Hm ik vind ze allemaal kut. Maar ik geloof dat dat de bedoeling ook is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die ene in z'n trainingspak?Nee, geen idee, ik ben niet zo'n kenner. Welke is leuk?
Haha, goede keuze. Die bandana is wel de blikvanger.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:46 schreef Bob. het volgende:
Ik denk dat ik maar als de "drugs suck" kerel ga. Moet ik nog wel even oefenen op mijn stoere bazen blik.
Mijn rechterarm en rechterbeen werkt niet meer zo goed.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:29 schreef Telecaster het volgende:
Mogge.
Alles nog heel bij een ieder? En: wanneer wordt 't nou weer lente?
Koud aan de bips zeker!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:30 schreef joppie_saus het volgende:
Ik zat vanochtend op mijn bips in de tuin, geheel ongewild
Yay. Wat doe je er dan ook voor rare dingen mee..!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:33 schreef Fems het volgende:
[..]
Mijn rechterarm en rechterbeen werkt niet meer zo goed.
Tsk. Hoe durven ze!quote:Hoorde van een vriendinnetje dat het ziekenhuis lastiggevallen wordt door gevallen mensen!
quote:
Vallenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:34 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Yay. Wat doe je er dan ook voor rare dingen mee..!
[..]
Tsk. Hoe durven ze!
Doe dat dan ook 's niet!quote:
Haha, inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:51 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Doe dat dan ook 's niet!
(Tip van de dag.)
Vooral zo lekker bijtijds, he?quote:
Te druk (ik geloof dat ik ergens achterin volgende week pas weer eens een avond niks heb.. ach, 't zijn tenminste allemaal Leuke Dingen), maar verder alles prima.quote:Hoe is het telecaster?
Druk, dat ken ik en herken ikquote:Op woensdag 8 december 2010 11:01 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Vooral zo lekker bijtijds, he?
[..]
Te druk (ik geloof dat ik ergens achterin volgende week pas weer eens een avond niks heb.. ach, 't zijn tenminste allemaal Leuke Dingen), maar verder alles prima.
Niet ziek, niet moe, niet uitgegleden, geen kater, niet geblesseerd.. telt Uw zegeningen.
En daar dan? Behalve beurs en behept met studiestress?
Ach ja, ik moet ook eigenlijk niet zeuren over drukte, ik doe het mezelf allemaal aan natuurlijk.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:08 schreef Fems het volgende:
[..]
Druk, dat ken ik en herken ikVerder fijn dat het prima gaat, het klinkt inderdaad wel goed!
Ah, mooi zo. En ach, het komt vast allemaal goed met steady doorwerken!quote:Hier is het ook druk, veel avonden bezet en studiestress inderdaad. Ik moet nog zoveeeel doen![]()
Verder wel goed,
Nope, maar waarschijnlijk heb ik dat vak gewoon met een 7 afgeslotenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:15 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ach ja, ik moet ook eigenlijk niet zeuren over drukte, ik doe het mezelf allemaal aan natuurlijk.
Ik vind veel te veel dingen leuk.
[..]
Ah, mooi zo. En ach, het komt vast allemaal goed met steady doorwerken!
(Had je trouwens al de beoordeling van je zo gehaaste presentatie van laatst teruggekregen?)
Daar moet warme chocomel met slagroom op gedronken worden!quote:Op woensdag 8 december 2010 11:16 schreef Fems het volgende:
[..]
Nope, maar waarschijnlijk heb ik dat vak gewoon met een 7 afgesloten
Succes, en blijf op de been!quote:En nu ga ik naar de stad! daag
Hier, bedoel je? Of IRL?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:55 schreef Oneself het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar sommige mensen vertellen echt zo snel hun diepste persoonlijke gedachten en gebeurtenissen.
Dat zal het zijn.quote:Nou kom ik natuurlijk ook gewoon heel betrouwbaar over.![]()
Pics ter beoordelingquote:Op woensdag 8 december 2010 11:55 schreef Oneself het volgende:
Nou kom ik natuurlijk ook gewoon heel betrouwbaar over.![]()
Waskebeurt?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:27 schreef Bob. het volgende:
Ik heb een hekel aan rotondes.En aan rijles.
En aan auto's.
Nouja, eigenlijk niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |