondes zijn gewoon stom met dat geschakel en gerem en gestuur en geknipperlicht. En sowieso raak ik van eh.. alles in paniek.
Ik dacht dat vrouwen handig waren in het doen van meerdere dingen tegelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 15:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk niks.Maar ik had net mijn eerste echte rijles en rotondes zijn gewoon stom met dat geschakel en gerem en gestuur en geknipperlicht. En sowieso raak ik van eh.. alles in paniek.
Haha, ik ben echt 's werelds slechtste multitasker.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen handig waren in het doen van meerdere dingen tegelijk
Hm ja, in z'n 2. Hoe moet dat normaal dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:36 schreef Fems het volgende:
Bob!
Dat komt echt wel goed:). Je moet bij rijles hem nog in de 2 doen zeker?
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:41 schreef joppie_saus het volgende:
Ook in zijn 2, zoals je geleerd hebt
In zijn 3 een rotonde over kan prima, maar dan alleen wel als je zo op kunt rijden en niet hoeft te stoppen. Nu moet ik er aan toevoegen dat het in een diesel iets makkelijker gaat dan met een benzine.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:37 schreef joppie_saus het volgende:
Ik weet niet hoor, maar in mijn Peugeot kom ik in zijn 3 echt geen rotonde overIn de VW Caddy van werk dan weer wel, maar daar moet je ook in zijn 2 wegrijden omdat zijn 1 gewoon een kutversnelling is
Hmm, ik doe hem meestal in zijn 3, als ik in een diesel rijdt inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:40 schreef Bob. het volgende:
Hm ja, in z'n 2. Hoe moet dat normaal dan?
Ik in de 6.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Jesse_ het volgende:
Ik neem rotondes altijd in de R, maar ik ben dan ook een pro.
Gewoon rechtdoor is ook een optiequote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Jesse_ het volgende:
Ik neem rotondes altijd in de R, maar ik ben dan ook een pro.
Moet degene die voor je rijdt niet gewoon rechtsom gaan: http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=95214quote:
Zo lang als ik niet in de stad zit ging het wel oké.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, ik doe hem meestal in zijn 3, als ik in een diesel rijdt inderdaad.
Maar hoe gaat het gewoon rijden? als je de rotondes niet mee rekent? Gaat het schakelen al goed?\
Mannen wereld plus borstenquote:
Tss.quote:
En jij weet helemaalniet hoe mijn borsten eruit zien! .quote:
Jij had vandaag je eerste les? Als je eenmaal vaker lest wordt het makkelijker. En ik heb thuisthuis rijles gehad, dat was een stuk makkelijker dan hier in groningen (lees: minder stomme fietsers).quote:
Maar ja. Dan moet je voor het eerst hier rijden en durf je niet. Je kan toch het beste lessen waar je ook 't meest gaat rijden....quote:Op woensdag 8 december 2010 16:00 schreef Fems het volgende:
[..]
Jij had vandaag je eerste les? Als je eenmaal vaker lest wordt het makkelijker. En ik heb thuisthuis rijles gehad, dat was een stuk makkelijker dan hier in groningen (lees: minder stomme fietsers).
Hm, ik durf wel te rijden hoor, vind het alleen maar leuk! En ik rijd het meest waar ik mijn rijbewijs gehaald heb, aangezien ik hier niet over een auto beschik en thuis die van paps en mams afentoe mag lenen.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:03 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar ja. Dan moet je voor het eerst hier rijden en durf je niet. Je kan toch het beste lessen waar je ook 't meest gaat rijden....
Overigens heb ik 'm na 17 lessen in 1 keer gehaald. Hah.
11 lessenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:03 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar ja. Dan moet je voor het eerst hier rijden en durf je niet. Je kan toch het beste lessen waar je ook 't meest gaat rijden....
Overigens heb ik 'm na 17 lessen in 1 keer gehaald. Hah.
Das waar. Waar suggereer ik dat dat danquote:Op woensdag 8 december 2010 16:00 schreef Fems het volgende:
[..]
En jij weet helemaalniet hoe mijn borsten eruit zien! .
Haha nee niet hier, maar irl. Is hier niet zo moeilijk.quote:
Problemen met vertrouwen? Wil je iets kwijt?quote:
Waarom zou ik iets kwijt willen.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:10 schreef Oneself het volgende:
[..]
Problemen met vertrouwen? Wil je iets kwijt?
De mijne is dat stuk bij schipholquote:Op woensdag 8 december 2010 16:11 schreef JH87 het volgende:
En mijn meest hectische rijervaring vond ik toch echt Afrika. Bijna een keer 's nachts op een nijlpaard gebotst die over de snelweg liep.
Praag. Oy vey.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
De mijne is dat stuk bij schiphol
Ah, dan scheelt 't inderdaad. Een nicht van me heeft haar papiertje destijds nog via de Antillenroute gehaald maar heeft hier nooit durven rijden...quote:Op woensdag 8 december 2010 16:05 schreef Fems het volgende:
[..]
Hm, ik durf wel te rijden hoor, vind het alleen maar leuk! En ik rijd het meest waar ik mijn rijbewijs gehaald heb, aangezien ik hier niet over een auto beschik en thuis die van paps en mams afentoe mag lenen.
Ik, eh, sluit het niet uit - die situatie komt me wel bekend voor, maar ja - ik let nooit op voetbalstadia.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:13 schreef joppie_saus het volgende:
Ook voor stadion van Sparta Praag langs gereden dan? Die weg is tweebaans naar één kant, en vervolgens heb je zes banen om een richting te kiezen.
Nee, daar hoef je ook niet op te letten, dan ding zie je sowieso, of je nou wilt of nietquote:Op woensdag 8 december 2010 16:14 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik, eh, sluit het niet uit - die situatie komt me wel bekend voor, maar ja - ik let nooit op voetbalstadia.
Same here. 't Nadeel is wel dat je soms dingen hoort die je liever niet had willen weten.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:10 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha nee niet hier, maar irl. Is hier niet zo moeilijk.
Op Aruba/Curaçao je rijbewijs halen door een kaarsrecht stuk weg even op en af te rijden.quote:
Als je niet kan rijden nietquote:Op woensdag 8 december 2010 16:16 schreef joppie_saus het volgende:
Die vliegreis is dan duurder dan je rijbewijs zelf
Sja. Ik was toen drukker bezig met al die Tsjechen in de gaten houden die het kennelijk als hun persoonlijke missie zagen mij dood te rijden.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee, daar hoef je ook niet op te letten, dan ding zie je sowieso, of je nou wilt of niet
Moeilijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:15 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hm, dat is ook mijn achterliggende vraag.
Yup. Maar als je even een pakje discreet mee terugneemt voor een of andere vriendelijk lachende meneer heb je de kosten er kennelijk zo weer uit.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:16 schreef joppie_saus het volgende:
Die vliegreis is dan duurder dan je rijbewijs zelf
Ja goed, dat is inderdaad dramatisch. Wel mooi dat ze op de snelweg (max 130kmh) niks doen aan hardrijders, tenzij je richting de 200 kruipt..quote:Op woensdag 8 december 2010 16:16 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. Ik was toen drukker bezig met al die Tsjechen in de gaten houden die het kennelijk als hun persoonlijke missie zagen mij dood te rijden.![]()
Zie ook: de binnenstad van Parijs.
Oh, geen last van - ik rijd altijd zo om en nabij wat ik rijden mag. Ik kan me nu eenmaal wel leukere dingen bedenken om met een paar honderd euro te doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:18 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja goed, dat is inderdaad dramatisch. Wel mooi dat ze op de snelweg (max 130kmh) niks doen aan hardrijders, tenzij je richting de 200 kruipt..
Nu nog..?quote:
Vroeger bestond mick's rijmwoordenboek nog nietquote:Op woensdag 8 december 2010 16:24 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nu nog..?
Overigens, het is weer hoog tijd voor Telecasters Triviaweetje van de dag: een kapoen is van origine een gecastreerde haan.
Dat geeft toch ineens weer een heel andere lading aan dat liedje.
Een rijmwoordenboek is mijn eer te na.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:25 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vroeger bestond mick's rijmwoordenboek nog niet
Tjeempie! Ik ga daarentegen gewoon met een paar lelijke kerels naar een slechte film kijken.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:28 schreef Fems het volgende:
[..]
Vanavond nog! driegangenmenu en cadeautjes! Jee
Das waar, maar als je weet dat ze niks doen..waarom niet?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:19 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Oh, geen last van - ik rijd altijd zo om en nabij wat ik rijden mag. Ik kan me nu eenmaal wel leukere dingen bedenken om met een paar honderd euro te doen.
Jij hebt Ik hou van Holland gekeken, he? Betrapt!quote:Op woensdag 8 december 2010 16:24 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nu nog..?
Overigens, het is weer hoog tijd voor Telecasters Triviaweetje van de dag: een kapoen is van origine een gecastreerde haan.
Dat geeft toch ineens weer een heel andere lading aan dat liedje.
Ik weet het, ik weet het.quote:
Sja. Waarom wel? 't Is niet alsof ik haast heb.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:32 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Das waar, maar als je weet dat ze niks doen..waarom niet?
Nee. Dat heet gewoon een brede algemene ontwikkeling en een flinke taaltik hebben.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:34 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jij hebt Ik hou van Holland gekeken, he? Betrapt!
Ah, leuk!quote:Op woensdag 8 december 2010 16:35 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nee. Dat heet gewoon een brede algemene ontwikkeling en een flinke taaltik hebben.
Yup. Prima scheldwoord voor iemand die celibatair door het leven diende te gaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:38 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah, leuk!
Gecombineerd met het liedje is dit ook wel interessant: http://www.onzetaal.nl/advies/kapoen.php
Ik heb ook niks te compenserenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:35 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. Waarom wel? 't Is niet alsof ik haast heb.
Of iets te compenseren.
Join the clubquote:Op woensdag 8 december 2010 16:35 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nee. Dat heet gewoon een brede algemene ontwikkeling en een flinke taaltik hebben.
Ha!quote:
Ah, leuk! En, wat is het geworden?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:24 schreef JH87 het volgende:
Zo, ik ben m'n muzieklijstjes voor 2010 weer in elkaar aan 't knutselen.
Verdorie.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:53 schreef Renesite het volgende:
Ik ben straks niet meer bezoekbaar bij de Albert Heijn
Schandaligquote:
Potverdriequote:Op woensdag 8 december 2010 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moeten we op zoek naar een andere boodschappenjongen
Driewerf hoezee! Even op z'n janboerenfluitjes.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:29 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ha!
Toch jammer dan belegenwoorden.nl alweer een tijdje uit de lucht is.
Maar leve 't Internet Archive:
http://web.archive.org/we(...)w.belegenwoorden.nl/
Ja okee, 'au' is ook best kort en simpel.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:54 schreef JH87 het volgende:
Het is zo lang! Als ik m'n teen stoot moet ik iets korts en simpels hebben.
Waarom doe je dat toch steeds?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:02 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zat weer op mijn bips..kutweer buiten!
ik ken iemand die dat zegtquote:Op woensdag 8 december 2010 23:32 schreef Oneself het volgende:
[..]
Driewerf hoezee! Even op z'n janboerenfluitjes.
Of deze, als je boos bent:
'Poooooootverdepillepap!' of 'Wel Godfried van Bouiilon!'
Wil je nu al weg uit Selwerdquote:Op donderdag 9 december 2010 00:25 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hallo!
Heeft er iemand toevallig nog een kamer voor mij?
ik dacht aan rook, bier of zweetquote:
Mooie site, he? Van die laatste ken ik ook de variant "Godfried Bomans!"quote:Op woensdag 8 december 2010 23:32 schreef Oneself het volgende:
[..]
Driewerf hoezee! Even op z'n janboerenfluitjes.
Of deze, als je boos bent:
'Poooooootverdepillepap!' of 'Wel Godfried van Bouiilon!'
Je moet er inderdaad niet te lang blijven.quote:Op donderdag 9 december 2010 02:08 schreef Bob. het volgende:
Schokkend, niet lang in Selwerd willen blijven.
En je onderbroek.quote:Op donderdag 9 december 2010 03:20 schreef welkominspace het volgende:
thuiskomen van een feestje met je shirt nog aan
Mensen die 'chips' ipv 'shit' zeggen werken mij ook op de lachspierenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:06 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Een van mijn vele exvriendinnen heeft overigens ooit eens een zwaar gristelijke (en volgens mij enorm in de kast zittende, maar dat is vers 2) collega gehad die ik echt eens serieus "KLOKJE!!!" heb horen zeggen bij wijze van vloek. Ik lag op de grond.
Exact. Of "rododendron".quote:Op donderdag 9 december 2010 09:18 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Mensen die 'chips' ipv 'shit' zeggen werken mij ook op de lachspieren
Gelukkig nietquote:Op donderdag 9 december 2010 10:58 schreef Telecaster het volgende:
Iemand trouwens nog uitgegleden vanmorgen?
Edit: Oh - en meer sneeuw nu! Dikke vlokken!
Mooi zo. Ik zag me vanmorgen toch iemand op z'n plaat gaan..!quote:
Ha Fems! Niets gebroken?quote:
Hulde! Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:41 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, en wel gisternacht zonder kleerscheuren naar huis gefietst!
Haha, ik gisterochtend ook iemand, die ging de bocht om en faceplant!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:30 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik zag me vanmorgen toch iemand op z'n plaat gaan..!
Je kon de botjes bijna horen kraken.
Succes met je studie, en veel doucheplezier!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:44 schreef Fems het volgende:
[..]
Fijn! Nu eerst maar eens opruimen en douchen en aan de studie. Bleeh
op je vrije dag gaan sportenquote:Op donderdag 9 december 2010 11:46 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Succes met je studie, en veel doucheplezier!
Ik heb weer 's een dagje vrij... zo eerst maar eens een uurtje fitnessen,.
Die van mij dook echt weer omhoog en keek met een knalrood hoofd heel erg om zich heen of niemand 't gezien had, waarbij hij bijna weer gestrekt ging.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:46 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haha, ik gisterochtend ook iemand, die ging de bocht om en faceplant!
Hey, ik moet mijn Goddelijk Lichaam toch ergens mee in stand houden... 't is dit, of minder lekkere dingen eten en drinken.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:47 schreef welkominspace het volgende:
[..]
op je vrije dag gaan sporten!
Oh ja, nee, tuurlijk, dat doe je tijdens je werk!quote:Op donderdag 9 december 2010 11:47 schreef welkominspace het volgende:
[..]
op je vrije dag gaan sporten!
Je hebt ijdel, en je hebt nog door een gemiddelde deur willen kunnen.quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:49 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oh ja, nee, tuurlijk, dat doe je tijdens je werk!
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:49 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oh ja, nee, tuurlijk, dat doe je tijdens je werktijd!
Een goede slok op hebben wil inderdaad ook wel eens helpen.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:49 schreef Luco het volgende:
Gister op feestje 3 keer iemand anders onderuit zien gaan op hetzelfde opstapje. Het hoeft niet eens glad te zijn om onderuit te gaan.
Tenzij je een baan hebt waarbij je veel in beweging bent, vraag ik me af of de baas dat op prijs stelt.quote:
Niet iedereen werkt in de prostitutie.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:57 schreef JH87 het volgende:
[..]
Tenzij je een baan hebt waarbij je veel in beweging bent, vraag ik me af of de baas dat op prijs stelt.
Och, op of onder een bureau kunnen hele leuke dingen gebeuren, hoor.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:59 schreef JH87 het volgende:
Precies! Ik heb maar een saaie bureaubaan.
Jopquote:
Jazeker! Alleen niet helemaal lekker. Vannacht nauwelijks een oog dichtgedaan van de keelpijn/gehoest. Ben dus best moe ook wel. En ga ook nog eens een drukke tijd tegemoetquote:
Ook fijn! Kerstvakanties zijn leuk,quote:Op donderdag 9 december 2010 13:50 schreef JH87 het volgende:
Ja! Ik heb vanaf 16 dec soort van kerstvakantie, blijf alleen doorwerken maar iig even twee weekjes geen studie.
En dan moet je whiskey drinken!
Mjam!quote:
Nja ik heb nog niet zoveel plannen verder, denk vooral wat extra uurtjes werken om te sparen voor m'n trip naar NY.quote:Op donderdag 9 december 2010 14:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ook fijn! Kerstvakanties zijn leuk,.
En ja, dat zal goedkomen dan.
Ik heb veel te veel films, boeken en muziek om me ooit te vervelen.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:30 schreef Bob. het volgende:
Ik ga me echt dood vervelen met de kerst, heb weinig vakken en hoef niks te doen voor m'n werk..Saai.
je kunt de kroeg in gaanquote:Op donderdag 9 december 2010 15:30 schreef Bob. het volgende:
Ik ga me echt dood vervelen met de kerst, heb weinig vakken en hoef niks te doen voor m'n werk..Saai.
ditoquote:Op donderdag 9 december 2010 15:04 schreef joppie_saus het volgende:
Niks kerstvakantie voor mij..doorwerken op stage
Ah - de minions!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:18 schreef Luco het volgende:
Vanavond Despicable Me op m´n computer!
Oef aaaw naaah ach en weequote:Op donderdag 9 december 2010 18:24 schreef Fems het volgende:
![]()
Ik moet helemaal naar zernike fietsen zo
Wat is daar mis mee?quote:
Puppy tochquote:Op donderdag 9 december 2010 18:24 schreef Fems het volgende:
![]()
En die kindjes in Afrika maar zaniken!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:24 schreef Fems het volgende:
![]()
Dat zeg ik!quote:Op donderdag 9 december 2010 18:43 schreef Luco het volgende:
Maar die kindjes hebben het altijd lekker warm!
En ze hebben geen last van de sneeuwquote:Op donderdag 9 december 2010 18:43 schreef Luco het volgende:
Maar die kindjes hebben het altijd lekker warm!
"'Cause there won't be snow in Africaaaaaaaaaaa this christmaaaaaaaaaaaaas...."quote:Op donderdag 9 december 2010 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En ze hebben geen last van de sneeuw
M'n monitor is groter dan m'n tvquote:Op donderdag 9 december 2010 20:11 schreef Oneself het volgende:
[..]
Films kijk je op een televisie. Daar blijf ik bij.
Zzzzzzalm.
Dan nog. Ik zou 't iig wel weten.quote:
Ik wil zo'n mediabox, draadloos internet erop, contact met een home server waar alles media in staat. Dan met de afstandsbediening zo hopla nieuwe series binnen hengelen. En verder een los toetsenbord erop en een vrije doorgang naar mijn favoriete torrent sitesquote:Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef JH87 het volgende:
Ik wil zo'n nieuwerwetse tv dat ik m'n computer daar op aan kan sluiten zodat ik dan alle films op tv kan zien terwijl ik languit op de bank lig.
Geen idee. Boeit niet, als alles maar kan met een toetsenbordje en een afstandsbediening.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef JH87 het volgende:
Ik snap dat nooit, waarom allemaal van die extra ingewikkelde apparaten?![]()
Oh pf, dan hou ik het wel bij mijn dvd-spelertje hoor.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil zo'n mediabox, draadloos internet erop, contact met een home server waar alles media in staat. Dan met de afstandsbediening zo hopla nieuwe series binnen hengelen. En verder een los toetsenbord erop en een vrije doorgang naar mijn favoriete torrent sites! Of zo
!
S video naar een poort op de apple kan toch wel?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef JH87 het volgende:
Ik wil zo'n nieuwerwetse tv dat ik m'n computer daar op aan kan sluiten zodat ik dan alle films op tv kan zien terwijl ik languit op de bank lig.
16 dec qua studie. Dit weekend en komende week nog even zwoegen. En de nieuwste Apple's gaan niet meer via s-video, dus dat wordt m niet.quote:
Dat snap ik. Maar je kan misschien een adapter gebruiken of een kabel met verschillende uitgangen. Of heeft ie alleen HDMI?quote:Op donderdag 9 december 2010 23:30 schreef JH87 het volgende:
[..]
16 dec qua studie. Dit weekend en komende week nog even zwoegen. En de nieuwste Apple's gaan niet meer via s-video, dus dat wordt m niet.
Vroeg is 't zeker.quote:
M'n mac heeft alleen een mini-dvi uitgang ofzoiets, dat gaat niet over naar s-video, alleen naar hdmi.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:42 schreef Slaif het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar je kan misschien een adapter gebruiken of een kabel met verschillende uitgangen. Of heeft ie alleen HDMI?
Je kan voor best weinig je eigen mediacentertje bouwen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:56 schreef JH87 het volgende:
[..]
M'n mac heeft alleen een mini-dvi uitgang ofzoiets, dat gaat niet over naar s-video, alleen naar hdmi.
Dat is voor je mac, niet voor een eventueel htpcjtje :pquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:07 schreef JH87 het volgende:
Oh gewoon een programma. Ik heb Plex al.
Ghe, zware ochtend gehad?quote:
How come?quote:
Hm. Slechte combi.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:48 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, ik maak het te laat en ik heb een schuldgevoel
Nope, en ik wilde vandaag studeren..quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hm. Slechte combi.
En je lust ook nog eens geen koffie, toch..?
Sja. Schrale troost misschien, maar: als het echt niet wil kan je beter maar je verlies nemen en een middagje relaxen zodat je morgen weer en beetje bijgekomen bent dan jezelf alsnog amper productief over de kop werken en dan morgen weer met hetzelfde zitten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:57 schreef Fems het volgende:
[..]
Nope, en ik wilde vandaag studeren..
Dat zeg je elke keer als iemand zeurt over niet productief zijn. Zit het in je copy/paste lijst ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:12 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. Schrale troost misschien, maar: als het echt niet wil kan je beter maar je verlies nemen en een middagje relaxen zodat je morgen weer en beetje bijgekomen bent dan jezelf alsnog amper productief over de kop werken en dan morgen weer met hetzelfde zitten.
Nee, dat heet gewoon "erover hebben nagedacht" en "consequent zijn".quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:23 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer als iemand zeurt over niet productief zijn. Zit het in je copy/paste lijst ofzo?
A-*hah*!quote:Al klopt het wel
De Frisse Fems, dat klinkt als de nieuwe Suske & Wiske!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:47 schreef Fems het volgende:
Zo, douchen doet veel!gaat al een stuk beter!
Lekker op tijd.quote:
Ah, dan is het goed!quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:59 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
tja...
het is hiet 's nachts zo leuk dat je doorgaat tot in de morgen
*gaaaaaaaaap*
hmpfquote:
Pils vlekt niet, toch..?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:23 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
hmpf
slapen toch nog maar even niet aangezien ik de biervlekken uit mijn jurk moet krijgen
ben bang dat die verpest is als ik 'm nu laat liggen en ga slapen
nou het ruikt naar bier (en dat drink ik niet eensquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:24 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Pils vlekt niet, toch..?
Maar als je jurk vol bier zit klinkt het in elk geval wel alsof je een goede nacht hebt gehad.
Speciaal feestje of gewoon de stad in gegaan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:35 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
nou het ruikt naar bier (en dat drink ik niet eens) waarschijnlijk zijn die vlekken dus andere drank ofzo
![]()
't was me wel een nachtje ja
kerstgala van ebf/jfv in huize maasquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Speciaal feestje of gewoon de stad in gegaan?
't Zou natuurlijk wel een nieuw licht werpen op die vlekken in je jurk.quote:
dat was opzich best een inkoppertjequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:01 schreef Telecaster het volgende:
[..]
't Zou natuurlijk wel een nieuw licht werpen op die vlekken in je jurk.
(*gaat zich in een hoekje diep zitten schamen voor deze opmerking*)
Mag ik nu weer uit de Naughty Chair...?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:04 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
dat was opzich best een inkoppertje
inderdaad, ga je schamen
*woohoo*quote:
je mag eruit hoor!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:37 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Mag ik nu weer uit de Naughty Chair...?
Maar waar kwamen die vlekken nou wel door?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:08 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
je mag eruit hoor!
maar dat heb je vast ook wel gedaan zonder mijn toestemming
Dat is nog onbekend en zal altijd een mysterie blijven,quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef Luco het volgende:
[..]
Maar waar kwamen die vlekken nou wel door?
Feestjequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:04 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Dat is nog onbekend en zal altijd een mysterie blijven,
want ik heb m'n jurk in de wasmachine gedaan en de vlekken zijn verdwenen!
Gewoon op een wol programma, kan prima hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:16 schreef Luco het volgende:
[..]
Feestje
Trouwens, een galajurk die gewoon de wasmachine inkan? Wat voor vrouwvriendelijk ding heb je gekocht zeg!
Of handwasprogramma, i-de-aal.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:27 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Gewoon op een wol programma, kan prima hoor.
goed hèquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:16 schreef Luco het volgende:
[..]
Feestje
Trouwens, een galajurk die gewoon de wasmachine inkan? Wat voor vrouwvriendelijk ding heb je gekocht zeg!
En om 1 of andere zieke reden wil ik deel 2 nu ook zien.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:38 schreef Luco het volgende:
The Human Centipede
Wat een bizarre film is dat zeg. Eerste keer dat ik echt misselijk ben geworden bij een film.
wie kijkt dan ook horrorquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:38 schreef Luco het volgende:
The Human Centipede
Wat een bizarre film is dat zeg. Eerste keer dat ik echt misselijk ben geworden bij een film.
heb net de trailer gezien, oh myyyyyyyquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:44 schreef Luco het volgende:
Deze film durf ik niet eens horror te noemen. Film is totaal niet eng, maar gewoon totaal geschift in het verhaal en de uitvoering daarvan.
[ afbeelding ]
Dat gaat een geschifte arts dus maken in die film.
echt goor, knap dat je ernaar kunt kijkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:50 schreef Luco het volgende:
Precies, dat vond mijn buik ook. Heb 'm afgekeken, maar crisis wat een geschifte film is dit zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |